Maak je toch niet zo druk.Het is maar tv hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:33 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Tis idd echt misselijkmakend hoe die Huub fans een bord beton voor hun kop hebben! En dan Lieke voor hoer uitmaken SCHANDALIGGGGG!!
Ja hoorrrr Lieke wordt voor alles uitgemaakt hier, en dan moeten we notabene die smerige HOEREN in hun waarde laten!! NIET TE GELOVEN!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik vind dat er niets mis is met die meiden.... laat ze toch gewoon in hun waarde....
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:34 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is al een poos aan de gang.
De Huub-fans tegen de Lieke-fans, denk ik. Het lijkt Feyenoord-Ajax wel![]()
Jammer hoor
En anderen naar de eerste de beste leraar Nederlands.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:34 schreef 64-Bitch het volgende:
Die Huub fans moeten echt snel naar de eerste beste pschyco!!
Ik zie niets op tv. Ik kijk naar mijn pc scherm.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maak je toch niet zo druk.Het is maar tv hoor.
niet helemaal. Ik zie verschillende Huub- en Lieke-fans die niet eenzijdig berichten, maar dat sneeuwt erg onderquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:34 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat is al een poos aan de gang.
De Huub-fans tegen de Lieke-fans, denk ik.
Jammer hoor
Ik ga naar de slaapkamer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:35 schreef avonne het volgende:
is er toevallig iemand die meeluistert met de slaapkamer?
Een verslagje zou aardig zijn, aangezien dit de COS is.
Ik sta paraat in de private, dus jullie hoeven niets te missen, dan !
Liever een lesje Nederlands, dan een kansloze hersenoperatie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En anderen naar de eerste de beste leraar Nederlands.
De meeste reageren gewoon op de streams, er zijn er maar een paar de op de persoon spelen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Lekker sfeertje hier!
Jaap speelt een gevaarlijk spelletje met Huub.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
Jaap wil zijn ontslagronde aanvragen, maar moet 10 minuten wachten voor de camera die hem het best pakt, het weer doet.
Psychiaters doen niet aan hersenchirurgie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Liever een lesje Nederlands, dan een kansloze hersensoperatie.
Ik vind dat er best wel wat meer gedaan mag worden aan de notoire grote monden tegen users van de laatste tijd. Dus niet alleen dat er iets wordt gezegd tegen iemand die zichzelf er ook alleen maar tegen verdedigt (guuskee).quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
[..]
niet helemaal. Ik zie verschillende Huub- en Lieke-fans die niet eenzijdig berichten, maar dat sneeuwt erg onder
(hé, toch een witte kerst)
De kunst is om die te negeren, aangezien ze alleen maar uit zijn om de anderen te provoceren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
De meeste reageren gewoon op de streams, er zijn er maar een paar de op de persoon spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |