Het is een script??quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:04 schreef Py het volgende:
Ik geloof het niet namelijk, dat vandaag zijn echte verjaardag is.![]()
Maar ik weet er dan ook niets van af.
DIt is trouwens het vervolg op: [COS #3075] Slecht nieuws voor Lieke
===============================================================================
Goed, we doen alsof het allemaal waar is (*proest).
De hoeren van Huub zijn in 3-voud gearriveerd. Er is 'lang zal die leven' gezongen, dus waar wachten we nog op?
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op dinsdag 25 december 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een script??![]()
Is het een script omdat Huub als kerstkindje ook een kindje van god is??
Hier en hier staat anders wel dat Huub jarig is...quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:04 schreef Py het volgende:
Ik geloof het niet namelijk, dat vandaag zijn echte verjaardag is.![]()
wel dusquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:19 schreef My_ het volgende:
[..]
[ur=http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_kooi#Huidige_deelnemers]Hier[/url] en hier staat anders wel dat Huub jarig is...
volgens mij had ze het geraden, en elke keer als ze het zei ontkenden Huub en Jaap het niietquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:23 schreef Varen het volgende:
Lieke weet het sinds gisteren.
Lieke heeft Huub er de hele tijd om uit gelachen
Dan moet het wel uitzonderlijk laag allooi zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:26 schreef Sonique het volgende:
Ik zou nog liever Ricardo neuken...
Douchen , natte haren en de pruik er bovenop........vochtig, haarlak etc.........quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:27 schreef avonne het volgende:
wat is er toch met die pruik van Amanda aan de hand?
Zó erg was het gisteren nog niet.
Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet het wel uitzonderlijk laag allooi zijn.
en lieke lult maar wat graag mee.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:25 schreef Varen het volgende:
Huub zit op kantoor en het gespreks onderwerp in de huiskamer is Huub Huub Huub en Selene heeft het grootste woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |