Het is een script??quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:04 schreef Py het volgende:
Ik geloof het niet namelijk, dat vandaag zijn echte verjaardag is.![]()
Maar ik weet er dan ook niets van af.
DIt is trouwens het vervolg op: [COS #3075] Slecht nieuws voor Lieke
===============================================================================
Goed, we doen alsof het allemaal waar is (*proest).
De hoeren van Huub zijn in 3-voud gearriveerd. Er is 'lang zal die leven' gezongen, dus waar wachten we nog op?
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op dinsdag 25 december 2007 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een script??![]()
Is het een script omdat Huub als kerstkindje ook een kindje van god is??
Hier en hier staat anders wel dat Huub jarig is...quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:04 schreef Py het volgende:
Ik geloof het niet namelijk, dat vandaag zijn echte verjaardag is.![]()
wel dusquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:19 schreef My_ het volgende:
[..]
[ur=http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_kooi#Huidige_deelnemers]Hier[/url] en hier staat anders wel dat Huub jarig is...
volgens mij had ze het geraden, en elke keer als ze het zei ontkenden Huub en Jaap het niietquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:23 schreef Varen het volgende:
Lieke weet het sinds gisteren.
Lieke heeft Huub er de hele tijd om uit gelachen
Dan moet het wel uitzonderlijk laag allooi zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:26 schreef Sonique het volgende:
Ik zou nog liever Ricardo neuken...
Douchen , natte haren en de pruik er bovenop........vochtig, haarlak etc.........quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:27 schreef avonne het volgende:
wat is er toch met die pruik van Amanda aan de hand?
Zó erg was het gisteren nog niet.
Bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet het wel uitzonderlijk laag allooi zijn.
en lieke lult maar wat graag mee.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:25 schreef Varen het volgende:
Huub zit op kantoor en het gespreks onderwerp in de huiskamer is Huub Huub Huub en Selene heeft het grootste woord
Volgens mij is die er sinds het poker-gebeuren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:31 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze deze bedcamera al of is die speciaal voor de gelegenheid gemonteerd?
hihi, en de bewoners maar denken dat er een spiegel in het plafond zit...quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:31 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden ze deze bedcamera al of is die speciaal voor de gelegenheid gemonteerd?
OMG de ontmaagding van Jaap live op de streams.....quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:35 schreef Sonique het volgende:
De opzet is dus Jaap zover krijgen dat hij vanavond gaat neuken....
dat zou wel iets nieuws zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:35 schreef Sonique het volgende:
De opzet is dus Jaap zover krijgen dat hij vanavond gaat neuken....
Wat een top uitspraak....quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:36 schreef avonne het volgende:
Dus Selene heeft geen hekel meer aan Lieke?
Huub is de nieuwe vijand.
Jaap had gelijk. "Selene is zo'n type die altijd boos is op de laatste die haar iets heeft gedaan"
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:38 schreef Carlaa het volgende:
collect call van Cora nu zou wel leuk zijn
Onsmakelijk. Ongeil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |