Neequote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
qutie.Sjow.
![]()
Zijn jullie met kerstavond naar de kerk geweest?
En wel cadeautjes krijgen zeker.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
En vandaag en morgen ga ik ook niet
Yep.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
qutie.Sjow.
![]()
We doen niet aan cadeaus met kerstquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En wel cadeautjes krijgen zeker.
Ik welquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, ook nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nee ik heb t mee uitgezonden ook goed?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
qutie.Sjow.
![]()
Dan is het niet erg.quote:
Mooie uitzending?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik heb t mee uitgezonden ook goed?
Nope, en ook niet de kerk geweest. Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik wilde wel, maar moet werken helaasquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het niet erg.
[..]
Mooie uitzending?
Ik dacht dat jij daar graag heen ging. uhm je bent dus niet in Limburg begrijp ik uit "uitgezonden".
Niet met de dagen bij je ouders?
Hallo, de ware kerstgedachte zie ikquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, en ook niet de kerk geweest. Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:48 schreef leonieke het volgende:
We gaan denk ik nog zeker 3 dagen chinees moeten eten![]()
Ja, misschien kunnen we de overschat dan idd nog weggevenquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geef 't aan de armen dan! (kerstgedachte)
Het is een hele andere sfeer, veel leuker dan het kille wat bijna het hele jaar door is.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope, en ook niet de kerk geweest. Mensen die alleen met kerst naar de kerk gaan
Alle dagen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wilde wel, maar moet werken helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |