Wat is daar "quote:Op donderdag 27 december 2007 10:42 schreef master_X het volgende:
[..]haha
Ja thuis is ook gezellig groepje vrienden op zaterdagavond wat drinken ofzo iets.
Pinguinquote:Op donderdag 27 december 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben meer van de appelbeignets. Alleen sla ik dit jaar eve over
Nopez, ik vrees ervoorquote:Op donderdag 27 december 2007 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er niet een of andere super lekkere lunchtent daar?
Die zijn ook wel lekker jaquote:Op donderdag 27 december 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben meer van de appelbeignets. Alleen sla ik dit jaar eve over
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2007 10:49 schreef master_X het volgende:
[..]
Oowh vond juist een mooie opmerkingwant zo gaat het wel.
lekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 10:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez, ik vrees ervoor![]()
Maar vandaag macaroni (met kaas en ham waarschijnlijk) ik moet niets anders hebben
Gok?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
lekker
Ik gok dat ik vandaag sushi eet
Haha maakt niet uitquote:Op donderdag 27 december 2007 10:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Ergernissen alom bij leonieke![]()
Ik drink ook geen alcohol, maar vond carnaval wel altijd leuk.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik nooit alcohol drink dat ik die sfeer niet zo fantastisch (understatement) vind
Yep, moeten ze het wel hebben bij de vishandelquote:
Ben je1 van de weinige de meesten zijn alleem erg lam of best wel aangeschotenquote:Op donderdag 27 december 2007 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik drink ook geen alcohol, maar vond carnaval wel altijd leuk.![]()
Het is net zo'n schijnheilige vrolijkheid als met kerst, alleen dan verkleed.
Ow, heb ik nog niet gezegd wat ik van dat schijnheilig gedoe van kerst vind?quote:Op donderdag 27 december 2007 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik drink ook geen alcohol, maar vond carnaval wel altijd leuk.![]()
Het is net zo'n schijnheilige vrolijkheid als met kerst, alleen dan verkleed.
Vispannetje is ook wel heel lekkerquote:Op donderdag 27 december 2007 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, moeten ze het wel hebben bij de vishandel
Anders wordt het iets anders met vis
True, ookal zat ik gelukkig ook tussen veel die hoofdzakelijk aangeschoten waren.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:53 schreef master_X het volgende:
[..]
Ben je1 van de weinige de meesten zijn alleem erg lam of best wel aangeschoten
Visbami of gemarineerde zalm of een filet van het e.e.a. of paella of een ovenschotel of ........... etcquote:Op donderdag 27 december 2007 10:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vispannetje is ook wel heel lekker
Of coquilles
Hey.quote:
Hoi.quote:Op donderdag 27 december 2007 10:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, heb ik nog niet gezegd wat ik van dat schijnheilig gedoe van kerst vind?![]()
Maar hoi
Dat heb ik maandag op. Zelf maken natuurlijkquote:Op donderdag 27 december 2007 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
lekker
Ik gok dat ik vandaag sushi eet
Inderdaadquote:Op donderdag 27 december 2007 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, ookal zat ik gelukkig ook tussen veel die hoofdzakelijk aangeschoten waren.
Bezopen hangerige lispelende lui negeerde ik of liep ik bij weg.Vreselijk vind ik dat
mensen die zichzelf niet in de hand hebben.
Aangeschoten is niks mis mee dronken ook niet totdat mensen zich zelf niet meer in de hand hebben en vervelend worden of noem maar...quote:Op donderdag 27 december 2007 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, ookal zat ik gelukkig ook tussen veel die hoofdzakelijk aangeschoten waren.
Bezopen hangerige lispelende lui negeerde ik of liep ik bij weg.Vreselijk vind ik dat
mensen die zichzelf niet in de hand hebben.
quote:Op donderdag 27 december 2007 10:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik maandag op. Zelf maken natuurlijk
Probleem, het merendeel wordt lastig. Ik drink niet, geen drup. Als ik nu een glas Heienkene zou drinken ben ik dronken. Ik was al niet zo'n grote drinker, maar nu ik niets meer drink kan ik er vrij slecht tegen. Alleen word ik niet lastig, eerder moequote:Op donderdag 27 december 2007 10:59 schreef master_X het volgende:
[..]
Aangeschoten is niks mis mee dronken ook niet totdat mensen zich zelf niet meer in de hand hebben en vervelend worden of noem maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |