De grootste hit is ongetwijfeld van Engelbert Humperdinck, deze versie gok ik op Sex Pistols?quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef ranja het volgende:
Wie vanavond naar de Top 2000 heeft gekeken heeft al een versie of 4 van dit nummer gehoord. Maar niet deze versie.
Mijn vraag is dan ook, wie scoorde hier de grootste hit mee en welke band hoor je hier spelen?
het schijnt dat ze een gastzanger gebruikten, waarschijnlijk een kroegmaatje
Over het land van herkomst had ik heen gelezen...quote:
Veel meer zelfs dan 2 hits, o.a. ook nog 'Can I Play With Madness', weer een hint gemist dus.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:16 schreef knars het volgende:
Maiden heeft toch wel meer dan 2 top 40 noteringen gehaald? Wasted years, Run to the Hills, Bring your daughter...? Tevens mis ik voor Maiden de oeverloze basriedeltjes
Die dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:32 schreef Berkery het volgende:
Gooi ik er nog Def Leppard tegenaan qua gokje.
was ook nog een mooie hintquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:33 schreef ranja het volgende:
hysterische
Op 55quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:47 schreef MadMaster het volgende:
Doe ik 'Hurricane'...
newbiedoobiedoo +1quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's Wattie (The Exploited)
ik weet de band wel, maar de titel nietquote:
Zal ik mild zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik weet de band wel, maar de titel niet
Sugarloaf??quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik mild zijn?
Ze bellen nog wel eens ergens midden jaren '80...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:31 schreef Captain_Redbeard het volgende:
suede ?
En dat met zo'n achternaam.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:02 schreef bartrid het volgende:
Hij viel dronken over een balustrade in z'n huis.
quote:In the documentery American Hardcore, Moby, who has come to fame as a techno-ish pop star, stated that he fronted forwhile singer Bruce Loose was in jail because he "knew all of their songs".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |