Kan je toevallig ook niet tot 10 tellen?quote:Op maandag 24 december 2007 21:32 schreef Noorseviking het volgende:
Heb je ook toevallig een 3-jarige nichtje?
sterkte in ieder geval![]()
Bij deze een hartgrondige waarschuwing voor alle lolbroeken in KLB: blijf weg.quote:Op maandag 24 december 2007 21:34 schreef TNA het volgende:
R&P lijkt me verstandiger, dit soort topics in KLB nemen altijd een wat wrange wending...
En gecondoleerd.
Waarom zou ik niet normaal reageren?quote:Op maandag 24 december 2007 21:40 schreef de_priester het volgende:
[..]
toch sportief dat je nog even 'normaal' reageert![]()
groetjes
dp
:S weird!? tussentijds is er e.e.a. wegge-edit denk ik , van die rip posters... raar dat jij dan gequote wordt...quote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet normaal reageren?
quote:Op maandag 24 december 2007 22:15 schreef de_priester het volgende:
[..]
:S weird!? tussentijds is er e.e.a. wegge-edit denk ik , van die rip posters... raar dat jij dan gequote wordt...
sorry
gelukkig is janetje derquote:Op maandag 24 december 2007 22:17 schreef afcajos het volgende:
Dapper om dit in de KLB te zetten![]()
Sterkte.
dat snap ik nou ook nooit, mijn oofd zou overal zijn behalve bij fokquote:Op maandag 24 december 2007 22:22 schreef Kenkerkees het volgende:
Dus je dacht, ik open er een topic over?
Naja, vaag hoor... Sterkte in ieder geval.
quote:Op maandag 24 december 2007 22:01 schreef Jaguar645 het volgende:
Dank voor de steun mensen!
Ik wordt net door mijn vader gebeld dat er even niets gedaan kan worden en ze moeten wachten tot de Syrische ambasade weer open is (wat woensdag pas is). Mijn tante is alvast zijn familie daar aan het bellen en naar ik begreep vindt er al een hele verzameling bij zijn moeder thuis plaats van familieleden.
De familie hier in NL is al ingelicht, en de familie in Zuid-Afrika moet nog ingelicht worden.
Morgen ga ik mijn tante op zoeken om haar ook bij te staan. Wat ik wel al moedig van haar vind is dat ze zegt dat Allah het zo wil en we ons hier helaas mee moeten schikken... Om het even compleet te maken, mijn tante is van oorsprong Nederlandse en is bekeerd moslim. Niet dat dat van enig belang moet zijn, maar zie het meer als extra info...
En om 21:30 al topic geplaats? Hoe kort heb je dan geslapen?quote:Ik heb alleen maar kunnen huilen in de eerste paar uur totdat ik in slaap gevallen ben...
wat een kutziekte ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kerst is kut!
Mijn moeder heeft te horen gekregen dat ze kanker heeft. Dit is vermoedelijk onze laatste kerst samen.
Jij ook sterkte.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kerst is kut!
Mijn moeder heeft te horen gekregen dat ze kanker heeft. Dit is vermoedelijk onze laatste kerst samen.
Jij ook sterkte.
jij ook heeel veel sterkte man !!!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kerst is kut!
Jij ook sterkte.
Ook jij heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kerst is kut!
Jij ook sterkte.
You know why? She sucks like hell!quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:47 schreef Poekel het volgende:
Iedereen sterkte hier.![]()
Life is a bitch.
wtfquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:40 schreef RiffRaff het volgende:
Veel klotekersten hier, hier ook, mijn opa 3 maanden geleden overleden, en mijn familieleden bedachten vorige week pas dat 't wel handig was om het ook aan mijn moeder en aan mij te vertellen.
Nouja goed, sterkte ermee iedereen.
Ik zou gelijk alle contact verbreken met je overige familieleden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:40 schreef RiffRaff het volgende:
Veel klotekersten hier, hier ook, mijn opa 3 maanden geleden overleden, en mijn familieleden bedachten vorige week pas dat 't wel handig was om het ook aan mijn moeder en aan mij te vertellen.
Nouja goed, sterkte ermee iedereen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:48 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik zou gelijk alle contact verbreken met je overige familieleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |