jij ook heeel veel sterkte man !!!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kerst is kut!
Mijn moeder heeft te horen gekregen dat ze kanker heeft. Dit is vermoedelijk onze laatste kerst samen.
Jij ook sterkte.
Ook jij heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kerst is kut!
Mijn moeder heeft te horen gekregen dat ze kanker heeft. Dit is vermoedelijk onze laatste kerst samen.
Jij ook sterkte.
You know why? She sucks like hell!quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:47 schreef Poekel het volgende:
Iedereen sterkte hier.![]()
Life is a bitch.
wtfquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:40 schreef RiffRaff het volgende:
Veel klotekersten hier, hier ook, mijn opa 3 maanden geleden overleden, en mijn familieleden bedachten vorige week pas dat 't wel handig was om het ook aan mijn moeder en aan mij te vertellen.
Nouja goed, sterkte ermee iedereen.
Ik zou gelijk alle contact verbreken met je overige familieleden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:40 schreef RiffRaff het volgende:
Veel klotekersten hier, hier ook, mijn opa 3 maanden geleden overleden, en mijn familieleden bedachten vorige week pas dat 't wel handig was om het ook aan mijn moeder en aan mij te vertellen.
Nouja goed, sterkte ermee iedereen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:48 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Ik zou gelijk alle contact verbreken met je overige familieleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |