abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55528763
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehe heeft iedereen hier een kutfamilie ofzo?
Nee hier geen kutfamilie, alleen een baan waarbij ik met kerst ook moet werken, en familie die 3 uur treinen verderop woont.. Ik zie ze volgend jaar wel weer ergens.....
*poef* nu is het weg
pi_55529512
Ik heb een ideale kerst. Nu lekker keutelen, vanmiddag naar mijn oma, die we dan uit eten nemen. En nee, geen opgepoetste potsierlijke, veul te dure kerstmenu's, maar een Argentijns Grillrestaurant. All you can eat Spare Ribs en steaks van 700 gram
Gelukkig vindt mijn oma dat nog leuk ook

Morgen de hele dag rondhangen, lange wandeling maken met de hond gezellig saampjes. Filmpjes kijken, 's avonds duik ik heeeeeel even de keuken in voor een voorgerechtje, daarna pleuren we een bak AH excellent de oven in. Hapjes, drankjes, en gewoon saampjes.

En zaterdag is het alsnog 2e kerstdag voor ons, want dan gourmetten we bij mn ouders ipv morgen.

Maargoed, een ideale tweedeling, 1 dag mooi opzitten en pootjes geven en 1 dag gewoon samen in onze slobberkleding
Proud property of hollander172
  dinsdag 25 december 2007 @ 10:35:28 #53
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_55529541
IK zit er ook niet mee, lekker rustig zonder gezeik aan me kop.
Geen keurslijf aan maar een joggingbroek.
  dinsdag 25 december 2007 @ 10:36:54 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_55529552
Lekker rustig in je eentje.
Overdreven kerstgedoe allemaal.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_55529575
Kerst is overrated, sentimenteel gedoe.
pi_55529898
quote:
Op maandag 24 december 2007 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was het voor mij maar zo'n feest, 3 dagen kutkerst met kutfamillie
Ben erg blij met dat voetbal morgen krijg ik hooguit ruzie met wat tegenstanders
pi_55529970
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:26 schreef UFOtje het volgende:
En tot overmaat van ramp programma's als "All you need is love" op tv!

allemaal o zo mooi en romantisch blabla
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_55529996
het kerst gebeuren kan mij ook helemaal gestolen worden, ik ga vanavond naar mijn vader, ff gezellig doen. Morgenochtend komt mijn vriendin langs, en die gaat dan smiddag's naar haar pa,
Vanaf dat moment ben ik alleen, en dat vind ik niet erg. Maar er zijn mensen die dat raar vinden..
pi_55531723
Vanavond naar me ouders kijken of dat gezellig wordt.........
Daarrna maar ffies gaan stappen. Lig lekker in me bed morgen, savonds alleen maar boeit niet filmpje kijken drankje dr bij ik vind het best!!
pi_55542349
Alleen zijn met kerst, dat doe je toch zelf? Je hoeft niet per se kerst te vieren met je eigen gezin, maar je kunt ook wat regelen met familie, vrienden, of desnoods collega's. Toch?

Als je nou geen familie of vrienden hebt, dan ligt het probleem niet bij kerst, dacht ik zo...
Assumption is the mother of all fuckups.
  woensdag 26 december 2007 @ 01:11:13 #61
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_55542829
Precies! Iedereen die alleen is met de kerst is een kansloze, autistische, sociaal gestoorde mongool die beter meteen zelfmoord kan plegen, want dat wordt toch niets meer dit leven.

Tenslotte is iedereen met kerst onder de pannen bij Hele Bijzondere Mensen. Want Kerst, Dat Breng Je natuurlijk niet door met de eerste de beste kansloze stakker. Natuurlijk niet.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  Boks-Chick woensdag 26 december 2007 @ 01:19:04 #62
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_55542973
quote:
Op woensdag 26 december 2007 00:48 schreef LadyXochi het volgende:
Alleen zijn met kerst, dat doe je toch zelf? Je hoeft niet per se kerst te vieren met je eigen gezin, maar je kunt ook wat regelen met familie, vrienden, of desnoods collega's. Toch?

Als je nou geen familie of vrienden hebt, dan ligt het probleem niet bij kerst, dacht ik zo...
ik wil niets regelen. Krijg elk jaar verschillende 'aanbiedingen' maar heb er gewoon geen zin in. Laat mij maar lekker mezelf vermaken en genieten van alle lekkere hapjes die ik voor mezelf haal, en lekker allenig een fles wijn naar binnen slurpen en bovenal en helemaal genieten van het feit dat ik twee dagen HE LE MAAL niets hoef!
lolwut
  woensdag 26 december 2007 @ 02:04:26 #63
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_55543884
Meld!

Boeie.. volgend jaar maar weer familie.. 1e kerstdag vond ik wel geslaagd..
Nunc est bibendum
pi_55546635
quote:
Op woensdag 26 december 2007 00:48 schreef LadyXochi het volgende:

Volgens mij is het hele punt juist dat er ook mensen zijn die helemaal geen zin hebben om kerst te vieren met wie dan ook. Die gewoon lekker alleen willen zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_55551027
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:19 schreef BrandX het volgende:

[..]

ik wil niets regelen. Krijg elk jaar verschillende 'aanbiedingen' maar heb er gewoon geen zin in. Laat mij maar lekker mezelf vermaken en genieten van alle lekkere hapjes die ik voor mezelf haal, en lekker allenig een fles wijn naar binnen slurpen en bovenal en helemaal genieten van het feit dat ik twee dagen HE LE MAAL niets hoef!
quote:
Op woensdag 26 december 2007 10:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Volgens mij is het hele punt juist dat er ook mensen zijn die helemaal geen zin hebben om kerst te vieren met wie dan ook. Die gewoon lekker alleen willen zijn.
Ja oké, maar dat is wat anders. Dat is eigen keus. Maar jij post hier dan ook niet "Kijk mij eens zielig zijn"-berichten.
  † In Memoriam † woensdag 26 december 2007 @ 14:28:48 #66
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_55551177
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:23 schreef LadyXochi het volgende:

[..]

[..]

Ja oké, maar dat is wat anders. Dat is eigen keus. Maar jij post hier dan ook niet "Kijk mij eens zielig zijn"-berichten.
dat deed alleen TS hoor
:')
pi_55554141
Dat was ook waar ik initieel mijn bericht op had gericht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')