quote:Op maandag 24 december 2007 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat gaat maar een paar uur goed, dan komen alle familie vete's weer boven en als er lekker gedronken word krijgt iedereen vet ruzie en zien ze elkaar volgende kerst pas weer.
Ik ga lekker de kroeg in
quote:Op maandag 24 december 2007 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
was het voor mij maar zo'n feest, 3 dagen kutkerst met kutfamillie
ik heb altijd al een hekel aan kerst gehad, vooral aan onze "kennissen" die we, jawel, 1x in het jaar zienquote:Op maandag 24 december 2007 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
*heerlijk voor de tv zit. *van niemand last heeft
Ruilen? plz...quote:Op maandag 24 december 2007 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
*heerlijk voor de tv zit. *van niemand last heeft
*wederom meld.quote:Op maandag 24 december 2007 22:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehe heeft iedereen hier een kutfamilie ofzo?
Krijg je er wel gratis een rufftende hond bijquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 22:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Deal ! Veel plezier met het steengrill/bowling arrangement.quote:Op maandag 24 december 2007 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Krijg je er wel gratis een rufftende hond bij
Dank je wel!quote:Op maandag 24 december 2007 22:16 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Deal ! Veel plezier met het steengrill/bowling arrangement.
Daar ga je toch niet naar kijken......quote:Op maandag 24 december 2007 22:26 schreef UFOtje het volgende:
En tot overmaat van ramp programma's als "All you need is love" op tv!
Dan houd ik het als de eeuwige vrijgezel echt niet meer droog hoor... nee, ben geen homo!![]()
All you need is love.quote:Op maandag 24 december 2007 22:26 schreef UFOtje het volgende:
Dan houd ik het als de eeuwige vrijgezel echt niet meer droog hoor... nee, ben geen homo!![]()
Ik kijk er niet eens naar. Al die mensen die elkaar in de armen vallen, dat trek ik echt niet met Kerst.quote:Op maandag 24 december 2007 22:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
All you need is love.
'Want niemand mag met Kerst alleen zijn'.
Wat heb ik me geergerd aan die slogan zeg de afgelopen weken. Ik ben nooit alleen met kerst (was ik dat maar 's) maar kan me voorstellen dat veel mensen dat wel zijn, lekker dan zo'n kreet.
Nee, heb familie allang uit mn woordenboek geschrapt. Is veel beter zo. Voor mij dan.quote:Op maandag 24 december 2007 22:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Lijkt me niet zon goed ideequote:Op maandag 24 december 2007 23:54 schreef cerror het volgende:
Gescheiden ouders. Wooptidoo....
Ik ga mezelf in een coma drinken denk ik.
Jeuh, een paar muurbloempjes die hun vriendje uit Turkije/Uzbekistan/Guatemala laten overkomen....quote:Op maandag 24 december 2007 22:26 schreef UFOtje het volgende:
Vroeger liet ik mezelf ook gekmaken door dat collectief aangepraatte gevoel. Tegenwoordig vind ik december fantastisch: lekkere hapjes in de winkel, geen telemarketeers die je met de kerst bellen, vrij tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op maandag 24 december 2007 22:32 schreef Aventura het volgende:
All you need is love.
Wat heb ik me geergerd aan die slogan zeg de afgelopen weken. Ik ben nooit alleen met kerst (was ik dat maar 's) maar kan me voorstellen dat veel mensen dat wel zijn, lekker dan zo'n kreet.
quote:Op maandag 24 december 2007 22:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
All you need is love.
Kerst-hoogtepunt (danwel dieptepunt): moeder die tijdens de jaarlijkse kerstruzie (waarbij de emotionele balans van de kinderen wordt opgemaakt) de al gedekte borden beetpakt, opstapelt en kapotgooit. En dan tot overmaat van ellende d'r vingers openhaalt aan een terugstuiterend stuk bord. Moest ze d'r zorgvuldig opgebouwde dramamonoloog onderbreken om in de EHBO-doos een pleister te gaan zoeken.quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben beide kerstdagen ook weg, zoals elk jaar. Er gaat niets boven gezellig samen zijn met mijn familie. Oud en Nieuw vier ik wel met slechts één iemand anders. Gezellig voor de buis, spelletje doen 's avonds... gaat volgens mij een redelijk normale avond worden ook. Er is hier geen hol te beleven qua vuurwerk en zulks.
Jij hebt een nieuwe avatar!!! HÀHÀquote:
Neuh das een oude die ik voor de "zoekt avatar" avatar hadquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:39 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Jij hebt een nieuwe avatar!!! HÀHÀ![]()
Ik kan me voorstellen dat je hier zonder de sociale druk van Kerst niet je complete publiek voor krijgtquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Kerst-hoogtepunt (danwel dieptepunt): moeder die tijdens de jaarlijkse kerstruzie (waarbij de emotionele balans van de kinderen wordt opgemaakt) de al gedekte borden beetpakt, opstapelt en kapotgooit. En dan tot overmaat van ellende d'r vingers openhaalt aan een terugstuiterend stuk bord. Moest ze d'r zorgvuldig opgebouwde dramamonoloog onderbreken om in de EHBO-doos een pleister te gaan zoeken.
owquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Neuh das een oude die ik voor de "zoekt avatar" avatar had... te lui om een nieuwe avatar te zoeken/maken
Nu is het genoeg!!!quote:
Neequote:Op maandag 24 december 2007 22:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Oke daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:04 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Nu is het genoeg!!!![]()
![]()
Vakkenvullen is kut en ik duld geen tegenspraak meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |