Vooral de onderste regionen zijn vaak top bij dit soort lijstenquote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Kate Bush![]()
Geweldige platen bijna non-stop en Rudy on the radio. SUPER !!!
Extra genieten idd want in de top van de lijst staat het bekende - overigens vaak wel mooie - werk.quote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef Againzender het volgende:
Vooral de onderste regionen zijn vaak top bij dit soort lijsten
Zelfs al in de OPquote:Op maandag 24 december 2007 23:09 schreef Niek. het volgende:
Weet niet of het al gepost was,
http://youtube.com/watch?v=SwC_WzCW_88
Ekdom die Living Doll playbackt
Ik kijk m weerquote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hij kan niet vaak genoeg voorbij komen
Hmz... Ben benieuwd, want Cloudbusting was natuurlijk één van m'n requests! Es ff kijken of ik kan terugluisteren... iemand die zeker weet welke van Kate het was?quote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht dat het Cloudbusting was, maar heb alleen het eind van de plaat gehoord.
90 meter diepquote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, er was vanochtend het nieuws over dat meisje en haar vader die in het ravijn zijn gevallen. Ook een moeilijk moment
zometeen komt Running up that hill !quote:Op maandag 24 december 2007 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmz... Ben benieuwd, want Cloudbusting was natuurlijk één van m'n requests! Es ff kijken of ik kan terugluisteren... iemand die zeker weet welke van Kate het was?
Ja, maar dat was niet mijn requestquote:Op maandag 24 december 2007 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zometeen komt Running up that hill !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |