Ik kijk m weerquote:Op maandag 24 december 2007 23:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hij kan niet vaak genoeg voorbij komen
Hmz... Ben benieuwd, want Cloudbusting was natuurlijk één van m'n requests! Es ff kijken of ik kan terugluisteren... iemand die zeker weet welke van Kate het was?quote:Op maandag 24 december 2007 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht dat het Cloudbusting was, maar heb alleen het eind van de plaat gehoord.
90 meter diepquote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, er was vanochtend het nieuws over dat meisje en haar vader die in het ravijn zijn gevallen. Ook een moeilijk moment
zometeen komt Running up that hill !quote:Op maandag 24 december 2007 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmz... Ben benieuwd, want Cloudbusting was natuurlijk één van m'n requests! Es ff kijken of ik kan terugluisteren... iemand die zeker weet welke van Kate het was?
Ja, maar dat was niet mijn requestquote:Op maandag 24 december 2007 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zometeen komt Running up that hill !
Heb slecht nieuws voor je... Je request is al gedraaid, aldus http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fmquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, maar dat was niet mijn request.
Hm... nouja, ik hoop dat de podcast nog opduikt om te checken of ie braaf m'n naam genoemd heeftquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb slecht nieuws voor je... Je request is al gedraaid, aldus http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fm
Zei hij alleen om TheVulture te plagen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb slecht nieuws voor je... Je request is al gedraaid, aldus http://www.3fm.nl/page/3fm_gedraaidop3fm
Rudy naakt achter de knoppen, zegt hij.. Rudy vergeet dat nog 1 cam actief is.[ afbeelding ]
Aardige plaat dit van Krezip
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zei hij alleen om TheVulture te plagen.
Mèn, toen zat ik nog net in de kerk... als hij nou 10 min. later gedraaid was zat ik in de autoquote:Op maandag 24 december 2007 23:45 schreef -Hans- het volgende:
Mark Ronson - Stop me
Ik blijf mijn best doenquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:53 schreef Sirolf het volgende:
En ja, het is echt wennen dat er na een refresh niet meteen een pallet nieuwe reacties staat... [afbeelding]
Ik ben trouwens wel benieuwd of de SR nog nieuwe vaste mensen in het topic heeft opgeleverd.quote:
Mischien wel, al heb ik vooral vaste mensen gezienquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel benieuwd of de SR nog nieuwe vaste mensen in het topic heeft opgeleverd.
Naja, dat zullen we over een paar weken wel merken. [afbeelding]
Ja, preciesquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:59 schreef borisz het volgende:
heel wat hebben we al weer uit kunnen zwaaien en zien we volgend jaar wel weer terug
Ik blijf zoals altijd een sporadisch bezoeker van het topicquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel benieuwd of de SR nog nieuwe vaste mensen in het topic heeft opgeleverd.
Naja, dat zullen we over een paar weken wel merken.
zo zijn er meerquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik blijf zoals altijd een sporadisch bezoeker van het topic
ik ook welquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, preciesIk was tot net voor SR ff 3FM-moe, maar dat is nu weer helemaal weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |