Als je de *poing* Mail! e.d. nog ergens tegenkomt hou ik me aanbevolen.quote:Op maandag 24 december 2007 22:09 schreef Piles het volgende:
http://www.piles.nl/hosting/media/Eine_Deutsche_Schallplate.mp3
Ik ga het proberen te onthouden, maar heb m nog nergens gehoordquote:Op maandag 24 december 2007 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je de *poing* Mail! e.d. nog ergens tegenkomt hou ik me aanbevolen.
Wehehe!quote:Op maandag 24 december 2007 22:09 schreef Piles het volgende:
http://www.piles.nl/hosting/media/Eine_Deutsche_Schallplate.mp3
quote:Op maandag 24 december 2007 21:57 schreef Piles het volgende:
De Fabeltjeskrant
Guus en het orkest is aan het uploaden. Helaas loopt bij beide de audio/video niet gelijk, maar ik ben al blij dat het bestand werkt
Domien. Aardige behulpzame Domien. Zou je de Top Serious Request lijst bekend willen maken voor zover mogelijk is? Dan weet ik ongeveer wanneer ik moet luisteren, wil ik mijn favoriete platen langs horen komen.quote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Vijfmiljoentweehonderdnegenenveertigduizendvierhonderdzesenveertig euro...
Holy fuck.
Dankjulliewel!!!!
YouTube schiet niet opquote:Op maandag 24 december 2007 22:23 schreef Qunix het volgende:
Nu de volgende
Heel erg graag gedaan!quote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Holy fuck.
Dankjulliewel!!!!
quote:Op maandag 24 december 2007 22:20 schreef Tourniquet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=P47lZQlcAJs
Let's dance to Joy Division
Dit is het.quote:Op maandag 24 december 2007 22:30 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiedag, wat een geld!![]()
Even stukje gemistis dit het, of word moet dit nog verdubbeld worden door de regering?
Link? Heb ik morgen wat te doenquote:Op maandag 24 december 2007 22:30 schreef Zotheid het volgende:
Mooi om Het laatste uurtje terug te luisteren. Kippevel!
I respect I!quote:
Owjeequote:Op maandag 24 december 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga het proberen te onthouden, maar heb m nog nergens gehoord
Het koor
En hoequote:Op maandag 24 december 2007 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
YouTube schiet niet op
http://youtube.com/profile?user=PilesBever hou die in de gate
Die heb ik niet, helaas! Ik heb alleen m'n eigen uurtjes.quote:Op maandag 24 december 2007 22:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Domien. Aardige behulpzame Domien. Zou je de Top Serious Request lijst bekend willen maken voor zover mogelijk is? Dan weet ik ongeveer wanneer ik moet luisteren, wil ik mijn favoriete platen langs horen komen.
Hier staan alle uitzendingen: http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_textpage/07_audioquote:Op maandag 24 december 2007 22:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Link? Heb ik morgen wat te doen
En vandaag gemist
quote:
Zaterdag op zondag bedoel je?quote:Ik zou die hele nacht wel een keer opnieuw willen zien mits het mogelijk is
Welke Domien?quote:Op maandag 24 december 2007 22:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Holy fuck.
Dankjulliewel!!!!
dat heb ik met het complete nieuws van vandaag, daar word je als jonge vader niet vrolijk vanquote:Op maandag 24 december 2007 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had All You Need Is Love beter niet kunnen kijken... werd er niet zo vrolijk van.
En welke uurtjes... Dat wordt een week lang wel hééél vroeg op staan. Respect!quote:Op maandag 24 december 2007 22:34 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Die heb ik niet, helaas! Ik heb alleen m'n eigen uurtjes.
dat bedoel ik o.a.quote:Op maandag 24 december 2007 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hier word ik al helemaal niet vrolijk van.
Idd. Dat Nederlandse gezin kan er ook nog wel 'ff' bijquote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik met het complete nieuws van vandaag, daar word je als jonge vader niet vrolijk van
Inderdaad. Ze hadden het er al over op het journaal..quote:Op maandag 24 december 2007 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hier word ik al helemaal niet vrolijk van.
Staat nog op het lijstje, ga ik nu maar (met tegenzin) naar zoekenquote:Op maandag 24 december 2007 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Is dat stukje eigenlijk al upgeload dat Gerard het moeilijk had toen hij te horen kreeg dat die vader en dat dochtertje waren overleden?
heb het niet gezien maar gehoord dat dat wel kippenvel was
Gadverdamme wat een nieuws zegquote:Op maandag 24 december 2007 22:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden het er al over op het journaal..
Lekkere kerst heb je dan.
Anyway, ik ga me ouders blij maken, op naar de kerstmis!
Dag lieve fokkers!![]()
Doe het dan een andere x als je geen zin hebtquote:Op maandag 24 december 2007 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Staat nog op het lijstje, ga ik nu maar (met tegenzin) naar zoeken
Was Veenstraquote:Op maandag 24 december 2007 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Is dat stukje eigenlijk al upgeload dat Gerard het moeilijk had toen hij te horen kreeg dat die vader en dat dochtertje waren overleden?
heb het niet gezien maar gehoord dat dat wel kippenvel was
Nee, er was vanochtend het nieuws over dat meisje en haar vader die in het ravijn zijn gevallen. Ook een moeilijk momentquote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Was Veenstra
http://youtube.com/watch?v=JXU3NLif-8M
tja, daar begon de dag meequote:Op maandag 24 december 2007 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Dat Nederlandse gezin kan er ook nog wel 'ff' bij.
heb dat nog wel gehoord op de radio toen het kwam, maar heb het niet gezein wat de reactie was...quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, er was vanochtend het nieuws over dat meisje en haar vader die in het ravijn zijn gevallen. Ook een moeilijk moment
Gemist.quote:Op maandag 24 december 2007 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, er was vanochtend het nieuws over dat meisje en haar vader die in het ravijn zijn gevallen. Ook een moeilijk moment
Heb het niet gezien/gehoord, maar hier ergens gelezenquote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb dat nog wel gehoord op de radio toen het kwam, maar heb het niet gezein wat de reactie was...
Weet wel mijn reactie.... en aangezien de kinderen van Gerard allebei een paar maanden jonger zijn dan die van ons heb ik wel een idee bij z'n reactie....
Inderdaad. Ik was hier zo'n 24 uur geleden voor het laatst en toen waren we in 399.quote:Op maandag 24 december 2007 22:54 schreef Againzender het volgende:
Wat is deze tgopicreeks trouwens onwaarschijnlijk hard gegaan de afgelopen week
Vooral de onderste regionen zijn vaak top bij dit soort lijstenquote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Kate Bush![]()
Geweldige platen bijna non-stop en Rudy on the radio. SUPER !!!
Extra genieten idd want in de top van de lijst staat het bekende - overigens vaak wel mooie - werk.quote:Op maandag 24 december 2007 23:10 schreef Againzender het volgende:
Vooral de onderste regionen zijn vaak top bij dit soort lijsten
Zelfs al in de OPquote:Op maandag 24 december 2007 23:09 schreef Niek. het volgende:
Weet niet of het al gepost was,
http://youtube.com/watch?v=SwC_WzCW_88
Ekdom die Living Doll playbackt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |