Wordtquote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef Mhjoezick het volgende:
Leuk nummer, ik denk dat je hem wel snel zat word.
Met chelsea dagger waren ze ook al zo op tijd vorig jaarquote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is dit de Serious Request hit die we nog tot diep in maart moeten horen? Kies volgend jaar een single die ik niet al sinds september ken.
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op maandag 24 december 2007 20:09 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Met chelsea dagger waren ze ook al zo op tijd vorig jaar
Zuurpruim.quote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is dit de Serious Request hit die we nog tot diep in maart moeten horen? Kies volgend jaar een single die ik niet al sinds september ken.
quote:Op maandag 24 december 2007 20:30 schreef Mhjoezick het volgende:
Zowiezo (of Sowieso dan mag je me verbeteren Tong)
Dansen op joy division?
Zo is dat. kut-hype-bandje, dat Joy Divisionquote:Op maandag 24 december 2007 20:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ian Curtis zou zich omdraaien in zijn graf. Kuthype om niks.
Yeap, and celebrate the irony!quote:Op maandag 24 december 2007 20:30 schreef Mhjoezick het volgende:
Zowiezo (of Sowieso dan mag je me verbeteren Tong)
Dansen op joy division?
quote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef EvilWasp het volgende:
25 maart in de Melkweg ga ik er naartoe
Ik ook. En als tegen die tijd de hype niet waargemaakt is, jammer dan, ik ga met een heel leuk meisjequote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef EvilWasp het volgende:
25 maart in de Melkweg ga ik er naartoe
quote:
Radio 3.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:33 schreef Ole het volgende:
Vind het zo'n typische radio3 (ja dat bedoel ik! ) VARA gepusht- nummer zoals er in de jaren '80 zoveel waren![]()
Toen was Stenders er ook al.
Ze zijn een stuk geïnspireerder dan de laatste drie Oasis-platen bij elkaar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:00 schreef Elusive het volgende:
typische ongeinspireerde "The" band muziek
Ditto.quote:Op maandag 24 december 2007 20:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:Joy Division
The Wombats
3FM
Giel Beelen
ja maar dat zegt ook weer helemaal niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:58 schreef Grobbel het volgende:
Ze zijn een stuk geïnspireerder dan de laatste drie Oasis-platen bij elkaar.
quote:Op maandag 24 december 2007 20:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:Joy Division
The Wombats
3FM
Giel Beelen
Waar houd jij van dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:46 schreef bloodymary het volgende:
Dat nummer ben je na drie keer luisteren toch al weer beu? Oh nee, het ligt juist makkelijk in het gehoor, daar houdt het doorsnee publiek van....
Ik heb gelukkig niks van Serious request meegekregen, maar als the Wombats maar niet de nieuwe Fratellis worden...quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:50 schreef bloodymary het volgende:
Interpol, Editors, Placebo, Queens of the Stone Age, Radiohead, Muse, Pearl Jam.
Niet heel ingewikkeld hoor, maar wel iets meer dan drie akkoorden op een gitaar met wat gehuppel er bij.
Dat basslijntje van Moving To New York is zo catchy iddquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niks van Serious request meegekregen, maar als the Wombats maar niet de nieuwe Fratellis worden...
Je moet eens naar Movin to New York luisteren van the Wombats luisteren, dat zit echt geweldig in elkaar. Dan bedoel ik dus niet per se heel innovatief ingewikkeld, maar gewoon, alles klinkt goed samen, vooral het basslijntje is heel cool. En ik kan trouwens van Editors ook zo 3 nummers verzinnen die volgens hetzelfde riedeltje in elkaar zitten (al helemaal als je het op gitaar speelt).
Okay, het is geen Radiohead of Muse, maar het klinkt wel gewoon lekker.
kutnummerquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:33 schreef Ole het volgende:
Vind het zo'n typische radio3 (ja dat bedoel ik! ) VARA gepusht- nummer zoals er in de jaren '80 zoveel waren![]()
Toen was Stenders er ook al.
(epileptische aanvallen)quote:Op zondag 30 december 2007 11:05 schreef axis303 het volgende:
Ik denk dat Ian Curtis hier serieus schizofrenie van zou hebben gekregen...
Volgende week pas? Het bestaat al X maanden, en is al een maand op tv en radio. En dan wordt het ineens een megahit?quote:
Nee, eerder omdat Joy Division momenteel een opleving beleeft door de film control en de veelvuldige vergelijkiingen met Editors en Interpol. Ze spelen dus in op het feit dat Joy Division momenteel erg in de belangstelling staat.quote:Op zondag 30 december 2007 15:22 schreef Maisnon het volgende:
Ach joh, Curtis die draait zich toch niet om, waarschijnlijk is Joy Division grotendeels gewoon gekozen vanwege de bandnaam en hoe dat in de tekst past.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |