De winkel niet direct, maar als het goed is zit er plastic om het hoesje heen en je hebt kans dat als dat er af is dat ze het niet meer terug nemen. Op het moment dat ze jouw MAC doos aan iemand anders verkopen en die gene komt met de klacht terug dat de code al is gebruikt zal er bij hun wel een belletje gaan rinkelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:33 schreef WRNL het volgende:
[..]
Potverdomme, ze hebben me idd een MAC spel meegegevenMaarja.... dan maar genaaid verder met mijn gebruikte code...
Voortaan beter controleren WRNL![]()
![]()
Maar kunnen ze het controleren dat de code gebruikt is?
Joa, zie je dat paadje ten noordwesten van Brewnall de bergen ingaan? Dat is emquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:35 schreef viezerdt het volgende:
noord van brewnall village toch? kom er niet zo vaak als horde zijnde, maar heb die start area's van de allies ook wel gedaan
Het leuke is: Er zit een beschermhoes erover heen waar geen titel bij staat van PC DVD of MAC DVD. Dus ik moest hem eerst openhalen en uit de verpakking halen en daar (op de DVD-box zelf) staat PC DVD. Je wordt goed genaaid als je niet uitkijkt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
De winkel niet direct, maar als het goed is zit er plastic om het hoesje heen en je hebt kans dat als dat er af is dat ze het niet meer terug nemen. Op het moment dat ze jouw MAC doos aan iemand anders verkopen en die gene komt met de klacht terug dat de code al is gebruikt zal er bij hun wel een belletje gaan rinkelen. Maar goed je kunt hier de juiste client downloaden: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/download/index.html (Moet je nu wel de PC client selecteren
.)
Tsja, als je nu geen Alliance was gaan spelen en op Lightbringer had gezeten, dan misschien welquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:15 schreef WRNL het volgende:
[..]
Het leuke is: Er zit een beschermhoes erover heen waar geen titel bij staat van PC DVD of MAC DVD. Dus ik moest hem eerst openhalen en uit de verpakking halen en daar (op de DVD-box zelf) staat PC DVD. Je wordt goed genaaid als je niet uitkijkt.
Nu ontopic over het spel. Heerlijk spel! Dat ik dit nooit eerder heb gedaan. En nu ben ik level 11. Heeft iemand misschien eens tijd om met mij quests te doen?
Ah, daar spelen mijn vrienden ook op dus vandaar. Maar je kan niet zomaar naar mij toevliegen, lopen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, als je nu geen Alliance was gaan spelen en op Lightbringer had gezeten, dan misschien wel
Nu 64 op m'n priest. Hiernaast nog een druid gerolled, die zit nu op 27. Level 70 is in zicht, kan niet te lang meer duren.
Je moet op dezelfde server zitten. En aangezien er erg veel servers zijn is de kans klein dat je er 1 met mij deelt. Er is vast wel een andere FOKker die op jouw server zit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:31 schreef WRNL het volgende:
[..]
Ah, daar spelen mijn vrienden ook op dus vandaar. Maar je kan niet zomaar naar mij toevliegen, lopen?
en!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:21 schreef WRNL het volgende:
Ik ben een Gnoompje van Allies.
Dit ben ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
en!
allakhazam is handig kleine vent.
hopelijk zit je met die naam niet op een RP-serverquote:
Hmm Gnome on a stickquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:21 schreef WRNL het volgende:
Ik ben een Gnoompje van Allies.
*kwijl*quote:
Wat? Gnome on a Stick:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:48 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
rustig! gnomes zijn best lief, niet om op te eten.
Haha ja idd dat soort dingen zijn leuk. Kan me nog herinneren dat ze een keer allerlei verklein dingen op iemand gedaan hadden en hij niet groter dan de neus van een schoenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:41 schreef Mauro het volgende:
Hahah... zo'n transformdinges bij de steden en een bezemsteel van haloween
Wat veel leuker is, een NE druid met een Tauren pakje aan, op een talbuk, met winterfall firewater en elixer of giant growth op én dan ook nog eens heroism van een shaman...
Moet je eens zien hoe groot zoiemand dan wordt!
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:59 schreef Stommie het volgende:
[..]
hopelijk zit je met die naam niet op een RP-server![]()
gister in nieuwe guild gegaan, om het RP-en es even te verkennen, tot nu toe erg tof
gewoon om je te plagenquote:Op zondag 6 januari 2008 10:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Denk dat de Gnome van me vriendin (67) meer kans gaat maken
.
quote:
Is jouw vriendin 67?quote:Op zondag 6 januari 2008 10:08 schreef WyriHaximus het volgende:
.
quote:Op zondag 6 januari 2008 10:08 schreef WyriHaximus het volgende:
.
Dat is pas as WL(T)K uit komtquote:Op zondag 6 januari 2008 15:01 schreef RickoKun het volgende:
HOI!
IK BEN EEN KRIELIG KREEFTJe!
Heeft er iemand al een Death Knight als character?!![]()
![]()
of is dat pas met die nieuwe add on?! Ik heb al een heule poos geen WoW gespeeld maar het begint een beetje te kriebelen alweer
Ik vind looten voor een alt eigenlijk niet kunnen, zeker niet in een pug. Blijkbaar is het wel normaal dus.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo gisteren ff t4 chest geloot met pug voor m'n alt, menig jaloerse blikken gehad
Ja, alts spelen met BoE groene items of questitemsquote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind looten voor een alt eigenlijk niet kunnen, zeker niet in een pug. Blijkbaar is het wel normaal dus.
Waarom zou je in een pug niet mee mogen rollen voor een item dat je kan gebruiken wanneer je met jouw alt aan het spelen bent?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind looten voor een alt eigenlijk niet kunnen, zeker niet in een pug. Blijkbaar is het wel normaal dus.
Valt best mee, maintank die meeging was full BT geared en zo waren er nog een paar, en de alts die meewaren (de helft ofzo) hadden allemaal mag al minstens een keertje gedaan. 2x een wipe omdat klikken niet goedging (kut cubes) en toen netjes neer. Daarna nog Maulgar neerquote:
Nieuwe addon. Also ga weer spelen man. Begon bij mij ook te kriebelen en ik ben weer begonnen, bevalt me best zo.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:01 schreef RickoKun het volgende:
HOI!
IK BEN EEN KRIELIG KREEFTJe!
Heeft er iemand al een Death Knight als character?!![]()
![]()
of is dat pas met die nieuwe add on?! Ik heb al een heule poos geen WoW gespeeld maar het begint een beetje te kriebelen alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |