Dat is pas as WL(T)K uit komtquote:Op zondag 6 januari 2008 15:01 schreef RickoKun het volgende:
HOI!
IK BEN EEN KRIELIG KREEFTJe!
Heeft er iemand al een Death Knight als character?!![]()
![]()
of is dat pas met die nieuwe add on?! Ik heb al een heule poos geen WoW gespeeld maar het begint een beetje te kriebelen alweer
Ik vind looten voor een alt eigenlijk niet kunnen, zeker niet in een pug. Blijkbaar is het wel normaal dus.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zo gisteren ff t4 chest geloot met pug voor m'n alt, menig jaloerse blikken gehad
Ja, alts spelen met BoE groene items of questitemsquote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind looten voor een alt eigenlijk niet kunnen, zeker niet in een pug. Blijkbaar is het wel normaal dus.
Waarom zou je in een pug niet mee mogen rollen voor een item dat je kan gebruiken wanneer je met jouw alt aan het spelen bent?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind looten voor een alt eigenlijk niet kunnen, zeker niet in een pug. Blijkbaar is het wel normaal dus.
Valt best mee, maintank die meeging was full BT geared en zo waren er nog een paar, en de alts die meewaren (de helft ofzo) hadden allemaal mag al minstens een keertje gedaan. 2x een wipe omdat klikken niet goedging (kut cubes) en toen netjes neer. Daarna nog Maulgar neerquote:
Nieuwe addon. Also ga weer spelen man. Begon bij mij ook te kriebelen en ik ben weer begonnen, bevalt me best zo.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:01 schreef RickoKun het volgende:
HOI!
IK BEN EEN KRIELIG KREEFTJe!
Heeft er iemand al een Death Knight als character?!![]()
![]()
of is dat pas met die nieuwe add on?! Ik heb al een heule poos geen WoW gespeeld maar het begint een beetje te kriebelen alweer
In een PuG?quote:Op zondag 6 januari 2008 17:53 schreef Mystikvm het volgende:
Blijft natuurlijk wel een feit dat mensen die zooi looten voor hun alt terwijl ze er niet mee spelen een stel teringhonden zijn.
OF:quote:Op maandag 7 januari 2008 00:07 schreef PallominnoX het volgende:
Gebeurt vaak genoeg hoor.
I need this for my druid, can i?
En dan voordat ook maar iemand antwoord gegeven hebben needen ze dan een mail item.
Iets klopt er niet. kutvolk
Gewoon ff wachten tot zulke figuren needen, dan doe jij ook need. Heb je nog kansquote:Op maandag 7 januari 2008 00:07 schreef PallominnoX het volgende:
En dan voordat ook maar iemand antwoord gegeven hebben needen ze dan een mail item.
En bijna (nog 3500xp) level 17. Nu heb ik er genoeg van en ga ik slapen. Voor vandaag zes levels omhoog gegaan in 7 uur tijdquote:
Needen op een item wat je niet kan gebruiken is toch wel iets anders dan needen op een item voor je alt wat je wel kan gebruiken. Dit eerste is gewoon ninja looten en dus ongewest. De tweede optie moet gewoon echt kunnen in een PuG. Mag voor iedereen hopen dat je er met een guildrun wel afspraken over maakt.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:07 schreef PallominnoX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |