Hmja... maar je geeft je anonimiteit dan meteen helemáál op. Ze zit vast achter te wachtenquote:Op maandag 24 december 2007 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is een belangrijk moment voor Michiel, dan verwacht je ook dat zijn vrouw zo sportief is om haar gezicht te laten zien.
Als de deur open gaat, zal ze er vast wel staan.quote:Op maandag 24 december 2007 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is een belangrijk moment voor Michiel, dan verwacht je ook dat zijn vrouw zo sportief is om haar gezicht te laten zien.
Ik blijf ook de stream volgen. Tv staat iets verderop..quote:Op maandag 24 december 2007 19:12 schreef Tourniquet het volgende:
Ik blijf toch maar de stream volgen. Ned 3 neem ik op.
Tis ook niet gezegd dat ze er zo niet staat om `m op te vangenquote:Op maandag 24 december 2007 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het zal zijn voor en nadelen hebben, maar ik kan me de keuze wel voorstellen.quote:Op maandag 24 december 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wil de vrouw van Michien Veenstra steeds in de anonimiteit blijven? Geheime huwelijk, niet in de uitzending, niet in de studio...en ga zo maar door.
Misschien komt ze straks met een zwart balkje voor d'r ogen wel in beeld als haar mannetje naar buiten komt.quote:Op maandag 24 december 2007 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat was idd legendarische radio!quote:Op maandag 24 december 2007 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoals die van zaterdagavond/nacht![]()
.
Ik volg trouwens niet helemaal wat er aan de hand wasquote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef rubbereend het volgende:
Broekie ik heb even de laatste quote die er nog stond die weg moest even verwijderd.
Beetje nerveus iddquote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
ZE ZIJN ER KLAAR VOOR, maar ze zijn wel BANG
hockeychickquote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Leuke vriendin heeft Stenders!
Haha, dat was zeker mooi. Goed vaag.quote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat was idd legendarische radio!![]()
Mwah zo'n grote BNer is Veenstra ook weer niet...quote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het zal zijn voor en nadelen hebben, maar ik kan me de keuze wel voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |