Helaas helaas.quote:Op maandag 24 december 2007 19:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg straks een dipje van een paar dagen. Moet helemaal af gaan kicken...
Ik ook. Maar de dokter zegt dat 't snel overgaatquote:Op maandag 24 december 2007 19:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg straks een dipje van een paar dagen. Moet helemaal af gaan kicken...
quote:Op maandag 24 december 2007 19:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
herhaalden ze het maar, werd er meteen uitgeknald hier. Eindelijk een leuk nummer!
tsja, niet iedereen zit daarop te wachten hèquote:Op maandag 24 december 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wil de vrouw van Michien Veenstra steeds in de anonimiteit blijven? Geheime huwelijk, niet in de uitzending, niet in de studio...en ga zo maar door.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de dokter zegt dat 't snel overgaat.
Goeie vraag. 't Antwoord zal wel niet te vinden zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom wil de vrouw van Michien Veenstra steeds in de anonimiteit blijven? Geheime huwelijk, niet in de uitzending, niet in de studio...en ga zo maar door.
Ze zal wel geen behoefte aan al die kermis hebben.quote:Op maandag 24 december 2007 19:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Bepaalde combi idd; bier, sigaretten, fok!, wijn en 3FMquote:Op maandag 24 december 2007 19:11 schreef tha_dark het volgende:
Jammer dat het bijna is afgelopen!
Vooral de nachtuitzending zal ik gaan missen
Het is een belangrijk moment voor Michiel, dan verwacht je ook dat zijn vrouw zo sportief is om haar gezicht te laten zien.quote:Op maandag 24 december 2007 19:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
tsja, niet iedereen zit daarop te wachten hè.
Zoals die van zaterdagavond/nachtquote:Op maandag 24 december 2007 19:11 schreef tha_dark het volgende:
Jammer dat het bijna is afgelopen!
Vooral de nachtuitzending zal ik gaan missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |