Beste Nederlandse verdediger? Is het zo slecht gesteld met de Nederlandse verdedigers?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Beste Nederlandse verdediger.
Voor iedere Nederlandse club een versterking.
Jaquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Beste Nederlandse verdediger? Is het zo slecht gesteld met de Nederlandse verdedigers?
Boulah heeft niet zoveel voetballend vermogen als Ooijer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:48 schreef Steve_I. het volgende:
Vind Boulahrouz veel beter; en bovendien 5 jaar jonger.
Lekker boeiend, een verdediger moet verdedigen. Voetballen doen spelers als de Cler maar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Boulah heeft niet zoveel voetballend vermogen als Ooijer.
Totaal voetbal, jeuh...quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Lekker boeiend, een verdediger moet verdedigen. Voetballen doen spelers als de Cler maar.
Nog ff en het halve elftal heb een amsterdams accent...quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, halen dan maar hè...
Die gast w.m.b. zou echt nooit de clubkleuren mogen verdedigen.
je zou zo mij kaartje kunnen krijgen maarjaquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:25 schreef Lurtt1 het volgende:
ja dat heb ik al gezien, maar is de kans nog groot dat ik een kaartje kan bemachtigen?
Feijenoord is niet echt je club meer, hè...quote:Op woensdag 26 december 2007 00:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je zou zo mij kaartje kunnen krijgen maarja
Jawel hoor maar was sinds de graafschap thuis niet meer geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord is niet echt je club meer, hè...
Ik had gelijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Oke, duidelijk. We gaan morgen winnen met 2-0 denk ik. En Bruins is ook weer fit, dus ook goed nieuws
Slory speelde anders vrij goed. Veel dreiging + assist voor 2-0.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Slory kan niet voetballen o o o
Theo kan niet voetballen o o o
Voor de rest, slechte wedstrijd maar wel 2 keer makaay
Sukkel.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Slory kan niet voetballen o o o
Theo kan niet voetballen o o o
Voor de rest, slechte wedstrijd maar wel 2 keer makaay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |