Bert zei net dat de blessure meeviel en hij verwacht dat Hofland over 2 weken er gewoon weer bij is.quote:Op zondag 30 december 2007 17:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop het ook, ben benieuwd hoe lang hofland weg is
quote:Op zondag 30 december 2007 17:03 schreef De.Kromme het volgende:
PSV en AZ thuis zijn toch wel minimaal 4 punten, misschien wel 6 zelfs. Wat dat betreft weinig om je zorgen over te maken.
Gelukkigquote:Op zondag 30 december 2007 17:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bert zei net dat de blessure meeviel en hij verwacht dat Hofland over 2 weken er gewoon weer bij is.
Van Malibu-06, duhquote:Op zondag 30 december 2007 17:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
ben jij een kloon van jorien of van D_K?
idioot.quote:Op zondag 30 december 2007 16:57 schreef De.Kromme het volgende:
Vind je dat heel vreemd dan? Voordat ie gehaald werd wist iedereen al dat ie niet kon voetballen en hij bevestigd dit alleen maar al anderhalf jaar.
quote:Op zondag 30 december 2007 17:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bert zei net dat de blessure meeviel en hij verwacht dat Hofland over 2 weken er gewoon weer bij is.
Dat zeg ik toch juist ook? Waarom een verdediger erin voor een middenvelder als je onder de druk uit wilt komen? Juist op het middenveld ging alles fout, Hofs had daar verandering in kunnen brengen als aanvallende middenvelder. Die pakt bovendien veel ballen die Sahin en de Guzman normaliter verliezen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar wat ik zag is dat Lucius centraler ging spelen met Greene en dat Buijs de positie van Lucius overnam. Hij werd dus geen middenvelder. Gezien het spelbeeld geen onbegrijpelijke wissel.
Hij heeft nooit goed gespeeld, dat is het hele punt. Bij Groningen joeg die de boel nog wel eens op, maar ook dat zie ik hem niet meer doen bij ons, vorig jaar niet en nu niet. En hij was niet erg belangrijk voor Groningen destijds is de afgelopen 2 seizoenen wel gebleken : na z'n vertrek ging Groningen alleen maar beter spelen.quote:Ik vind dat typisch voor de meeste supporters bij Feijenoord. Vrij triest. En zo vaak heeft hij nog niet gespeeld dit seizoen.
Met name uit, thuis gaat het wel prima. Bert mag op z'n vakantieadres de komende 2 weken wel eens flink gaan nadenken over een oplossing daarvoor, het lijkt me toch een motivatieprobleem.quote:Het hele elftal valt me overigens zwaar tegen, maar dat terzijde.
Dat moet ik dan gemist hebben in de tijd dat Hofs speelde.quote:Op zondag 30 december 2007 17:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch juist ook? Waarom een verdediger erin voor een middenvelder als je onder de druk uit wilt komen? Juist op het middenveld ging alles fout, Hofs had daar verandering in kunnen brengen als aanvallende middenvelder. Die pakt bovendien veel ballen die Sahin en de Guzman normaliter verliezen.
Dat ligt ook meer aan de speelstijl van Feijenoord. Feijenoord speelt al jaren kut, voetballend gezien. Nooit een vloeiende aanval, dit seizoen een paar keer gezien meer niet. Er moet echt zoveel veranderen bij Feijenoord.quote:Hij heeft nooit goed gespeeld, dat is het hele punt. Bij Groningen joeg die de boel nog wel eens op, maar ook dat zie ik hem niet meer doen bij ons, vorig jaar niet en nu niet.
Lul toch niet.quote:En hij was niet erg belangrijk voor Groningen destijds is de afgelopen 2 seizoenen wel gebleken : na z'n vertrek ging Groningen alleen maar beter spelen.
Met welk geld wordt hij gehaald?quote:Op zondag 30 december 2007 17:14 schreef De.Kromme het volgende:
Volgens Bert komt er een sterke middenvelder bij in de winter, althans dat is de bedoeling.
Engelaar?
quote:Op zondag 30 december 2007 17:11 schreef De.Kromme het volgende:
Hij heeft nooit goed gespeeld, dat is het hele punt. Bij Groningen joeg die de boel nog wel eens op, maar ook dat zie ik hem niet meer doen bij ons, vorig jaar niet en nu niet. En hij was niet erg belangrijk voor Groningen destijds is de afgelopen 2 seizoenen wel gebleken : na z'n vertrek ging Groningen alleen maar beter spelen.
[..]
Er wordt al een hele tijd gezegd dat er wel iets aan middelen voor handen is, anders hadden ze ook niet over ooijer gepraat etc. Ik denk wel dat er ongeveer een miljoen of 4-5 te besteden is. Engelaar heeft nog maar een contract tot 2009. anderhalf seizoen, zou opzich wel af te kopen zijn, zou een geweldige versterking zijn, maar zie het nog niet gebeuren. Denk dat Twente toch wel 5 miljoen vraagt, en dat Feyenoord dat er niet voor wil geven. Daarbij betwijfel ik of hij wel wil; hij heeft Feyenoord ook al af gewezen toen Twente hem uit belgie haalde.quote:
Ik mag toch hopen dat er geld voor dit soort spelers is, anders kun je net zo goed meteen de handdoek in de ring gooien. Dat je geen Alves voor 20 miljoen kunt betalen snap ik, maar een speler van FC Twente met een contract van 1,5(?) jaar moet geen probleem zijn.quote:
jep, zeker weten weer dirkje kuytquote:Op zondag 30 december 2007 17:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er geld voor dit soort spelers is, anders kun je net zo goed meteen de handdoek in de ring gooien.
Feijenoord zal niet, bijvoorbeeld, een vraagprijs van vijf miljoen (zie Steve I hierboven) kunnen ophoesten voor Engelaar.quote:Op zondag 30 december 2007 17:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er geld voor dit soort spelers is, anders kun je net zo goed meteen de handdoek in de ring gooien. Dat je geen Alves voor 20 miljoen kunt betalen snap ik, maar een speler van FC Twente met een contract van 1,5(?) jaar moet geen probleem zijn.
Nee ik ben een kloon van Malibu.06 duh.quote:Op zondag 30 december 2007 17:39 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
jep, zeker weten weer dirkje kuyt
wordt je nou niet moe van al dat klonen?
Feyenoord moet niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Natuurlijk moet je geen miljoenen over de balk willen gooien maar kwaliteit kost nou eenmaal geld. Tenzij je een goede scouting hebt maar daar begin ik niet eens over.quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord zal niet, bijvoorbeeld, een vraagprijs van vijf miljoen (zie Steve I hierboven) kunnen ophoesten voor Engelaar.
Dirkie Kuijt is gewoon een user hier, koekebakker. Het is hem niet, het is die andere.quote:Op zondag 30 december 2007 17:39 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
jep, zeker weten weer dirkje kuyt
wordt je nou niet moe van al dat klonen?
Feijenoord HEEFT ambitie, maar niet de middelen. BEGRIJP dat nou met je botte kop.quote:Op zondag 30 december 2007 17:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het is gewoon onzin om spelers als Makaay te halen als je geen ambities hebt om prijzen te pakken. En als je prijzen wil pakken moet je je selectie versterken. Lijkt me weinig discussie over mogelijk toch?
Ja zo kan ik het ook wel. Roda JC heeft vast ook ambities om kampioen te worden, alleen hebben ze de middelen nietquote:Op zondag 30 december 2007 17:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord HEEFT ambitie, maar niet de middelen. BEGRIJP dat nou met je botte kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |