Of de oude fossielen die elkaar elke dag al tegenkomen in de supermarkt en voor de honderd duizendste keer uitgebreid gaan staan babbelen in het pad waar ik door wil.quote:Op maandag 24 december 2007 18:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan mensen bij de supermarkt, die met hun wagentje door de poortjes naar binnen lopen, vervolgens halt houden en dan uitgebreid een boodschappenbriefje gaan zoeken. Rot op teef, je staat in de weg!
quote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef SiGNe het volgende:
Ik stond vandaag boodschappen te doen bij de AH, pak de laatste verpakking wildgourmet komt er een vrouw aan die me een beetje een boze blik geeft.
Ik had geen flauw idee waarom dus ik shop verder...
Een paar schappen verder laat ik heel eventjes mijn karretje alleen om wat te pakken, kom ik teruglopen, staat die vrouw mijn vlees uit mijn karretje te pakken!!!![]()
Dus ik vraag haar of ze mijn boodschappen wil terug leggen, werd ze echt knalrood en liep snel weg
trut, beetje mijn booschappen jatten..
Ik stond vandaag boodschappen te doen bij de AH, pak de laatste verpakking wildgourmet komt er een vrouw aan die me een beetje een boze blik geeft.
Een paar schappen verder laat ik heel eventjes mijn karretje alleen om wat te pakken, kom ik teruglopen, staat die vrouw mijn vlees uit mijn karretje te pakken!!!![]()
Dus ik vraag haar of ze mijn boodschappen wil terug leggen, werd ze echt knalrood en liep snel weg
trut, beetje mijn boodschappen jatten..
Inddquote:Op maandag 24 december 2007 18:47 schreef LudoSanders het volgende:
Heerlijk dat Kerstgevoel bij iedereen.
WTFquote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef SiGNe het volgende:
Mensen die de boodschappen thuis laten bezorgen en geen handicap hebben zijn óf ontzettend lui óf vinden zichzelf, overigens zéér misplaatst, decadent.quote:Op maandag 24 december 2007 19:04 schreef Mugger het volgende:
Mensen zijn gek. Laat die zooi toch lekker door zo'n smurf van AH thuisbezorgen, joh. Ik zie mezelf al achter zo'n daklozenkar door een supermarkt lopen. En dan ook nog in een rij gaan staan wachten zeker? Dat heb ik in m'n diensttijd al genoeg gedaan. Pleurt op zeg.
Plus dat ik het milieu er ook nog eens mee naar de kloten help. Maar hé, geen stress. Fijne kerstdagen!quote:Op maandag 24 december 2007 19:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen die de boodschappen thuis laten bezorgen en geen handicap hebben zijn óf ontzettend lui óf vinden zichzelf, overigens zéér misplaatst, decadent.
of wonen gewoon niet in de stad, maar lekker achteraf en hebben niet de behoefte de drukte op te zoekenquote:Op maandag 24 december 2007 19:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mensen die de boodschappen thuis laten bezorgen en geen handicap hebben zijn óf ontzettend lui óf vinden zichzelf, overigens zéér misplaatst, decadent.
Sowieso stressen om een feestdagquote:Op maandag 24 december 2007 18:46 schreef Q. het volgende:
"Vrolijke" feestdagen noemen ze dat dan, er is geen periode in het jaar waarin er zoveel mensen gestressed of ongelukkig zijn.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:15 schreef Mugger het volgende:
[..]
Plus dat ik het milieu er ook nog eens mee naar de kloten help. Maar hé, geen stress. Fijne kerstdagen!
Nee hoor;quote:Op maandag 24 december 2007 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso stressen om een feestdag. Het is nog steeds een dag zoals alle andere..
De Turk hier om de hoek is gewoon open hoorquote:Op maandag 24 december 2007 19:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee hoor;
De winkels zijn dicht.
OMG, hoe heerlijk om zulke duivelse eigenschappen in een mens naar boven zien te komenquote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef SiGNe het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2007 18:37 schreef katerwater het volgende:
Dit gaat een heerlijk topic worden, ik voel het nu al
Dat ja. De meeste vakkenvullers die normaliter nog op school zitten draaien al een paar lange zware dagen achter elkaar en hebben beide kerstdagen nodig om bij te komen. Vervolgens lijkt het alsof klanten ineens vinden dat ze het recht hebben om de arme zielen voor vanalles en nogwat uit te mogen maken, tot en met doodverwensingen aan toe.quote:Op maandag 24 december 2007 18:49 schreef hollander172 het volgende:
Het uitfoeteren van de vakkenvullers heb ik vandaag ook weer gezien. Alsof die er iets aan kunnen doen dat er een aanbieding uitverkocht is.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:55 schreef aerodynamic het volgende:
Toen ik zei ja wat doe je, zei ze oh sorry, ik dacht dat mijn kar vast zat.
Ja, het viel mij ook op. Kennelijk hebben de winkels een vrij grote voorraad ingeslaan. Rond een uurtje of half 6 heb ik alles nog kunnen krijgen, zonder gestresste huisvrouwen en bejaarden die nog een pak kokosmakronen kwamen halen, puur om de rest te ergeren.quote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar verder op het ruigere duw en trekwerk met de winkelwagens, heb ik van de kassarijen eigenlijk vrij weinig last gehad, ik kon de laatste dagen zelfs vrijwel direct m'n spullen op de band gooien. Het is alleen dat volk dat lijkt te denken dat er een hongerwinter op komst, dat zich voornamelijk in de winkel zo irritant gedraagd.
Ik denk dat ze dan een probleem heeft. Volgens mij wordt er pas woensdag weer bevoorraadt.quote:Op maandag 24 december 2007 19:55 schreef aerodynamic het volgende:
Stond ik bij de kassa wat boodschappen af te rekenen, hoor je in een keer allemaal gekrijs komen uit zo'n gang met producten, blijkt dat die oma boos was geworden omdat een potje jam ofzo er niet meer was en daardoor wou ze in de winkel slapen zodat ze morgen de eerste direct mee kon nemen.
Omgquote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef SiGNe het volgende:
C1000quote:Op maandag 24 december 2007 21:04 schreef Vork het volgende:
Als vegetariër hoef ik mij in ieder geval niet in dergelijke gevechten te mengen en dat scheelt
Nee, jij staat dan te matten bij het mooiste kropje sla.quote:Op maandag 24 december 2007 21:04 schreef Vork het volgende:
Vlees ja. Met kerst is dat ineens zo belangrijk dat mensen elkaar massaal in elkaar beuken voor het laatste, grootste of beste stukje vlees. Als vegetariër hoef ik mij in ieder geval niet in dergelijke gevechten te mengen en dat scheelt
"Geef mij die linzen, hoer!"quote:Op maandag 24 december 2007 21:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, jij staat dan te matten bij het mooiste kropje sla.
En dan hard schreeuwen dat ajax verloor?quote:Op maandag 24 december 2007 21:19 schreef Isdatzo het volgende:
je zou 't expres moeten opzoeken eigenlijk
prachtig
Verband.. ?quote:Op maandag 24 december 2007 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan hard schreeuwen dat ajax verloor?
Andere soorten vleeswaren genomen. Maar niet o.a de calvadospastei waar ik me zo op verheugd had! En niet de bijzondere gerookte ham! En niet de perfect smakende fijne leverworst! En zo nog een paar zaken die ze normaal nooit hebben en ik nou net zo'n zin in had.quote:Op maandag 24 december 2007 21:45 schreef Vivi het volgende:
En nu Tink?
Hebben jullie dan ook bestellingen verkocht aan andere klantenquote:Op maandag 24 december 2007 21:54 schreef Waterweg het volgende:
ik werk bij een poelier.
wat kunnen mensen met kerst ineens achterlijk zijn zeg!
Vertel de verhalen dan ook ofzo..quote:Op maandag 24 december 2007 21:54 schreef Waterweg het volgende:
ik werk bij een poelier.
wat kunnen mensen met kerst ineens achterlijk zijn zeg!
Collega van mijn vriendin had gevraagd of ik een zakje sla mee wilde nemen, was ze vergeten en ze moest vandaag werken. Prima, doe ik even. Ware het niet dat de vakkenvuller van de zakjes sla bijkans omver werd geduwd door alle voorbij razende karretjes. Het menneke zou gevarengeld moeten krijgen op een dag als deze.quote:Op maandag 24 december 2007 21:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, jij staat dan te matten bij het mooiste kropje sla.
ik heb net voor het eerst in dagen een paar uur rustig geslapen joh :pquote:Op maandag 24 december 2007 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vertel de verhalen dan ook ofzo..
Om eerlijk te zijn vind ik het een begrijpelijke klacht. Het scheelt nogal 5.9 en 6,5 kilo. Zeker als je besteld hebt.quote:Op maandag 24 december 2007 22:14 schreef Waterweg het volgende:
[..]
ik heb net voor het eerst in dagen een paar uur rustig geslapen joh :p
ik ga verhalen vertellen..maar ze moeten weer even naar boven komen.
eentje om mee te beginnen:
mevrouw had een kalkoen besteld, zoals ze wel vaker had gedaan.
graag tussen de 6 en de 6.5 kilo. Kalkoenen zijn voor ons (franchise gebeuren, niet vrij inkopen) lastig te bestellen als ze precies op gewicht moeten zijn.
We hadden voor mevrouw een kalkoen van 5.886 kilo.
Dat was voor haar echt een ontzettend probleem, "jaa, en echt, nu mis ik een pond vlees, en dit heb ik niet besteld, en dat kan niet en dit en dat en zus en zo"
(kortom: takkewijf)
nee, zo zijn we nietquote:Op maandag 24 december 2007 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook bestellingen verkocht aan andere klanten
nee, het scheelt 114 gram, ze had tussen 6 en 6.5 besteld.quote:Op maandag 24 december 2007 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het een begrijpelijke klacht. Het scheelt nogal 5.9 en 6,5 kilo. Zeker als je besteld hebt.
quote:Op maandag 24 december 2007 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Andere soorten vleeswaren genomen. Maar niet o.a de calvadospastei waar ik me zo op verheugd had! En niet de bijzondere gerookte ham! En niet de perfect smakende fijne leverworst! En zo nog een paar zaken die ze normaal nooit hebben en ik nou net zo'n zin in had.
Kutwijf. En het ergste is nog dat ik me heb afgereageerd op mijn gezin. Doe ik normaal nooit. Maar nu was ik zo verbaasd en stond ik zo met mijn mond vol tanden dat ik thuis pas de woorden vond en me kon afreageren. Gevolg: dikke ruzie, ik internettend op de bank en mijn man verdrietig in bedEn dat op Heiligenabend, het hoogtepunt in het leven van de katholieke Duitser
![]()
Vrolijk kerstfeest allemaal
quote:Op maandag 24 december 2007 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kutwijf. En het ergste is nog dat ik me heb afgereageerd op mijn gezin. Doe ik normaal nooit. Maar nu was ik zo verbaasd en stond ik zo met mijn mond vol tanden dat ik thuis pas de woorden vond en me kon afreageren. Gevolg: dikke ruzie, ik internettend op de bank en mijn man verdrietig in bedEn dat op Heiligenabend, het hoogtepunt in het leven van de katholieke Duitser
![]()
Slaaf van je eigen consumptiedrift.quote:Op maandag 24 december 2007 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Andere soorten vleeswaren genomen. Maar niet o.a de calvadospastei waar ik me zo op verheugd had! En niet de bijzondere gerookte ham! En niet de perfect smakende fijne leverworst! En zo nog een paar zaken die ze normaal nooit hebben en ik nou net zo'n zin in had.
![]()
Supermarktbejaardenquote:Op maandag 24 december 2007 22:46 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik stond vandaag met mijn karretje in de snelrij van appie.. We hadden maar een boodschapje of 5.. Achter ons nog een mannetje of 5 ervoor ook zo'n beetje.
Schuifelt er heel tactisch zo'n oude kerel voor.. Dus ik zeg tactisch tegen mijn vrouw "Goh, vragen is er tegenwoordig ook niet meer bij"
Mannetje zeiken "en ik ben slecht ter been" bla bla bla. Mijn reactie "Moet je niet NU boodschappen gaan doen. (uurtje of half 1 's middags)
Daarna begon ie over het feit dat ik met een kar stond te zeiken.. Maar jah, daar heb ik mijn zoon van bijna 1,5 jaar in. Als ik die niet in een kar zet, hebben de vakkenvullers het druk, zeg maar en heb ik ineens extra boodschappen. Gelukkig kreeg ik bijval van andere mensen en toen droop ie toch maar af..
Overigens had ie meer boodschappen dan ons... Klotebejaarden, ga op een ander moment je rottige boodschappen doen.
Wat een wijfquote:Op maandag 24 december 2007 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
U got a point. Dan moet je 't een dag of 2 dagen eerder halen. Of het eerder ophalen. Want op zo'n dag kan alles.quote:Op maandag 24 december 2007 22:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Slaaf van je eigen consumptiedrift.
Heel triest. Denken dat de wereld op zo'n dag voor je klaarstaat, en op anderen afreageren als blijkt van niet.Ik hoop dat je hiervan geleerd hebt. Sterkte aan je man.
Zelfde als OV-bejaarden (voornamelijk in de spitsquote:
quote:Op maandag 24 december 2007 22:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Wat een wijf![]()
en bovendien, al dat drama om een paar tassen voedselals je je niet een beetje kan aanpassen aan de omstandigheden ben je sowieso geen ster in de keuken.
Zolang het nog niet langs de kassa is geweest is het geen diefstalquote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef SiGNe het volgende:
Maar wel enorm triest. (Misschien nog wel zieliger dan echte diefstal. Als in; hoe triest kun je al zogenaamd "brave" burger zijn.)quote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zolang het nog niet langs de kassa is geweest is het geen diefstal
Ik redeneerde even vanuit die vrouw. Wel gaat het natuurlijk alle fatsoensnormen te buiten.quote:Op maandag 24 december 2007 22:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar wel enorm triest. (Misschien nog wel zieliger dan echte diefstal.)
Beetje van het niveau "ja maar ik heb het nu toch, whehehehehe"
valt over te twisten, betaling maakt niet dat het eigendom wordt, dat doet de titel van overgang via overeenkomst en die overeenkomst wens je aan te gaan als je het in je wagentje miktquote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
We bevinden ons in de supermarkt voordat we bij de kassa arriveren dus in een soort juridische Bermuda-driehoek?quote:Op maandag 24 december 2007 22:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 december 2007 22:58 schreef Ringo het volgende:
Vrouwen die dat soort streken uithalen (let wel: het zijn bijna altijd vrouwen) zouden sowieso in het openbaar verkracht moeten worden.
Probeer jij maar eens een vrouw die twee karren vol vlees bewaakt te verkrachtenquote:Op maandag 24 december 2007 22:58 schreef Ringo het volgende:
Vrouwen die dat soort streken uithalen (let wel: het zijn bijna altijd vrouwen) zouden sowieso in het openbaar verkracht moeten worden.
Geenszins. Die wildschotel is voor de kassa van ome Appie. Of het zich nu in de schappen of in een karretje bevindt. Denk ik. Is er een jurist in de zaalquote:Op maandag 24 december 2007 22:59 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
We bevinden ons in de supermarkt voordat we bij de kassa arriveren dus in een soort juridische Bermuda-driehoek?
![]()
quote:Op maandag 24 december 2007 22:58 schreef Ringo het volgende:
quote:Probeer jij maar eens een vrouw die twee karren vol vlees bewaakt te verkrachten
Hé, ik niet. Daar heeft de supermarkt beveiligingsberbers voor in dienst genomenquote:Geloof mij maar, de meeste van die types wil jij niet verkrachten. Ik denk dat je liever naar de afdeling kipfilet rent. (mits ook niet uitverkocht.)
Voor die kargappende vrouw zou het een gepaste straf zijn om die hele wildschotel in d'r reet te stekenquote:Op maandag 24 december 2007 22:58 schreef Ringo het volgende:
Misschien kunnen de supermarkten volgend jaar meester Frank Visser bij de vleesafdeling opstellen teneinde dat soort conflicten met harde hand op te lossen.quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geenszins. Die wildschotel is voor de kassa van ome Appie. Of het zich nu in de schappen of in een karretje bevindt. Denk ik. Is er een jurist in de zaal
Jouw Appie heeft een snelkassaquote:Op maandag 24 december 2007 22:46 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik stond vandaag met mijn karretje in de snelrij van appie.. We hadden maar een boodschapje of 5.. Achter ons nog een mannetje of 5 ervoor ook zo'n beetje.
laat mij nou lekker mijn wildschotel houden, laat 'r dat karretje in d'r reet douwen..quote:Op maandag 24 december 2007 23:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Voor die kargappende vrouw zou het een gepaste straf zijn om die hele wildschotel in d'r reet te steken
Ik zie het ook al helemaal voor mequote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef SiGNe het volgende:
Je bent dus gewoon ge-owned door een parfummonster?quote:Op maandag 24 december 2007 18:45 schreef arneaux het volgende:
Dit jaar niet, vorig jaar wel. Vrouw bij de Douglas ging in 1 keer voor mij staan in de énorme rij, ik was op de helft. Toen ik vroeg wat ze deed antwoorde ze doodleuk dat ze in de rij ging staan. Toen heb ik maar even verteld dat de rij een stukje naar achter begon. En toen bleef ze gewoon staan. Dus ja, toen waren mijn kaarten uitgespeeld. Raar eigenlijk.
quote:Op maandag 24 december 2007 23:41 schreef E.T. het volgende:
Ik heb nog nooit zo relaxed boodschappen gedaan als vandaag![]()
het was hier een stuk rustiger dan normaal
Het waren wel mensen met principes. Want bij het gemiddelde tokkie gezin heeft iedereen minimaal vanaf 3 jaar 2 mobieltjes om te communiceren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:22 schreef Anubis1984 het volgende:
Wel een nieuw gezicht voor mij dit jaar: Het opsplitsen. Moeder en dochter gaan boodschappen doen, nemen lijstje mee. Moeder naar AH, dochter naar C1000, die daar tegenover ligt. Ging om toetjes ofzo. Moeder bij AH gaat bij de kassa's staan bij de uitgaan, dochter bij kassa's C1000 aan de uitgang, dochter schreeuwt...nee wacht: BRULT door de hele fucking toko heen naar moeders: Ze hebben ze HIEEEEEEERRRRRR!!!!! Dochter rent meteen weer naar vriezer waar ze krampachtig 4 toetjes pakt en vasthoudt, om zich heen kijkend als een leeuwin. Moeder rent ondertussen naar de overkant naar de C1000, alwaar ze 2 toetjes overpakt en gelukzalig kijken dochter en moeder elkaar aan.
Jij hebt wel een andere beeldvorming als ik. Ik zag 2 dikke varkens met zwarte lederen jassen aan en vies krulspeldenhaar met een sjekkie in de mond over het plein schreeuwenquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het waren wel mensen met principes. Want bij het gemiddelde tokkie gezin heeft iedereen minimaal vanaf 3 jaar 2 mobieltjes om te communiceren.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:05 schreef kwib het volgende:
[..]
Jij hebt wel een andere beeldvorming als ik. Ik zag 2 dikke varkens met zwarte lederen jassen aan en vies krulspeldenhaar met een sjekkie in de mond over het plein schreeuwen
Schitterend is dat inderdaad.quote:Op maandag 24 december 2007 22:08 schreef IedeK. het volgende:
Vakkenvuller meldt:
Vanochtend 150 kilo witlof verkocht, was iets van 45 kratten.
's Middags was het dus allemaal weg en toch nog mensen die zo verontwaardigd zijn dat nou net zij de dupe zijn hier van.![]()
O en mensen die met hele boodschappenlijsten 10 minuten voor sluitingstijd binnenkomen en nog even uitgebreid gaan winkelen.![]()
![]()
Ik kan nog wel effe doorgaan denk ik.
Gezellig met z'n alleen naar de meubelzaak op 2e kerstdag.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Heerlijk al dat leed dat kerst heet................. als je zondagmorgen om 11 uur hier naar de Jumbo ga NERGENS last van maarja als je in de middag gaat: DAN ZIJN ER MEER MENSEN!!!!!!!!!
Wedden morgen gaan dit soort dozen dat hier besproken is janken dat het druk is bij IKEA.....................................................................GOH wist ik nog niet stelletje kansloze!!
Ik las prefapquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:22 schreef Anubis1984 het volgende:
Dat hebben ze toch mooi geflikt, 4 prefab toetjes met vage chocoladesmaak in plastic. Heerlijk!
Nou begrijp ik dus waarom jij als enige falafel bestelde op de 5 jaars meet.quote:Op maandag 24 december 2007 21:17 schreef Vork het volgende:
Ja, maar de rest ook. En het scheelt toch weer een gevecht
Daarbij, het was van 't weekend erg rustig bij de groentenkraampjes op de markt, dat scheelde helemaal een partijtje knokken.
Het kan natuurlijk zijn dat ze gasten krijgen (je weet wel, van die mensen die niet snappen waarom sommige mensen lopen te stressen voor de kerstdagen. Sterker nog, ze een beetje triest en zielig vindenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:35 schreef _Arual_ het volgende:
Maar waar komen al die mensen toch vandaan? Eten zij de rest van het jaar dan niet? Ik vind het echt bizar.
Maar de rest van het jaar vind je het minder belangrijk om verse producten te eten?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat ze gasten krijgen (je weet wel, van die mensen die niet snappen waarom sommige mensen lopen te stressen voor de kerstdagen. Sterker nog, ze een beetje triest en zielig vinden) Wij hebben deze (en vorige kerst) de hele hele familie van mijn man drie dagen op bezoek. Dat betekent voor drie dagen groente, vlees, brood en drinken kopen voor een man of 15. Dat kan je nog zo goed voorbereiden (lees: in november groot inkopen), maar vers vlees en verse groente haal ik toch liever de dag vóór kerstmis. Bruine sla en bedorven vlees zijn niet echt mijn idee van lekker. Maar goed, dat zal wel heel raar zijn.
Dat je dan nog tijd hebt om te fokken als je 15 man moet verzorgen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:11 schreef Tinkepink het volgende:
Dat betekent voor drie dagen groente, vlees, brood en drinken kopen voor een man of 15.
Nee, dat is niet raar. Maar jij hebt vast wel van te voren besteld.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat ze gasten krijgen (je weet wel, van die mensen die niet snappen waarom sommige mensen lopen te stressen voor de kerstdagen. Sterker nog, ze een beetje triest en zielig vinden) Wij hebben deze (en vorige kerst) de hele hele familie van mijn man drie dagen op bezoek. Dat betekent voor drie dagen groente, vlees, brood en drinken kopen voor een man of 15. Dat kan je nog zo goed voorbereiden (lees: in november groot inkopen), maar vers vlees en verse groente haal ik toch liever de dag vóór kerstmis. Bruine sla en bedorven vlees zijn niet echt mijn idee van lekker. Maar goed, dat zal wel heel raar zijn.
Is mij ook al eens gebeurd ja.quote:Op maandag 24 december 2007 18:52 schreef SiGNe het volgende:
Maar wel waar. Wat kan haar man er nou aan doen dat de slager een fout maakt?quote:
He bah wat een cliché, zeg dan gewoon 'Ruzie makenquote:
In welk tokkiedorp woon jij dat er 3430 kratten bier doorheen gaan en er 19 mensen om bier ruzie gaan maken?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:15 schreef Gutz het volgende:
Vakkenvuller meldt:
Drama Drama Drama.
Zondag Aanbieding: Jupiler, ¤ 5,99 per krat.
Met 2 man constant pallets vol de winkel ingereden, binnen 30 seconden een pallet a 70 kratten leeg.
Mensen die het raar vinden als ze om vijf voor acht binnenkomen dat het bier op is.
Winkel van 8 tot 8 open. Lijkt met al heel wat voor op een zondag.
Totale schade: 49 pallets verkocht, 3430 kratten, 82320 flesjes.
Ruzies met tussenkomst politie: 3
Ruzies zonder tussenkomst politie: 16 of 17
Zover een rustige kerst
Roosendaal.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In welk tokkiedorp woon jij dat er 3430 kratten bier doorheen gaan en er 19 mensen om bier ruzie gaan maken?
De klanten. Zoals de klanten dat altijd doen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:32 schreef Gutz het volgende:
Wie gaat dat personeel betalen?
ik ben er dan wel. dus deur open.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:38 schreef Gutz het volgende:
Maar niet als ze er niet zijn, deur dicht dus
Baksteen meenemen.quote:
En dat ligt dan aan hem, hè.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]![]()
Ik heb helaas geen rare dingen meegemaakt. Ik moest gisteravond wel vullen, maar de klanten waren opvallend gemoedelijk. Al was er overigens wel een onduidelijk sprekende kerel bij die driftig op zoek was naar een pakje soja. Dat wij het betreffende pakje soja helemaal niet verkochten begreep hij pas na tien minuten uitleg van mijn kant...
Nee, aan mij. Ik heb een ernstige vorm van autisme en kan niet goed uit mijn woorden komen.quote:
Stressen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:11 schreef Tinkepink het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat ze gasten krijgen (je weet wel, van die mensen die niet snappen waarom sommige mensen lopen te stressen voor de kerstdagen. Sterker nog, ze een beetje triest en zielig vinden)
Als de winkels langer open moeten zijn worden de extra kosten (personeel ed.) doorberekend aan de klant. That's why.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:31 schreef valek het volgende:
Ik vind het balen dat de supermarkten gesloten zijn. Nu moet ik me aanpassen met inkopen doen. Terwijl ik me als klant toch niet aan hoef te passen. De supermarkten moeten gewoon altijd open zijn.
Dat is op zich geen probleem, zo lang ze maar klaar zijn als ze moeten afrekenen, en je niet met de hele rij staat te wachten tot dat kutkind eens terugkomtquote:Op woensdag 26 december 2007 01:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat te denken van mensen die alvast met de kar in de rij bij de kasa gaan staan en zoon/dochterlief eropuit te sturen van alles te gaan halen?
Zelfde had ik toen ik terug was uit Londen. Was gewoon gewend geraakt om naar de supermarkt te gaan wanneer ik wou.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de winkels langer open moeten zijn worden de extra kosten (personeel ed.) doorberekend aan de klant. That's why.
Maar op zich heb je gelijk, wat flexibelere openingstijden zou erg prettig zijn.
toen ik terug kwam uit Amerika stond ik ook voor jan lul om 8 uur 's ochtends voor een dichte deur bij super de boer. Oja is ook zo, dit is holland, hier zijn krappe sluitingstijden.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:15 schreef Gutz het volgende:
Vakkenvuller meldt:
Drama Drama Drama.
Zondag Aanbieding: Jupiler, ¤ 5,99 per krat.
Met 2 man constant pallets vol de winkel ingereden, binnen 30 seconden een pallet a 70 kratten leeg.
Mensen die het raar vinden als ze om vijf voor acht binnenkomen dat het bier op is.
Winkel van 8 tot 8 open. Lijkt met al heel wat voor op een zondag.
Totale schade: 49 pallets verkocht, 3430 kratten, 82320 flesjes.
Ruzies met tussenkomst politie: 3
Ruzies zonder tussenkomst politie: 16 of 17
Zover een rustige kerst
hij had gewoon moeten zeggen "voor 50 euro rij ik even naar alle andere filialen in de buurt"quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:08 schreef SlaggY het volgende:
Haha, echt geweldig dit topic. Ik was gister zelf ook even in de AH.
Bij het vers stond er een vrouw flink tekeer te gaan tegen een vakkenvuller.
zei zo: "EY! WAAR IS DE RUCOLA?"
-"Ja, die is uitverkocht mevrouw."
"HOE WEET JE DAT? HEB JE WEL ACHTER IN HET MAGAZIJN GEKEKEN?"
-"Uiteraard, het is helemaal uitverkocht.."
"NIET TE GELOVEN! KUNNEN JULLIE NIKS BIJ EEN ANDER FILIAAL HALEN?"
-"nee, zo werkt dat niet mevrouw"
*vrouw pakt dr gsm uit dr zak en rent al vloekend met haar karretje verder naar de volgende afdeling*
[x] geschiktquote:Op woensdag 26 december 2007 13:33 schreef LSDreamer het volgende:
"wie is er dan?"
meneer en mevrouw die net aan komen lopen direct; "ja, een broodje dit en dat aub"
ik gewoon netjes; "volgens mij bent u nog niet aan de beurt... die mevrouw daar was eerst, daarna ik, etc."
quote:
De c1000 hier was vandaag open en het was toch best drukquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:35 schreef Gutz het volgende:
Hoeveel klanten heb je op zo'n dag als vandaag? Deze dagen is voor een ondernemer geen doen, Kosten opbrangsten wegen totaal niet tegen elkaar op
Dat verklaart dan wel weer een hoop.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:25 schreef Gutz het volgende:
Roosendaal.
True, het liep iets harder dan we verwacht hadden, we hadden slechts 25 pallets in huis, dus moesten nog 2 vrachten bij besteld worden op diezelfde dagquote:Op woensdag 26 december 2007 16:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat verklaart dan wel weer een hoop.
Maar dan nog
Een topic als deze bevestigt welweer dat het beeld van de voorbereidende en winkelende medemens van de dagen voor kerst nou niet bepaald positief is. En dat terwijl we elkaar dan juist zouden moeten helpen. Gewoon doen wat je normaal gesproken altijd al doet wordt ineens als bijzonder ervaren.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:43 schreef Batsnek het volgende:
Wat me ook opvalt is hoe verwonderd mensen reageren als je ze even helpt.
Een vrouw probeert een volgeladen fiets ( overal volle tassen en kratten aan dat ding ) een stoepje op te duwen. Ik help d'r even duwen, en ze is heel verbaasd dat er tegenwoordig nog mensen helpen.
Kerstgedachte jeweetsquote:Op woensdag 26 december 2007 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
't Is toch bullshit dat je met kerst ineens aardiger moet gaan doen..
Ja maar, wij stonden tenminste nog voor, Ajax had helemaal geen kansquote:Op woensdag 26 december 2007 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zal ik híer psv uitlachen of zullen we dat ergens anders doen?
Hallo rene met een streepje op de equote:Op woensdag 26 december 2007 21:23 schreef Renesite het volgende:
FC FC GROOOONINGEN
Deze mensen hebben wel Nederland weer opgebouwd na de oorlog snotaap.quote:Op maandag 24 december 2007 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zelfde als OV-bejaarden (voornamelijk in de spits)
SPUITJE!!!
echt.. je hebt de hele dag niks te doen dus wanneer ga je reizen? PRECIES, in de spits..
wanneer ga je boodschappen doen? PRECIES, wanneer de hardwerkende medemens boodschappen wil doen.
.
bla. bla. bla.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Deze mensen hebben wel Nederland weer opgebouwd na de oorlog snotaap.
Denk maar nog even na.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
bla. bla. bla.
![]()
Ik zie het verband niet?
Al die brakke kuthuizen van de jaren 50 die nu achter elkaar gesloopt worden zeker?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
je vergeet de borrelhapjesquote:Op donderdag 27 december 2007 02:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een gat in de markt, een skybox verhuren in de supermarkt op dit soort dagen. Kostelijk vermaak, biertje erbij, lekkere luie stoel en dan het geheel aanschouwen.
So? Ze hebben dus het recht verworven om onzettend te zeiken om het minste of het geringste, hebben ze zo het recht verworven om onze enkels aan gort te rijden met hun karretjes? Hebben ze zo hun recht verworven om de winkels te terroriseren met hun vraag waar de gortpap staat terwijl ze bij het vlees staan?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
we hebben 3 kassa opgeleide vullers erbij moeten bellenquote:Op donderdag 27 december 2007 16:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Vandaag was het ook druk in de winkel en de schappen waren leeg. Niet zo gek ook, de supermarkten zijn wel twee! hele! dagen! dicht geweest
Zal morgen ook nog wel drama zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:54 schreef KonnieKipke het volgende:
Het was idd rampzalig vanmiddag omstreeks 14.00.
Volgens mij is de koop gesloten zodra je het product pakt. Dus wel diefstalquote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geenszins. Die wildschotel is voor de kassa van ome Appie. Of het zich nu in de schappen of in een karretje bevindt. Denk ik. Is er een jurist in de zaal
Je had haar in vol ornaat moeten swaffelen, ze bleef iig staan.quote:Op maandag 24 december 2007 18:45 schreef arneaux het volgende:
Dit jaar niet, vorig jaar wel. Vrouw bij de Douglas ging in 1 keer voor mij staan in de énorme rij, ik was op de helft. Toen ik vroeg wat ze deed antwoorde ze doodleuk dat ze in de rij ging staan. Toen heb ik maar even verteld dat de rij een stukje naar achter begon. En toen bleef ze gewoon staan. Dus ja, toen waren mijn kaarten uitgespeeld. Raar eigenlijk.
Ja of het zegt iets over jullie werksnelheidquote:Op donderdag 27 december 2007 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
we hebben 3 kassa opgeleide vullers erbij moeten bellenwe konden het niet an.
Hulde voor de planners
Zeg eens hoi de volgende keerquote:Op donderdag 27 december 2007 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of het zegt iets over jullie werksnelheid![]()
Trouwens Renesite ik heb u nog gezien, vorige week ofzo, achter kassa 3.
Keurig beleefd tegen klanten, heel netjes, helaas niets op aan te merken. Alleen je had je duidelijk niet geschoren.
Je hebt toch wel getraind hè? Elleboogdrukken, kledingtrekken, pootje lichten, zelfverdediging, stresscontrol, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:47 schreef Elvi het volgende:
Ik ga vandaag de uitverkoop trotseren. Wish me luck!
Ik heb mn lange nagels in n punt geveild.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:58 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Je hebt toch wel getraind hè? Elleboogdrukken, kledingtrekken, pootje lichten, zelfverdediging, stresscontrol, dat soort dingen.
Sterktequote:Op vrijdag 28 december 2007 10:47 schreef Elvi het volgende:
Ik ga vandaag de uitverkoop trotseren. Wish me luck!
Klinkt als zo'n Tokkie die gewoon het gehele kerstreceptenboekje/magazine van de Appie bereidt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:08 schreef SlaggY het volgende:
Haha, echt geweldig dit topic. Ik was gister zelf ook even in de AH.
Bij het vers stond er een vrouw flink tekeer te gaan tegen een vakkenvuller.
zei zo: "EY! WAAR IS DE RUCOLA?"
-"Ja, die is uitverkocht mevrouw."
"HOE WEET JE DAT? HEB JE WEL ACHTER IN HET MAGAZIJN GEKEKEN?"
-"Uiteraard, het is helemaal uitverkocht.."
"NIET TE GELOVEN! KUNNEN JULLIE NIKS BIJ EEN ANDER FILIAAL HALEN?"
-"nee, zo werkt dat niet mevrouw"
*vrouw pakt dr gsm uit dr zak en rent al vloekend met haar karretje verder naar de volgende afdeling*
Een aantal supers wel geloof ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn zondag de winkels ook open?
Tjee, die site kende ik nog niet. handigquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verder: http://www.koopzondagen.net/koopzondag.html
*agrees...quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
't was vandaag alweer retedruk in appie. Ben alweer die winkel uitgevlucht. Wat is dat toch zeg.
Inderdaad, wat een wespennest. Ik heb medelijden met iedereen die daar 's middags moet werken, dat wordt je haast onmogelijk gemaakt door de klanten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
't was vandaag alweer retedruk in appie. Ben alweer die winkel uitgevlucht. Wat is dat toch zeg.
Het was een totale ramp. Dan is er vandaag ook nog teveel besteldquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een wespennest. Ik heb medelijden met iedereen die daar 's middags moet werken, dat wordt je haast onmogelijk gemaakt door de klanten.
En als je het eens minder vriendlijk vraagt:"Hé fossiel, tief eens op!" Zoiets?quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het was een totale ramp. Dan is er vandaag ook nog teveel besteld! We hebben rond half 12 een aantal minuten gewoon staan praten. De nationale bejaardenparade stond voor de schappen. Hoe aardig je ze het ook vraagt - GEEN steek aan de kant. Gatvurredamme
!
Meer dan drie parkeerplaatsen hebben ze daar vast niet nodig.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:48 schreef Renesite het volgende:
drukte in een klein stadje voorbij Groningen (Roden)... 3 grote parkeerplaatsen nok vol!!! WTF
3 parkeerplaatsen. parkeerterreinen danquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Meer dan drie parkeerplaatsen hebben ze daar vast niet nodig.
par·keer·plaats (de ~)quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 parkeerplaatsen. parkeerterreinen dan![]()
Brabander
De eigendom gaat over van de winkel naar de klant op het moment dat de klant het product geleverd krijgt. Er is alleen nog een verplichting aan de kant van de klant die hij moet voldoen (betalen.)quote:Op maandag 24 december 2007 23:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:08 schreef don-diablo het volgende:
Mn ma vertelde me net ook iets wat zij een keer had meegemaakt toen ze in de Kruidvat was. Ze stond in de rij en achter haar kwamen een Turkse man en vrouw aansluiten (mn moeder herkende ze en wist dat ze Turks waren). Na een tijdje ging er ineens een man voor die mensen achter mn ma staan. Nou die Turkse man zei nog vriendelijk dat rij ergens achter hem begon en dat hij daar maar moest gaan aansluiten. Het enige wat de Nederlandse man zei was: "raak me niet aan."
Die Turk probeerde nog netjes te blijven en het netjes op te lossen, maar het mocht niet baten. Op een gegeven moment begon zn bloed zoo te koken dat ie die Nederlander een klap verkocht waarbij die Nederlander gelijk out washebben hij en z'n vrouw de spullen nog netjes terug gelegd en vertrokken ze uit de winkel
(Moest mn ma later aan het winkelpersoneel vertellen wat er gebeurd was, lol)
fijne kerstdagen aan iedereen op fok! btw
Nou ik was ook laatst in zo'n dorpje, bij zo'n plaatstelijke supermarkt (en ja die dingen zijn echt super, als in je kunt er echt vanalles krijgen), maar dat viel ook tegen wat gemütlichkeit betreft. Misschien kwam dat door de vele veelal luidruchtige Nederlanders, maar ook die Duitsers kunnen er wat van. Geen vuile blikken of gescheld (hoewel, als ze Duits beginnen te praten, klinkt het wel snel vijandig), maar van mijn enkels in weinig meer over. Het zal de drukte wel zijn geweest, maar wie niet uitkeek werd daar ondersteboven gereden danwel gelopen door een of andere lompe Duitser, danwel Nederlander.quote:Op zondag 30 december 2007 02:45 schreef Ringo het volgende:
Vanochtend trouwens heerlijk boodschappen gedaan in een gemütlich dorpje vlak over de Duitse grens. Geen gestress, geen rijen -- wel veel vriendelijke mensen én uitstekende sterkedrank voor zo'n 6 euro per fles.
nope, tot de kassa blijft het produkt van de supermarkt. Als je het in de winkel onder je jas stopt ben je ook nog niet strafbaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:31 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij is de koop gesloten zodra je het product pakt. Dus wel diefstal![]()
Herkenbaar tafereel. Ik zit áchter de kassa, dus ik ben al hordes tegengekomen met mijn bijwerken rond de kerst: "Aaahhh gourmetschotels!"quote:Op maandag 24 december 2007 15:50 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik hoorde gisteren in de AH al een wijf uitvallen tegen een vakkenvuller omdat een of andere aanbieding op was. "Ja, je WEEEET toch dat het Kerst is, waarom koop je dan niet genoeg in!!"
Die vakkenvuller zo van:![]()
Je bent al veel te laatquote:Op maandag 31 december 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga zo naar de Plus. De gourmetschotel is al binnen en hopelijk hebben ze nog stokbrood. Waarom denk je dat ik zo vroeg ga? Normaal gesproken zou ik nu nog in dromenland verkeren
.
Van maanen hier.quote:Op maandag 31 december 2007 10:30 schreef JDude het volgende:
* JDude hoeft alleen nog even langs de oliebollenkar.
Twee minuten nadat ik dit postte kwam er iemand naar boven gelopen om te vragen of ik boodschappen ging doenquote:
Nee hoorquote:
Met dezelfde reden als jij blijkbaarquote:Op maandag 31 december 2007 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pfff, waarom doet iedereen nu op het laatste moment nog boodschappen. Het was echt veel te druk.
Van het weekend geen zin en nog wat verse dingetjes nodig.quote:Op maandag 31 december 2007 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pfff, waarom doet iedereen nu op het laatste moment nog boodschappen. Het was echt veel te druk.
Nee ik hoefde maar 1 ding waarover ik was gebeld, de rest had karren met koppen erop.quote:Op maandag 31 december 2007 13:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Met dezelfde reden als jij blijkbaar
Ik blijf mooi binnen, heb za en zo alles in huis gehaald.
Hee! Hallo! De supermarkt is wel één hele dag dicht hoor!quote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik hoefde maar 1 ding waarover ik was gebeld, de rest had karren met koppen erop.
Ja stel dat je dat niet overleeft.quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hee! Hallo! De supermarkt is wel één hele dag dicht hoor!
Jaquote:Op maandag 31 december 2007 13:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja stel dat je dat niet overleeft.![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hee! Hallo! De supermarkt is wel één hele dag dicht hoor!
Ik niet, maar ik heb sowieso genoeg eten in de vriezer om een paar weken te overleven, dus ik ben niet gauw in paniekquote:Op maandag 31 december 2007 14:00 schreef Rikketik het volgende:
Je gaat toch verdomme ook niet op zaterdag helemaal wild doen vanwege dichte winkels op zondag?
Waarom ga je er vanuit dat die mensen aan het hamsteren zijn dan?quote:Op maandag 31 december 2007 14:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]![]()
Ik moet alleen nog even naar de winkel voor een zak chips en wat te drinken, voor de rest heb ik echt niets nodig. Al die lui die gaan hamsteren vanwege één dag dichte winkels... Royal sadness.Je gaat toch verdomme ook niet op zaterdag helemaal wild doen vanwege dichte winkels op zondag?
Nou ja goed, dat was nog wel enigszins te begrijpen. Ik bedoel, stel dat opeens alle machines ermee kappenquote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb sowieso genoeg eten in de vriezer om een paar weken te overleven, dus ik ben niet gauw in paniek. Er zijn mensen die blijkbaar heel heftig moeten hamsteren voor dit soort dagen. Van 1999 naar 2000 was dat helemaal extreem. Alsof iedereen dacht dat de wereld zou vergaan
Omdat je dat dan op oudjaarsdag gaat doen, een dag waarop nou eenmaal vrij veel boodschappen gedaan worden.quote:Op maandag 31 december 2007 14:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat die mensen aan het hamsteren zijn dan?Zijn gewoon boodschappen aan het doen omdat ze mensen op bezoek krijgen vanavond, of hebben een paar dingen nodig en kopen dan ook gelijk voor de rest van de week.
Wtf is daar royal sadness aan?
Maar op een normale zaterdag staat niet iedereen bij dezelfde afdelingquote:Op maandag 31 december 2007 14:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]![]()
Ik moet alleen nog even naar de winkel voor een zak chips en wat te drinken, voor de rest heb ik echt niets nodig. Al die lui die gaan hamsteren vanwege één dag dichte winkels... Royal sadness.Je gaat toch verdomme ook niet op zaterdag helemaal wild doen vanwege dichte winkels op zondag?
En jij een volle kar zeker. Laat dat mens lekker even voor, zegquote:Op maandag 31 december 2007 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb me dood gelachen om een dame met alleen poedersuiker die eiste dat ze voor mocht (en dat mocht dus niet van mij) en vervolgens eiste dat de snelkassa open ging, die ook niet open ging.
quote:O ja, en een dame die gerookte zalmfilet voor vanavond nodig had, maar wel naar de langst houdbare zocht, daar had ze 'recht' op. Zij zoeken en het hele zooitje omgooien en ik trok er zo de langst houdbare uit. Dat hoofd van dat mens
Echt heerlijke dagen zo
Nou, vol, vol... maar ze eiste het inderdaad ja. Ik hou er niet van als mensen aan komen met 'ik ga voor, want ik heb maar één ding, dus aan de kant'. Ik had niet eens de kans het zelf aan te bieden. Sommige mensen noemen het assertief, ik noem dat gewoon agressief. En vervolgens lukte het dus ook niet om de snelkassa speciaal voor haar geopend te krijgen (ALLE andere kassa's waren wel open, dus je hoefde maximaal vijf minuten wachten), het was niet haar dagquote:Op maandag 31 december 2007 14:35 schreef Viking84 het volgende:
En jij een volle kar zeker. Laat dat mens lekker even voor, zeg(maar als ze het echt eiste, zoals je zei, dan zou ik t ook niet doen).
Mja, ongelofelijk hoe veeleisend en hebberig mensen uit de hoek kunnen komen op het slagveld van de supermarkt en met hoeveel dingen ze zich vol weten te proppen omdat het een bepaalde dag van het jaar is.quote:Op maandag 31 december 2007 13:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Van het weekend geen zin en nog wat verse dingetjes nodig.
Ik heb me dood gelachen om een dame met alleen poedersuiker die eiste dat ze voor mocht (en dat mocht dus niet van mij) en vervolgens eiste dat de snelkassa open ging, die ook niet open ging
O ja, en een dame die gerookte zalmfilet voor vanavond nodig had, maar wel naar de langst houdbare zocht, daar had ze 'recht' op. Zij zoeken en het hele zooitje omgooien en ik trok er zo de langst houdbare uit. Dat hoofd van dat mens
Echt heerlijke dagen zo
jij gaat toch ook net zo hard naar de supermarkt op die dag? wat maakt jouw "Beter" dan al die anderen dan? dat jij 4x in de week gaat ipv 1x per week voor hun ofzo?quote:Op maandag 31 december 2007 14:10 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Omdat je dat dan op oudjaarsdag gaat doen, een dag waarop nou eenmaal vrij veel boodschappen gedaan worden.Koop dan gewoon snel wat hapjes en drankjes en ga op woensdag of donderdag de wekelijkse boodschappen doen. Of had dat van te voren gedaan, vorige week of zo.
Ik ga naar de winkel, pak wat ik moet hebben (twee dingen), reken af en ben weer weg. Dit in tegenstelling tot een heleboel andere mensen. Die gaan:quote:Op maandag 31 december 2007 16:24 schreef werkeend het volgende:
[..]
jij gaat toch ook net zo hard naar de supermarkt op die dag? wat maakt jouw "Beter" dan al die anderen dan? dat jij 4x in de week gaat ipv 1x per week voor hun ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |