Je kan 81 punten halen maximaal, niemand heeft dat tot nu toe gehaald.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is de maximale score tot nu toe?
Jij trekt het weer zwaaar omlaagquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:02 schreef Suijk het volgende:
Hoog gemiddelde toch wel, dat haal ik niet.
Met dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wist een groot gedeelte van de vragen gewoon zelf (hoop ik) en bij de rest had ik wel een vermoeden en toen heb ik gewoon gegoogled of dat vermoeden klopte (meestal wel, bij de keren dat het niet klopte wel verbeterd
). Ik heb er maar 1 of 2 écht met google opgelost
Niet gegoogled. In grote haast uit het blote koppie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij trekt het weer zwaaar omlaag.
Misschien leuk als iedereen vandaag nog probeert aan te geven of hij/zij gegoogled heeft of niet.
Dito.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:48 schreef donroyco het volgende:
Aantal vragen met Google om te checken
Vandaar ook mijn lage scorequote:Op donderdag 3 januari 2008 12:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik heb niet gegoogled.
Ja ik doe t ook voor mezelf, maar ik vind t wel leuk om te zien hoe goed ik het doe vergeleken met anderen. Beetje competitie, leuk toch.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kijk, ieder doet het toch voor zichzelf. Dat kinderlijke gedoe over wel of niet Google is vrij stupide.
Is ook zo. Maar je kunt natuurlijk niet verwachten dat er niet over gezeken wordt.quote:Als niemand het doet, beginnen er wel weer mensen te zeuren dat ze het niet 'geloven'. Dat houd je toch.
Er stond een link in je antwoordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |