abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2008 @ 23:48:31 #201
205296 wous89
het is niet wat je ziet
pi_56552488
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:12 schreef BramKVO het volgende:

[..]

de place to be in Bulgarije ! spotgoedkoop zuipen, goed uitgaan, knappe scandinavische dames, volledig wildgaan !
nice dan moet ik dat ook nog maar eens gaan checken.

we zijn nu net op de gedachte gekomen om naar Siofok te gaan (Hongarije) lekker goedkoop..Maarrrr, goedkoop wil niet zeggen dat het leuk is! is het daar leuk?i iemand goeie ervaringen? nationaliteiten? jongens-/meisjes verhouding?
...............
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:21:14 #202
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_56560268
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:

[..]

Trouwens, ik wil wel kunnen stappen daar hé! Dat is toch wel heel belangrijk voor mij als ik op vakantie ga !
Dus als dat al heel moeilijk gaat streep ik Kroatië van me lijst af.
niet zo snel opgeven het kan echt wel ergens in kroatie
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:22:40 #203
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56560306
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:21 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

niet zo snel opgeven het kan echt wel ergens in kroatie
Ja ik wil wel kunnen housen hoor Dat hoort bij mijn vakanties nou eenmaal.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:49:09 #204
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_56560764
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:22 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ja ik wil wel kunnen housen hoor Dat hoort bij mijn vakanties nou eenmaal.
Zeker dat is het belangrijkst en dat het warm is dan
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:55:21 #205
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56560859
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:49 schreef -Rebelle het volgende:

[..]

Zeker dat is het belangrijkst en dat het warm is dan
Warmte, strand, olie, zon, zee, muziek, drank en lekker eten whaa heb zin in de zomer !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 6 februari 2008 @ 15:04:36 #206
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_56562265
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Houniet het volgende:

[..]

Warmte, strand, olie, zon, zee, muziek, drank en lekker eten whaa heb zin in de zomer !

ik ook echt niet normaal meer sowieso zomervakantie met veel feesten en dan 10 dagen rimini dan een week alleen thuis en nog 2 weken chersonissos
pi_56564811
Iemand ervaring met kroatie? We overwegen Medulin en Porec als optie? Hoe is daar het uitgaan, muziek en de vrouwen? Is er een groot verschil tussen die twee?
  woensdag 6 februari 2008 @ 17:27:47 #208
205296 wous89
het is niet wat je ziet
pi_56565005
porec, leuk maar niet denderend!
kijk anders eens naar novalja, dat Schijnt echt heel vet te zijn. deens en zweedse dames!
...............
pi_56568792
ga toch gewoon naar sunny beach joh
  woensdag 6 februari 2008 @ 23:03:20 #210
205296 wous89
het is niet wat je ziet
pi_56572279
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:40 schreef BramKVO het volgende:
ga toch gewoon naar sunny beach joh
zeker, is vet ..maar kost dik duur!!! allemiemaggies! (het is trouwens zover ik weet bijna helemaal volgeboek en terwijl ik dit hier typ zal het nu ondertussen wel volgeboekt zijn)

laten we met zijn allen lekker naar terschelling! kopen we een krat bier, gaan we in de bosjes meeuwen neerhalen en dan met een alcohol vergiftiging naar huis met de trauma helikopter! (fok die boot!)

pies!
...............
pi_56581928
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 23:03 schreef wous89 het volgende:

[..]

zeker, is vet ..maar kost dik duur!!! allemiemaggies! (het is trouwens zover ik weet bijna helemaal volgeboek en terwijl ik dit hier typ zal het nu ondertussen wel volgeboekt zijn)

laten we met zijn allen lekker naar terschelling! kopen we een krat bier, gaan we in de bosjes meeuwen neerhalen en dan met een alcohol vergiftiging naar huis met de trauma helikopter! (fok die boot!)

pies!
dik duur? Wtf

tis zwaar goedkoop
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  donderdag 7 februari 2008 @ 18:09:07 #212
205296 wous89
het is niet wat je ziet
pi_56586663
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:49 schreef ericajax het volgende:

[..]

dik duur? Wtf

tis zwaar goedkoop

Als je er eenmaal bent wel ja!:D Maaarr...hoe kom je daar? en hoe verblijf je daar? dat is duur !

toch?

ja!
...............
pi_56602728
Met 4 vrienden naar Siofok, Hongarije 1-10 augustus. Met de TraXs Jongerenreizen
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_56605330
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 23:03 schreef wous89 het volgende:

[..]

pies!
ik zat er in een all inclusive hotel , 12 dagen voor 800 euro, spotgoedkoop imo. Je kan er zelfs gewoon appartementje huren, eten en drinken kost er toch niets.
pi_56608733
Ik ga naar Aruba. zal Joran de groeten doen!
pi_56689418
Iemand een bestemming die hieraan voldoet:
- moet warm zijn
- uitgaansgelegenheid (hoeft geen Chersonissos, Mallorca, Lloret te zijn)
- leeftijd gemiddeld +-20
- mag dichterbij (Frankrijk) zodat we met een busje oid kunnen
- liefst een zooi hotels in de buurt met all-in mogelijkheid
of
- grote villa oid (is voor 7 man namelijk)

Chersonissos, Mallorca en Turkije hebben we eigenlijk al gehad..
Die villa's in Frankrijk leken me wel leuk, goedkoop, mooi.. maar geen idee of daar ergens
een plaats is met iets van een bar street ofzo, waar het elke avond knallen is
pi_56695522
Ik zoek ook een leuke feestvakantiebestemming. Helaas gaan wij begin augustus met 4 personen, dus hoogseizoen en duur. Ik ben afgelopen zomer naar Marmaris geweest en dat was heel leuk, alleen wel duur uitgaan. We zoeken iets goedkoper uitgaan dan de prijzen daar (4 euro voor een biertje is veel vind ik). Het liefst gaan we niet naar Spanje, Frankrijk, Italië of Portugal. Bulgarije, Hongarije, Kroatië, Turkije klinkt allemaal leuk. Het liefst zou ik naar Sunny Beach gaan, maar de reis daar naartoe is vrij duur. Iemand goede alternatieven? We willen een appartement zonder ontbijt enzo, een bestemming waar de verhouding jongens meiden goed is (dus niet meer jongens dan meiden), en uitgaan tot in de late uurtjes. Iemand suggesties

edit, nog wat vraagjes;
Welke plaats in Kroatië is nou _the place to be_ wat betreft uitgaan? Novalja, Medulin, Porec, of Rovinj? En hoe zijn de prijzen in Kroatië (bier, restaurants)?

En wat voor prijzen (bier, restaurants) moet ik aan denken bij Sunny Beach, Bulgarije?

bramkvo waar heb jij Budva montenegro geboekt???

[ Bericht 9% gewijzigd door MoneyTalks op 13-02-2008 16:55:08 ]
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_56718767
verhouding jongens meisjes

Alsof die ook maar ergens gelijk is, zweden buiten beschouwing gelaten.

Ga gewoon naar Siofok oid.
pi_56727875
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:12 schreef Elwood1802 het volgende:
verhouding jongens meisjes

Het hoeft ook niet gelijk te zijn, meer vrouwen is ook goed Kheb in ieder geval geen zin in een plek waar voor elke vrouw drie mannen te vinden zijn.

En je rant over Zweden is ook nonsense want de man-vrouw verhouding in Nederland is gelijk aan die van Zweden (bron: http://www.geographyiq.co(...)population_dall.htm)

Het gaat mij hier puur om mensen de man-vrouw (jongen-meisje, aangezien het voor mij om jongeren gaat) verhouding onder de toeristen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_56727910
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:12 schreef Elwood1802 het volgende:
verhouding jongens meisjes [afbeelding]

zweden

raad eens waar ondergetekende van de zomer zit
pi_56729485
Jaaa Bulgarije is zeker goed te doen!

Twee jaar geleden een last minutje gepakt naar Sunny Beach, echt super daar! Dik grote uitgaansboelevard aan het het strand, te vergelijken met Salou, maar dan ouder publiek en stukken goedkoper enzo leuke zweedse en bulgaarse dames

Kroatie, Novalja is ook super! dikke strand party's daar. zijn wel filmpjes op youtube van te vinden.

Wat het dit jaar wordt moet ik nog maar ff zien, sowieso weekje Tunesie in Juni
pi_56754700
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 00:36 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik zoek ook een leuke feestvakantiebestemming. Helaas gaan wij begin augustus met 4 personen, dus hoogseizoen en duur. Ik ben afgelopen zomer naar Marmaris geweest en dat was heel leuk, alleen wel duur uitgaan. We zoeken iets goedkoper uitgaan dan de prijzen daar (4 euro voor een biertje is veel vind ik). Het liefst gaan we niet naar Spanje, Frankrijk, Italië of Portugal. Bulgarije, Hongarije, Kroatië, Turkije klinkt allemaal leuk. Het liefst zou ik naar Sunny Beach gaan, maar de reis daar naartoe is vrij duur. Iemand goede alternatieven? We willen een appartement zonder ontbijt enzo, een bestemming waar de verhouding jongens meiden goed is (dus niet meer jongens dan meiden), en uitgaan tot in de late uurtjes. Iemand suggesties

edit, nog wat vraagjes;
Welke plaats in Kroatië is nou _the place to be_ wat betreft uitgaan? Novalja, Medulin, Porec, of Rovinj? En hoe zijn de prijzen in Kroatië (bier, restaurants)?

En wat voor prijzen (bier, restaurants) moet ik aan denken bij Sunny Beach, Bulgarije?

Een vriend was afgelopen zomer in Kroatie geweest, hij zei dat het bier er bijna niks kostte.
  zondag 17 februari 2008 @ 16:40:53 #223
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_56794033
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 20:01 schreef JapieGijs het volgende:

Chersonissos, Mallorca en Turkije hebben we eigenlijk al gehad..
Die villa's in Frankrijk leken me wel leuk, goedkoop, mooi.. maar geen idee of daar ergens
een plaats is met iets van een bar street ofzo, waar het elke avond knallen is
knallen en lallen, dat is het enige dat jij nodig hebt he?

Iemand hier ervaring met Albufeira?
pi_56805903
quote:
Op zondag 17 februari 2008 16:40 schreef JelleS het volgende:

[..]

knallen en lallen, dat is het enige dat jij nodig hebt he?

hou je muil joh

Of Calella?
pi_56815086
Wij zoeken ook nog een stekkie om onze zomer in te vieren.
Wat wij willen is:

- Strand
- Appartementje / Villa
- Centrum met goede uitgaans mogelijkheden (kroegen, discotheken, eventueel restaurantjes)
- Bereikbaar per bus

Vanwege onzekere ouders van de andere, is de maximale afstand Zuid-Frankrijk of topje van Spanje (die afstand zeg maar, kan ook naar richting het oosten gaan )
6 van 17 jaar, 1 van 18 jaar.

Prijs maakt ons op dit moment niks uit ^^
Alvast bedankt!
pi_56821079
Misschien even op Breakloose.nl kijken?

Wij gaan met 7 man naar Biarritz Nog meer mensen bekend met dat plaatsje of die er heengaan?
pi_56824281
bedankt voor de link
Iemand bekend met de plaats Lacanau? Deze trekt ons wel, dit (link) bevat wat wij willen, maar het moet natuurlijk wel bevolkt zijn.

Dus mensen met ervaring in Lacanau, willen die a.u.b. hun ervaringen posten

[edit]: kan geen vervoer per bus naar Lacanau vinden :x dit gaat problemen verzorgen -_-

[ Bericht 8% gewijzigd door Blukkie op 18-02-2008 21:46:28 ]
pi_56832336
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:52 schreef Blukkie het volgende:
Wat wij willen is:

- Strand
- Appartementje / Villa
- Centrum met goede uitgaans mogelijkheden (kroegen, discotheken, eventueel restaurantjes)
- Bereikbaar per bus

Vanwege onzekere ouders van de andere, is de maximale afstand Zuid-Frankrijk of topje van Spanje (die afstand zeg maar, kan ook naar richting het oosten gaan )

Alvast bedankt!

Argelès sur Mer in Zuid-Frankrijk is goed te doen. Verder heb je natuurlijk Lloret de Mar, Blanes, Salou, Callela aan de oostkust van Spanje. http://www.beachmasters.nl/jongerenreizen/frankrijk/
pi_56837352
Bedankt
pi_57393248
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 00:36 schreef MoneyTalks het volgende:

edit, nog wat vraagjes;

ik heb Budva geboekt via Neckermann (in belgie wel). Ik hoop (maar denk van wel ) dat budva vet gaat worden om uit te gaan. Het is in West-Europa helemaal nog niet gekend, maar in de oosterse landen zou het de nummer één party place zijn én spotgoedkoop.
pi_57394638
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:52 schreef Blukkie het volgende:
Wat wij willen is:

- Strand
- Appartementje / Villa
- Bereikbaar per bus

Alvast bedankt!
Ouders die bang zijn dat hun kind van 17 wat overkomt
Niet verder dan noord spanje? Gaan ze hun zoon achterna ofzo
pi_57394780
Portugal: Albufeira
pi_57394814
Ik ben deze zomer dus in Albufeira geweest
Vraag maar wat je wil weten
  zondag 16 maart 2008 @ 17:47:56 #234
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_57416442
Ik heb een vraagje , ik en een paar vrienden zijn van plan om op vakantie te gaan ( weet nog niet waar maar spanje, griekenland, turkije , iets in die hoek).

Mijn vader heeft mij aangeraden te wachten tot de last minutes ( eind juli zijn we van plan te gaan), want die zijn vele malen goedkoper.

Is er dan nog wel genoeg keuze of zijn dat slechts de slechte overgevbleven plaatsen?? Iemand die daarin ervaring heeft ? met last minutes?
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  zondag 16 maart 2008 @ 18:38:50 #235
152076 Europees
Op naar een Federale EU
pi_57417271
Ik ga 8 dagen voor de eerste keer met vrienden op vakantie naar Rimini via GOGO! Nog meer mensen die naar rimini gaan?
Je hebt geen recht op morgen dus geniet van elke dag
  zondag 16 maart 2008 @ 22:07:43 #236
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_57421260
ik ga van 4 tm 14 juli
  maandag 17 maart 2008 @ 16:57:53 #237
207095 gg.hootch
You are a pirate!
pi_57434772
Hm wij, 5 jongens van 17, willen van ongeveer(paar dagen ervoor of erna vertrekken maakt niet zo veel uit) 11 t/m 21 juli naar 'ergens' met zon-garantie. Eerst zaten we te kijken naar Kroatië, ik heb echter het idee dat om daar echt chill te blijven je wel in Porec moet zijn en niet op zo'n plek waar je eerst 3 kilometer met de bus moet voordat je in 't centrum bent. Misschien dat ik daar wel helemaal fout ga maar dat is de indruk die ik haalde uit andere topiqs. We zijn echter wel tegen wat problemen aangelopen:

- Waarom is 90% van de mogelijkheden 4 personen of minder?!
- Alles lijkt al zo'n beetje weg te zijn!? Tenminste, als ik een beetje op gogo en Beachmasters kijk.

Nu vroeg ik mij af, moeten wij ons heil ergens anders zoeken? Zo ja, waar? We hebben niet zo'n zin in met de sjonnies van om de hoek in Blanes op de camping te staan. We zoeken een hotel/appartement. Ontbijt hoeft er niet mee in, dat nuttigen we toch niet. Vrouwen maakt voor mij niet zo veel uit, ik heb m'n plezier al thuis zitten. Kan me voorstellen dat m'n vrienden daar wat zwaarder aan trekken.

Voor mij maken de reiskosten niet zo bar veel uit, ik denk dat mijn vrienden het wel fijn vinden als 't onder de 400 ¤ blijft. Dat sluit dus de meeste vliegbestemmingen uit Sunny Beach klinkt misschien wel leuk maar dat is toch niet waar we voor gaan vanwege de hele sfeer in het land Bulgarije. Hongarije, heerlijk goedkoop máár dat is geen Zon-garantie! Met Frankrijk heb ik zelf niet zulke denderende ervaringen, beetje slap gedoe daar... Normale bierprijzen zijn zeker iets wat belangrijk is, Rimini met 4 euro voor een biertje wordt mij toch echt te gek.

Ik ben van mening dat ik zelf best wel wat zoekskills heb maar ik ben toch wel vrij reddeloos.

Als iemand me hiermee zou kunnen helpen ben ik je eeuwig dankbaar. Het zal waarschijnlijk wel lijken alsof ik een of andere leech ben die hier alleen komt voor deze vraag. Nou, dat klopt ongeveer wel... Goeie vriend van me is hier wel een regular en als ik dan iets wil posten doe ik 't op zijn naam, maar dat mocht deze keer niet

[ Bericht 2% gewijzigd door gg.hootch op 17-03-2008 19:56:03 (de land?! marmaris ≠ rimini) ]
last.fm/user/gghootch
  maandag 17 maart 2008 @ 18:33:00 #238
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_57436258
Onder de 400? Veel plezier in Renesse.
  maandag 17 maart 2008 @ 18:47:34 #239
207095 gg.hootch
You are a pirate!
pi_57436540
Rond de 400 dan :p Maar zeker niet meer dan 500.

Die 400 euro is enkel reis + overnachting hè. Kosten daar is niet iets waar we op kijken
last.fm/user/gghootch
pi_57436938
Wij gingen met 8 man naar Siofok, villa gehuurd voor 1400 en vliegruis voor 100e p.p Kwam je totaal uit op kleine 300e. Taxi erbij van vliegveld naar huis en terug was totaal 50e p.p.

Daar 500e en je bent kloar.
  maandag 17 maart 2008 @ 19:37:54 #241
207095 gg.hootch
You are a pirate!
pi_57437526
Mja siofok is iets waar wij eerst zeker aan zaten te denken. Hotel Ramona. Echter, ik heb begrepen dat het weer daar erg kan tegenvallen als je pech hebt. Tevens zou het 's avonds afkoelen tot 15 graden?! Kan ik dan niet net zo goed naar terschelling gaan?
last.fm/user/gghootch
pi_57437591
Wij waren er begin aug, was 35 graden overdag en niet te harden die hitte. Savonds graadje of 20-22
  maandag 17 maart 2008 @ 19:42:50 #243
207095 gg.hootch
You are a pirate!
pi_57437634
Hm ja dat klinkt dan wel weer prima. Misschien toch wat meer onderzoek naar doen dan
last.fm/user/gghootch
pi_57437876
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:57 schreef gg.hootch het volgende:

Sunny Beach klinkt misschien wel leuk maar dat is toch niet waar we voor gaan vanwege de hele sfeer in de land Bulgarije.
tja, als je al dergelijke vooroordelen hebt natuurlijk ...
  maandag 17 maart 2008 @ 19:57:40 #245
207095 gg.hootch
You are a pirate!
pi_57437932
Urgh wat een verschrikkelijke grammaticale fout daar.
Indrukken die wij krijgen van Bulgarije zijn echt... Bovendien denk ik dat de doelgroep van Bulgarije een wat oudere leeftijd heeft.
last.fm/user/gghootch
pi_57442906
Chersonissos 2007 waar zal ik beginnen?

Allereerst zijn de hotels (all inclusive) die betaalbaar zijn af te raden. Beperkt drank en eten niet te vreten. Matige hotels zeker als je voor dat geld turkse all in hotels gewend ben. Ook al waren wij omgeboekt naar een luxer hotel. Kamers en zwembad waren wel prima.

uitgaan: Geweldig, overal gratis naar binnen. Is het niet leuk ga je ergens anders heen. Ik vond het wel jammer dat die tentjes vrij klein zijn vergeleken lloret en alanya. Minpunt is ook teveel nederlanders. 90% is gewoon echt te veel. Mijn aanrader ga is naar de club havana. Zweedse noorse meisjes zijn te mooi.

Starbeach vond ik 1 grote flop. Ik hoorde iedereen erover maar vond er maar weinig aan. We zijn er ook maar 1 keer geweest in 12 dagen. Duur bier o.a is de oorzaak.

In het dorp ken je goed eten, broodje gyros voor 2,50. Gyros schotel 7 euro. Drankprijzen met uitgaan is goed. Let op je krijgt wel alles dubbel. dus bestel je 1 bier krijg je er standaard 2. Oja 1 bier (dus eiglijk 2) kost 5 euro. Mixdrankjes 8 euro (ook hier krijg je er 2 van).

Kortom een topvakantie, maar 1 keer vind ik genoeg eiglijk, alhoewel ik niet uitsluit ooit weer te komen, maar niet achter elkaar.

Dit jaar ga ik naar Marmaris. Zoiezo de all in hotels zijn stukken beter in turkije voor dezelfde prijs. Uitgaan geen ervaring mee maar hoor goede verhalen. Russisch schoon :p
We zitten in een 5 sterren ultra all in hotel dus flink indrinken 's avonds.
bier
pi_57443099
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:57 schreef gg.hootch het volgende:
Urgh wat een verschrikkelijke grammaticale fout daar.
Indrukken die wij krijgen van Bulgarije zijn echt... Bovendien denk ik dat de doelgroep van Bulgarije een wat oudere leeftijd heeft.
gem leeftijd in Sunny Beach is idd iets ouder (+- 21), maar het is wel een fantastische (en goedkope) feestbestemming. En tja, als jij je indrukken wilt volgen ... missch kun je het zelf maar beter eens ontdekken é ...
pi_57450628
Ik ga dit jaar naar Blanes. Appartementen Europa.
Heeft iemand hier ervaring mee?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 18:02:14 #249
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_57457565
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:47 schreef DR878 het volgende:
Ik heb een vraagje , ik en een paar vrienden zijn van plan om op vakantie te gaan ( weet nog niet waar maar spanje, griekenland, turkije , iets in die hoek).

Mijn vader heeft mij aangeraden te wachten tot de last minutes ( eind juli zijn we van plan te gaan), want die zijn vele malen goedkoper.

Is er dan nog wel genoeg keuze of zijn dat slechts de slechte overgevbleven plaatsen?? Iemand die daarin ervaring heeft ? met last minutes?
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_57508416
Last minutes zijn de laatste jaren niet meer zo aantrekkelijk als voorheen. Bovendien bijna alleen maar 2 persoonskamers, die vaak relatief duurder zijn dan één kamer/appartement voor je hele groep. Ik zou zo snel mogelijk boeken dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThomXs op 20-03-2008 21:04:37 (typo) ]
Kwaliteit kende geen recessie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')