nice dan moet ik dat ook nog maar eens gaan checken.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:12 schreef BramKVO het volgende:
[..]
de place to be in Bulgarije ! spotgoedkoop zuipen, goed uitgaan, knappe scandinavische dames, volledig wildgaan !
niet zo snel opgeven het kan echt wel ergens in kroatiequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Trouwens, ik wil wel kunnen stappen daar hé! Dat is toch wel heel belangrijk voor mij als ik op vakantie ga!
Dus als dat al heel moeilijk gaat streep ik Kroatië van me lijst af.
Ja ik wil wel kunnen housen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:21 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
niet zo snel opgeven het kan echt wel ergens in kroatie![]()
Zekerquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja ik wil wel kunnen housen hoorDat hoort bij mijn vakanties nou eenmaal.
Warmte, strand, olie, zon, zee, muziek, drank en lekker eten whaa heb zin in de zomerquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:49 schreef -Rebelle het volgende:
[..]
Zekerdat is het belangrijkst en dat het warm is dan
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Warmte, strand, olie, zon, zee, muziek, drank en lekker eten whaa heb zin in de zomer!
zeker, is vet ..maar kost dik duur!!! allemiemaggies! (het is trouwens zover ik weet bijna helemaal volgeboek en terwijl ik dit hier typ zal het nu ondertussen wel volgeboekt zijn)quote:
dik duur? Wtfquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:03 schreef wous89 het volgende:
[..]
zeker, is vet ..maar kost dik duur!!! allemiemaggies! (het is trouwens zover ik weet bijna helemaal volgeboek en terwijl ik dit hier typ zal het nu ondertussen wel volgeboekt zijn)
laten we met zijn allen lekker naar terschelling! kopen we een krat bier, gaan we in de bosjes meeuwen neerhalen en dan met een alcohol vergiftiging naar huis met de trauma helikopter! (fok die boot!)
pies!
quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:49 schreef ericajax het volgende:
[..]
dik duur? Wtf![]()
tis zwaar goedkoop
ik zat er in een all inclusive hotel , 12 dagen voor 800 euro, spotgoedkoop imo. Je kan er zelfs gewoon appartementje huren, eten en drinken kost er toch niets.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:03 schreef wous89 het volgende:
[..]
zeker, is vet ..maar kost dik duur!!! allemiemaggies! (het is trouwens zover ik weet bijna helemaal volgeboek en terwijl ik dit hier typ zal het nu ondertussen wel volgeboekt zijn)
pies!
Het hoeft ook niet gelijk te zijn, meer vrouwen is ook goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:12 schreef Elwood1802 het volgende:
verhouding jongens meisjes
Alsof die ook maar ergens gelijk is, zweden buiten beschouwing gelaten.
Ga gewoon naar Siofok oid.
zwedenquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:12 schreef Elwood1802 het volgende:
verhouding jongens meisjes [afbeelding]
Alsof die ook maar ergens gelijk is, zweden buiten beschouwing gelaten.
Ga gewoon naar Siofok oid.
Een vriend was afgelopen zomer in Kroatie geweest, hij zei dat het bier er bijna niks kostte.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:36 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik zoek ook een leuke feestvakantiebestemming. Helaas gaan wij begin augustus met 4 personen, dus hoogseizoen en duur. Ik ben afgelopen zomer naar Marmaris geweest en dat was heel leuk, alleen wel duur uitgaan. We zoeken iets goedkoper uitgaan dan de prijzen daar (4 euro voor een biertje is veel vind ik). Het liefst gaan we niet naar Spanje, Frankrijk, Italië of Portugal. Bulgarije, Hongarije, Kroatië, Turkije klinkt allemaal leuk. Het liefst zou ik naar Sunny Beach gaan, maar de reis daar naartoe is vrij duur. Iemand goede alternatieven? We willen een appartement zonder ontbijt enzo, een bestemming waar de verhouding jongens meiden goed is (dus niet meer jongens dan meiden), en uitgaan tot in de late uurtjes. Iemand suggesties
edit, nog wat vraagjes;
Welke plaats in Kroatië is nou _the place to be_ wat betreft uitgaan? Novalja, Medulin, Porec, of Rovinj? En hoe zijn de prijzen in Kroatië (bier, restaurants)?
En wat voor prijzen (bier, restaurants) moet ik aan denken bij Sunny Beach, Bulgarije?
bramkvo waar heb jij Budva montenegro geboekt???
knallen en lallen, dat is het enige dat jij nodig hebt he?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:01 schreef JapieGijs het volgende:
Chersonissos, Mallorca en Turkije hebben we eigenlijk al gehad..
Die villa's in Frankrijk leken me wel leuk, goedkoop, mooi.. maar geen idee of daar ergens
een plaats is met iets van een bar street ofzo, waar het elke avond knallen is
hou je muil johquote:Op zondag 17 februari 2008 16:40 schreef JelleS het volgende:
[..]
knallen en lallen, dat is het enige dat jij nodig hebt he?
Iemand hier ervaring met Albufeira?
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:52 schreef Blukkie het volgende:
Wij zoeken ook nog een stekkie om onze zomer in te vieren.
Wat wij willen is:
- Strand
- Appartementje / Villa
- Centrum met goede uitgaans mogelijkheden (kroegen, discotheken, eventueel restaurantjes)
- Bereikbaar per bus
Vanwege onzekere ouders van de andere, is de maximale afstand Zuid-Frankrijk of topje van Spanje (die afstand zeg maar, kan ook naar richting het oosten gaan)
6 van 17 jaar, 1 van 18 jaar.
Prijs maakt ons op dit moment niks uit ^^
Alvast bedankt!
ik heb Budva geboekt via Neckermann (in belgie wel). Ik hoop (maar denk van wel ) dat budva vet gaat worden om uit te gaan. Het is in West-Europa helemaal nog niet gekend, maar in de oosterse landen zou het de nummer één party place zijn én spotgoedkoop.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:36 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik zoek ook een leuke feestvakantiebestemming. Helaas gaan wij begin augustus met 4 personen, dus hoogseizoen en duur. Ik ben afgelopen zomer naar Marmaris geweest en dat was heel leuk, alleen wel duur uitgaan. We zoeken iets goedkoper uitgaan dan de prijzen daar (4 euro voor een biertje is veel vind ik). Het liefst gaan we niet naar Spanje, Frankrijk, Italië of Portugal. Bulgarije, Hongarije, Kroatië, Turkije klinkt allemaal leuk. Het liefst zou ik naar Sunny Beach gaan, maar de reis daar naartoe is vrij duur. Iemand goede alternatieven? We willen een appartement zonder ontbijt enzo, een bestemming waar de verhouding jongens meiden goed is (dus niet meer jongens dan meiden), en uitgaan tot in de late uurtjes. Iemand suggesties
edit, nog wat vraagjes;
Welke plaats in Kroatië is nou _the place to be_ wat betreft uitgaan? Novalja, Medulin, Porec, of Rovinj? En hoe zijn de prijzen in Kroatië (bier, restaurants)?
En wat voor prijzen (bier, restaurants) moet ik aan denken bij Sunny Beach, Bulgarije?
bramkvo waar heb jij Budva montenegro geboekt???
Ouders die bang zijn dat hun kind van 17 wat overkomtquote:Op maandag 18 februari 2008 14:52 schreef Blukkie het volgende:
Wij zoeken ook nog een stekkie om onze zomer in te vieren.
Wat wij willen is:
- Strand
- Appartementje / Villa
- Centrum met goede uitgaans mogelijkheden (kroegen, discotheken, eventueel restaurantjes)
- Bereikbaar per bus
Vanwege onzekere ouders van de andere, is de maximale afstand Zuid-Frankrijk of topje van Spanje (die afstand zeg maar, kan ook naar richting het oosten gaan)
6 van 17 jaar, 1 van 18 jaar.
Prijs maakt ons op dit moment niks uit ^^
Alvast bedankt!
tja, als je al dergelijke vooroordelen hebt natuurlijk ...quote:Op maandag 17 maart 2008 16:57 schreef gg.hootch het volgende:
Sunny Beach klinkt misschien wel leuk maar dat is toch niet waar we voor gaan vanwege de hele sfeer in de land Bulgarije.
gem leeftijd in Sunny Beach is idd iets ouder (+- 21), maar het is wel een fantastische (en goedkope) feestbestemming. En tja, als jij je indrukken wilt volgen ... missch kun je het zelf maar beter eens ontdekken é ...quote:Op maandag 17 maart 2008 19:57 schreef gg.hootch het volgende:
Urgh wat een verschrikkelijke grammaticale fout daar.
Indrukken die wij krijgen van Bulgarije zijn echt... Bovendien denk ik dat de doelgroep van Bulgarije een wat oudere leeftijd heeft.
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:47 schreef DR878 het volgende:
Ik heb een vraagje , ik en een paar vrienden zijn van plan om op vakantie te gaan ( weet nog niet waar maar spanje, griekenland, turkije , iets in die hoek).
Mijn vader heeft mij aangeraden te wachten tot de last minutes ( eind juli zijn we van plan te gaan), want die zijn vele malen goedkoper.
Is er dan nog wel genoeg keuze of zijn dat slechts de slechte overgevbleven plaatsen?? Iemand die daarin ervaring heeft ? met last minutes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |