Welke vorm?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Een gelijkspel zou al knap zijn voor Ajax in deze vorm.
Hou toch op man. Alsof zo'n jongen goed genoeg is voor Ajax.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:44 schreef kevin6188 het volgende:
Ook spijtig trouwens dat Lindgren weg is, die stond aardig te ballen.
Inderdaad, mannen als Colin wil je graag hebbenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hou toch op man. Alsof zo'n jongen goed genoeg is voor Ajax.
Liever Lindgren dan Kron-Dehli op de bank.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hou toch op man. Alsof zo'n jongen goed genoeg is voor Ajax.
Verliezen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:25 schreef Radegast het volgende:
Nu PSV heeft verloren, zullen wij morgen wel gelijkspelen.
Jammer zegquote:Op woensdag 26 december 2007 17:28 schreef kevin6188 het volgende:
Aissati verlengt z'n contract bij PSV, aldus Telesport
dat zat er natuurlijk al aan te komenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:28 schreef kevin6188 het volgende:
Aissati verlengt z'n contract bij PSV, aldus Telesport
Zo beter:quote:Op woensdag 26 december 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
wat zijn jullie allemaal negatief, nu kunnen we jullie helemaal geen arrogantie meer verwijten
Mwah, roepen dat je zoveel vertrouwen hebt in de lijn die is ingezet onder Wouters vind ik zelf een wat aparte reden om je contract te verlengen.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zat er natuurlijk al aan te komen
Ik denk dat in Amsterdam eindelijk de ogen open zijn en er nu gebouwd kan worden aan een toekomst gebasseerd op feiten. De laatste tien jaar was het zo van.. we komen er wel want we zijn Ajax... Dat is er gelukkig uit.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:16 schreef rubbereend het volgende:
wat zijn jullie allemaal negatief, nu kunnen we jullie helemaal geen arrogantie meer verwijten
Hij moet toch wat zeggenquote:Op woensdag 26 december 2007 17:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mwah, roepen dat je zoveel vertrouwen hebt in de lijn die is ingezet onder Wouters vind ik zelf een wat aparte reden om je contract te verlengen.
quote:Op woensdag 26 december 2007 17:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mwah, roepen dat je zoveel vertrouwen hebt in de lijn die is ingezet onder Wouters vind ik zelf een wat aparte reden om je contract te verlengen.
En ja, benieuwd wat Van Geel uit z'n hoge hoed tovert.quote:Onder trainer Ronald Koeman raakte de Nederlandse jeugdinternational uit beeld, maar onder interim-trainer Jan Wouters komt hij weer aan speelminuten toe. "Ik heb veel vertrouwen in de lijn die Wouters heeft ingezet", zei Aissati, na het verlies van PSV tegen FC Groningen.
Nee, die hoeven we ook niet. Maar als je Lindgren gaat halen kan je net zo goed Delorge op het middenveld zetten. We moeten mensen hebben die echte versterkingen zijn, en daarom heen een aantal jeugdspelers.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen als Colin wil je graag hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |