Ze zeuren niet over hun hypotheek, ze hebben het alleen maar over nieuwe huizen kopen als investering voor hun familie en zo. Geld is niet zo'n probleem. We verdienen allemaal bovenmodaal.quote:Op maandag 24 december 2007 10:13 schreef Fogel het volgende:
Wat mag het kosten per persoon? Lijkt me best een beperkende factor bij mensen die zeuren over hun hypotheek...
Ik zal eens kijken op die website.quote:Is jagen in Noorwegen wat? Beest neerknallen en meteen (deels) opeten in de wildernis.
Of als je voor flinke vreet en zuippartijen wil gaan, maar niet zelf eerst moeten jagen, kan je ergens een restaurant als http://sirlancelot.hu/ opzoeken (zit vast ook dichterbij dan Budapest).
Juist. Dat idee. Zo'n blokhut als aan het eind van die reclame ziet er goed uit.quote:
Wat?quote:Op maandag 24 december 2007 10:22 schreef kirsten. het volgende:
wild hogs?
Zoiets ja.quote:Op maandag 24 december 2007 10:13 schreef Fogel het volgende:
Is jagen in Noorwegen wat? Beest neerknallen en meteen (deels) opeten in de wildernis.
Dat ziet er vreselijk uit, zo'n zwaardvechtshow.quote:Of als je voor flinke vreet en zuippartijen wil gaan, maar niet zelf eerst moeten jagen, kan je ergens een restaurant als http://sirlancelot.hu/ opzoeken (zit vast ook dichterbij dan Budapest).
http://www.imdb.com/title/tt0486946/ denk ikquote:
kutfilm.quote:Op maandag 24 december 2007 10:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0486946/ denk ik
'stoere' mannenclub die een roadtripje gaat maken op de Harley
Overdag iets actiefs doen, 's avonds echt voedsel en bier. Dat moet toch wel mogelijk zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 10:26 schreef ruud.nl het volgende:
Als je wil gaan survivalen, moet je er wel rekening mee houden dat de meeste organisaties dronken mensen niet accepteren.
Ik heb het over slootspringen en dergelijke, n00c. Niet over huidverzorgende modderbaden.quote:Op maandag 24 december 2007 10:44 schreef n00cL30n het volgende:
Naar zo'n beautyspa weekend arrangement dinges...
Dit onder het mom van:"als jullie het alleen maar over wijveh- dingen kunnen hebben, dan gaan we gewoon wijven dingen doen!"
Klinkt goed, maar ik zoek toch meer het 'wij zijn mannen' element in deze trip.quote:Op maandag 24 december 2007 10:47 schreef zatoichi het volgende:
Zelf ook gedaan dit jaar. Weliswaar niet echt actief, maar gewoon met een groep van zes man een weekend Dublin.
Drinken, pub-food en vooral veel slap ouwehoeren. Echt fantastisch, volgend jaar wordt het Spanje!
Als je serieus geinteresseerd bent, kan ik wel navraag doen, heb een paar collegas die jagen.quote:Op maandag 24 december 2007 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zoiets ja.
[..]
Dat ziet er vreselijk uit, zo'n zwaardvechtshow.
Dat soort schijngevechten is toch niet wat ik zoek. Evengoed bedankt voor het meedenken.quote:Op maandag 24 december 2007 12:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Weekendje "Braveheart" spelen in de Schotse hoogalnden, met kilt en zwaard door de mistige bagger rennen en op elkaar inhakken en daarna zwijn vreten van het spit en bierzuipen uit pint pullen. Mocht je het zat worden dan is er nog altijd Edinburgh
De vader van m'n ex is jager, dus die ingang is er al. Ik denk alleen dat jagen net een stap te ver is voor m'n vrienden. Het zijn natuurlijk wel burgerlijke mannetjes met huisje boompje beestje.quote:Op maandag 24 december 2007 12:21 schreef Fogel het volgende:
Als je serieus geinteresseerd bent, kan ik wel navraag doen, heb een paar collegas die jagen.
Dan toch liever een herberg met groot openhaardvuur zonder show.quote:Die zwaardvechtshow is inderdaad akelig, maar als je genoeg drinkt merk je daar weinig van. Het eten komt in zo'n grote hoeveelheden dat we een portie voor 6 personen met 7 personen (waaronder 4 of 5 full-size Duitsers...) maar net over de helft opkregen en het bier leek ook oneindig. Dát is wat telt, niet dat er ook een show is.
Klopt... Maarja.. je kunt ook eerst voor de vernedering van je maten gaan, om vervolgens wel kleine kinderen en vieze hoeren op straat afknallen met paintguns.quote:Op maandag 24 december 2007 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb het over slootspringen en dergelijke, n00c. Niet over huidverzorgende modderbaden.
Met drinken bedoelde ik natuurlijk zoveel mogelijk pints of Guinness hè?quote:Op maandag 24 december 2007 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ik zoek toch meer het 'wij zijn mannen' element in deze trip.
quote:GO KARTING + PAINTBALL (approx 6-8h.)
transportation to/from venues
exclusive track reservation (5 karts can race at one time, brand new karts, the same speed guaranteed)
3x8min ride for each lad
final race for top 5 scorers
champagne for the winner
full paintball equipment rental
200 bullets/person included; extra bullets can be purchased
on the spot
BBQ and beers afterwards
Crazy Guide assistance
STRIP BOAT DINNER (2h cruise)
2hr cruise on the Vistula river
exclusive boat rental
2 strippers show
2 course dinner (grilled meat, baked potato, salad bar, dessert, coffee, tea, 4 beers/person, champagne before the show)
music to be chosen by Best Man
Crazy Guide assistance
Wel eens iemand gezien die z'n eigen WO I tank had en daar meer rondreed. Was laatst ook nog bij In Europa, meen ik. Misschien even aan Yvonne vragenquote:Op dinsdag 25 december 2007 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Tank rijden! Klinkt goed. Ik heb dat al eens gedaan toen ik nog bij defensie werkte, maar m'n vrienden zeker niet. Zou dat ook ergens in de Ardennen kunnen?
http://www.tankmania.co.uk/quote:4x4 Driving
Aston Martin Driving
Bentley GT Driving
Driving Activity Days
Ferrari Driving
Formula 1 Driving
Hovercraft Experience
JCB Racing
Karting
Lamborghini Driving
Mini Driving
Mini Moto Racing
Monster Truck Driving
Off Road Buggies
Porsche Driving
Powerturn Buggies
Quad Bikes
Rally Driving
Single Seater Driving
Skid Control
Stock Car Racing
Supercar Driving
Tank Driving
Train Driving Days
Als je daarmee met mannen idioten bedoelt.quote:Op maandag 24 december 2007 15:32 schreef Public_NME het volgende:
Je kan ook naar de oranje camping gaan tijdens de eerste week van het EK; ook wel redelijk een mannenvakantie dacht ik zo...
Forget it.quote:Op maandag 24 december 2007 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Ziet er goed uit, maar hou er wel rekening mee dat het allemaal mannen met een gezinnetje zijn en dat ik dus van geluk mag spreken als ik ze voor een lang weekend weet los te weken uit hun veilige wereldje. Sneeuwscooter scheuren klinkt trouwens ontzettend goed.
Dank je, Yvonne, voor deze opbeurende woorden op deze feestdag.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:19 schreef yvonne het volgende:
Forget it.
vrouw:quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dank je, Yvonne, voor deze opbeurende woorden op deze feestdag.
http://www.google.nl/search?q=mountainbiken+ardennen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-aquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Ontopic tips kan ik nu zeker wel vergeten.
Dat roze achtergrondje ook.quote:
Fort William Clarkquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:31 schreef yvonne het volgende:
deze is leuk!
http://www.duitsland-vakantieland.com/arrang/gtem001.htm
Ja, die had ik zelf nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:27 schreef yvonne het volgende:
http://www.google.nl/search?q=mountainbiken+ardennen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, die had ik zelf nog niet geprobeerd.
Ervaringen van FOK!kers wil ik horen. Adressen. Bij die en die moet je zijn.
Ervaring met mountainbiketrails in de Ardennen dus. Zal me een worst wezen of ze getrouwd zijn of om het kwartier een volle poepluier moeten verschonen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:35 schreef yvonne het volgende:
Ken jij getrouwde FOK!kers in de poepluiers dan met avontuurlijke mannenreisjes?
Wees dan ook duidelijker, dan kan ik je niet helpenquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ervaring met mountainbiketrails in de Ardennen dus. Zal me een worst wezen of ze getrouwd zijn of om het kwartier een volle poepluier moeten verschonen.
Het lullige is, dat ik zeker weet dat dit soort conversaties plaats gaan vinden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:25 schreef yvonne het volgende:
vrouw:
Maar waar ga je heen dan?
Je moet wel telefonisch bereikbaar zijn hoor
En wat als er iets gebeurd met je daar?
Of hier met de kleine?
Ik geloof nooit dat dat ik een weekend alleen aan kan met de kleine.
En wat gaat dat allemaal kosten?
Oh, dát allemaal alléén voor jouw pleziertjes?
En mij hier met die kleine jankerd alleen laten?
Wát! En de auto ook al mee?!
Zeker met die mislukte vriendjes van je.
Man:
dag voor vertrek:
Euhm, sorry UIO, ik uh, er is iets tussengekomen.
*klik*
I knowquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het lullige is, dat ik zeker weet dat dit soort conversaties plaats gaan vinden.
Dat lijkt me een themapark. Maar we zijn in ieder geval weer op de goede weg.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:32 schreef yvonne het volgende:
Fort William Clark
Het Fort William Clark is een groepsaccomodatie met een plaats voor openvuur in het midden. Voor de overnachting is een campinguitrusting zoals een isomat/luchtbed, slaapzak, bord, beker en bestek mee te brengen. In Pullman City zijn verschillende saloons en bars. Deze zijn dagelijks tot 1.00 uur geopend. U kunt hier heerlijk eten en uiteraard een lekker pilsje drinken!
Ik zal ze publiekelijk uitmaken voor mietje en watje en wat al dies niet meer zij.quote:
Dan krijg je allemaal dingen waar onmogelijk iets mis kan gaan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:49 schreef Aoristus het volgende:
waarom ga jij dat eigenlijk regelen? Ik zou de grootste softie in charge stellen
Als 1/10e van je plan ziet gebeuren, dan lijkt het me voor de hand liggen dat die stress bij een ander ligtquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:52 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal dingen waar onmogelijk iets mis kan gaan.
Omdat ze het zelf niet zien dat ze watjes zijn geworden. Omdat ik met het idee rondloop. Daarom.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:49 schreef Aoristus het volgende:
waarom ga jij dat eigenlijk regelen?
In diezelfde Harz kun je ook wildwaterkanoën, geliefde plek, laat ze dat maar eens doen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Omdat ze het zelf niet zien dat ze watjes zijn geworden. Omdat ik met het idee rondloop. Daarom.
Gewoon vertellen dat je er een weekendje tussenuit gaat, niet precies vertellen wat je gaat doen, laat dat gewoon in het midden. Zorg wel voor de juiste kleding.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Omdat ze het zelf niet zien dat ze watjes zijn geworden. Omdat ik met het idee rondloop. Daarom.
Zo'n idee had ik ook al. Ik vertel ze niet wat we allemaal gaan doen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
Gewoon vertellen dat je er een weekendje tussenuit gaat, niet precies vertellen wat je gaat doen, laat dat gewoon in het midden. Zorg wel voor de juiste kleding.
Misschien moet ik die site van ze nog maar eens beter bekijken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:15 schreef yvonne het volgende:
In diezelfde Harz kun je ook wildwaterkanoën, geliefde plek, laat ze dat maar eens doen.
Succes moet 'opvoeden', ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klik ik daarvoor op je nick in mijn actieve topics lijst? Alleen maar om een irritante tvp te zien? Is het zo moeilijk om iets anders te bedenken?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:42 schreef 360sjors het volgende:
tvp
Noorwegen lijkt me wel leuk, maar het is te ver weg. De Ardennen zijn goed bereikbaar met de auto.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:51 schreef Fogel het volgende:
Fatsoenlijk raften kan in Sjoa, Noorwegen: http://www.sjoarafting.com/rafting_two.htm. Abseilen, gletsjer bewandelen/klimmen en dat soort dingen kan ook allemaal daar
Een beetje bloed moet kunnen.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:33 schreef DutchTrain het volgende:
Mountainbiken in de Ardennen is niet zo'n goed idee als je geheel onbeschadigd thuis wil komen is mijn ervaring. Kanoën is wel OK, vooral als je de veel te lange tocht neemt, omdat je vindt dat je vrienden geen watjes zijn (en dan aan het eindpunt gezinnetjes tegenkomen die het met gemak gehaald hebben)
De link doet het niet bij mij. Krijg alleen maar een blanke pagina te zien.quote:Ook leuk is railfietsen => http://www.skene.be/skene/Draisine/dr03.htm
Bovenaan de heuvel wacht een brouwerij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2007 15:46 schreef DutchTrain het volgende:
Deze dan => http://www.skene.be/skene/Draisine/dr03.htm%20
quote:En dan wel met z'n vieren op 1 zo'n fiets, waarbij er 2 mogen trappen. Op de terugweg mogen dan de andere twee trappen.Ik zal serieus overwegen het op te nemen in het reisprogramma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
De Ardennen zijn voor burgertrutjesquote:Op donderdag 27 december 2007 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Noorwegen lijkt me wel leuk, maar het is te ver weg. De Ardennen zijn goed bereikbaar met de auto.
Eens met Fogel.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef Fogel het volgende:
De Ardennen zijn voor burgertrutjes
Kan je net zo goed gaan wadlopen en daarna pannekoekenbakken op de Veluwe.
Maar de bedoeling is toch om ze te bekeren ofzo?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dus
Perfect voor UIO z'n vriendjes toch
Slechts het idee geven dat ze mannen zijn en mannendingen kunnen doen, tochquote:Op donderdag 27 december 2007 23:56 schreef Fogel het volgende:
Maar de bedoeling is toch om ze te bekeren ofzo?
Meneer wenst een suggestie.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klik ik daarvoor op je nick in mijn actieve topics lijst? Alleen maar om een irritante tvp te zien? Is het zo moeilijk om iets anders te bedenken?
Dat is al een stuk beter. Je bent alleen vergeten je excuses aan te bieden aan al die lui die voor Jan met de korte achternaam op je nick klikten om te zien wat je te melden had. Als je dat nog even doet, ben je een grote jongen en kunnen we weer samen door één deur.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:52 schreef 360sjors het volgende:
Meneer wenst een suggestie.
Ga op vampierenjacht in Transsylvanië? Zeiltocht over de Stille Oceaan? Zonder anti-buikgriepmedicatie naar een land in het Midden Oosten?
Naar Berlijn ga je natuurlijk met de trein; sneller en goedkoperquote:Op zondag 30 december 2007 10:55 schreef Hik het volgende:
En ok, Berlijn is een klein beetje verder dan de ardennen, maar met een goedkope vlucht is het prima te doen voor een weekendje.
Dus...quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die kneuzenkermis is tot nader order uitgesteld.
Een kleine 7,5 jaar later en het stadium van die conversaties hebben we zelfs nooit bereikt.quote:
Misschien zijn ze inmiddels te porren voor zo'n kekke Rijncruise?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een kleine 7,5 jaar later en het stadium van die conversaties hebben we zelfs nooit bereikt..
Maar goed, we bereiken nu de fase van midlife-crisis, dus ik zal het balletje nog eens een keer opwerpen. Waarschijnlijk tegen beter weten in..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |