abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 24 december 2007 @ 10:04:09 #1
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_55508588
M'n vrienden zijn een stelletjes watjes geworden die het alleen nog maar hebben over hypotheken, poepluiers, huisinrichtingen en eerste stapjes. Ik heb besloten om ze een weekend mee te nemen op een 'echte mannen'-reis. Alleen geen idee nog wat we zouden moeten doen.

Zaken die me, nu ik erover zit na te denken, te binnen schieten, zijn:
  • Survivalweekend onder leiding van zo'n figuur als Ray Mears.
  • Racen op een circuit.
  • Mountainbiketrail rijden.
  • Abseilen.
  • Kleiduif schieten.
  • ...

Dit alles uiteraard onder het genot van goed manneneten en veel drank. Dus geen liflafjes en subtiele wijntjes, maar aan het spit geregen zwijnen, stoofpotten en bier.

Als ik dit zo teruglees, denk ik eigenlijk gelijk aan de Ardennen, maar als iemand iets anders weet dan lees ik dat graag.

Wie heeft wat adresjes voor me waar we deze activiteiten kunnen uitvoeren? Wat zou nog meer passen in zo'n weekend? Wat zijn jouw ervaringen?
  • Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      maandag 24 december 2007 @ 10:09:30 #2
    14746 k_i_m
    Oldbies Automatisering BV.
    pi_55508653
    Ik moest ook gelijk denken aan de ardennen .
    In my life
    Why do I smile
    At people who I'd much rather kick in the eye ?
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 10:13:34 #3
    45833 crew  Fogel
    pi_55508710
    Wat mag het kosten per persoon? Lijkt me best een beperkende factor bij mensen die zeuren over hun hypotheek...

Is jagen in Noorwegen wat? Beest neerknallen en meteen (deels) opeten in de wildernis.
    Of als je voor flinke vreet en zuippartijen wil gaan, maar niet zelf eerst moeten jagen, kan je ergens een restaurant als http://sirlancelot.hu/ opzoeken (zit vast ook dichterbij dan Budapest).
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
    TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
      maandag 24 december 2007 @ 10:15:53 #4
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_55508731
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 10:21:11 #5
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55508796
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 10:13 schreef Fogel het volgende:
    Wat mag het kosten per persoon? Lijkt me best een beperkende factor bij mensen die zeuren over hun hypotheek...
    Ze zeuren niet over hun hypotheek, ze hebben het alleen maar over nieuwe huizen kopen als investering voor hun familie en zo. Geld is niet zo'n probleem. We verdienen allemaal bovenmodaal.
    quote:
    Is jagen in Noorwegen wat? Beest neerknallen en meteen (deels) opeten in de wildernis.
    Of als je voor flinke vreet en zuippartijen wil gaan, maar niet zelf eerst moeten jagen, kan je ergens een restaurant als http://sirlancelot.hu/ opzoeken (zit vast ook dichterbij dan Budapest).
    Ik zal eens kijken op die website.
    Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_55508813
    wild hogs?
    pi_55508857
    Als je wil gaan survivalen, moet je er wel rekening mee houden dat de meeste organisaties dronken mensen niet accepteren.
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 10:27:36 #8
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55508864
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 10:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
    Whehehe
    Juist. Dat idee. Zo'n blokhut als aan het eind van die reclame ziet er goed uit.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 10:28:04 #9
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55508876
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 10:22 schreef kirsten. het volgende:
    wild hogs?
    Wat?
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_55508883
    Zo ´n kano tocht als in die film ? Ben vergeten hoe die film heette. Maar dat was ook een gezellig tochtje.
    Honey ! Take me drunk, i am home !
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 10:29:24 #11
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55508896
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 10:13 schreef Fogel het volgende:
    Zoiets ja.
    quote:
    Dat ziet er vreselijk uit, zo'n zwaardvechtshow.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_55508909
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 10:28 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Wat?
    http://www.imdb.com/title/tt0486946/ denk ik

'stoere' mannenclub die een roadtripje gaat maken op de Harley
    2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
    pi_55508916
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 10:30 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

http://www.imdb.com/title/tt0486946/ denk ik

'stoere' mannenclub die een roadtripje gaat maken op de Harley
    kutfilm.
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 10:31:32 #14
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55508933
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 10:26 schreef ruud.nl het volgende:
    Als je wil gaan survivalen, moet je er wel rekening mee houden dat de meeste organisaties dronken mensen niet accepteren.
    Overdag iets actiefs doen, 's avonds echt voedsel en bier. Dat moet toch wel mogelijk zijn.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_55509137
    Neem een vriendin.
    En ga over een paar jaar zelf over de poepluiers en de eerste stapjes praten.
      maandag 24 december 2007 @ 10:44:21 #16
    20925 n00cL30n
    ..::RSTRCTD::..
    pi_55509139
    Naar zo'n beautyspa weekend arrangement dinges...

Dit onder het mom van:"als jullie het alleen maar over wijveh- dingen kunnen hebben, dan gaan we gewoon wijven dingen doen! "

Moderator maandag 24 december 2007 @ 10:44:37 #17
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55509140
    We dwalen trouwens wel een beetje af. Adressen, ervaringen, etcetera heb ik nodig.

Voor het racen op een circuit heb ik al iets gevonden: http://www.skylimitevents.be/Page_Generale.asp?DocID=10063
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_55509175
    Zelf ook gedaan dit jaar. Weliswaar niet echt actief, maar gewoon met een groep van zes man een weekend Dublin.

Drinken, pub-food en vooral veel slap ouwehoeren. Echt fantastisch, volgend jaar wordt het Spanje!
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 11:17:07 #19
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55509780
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 10:44 schreef n00cL30n het volgende:
    Naar zo'n beautyspa weekend arrangement dinges...

Dit onder het mom van:"als jullie het alleen maar over wijveh- dingen kunnen hebben, dan gaan we gewoon wijven dingen doen! "

Ik heb het over slootspringen en dergelijke, n00c. Niet over huidverzorgende modderbaden.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 11:18:14 #20
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55509808
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 10:47 schreef zatoichi het volgende:
    Zelf ook gedaan dit jaar. Weliswaar niet echt actief, maar gewoon met een groep van zes man een weekend Dublin.

Drinken, pub-food en vooral veel slap ouwehoeren. Echt fantastisch, volgend jaar wordt het Spanje!
    Klinkt goed, maar ik zoek toch meer het 'wij zijn mannen' element in deze trip.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      maandag 24 december 2007 @ 11:24:25 #21
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_55509936
    Hiken in Fins Lapland(voorjaar). Nu in de winter kan je er onwijs goed raggen over bevroren meren met een sneeuwscooter. Je kan volgens mij van die safari's maken; wel redelijk koud.
    Hotel waar ik zat was http://www.vuontispirtti.fi/ (alleen in Fins helaas), hebben daar een hele mooie trip gedaan door de heuvels. Overnachten doe je in blokhutten zonder stromend water en elektriciteit.

Haalbaarheid voor een weekend (ivm kosten) vraag ik me af. Vliegen op HEL en dan de VR nachttrein naar Rovaniemi of Kolari, en dan nog een tijd rijden met een auto.
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 11:40:32 #22
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55510298
    Ziet er goed uit, maar hou er wel rekening mee dat het allemaal mannen met een gezinnetje zijn en dat ik dus van geluk mag spreken als ik ze voor een lang weekend weet los te weken uit hun veilige wereldje. Sneeuwscooter scheuren klinkt trouwens ontzettend goed.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_55510988
    (kunst) Testosteron, Bloed, zweet : Tour de France?
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 12:18:57 #24
    45833 crew  Fogel
    pi_55511155
    Sneeuwscooter scheuren op water is natuurlijk veel mannelijker dan op ijs. Als je het ook maar een heel klein beetje los laat, mag je verder zwemmen.

TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
    TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 12:21:40 #25
    45833 crew  Fogel
    pi_55511228
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Zoiets ja.
    [..]

Dat ziet er vreselijk uit, zo'n zwaardvechtshow.
    Als je serieus geinteresseerd bent, kan ik wel navraag doen, heb een paar collegas die jagen.

Die zwaardvechtshow is inderdaad akelig, maar als je genoeg drinkt merk je daar weinig van. Het eten komt in zo'n grote hoeveelheden dat we een portie voor 6 personen met 7 personen (waaronder 4 of 5 full-size Duitsers...) maar net over de helft opkregen en het bier leek ook oneindig. Dát is wat telt, niet dat er ook een show is.
      maandag 24 december 2007 @ 12:27:46 #26
    10275 DaBuzzzzz
    Mooie woonspulletjes
    pi_55511371
    Weekendje "Braveheart" spelen in de Schotse hoogalnden, met kilt en zwaard door de mistige bagger rennen en op elkaar inhakken en daarna zwijn vreten van het spit en bierzuipen uit pint pullen. Mocht je het zat worden dan is er nog altijd Edinburgh
    ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
      maandag 24 december 2007 @ 12:37:47 #27
    10275 DaBuzzzzz
    Mooie woonspulletjes
    pi_55511611
    Oh en Ardennen: Zoek eens op: "airsoft",is paintballen plus en een spel kan een halve of zelfs een hele dag duren. Tactiek en aankleiding gaan veel verder dan bij paintball en het is loodzwaar en reteleuk
    ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 12:39:34 #28
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55511661
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 12:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:
    Weekendje "Braveheart" spelen in de Schotse hoogalnden, met kilt en zwaard door de mistige bagger rennen en op elkaar inhakken en daarna zwijn vreten van het spit en bierzuipen uit pint pullen. Mocht je het zat worden dan is er nog altijd Edinburgh
    Dat soort schijngevechten is toch niet wat ik zoek. Evengoed bedankt voor het meedenken.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Moderator maandag 24 december 2007 @ 12:45:57 #29
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55511805
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 12:21 schreef Fogel het volgende:
    Als je serieus geinteresseerd bent, kan ik wel navraag doen, heb een paar collegas die jagen.
    De vader van m'n ex is jager, dus die ingang is er al. Ik denk alleen dat jagen net een stap te ver is voor m'n vrienden. Het zijn natuurlijk wel burgerlijke mannetjes met huisje boompje beestje.
    quote:
    Die zwaardvechtshow is inderdaad akelig, maar als je genoeg drinkt merk je daar weinig van. Het eten komt in zo'n grote hoeveelheden dat we een portie voor 6 personen met 7 personen (waaronder 4 of 5 full-size Duitsers...) maar net over de helft opkregen en het bier leek ook oneindig. Dát is wat telt, niet dat er ook een show is.
    Dan toch liever een herberg met groot openhaardvuur zonder show.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      maandag 24 december 2007 @ 13:04:13 #30
    20925 n00cL30n
    pi_55512203
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ik heb het over slootspringen en dergelijke, n00c. Niet over huidverzorgende modderbaden.
    Klopt... Maarja.. je kunt ook eerst voor de vernedering van je maten gaan, om vervolgens wel kleine kinderen en vieze hoeren op straat afknallen met paintguns.

Dan heb je wel veel in een.
    pi_55512674
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Klinkt goed, maar ik zoek toch meer het 'wij zijn mannen' element in deze trip.
    Met drinken bedoelde ik natuurlijk zoveel mogelijk pints of Guinness hè?

Maar nee echt actieve dingen doen zijn juist weer lastig in een stad.

Overigens ben ik deze zomer naar Noorwegen op vakantie geweest, en daar heb je trektochten van enkele dagen. Je loopt dan van trekkershut naar trekkershut. Van te voren krijg je sleutels mee die op deze hutten passen, en naast een slaapplek en wat kookgerei is er verder niets.

Dat is vrij basic en behoorlijk zwaar (een fjord op en neer kost behoorlijk wat energie).
      maandag 24 december 2007 @ 15:32:01 #32
    96922 Public_NME
    Come on you Whites!
    pi_55515492
    Je kan ook naar de oranje camping gaan tijdens de eerste week van het EK; ook wel redelijk een mannenvakantie dacht ik zo...
    The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
    'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
    pi_55515842

Zoiets als => http://www.crazystag.com/ ?
    quote:
    GO KARTING + PAINTBALL (approx 6-8h.)
    transportation to/from venues
    exclusive track reservation (5 karts can race at one time, brand new karts, the same speed guaranteed)
    3x8min ride for each lad
    final race for top 5 scorers
    champagne for the winner

full paintball equipment rental
    200 bullets/person included; extra bullets can be purchased
    on the spot
    BBQ and beers afterwards
    Crazy Guide assistance

STRIP BOAT DINNER (2h cruise)
    2hr cruise on the Vistula river
    exclusive boat rental
    2 strippers show
    2 course dinner (grilled meat, baked potato, salad bar, dessert, coffee, tea, 4 beers/person, champagne before the show)
    music to be chosen by Best Man
    Crazy Guide assistance

Zag deze week in een reisprogramma ( Llink of RTLTravel ? ) in een tank rijden ergens nabij Berlijn.

[ Bericht 31% gewijzigd door DutchTrain op 24-12-2007 15:53:26 ]
      Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 10:45:14 #34
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55529624
    Tank rijden! Klinkt goed. Ik heb dat al eens gedaan toen ik nog bij defensie werkte, maar m'n vrienden zeker niet. Zou dat ook ergens in de Ardennen kunnen?
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_55530943
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
    Tank rijden! Klinkt goed. Ik heb dat al eens gedaan toen ik nog bij defensie werkte, maar m'n vrienden zeker niet. Zou dat ook ergens in de Ardennen kunnen?
    Wel eens iemand gezien die z'n eigen WO I tank had en daar meer rondreed. Was laatst ook nog bij In Europa, meen ik. Misschien even aan Yvonne vragen

In Engeland kun je ieder mogelijk voertuig besturen => http://www.chooseyourevent.com/search.aspx?theAction=List&doNew=Yes&P=Personal&theEventGroup=Motoring&theEventType=Tank%20Driving&country=-1
    quote:
    4x4 Driving
    Aston Martin Driving
    Bentley GT Driving
    Driving Activity Days
    Ferrari Driving
    Formula 1 Driving
    Hovercraft Experience
    JCB Racing
    Karting
    Lamborghini Driving
    Mini Driving
    Mini Moto Racing
    Monster Truck Driving
    Off Road Buggies
    Porsche Driving
    Powerturn Buggies
    Quad Bikes
    Rally Driving
    Single Seater Driving
    Skid Control
    Stock Car Racing
    Supercar Driving
    Tank Driving
    Train Driving Days
    http://www.tankmania.co.uk/
      Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 17:11:29 #36
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55535467
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 15:32 schreef Public_NME het volgende:
    Je kan ook naar de oranje camping gaan tijdens de eerste week van het EK; ook wel redelijk een mannenvakantie dacht ik zo...
    Als je daarmee met mannen idioten bedoelt.

Maar nee dus, voetbal is aan mij niet zo besteed.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 17:13:28 #37
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55535494
    Niemand dan ervaring met goede mountainbiketrails in de Ardennen? Bij wie moeten we zijn?
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Admin dinsdag 25 december 2007 @ 17:19:27 #38
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55535571
    quote:
    Op maandag 24 december 2007 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
    Ziet er goed uit, maar hou er wel rekening mee dat het allemaal mannen met een gezinnetje zijn en dat ik dus van geluk mag spreken als ik ze voor een lang weekend weet los te weken uit hun veilige wereldje. Sneeuwscooter scheuren klinkt trouwens ontzettend goed.
    Forget it.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 17:21:34 #39
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55535595
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:19 schreef yvonne het volgende:
    Forget it.
    Dank je, Yvonne, voor deze opbeurende woorden op deze feestdag.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      dinsdag 25 december 2007 @ 17:21:42 #40
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_55535597
    ik denk ook niet dat je verder komt dan het de Mirandabad eigenlijk, maar daar heb je wel wilde golven
    De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
    Laat duizend balletjes stuiteren.
      Admin dinsdag 25 december 2007 @ 17:25:06 #41
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55535642
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:21 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Dank je, Yvonne, voor deze opbeurende woorden op deze feestdag.
    vrouw:
    Maar waar ga je heen dan?
    Je moet wel telefonisch bereikbaar zijn hoor
    En wat als er iets gebeurd met je daar?
    Of hier met de kleine?
    Ik geloof nooit dat dat ik een weekend alleen aan kan met de kleine.
    En wat gaat dat allemaal kosten?
    Oh, dát allemaal alléén voor jouw pleziertjes?
    En mij hier met die kleine jankerd alleen laten?
    Wát! En de auto ook al mee?!
    Zeker met die mislukte vriendjes van je.

Man:
    dag voor vertrek:
    Euhm, sorry UIO, ik uh, er is iets tussengekomen.
    *klik*
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 17:26:26 #42
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55535659
    Ontopic tips kan ik nu zeker wel vergeten.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      dinsdag 25 december 2007 @ 17:27:07 #43
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_55535669
    Misschien kun je de Waddeneilanden opperen? Volgens mij is daar geen gsm-bereik
      Admin dinsdag 25 december 2007 @ 17:27:48 #44
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55535677
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:26 schreef UIO_AMS het volgende:
    Ontopic tips kan ik nu zeker wel vergeten.
    http://www.google.nl/search?q=mountainbiken+ardennen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Admin dinsdag 25 december 2007 @ 17:29:50 #45
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55535699

Admin dinsdag 25 december 2007 @ 17:31:11 #46
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55535711

dinsdag 25 december 2007 @ 17:31:23 #47
    184899 Mike.Strutter
    Am I The Only One?...
    pi_55535715
    http://www.vonckennaturesportplus.com/

In de ardennen, ondanks mijn hoogtevrees heb ik daar toch nog een heel aantal dingen gedaan.
      Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 17:31:42 #48
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55535721
    quote:
    Dat roze achtergrondje ook.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Admin dinsdag 25 december 2007 @ 17:32:41 #49
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55535731
    quote:
    Fort William Clark
    Het Fort William Clark is een groepsaccomodatie met een plaats voor openvuur in het midden. Voor de overnachting is een “campinguitrusting”, zoals een isomat/luchtbed, slaapzak, bord, beker en bestek mee te brengen. In Pullman City zijn verschillende saloons en bars. Deze zijn dagelijks tot 1.00 uur geopend. U kunt hier heerlijk eten en uiteraard een lekker pilsje drinken!

Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 17:33:14 #50
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55535738
    quote:
    Ja, die had ik zelf nog niet geprobeerd.

Ervaringen van FOK!kers wil ik horen. Adressen. Bij die en die moet je zijn.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Admin dinsdag 25 december 2007 @ 17:35:21 #51
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55535758
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:33 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ja, die had ik zelf nog niet geprobeerd.

Ervaringen van FOK!kers wil ik horen. Adressen. Bij die en die moet je zijn.

Ken jij getrouwde FOK!kers in de poepluiers dan met avontuurlijke mannenreisjes?

Admin dinsdag 25 december 2007 @ 17:36:14 #52
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55535765
    Vraag het eens in OUD?

Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 17:38:40 #53
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55535783
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:35 schreef yvonne het volgende:

Ken jij getrouwde FOK!kers in de poepluiers dan met avontuurlijke mannenreisjes?
    Ervaring met mountainbiketrails in de Ardennen dus. Zal me een worst wezen of ze getrouwd zijn of om het kwartier een volle poepluier moeten verschonen.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Admin dinsdag 25 december 2007 @ 17:39:40 #54
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55535790
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:38 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Ervaring met mountainbiketrails in de Ardennen dus. Zal me een worst wezen of ze getrouwd zijn of om het kwartier een volle poepluier moeten verschonen.
    Wees dan ook duidelijker, dan kan ik je niet helpen

Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 17:40:01 #55
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55535793
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:25 schreef yvonne het volgende:
    vrouw:
    Maar waar ga je heen dan?
    Je moet wel telefonisch bereikbaar zijn hoor
    En wat als er iets gebeurd met je daar?
    Of hier met de kleine?
    Ik geloof nooit dat dat ik een weekend alleen aan kan met de kleine.
    En wat gaat dat allemaal kosten?
    Oh, dát allemaal alléén voor jouw pleziertjes?
    En mij hier met die kleine jankerd alleen laten?
    Wát! En de auto ook al mee?!
    Zeker met die mislukte vriendjes van je.

Man:
    dag voor vertrek:
    Euhm, sorry UIO, ik uh, er is iets tussengekomen.
    *klik*
    Het lullige is, dat ik zeker weet dat dit soort conversaties plaats gaan vinden.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Admin dinsdag 25 december 2007 @ 17:41:25 #56
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55535802
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:40 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Het lullige is, dat ik zeker weet dat dit soort conversaties plaats gaan vinden.
    I know

Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 17:42:14 #57
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55535813
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:32 schreef yvonne het volgende:
    Fort William Clark
    Het Fort William Clark is een groepsaccomodatie met een plaats voor openvuur in het midden. Voor de overnachting is een campinguitrusting zoals een isomat/luchtbed, slaapzak, bord, beker en bestek mee te brengen. In Pullman City zijn verschillende saloons en bars. Deze zijn dagelijks tot 1.00 uur geopend. U kunt hier heerlijk eten en uiteraard een lekker pilsje drinken!
    Dat lijkt me een themapark. Maar we zijn in ieder geval weer op de goede weg.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 17:43:47 #58
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55535828
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:41 schreef yvonne het volgende:
    I know
    Ik zal ze publiekelijk uitmaken voor mietje en watje en wat al dies niet meer zij.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      dinsdag 25 december 2007 @ 17:49:48 #59
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_55535889
    waarom ga jij dat eigenlijk regelen? Ik zou de grootste softie in charge stellen
      dinsdag 25 december 2007 @ 17:52:24 #60
    184899 Mike.Strutter
    Am I The Only One?...
    pi_55535918
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:49 schreef Aoristus het volgende:
    waarom ga jij dat eigenlijk regelen? Ik zou de grootste softie in charge stellen
    Dan krijg je allemaal dingen waar onmogelijk iets mis kan gaan.
      dinsdag 25 december 2007 @ 17:54:52 #61
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_55535939
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:52 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Dan krijg je allemaal dingen waar onmogelijk iets mis kan gaan.
    Als 1/10e van je plan ziet gebeuren, dan lijkt het me voor de hand liggen dat die stress bij een ander ligt
      Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 18:10:02 #62
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55536065
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 17:49 schreef Aoristus het volgende:
    waarom ga jij dat eigenlijk regelen?
    Omdat ze het zelf niet zien dat ze watjes zijn geworden. Omdat ik met het idee rondloop. Daarom.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Admin dinsdag 25 december 2007 @ 18:15:58 #63
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55536108
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 18:10 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Omdat ze het zelf niet zien dat ze watjes zijn geworden. Omdat ik met het idee rondloop. Daarom.
    In diezelfde Harz kun je ook wildwaterkanoën, geliefde plek, laat ze dat maar eens doen.

dinsdag 25 december 2007 @ 18:22:15 #64
    184899 Mike.Strutter
    Am I The Only One?...
    pi_55536155
    quote:

[..]

Gewoon vertellen dat je er een weekendje tussenuit gaat, niet precies vertellen wat je gaat doen, laat dat gewoon in het midden. Zorg wel voor de juiste kleding.
      Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 18:24:22 #65
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55536172
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 18:22 schreef Mike.Strutter het volgende:
    Gewoon vertellen dat je er een weekendje tussenuit gaat, niet precies vertellen wat je gaat doen, laat dat gewoon in het midden. Zorg wel voor de juiste kleding.
    Zo'n idee had ik ook al. Ik vertel ze niet wat we allemaal gaan doen.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 18:25:46 #66
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55536179
    quote:
    Op dinsdag 25 december 2007 18:15 schreef yvonne het volgende:
    In diezelfde Harz kun je ook wildwaterkanoën, geliefde plek, laat ze dat maar eens doen.
    Misschien moet ik die site van ze nog maar eens beter bekijken.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      dinsdag 25 december 2007 @ 18:43:03 #67
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_55536312
    quote:

[..]

Succes moet 'opvoeden', ik zal voor je duimen
      donderdag 27 december 2007 @ 14:42:43 #68
    72282 360sjors
    King of the Hill
    pi_55572718
    tvp
      Moderator donderdag 27 december 2007 @ 14:48:23 #69
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55572856
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 14:42 schreef 360sjors het volgende:
    tvp
    Klik ik daarvoor op je nick in mijn actieve topics lijst? Alleen maar om een irritante tvp te zien? Is het zo moeilijk om iets anders te bedenken?
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Moderator donderdag 27 december 2007 @ 14:51:25 #70
    45833 crew  Fogel
    pi_55572958
    Fatsoenlijk raften kan in Sjoa, Noorwegen: http://www.sjoarafting.com/rafting_two.htm. Abseilen, gletsjer bewandelen/klimmen en dat soort dingen kan ook allemaal daar
    pi_55574047
    Mountainbiken in de Ardennen is niet zo'n goed idee als je geheel onbeschadigd thuis wil komen is mijn ervaring. Kanoën is wel OK, vooral als je de veel te lange tocht neemt, omdat je vindt dat je vrienden geen watjes zijn (en dan aan het eindpunt gezinnetjes tegenkomen die het met gemak gehaald hebben)

Ook leuk is railfietsen => http://www.skene.be/skene/Draisine/dr03.htm
    Bovenaan de heuvel wacht een brouwerij
      Moderator donderdag 27 december 2007 @ 15:40:55 #72
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55574209
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 14:51 schreef Fogel het volgende:
    Fatsoenlijk raften kan in Sjoa, Noorwegen: http://www.sjoarafting.com/rafting_two.htm. Abseilen, gletsjer bewandelen/klimmen en dat soort dingen kan ook allemaal daar
    Noorwegen lijkt me wel leuk, maar het is te ver weg. De Ardennen zijn goed bereikbaar met de auto.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Moderator donderdag 27 december 2007 @ 15:43:34 #73
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55574284
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 15:33 schreef DutchTrain het volgende:
    Mountainbiken in de Ardennen is niet zo'n goed idee als je geheel onbeschadigd thuis wil komen is mijn ervaring. Kanoën is wel OK, vooral als je de veel te lange tocht neemt, omdat je vindt dat je vrienden geen watjes zijn (en dan aan het eindpunt gezinnetjes tegenkomen die het met gemak gehaald hebben)
    Een beetje bloed moet kunnen.
    quote:
    Ook leuk is railfietsen => http://www.skene.be/skene/Draisine/dr03.htm
    Bovenaan de heuvel wacht een brouwerij
    De link doet het niet bij mij. Krijg alleen maar een blanke pagina te zien.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_55574370
    Deze dan => http://www.skene.be/skene/Draisine/dr03.htm%20

En dan wel met z'n vieren op 1 zo'n fiets, waarbij er 2 mogen trappen. Op de terugweg mogen dan de andere twee trappen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      Moderator donderdag 27 december 2007 @ 15:53:49 #75
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55574562
    quote:
    Dank je, DT. Net wat we nodig hebben.
    quote:
    En dan wel met z'n vieren op 1 zo'n fiets, waarbij er 2 mogen trappen. Op de terugweg mogen dan de andere twee trappen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik zal serieus overwegen het op te nemen in het reisprogramma.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      Moderator donderdag 27 december 2007 @ 17:13:07 #76
    45833 crew  Fogel
    pi_55576483
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 15:40 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Noorwegen lijkt me wel leuk, maar het is te ver weg. De Ardennen zijn goed bereikbaar met de auto.
    De Ardennen zijn voor burgertrutjes
    Kan je net zo goed gaan wadlopen en daarna pannekoekenbakken op de Veluwe.
    pi_55576822
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef Fogel het volgende:
    Kan je net zo goed gaan wadlopen en daarna pannekoekenbakken op de Veluwe.
    Eens met Fogel.

Waarom ga je niet vissen? En dan bedoel ik niet een beetje suf langs een riviertje een hengel uitgooien, maar met je zuidwester aan op volle zee de elementen trotseren en proberen je avondmaal bij elkaar te harken. Striemende regen, woest deinende zee, heupfles berenburg om je warm te houden enz. Ik persoonlijk vind het he-le-maal niks (dat is vast ook de bedoeling), maar kan bij interesse hier en daar wat adressen voor je op de kop tikken. 's Avonds eet je natuurlijk bij knappend haardvuur de gevangen vissen op.
    O ja, niet onbelangrijk, het scenario van Yvonne wordt (deels) ondervangen, want ook op zee heb je mobiel bereik.
    pi_55589575
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 17:13 schreef Fogel het volgende:
    Dus

Perfect voor UIO z'n vriendjes toch
      Moderator donderdag 27 december 2007 @ 23:56:45 #79
    45833 crew  Fogel
    pi_55589813
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 23:50 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dus

Perfect voor UIO z'n vriendjes toch
    Maar de bedoeling is toch om ze te bekeren ofzo?
    pi_55590482
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 23:56 schreef Fogel het volgende:
    Maar de bedoeling is toch om ze te bekeren ofzo?
    Slechts het idee geven dat ze mannen zijn en mannendingen kunnen doen, toch

Ze een beetje het Chris Zeegers gevoel geven
      vrijdag 28 december 2007 @ 10:52:12 #81
    72282 360sjors
    King of the Hill
    pi_55596341
    quote:
    Op donderdag 27 december 2007 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Klik ik daarvoor op je nick in mijn actieve topics lijst? Alleen maar om een irritante tvp te zien? Is het zo moeilijk om iets anders te bedenken?
    Meneer wenst een suggestie.

Ga op vampierenjacht in Transsylvanië? Zeiltocht over de Stille Oceaan? Zonder anti-buikgriepmedicatie naar een land in het Midden Oosten?
      vrijdag 28 december 2007 @ 11:01:48 #82
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_55596474
    Roemenie!
    In de karpaten loopt belachelijk veel wild rond, alleen wel oppassen voor de beertjes!
    Er zijn legio berghutten waar je kunt slapen, het is in de lente schitterend en al aangenaam warm
    Het is prima aan te rijden met de auto en je ziet onderweg ook nog een hoop.
    De natuur is woest en wild, maar zeer rijk ( water/dieren )
    Als jullie uit ge-woestelingt zijn kun je snel weer richting boekarest en daar nog wat rondklooien met gewillige dames.

Vanuit Boekarest kun je binnen een uur midden in de bergen zitten, maar het leukste is nmet de auto gaan dan pak je de donau-delta nog mee.
    Echt stoere survival vakanties heb je natuurlijk niet in de Ardennen.

Roemenie/Schotland, zijn super voor deze gelegenheid.
    Je kunt er jagen, enge sporten doen, woest zijn en heel goedkoop bier drinken.

Cheers!
      Moderator vrijdag 28 december 2007 @ 16:32:16 #83
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55603660
    quote:
    Op vrijdag 28 december 2007 10:52 schreef 360sjors het volgende:
    Meneer wenst een suggestie.

Ga op vampierenjacht in Transsylvanië? Zeiltocht over de Stille Oceaan? Zonder anti-buikgriepmedicatie naar een land in het Midden Oosten?
    Dat is al een stuk beter. Je bent alleen vergeten je excuses aan te bieden aan al die lui die voor Jan met de korte achternaam op je nick klikten om te zien wat je te melden had. Als je dat nog even doet, ben je een grote jongen en kunnen we weer samen door één deur.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      zondag 30 december 2007 @ 10:55:43 #84
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_55646628
    Ik dacht inderdaad ook gelijk aan dat tankrijden bij Berlijn...
    Ok, jij hebt al eens in zo'n ding gezeten, maar zeker niet in een ouwe Russische en als je ze ter preparatie even het filmpje met Renate laat zien zijn ze zeker om. In diezelfde repo overigens een stuk over ondergronds Berlijn, met al die gangen uit de oorlog. Kwalificeert wellicht ook wel als mannen-ding.
    En ok, Berlijn is een klein beetje verder dan de ardennen, maar met een goedkope vlucht is het prima te doen voor een weekendje.
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    pi_55646743
    Voor de echte mannen:

http://www.sassurvival.co.uk/
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_55646864
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 10:55 schreef Hik het volgende:
    En ok, Berlijn is een klein beetje verder dan de ardennen, maar met een goedkope vlucht is het prima te doen voor een weekendje.
    Naar Berlijn ga je natuurlijk met de trein; sneller en goedkoper

Raften in Kazachstan was de volgende tip van RTLTravel... en in de trailer voor de volgende aflevering een huilende Renate...
      Moderator zondag 30 december 2007 @ 14:31:46 #87
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_55652581
    Ha, ik heb een kleiduifschietadres gevonden: http://www.coobike.be/nl/schieten_nl_ardennen.htm
    Verder bieden ze nog meer zaken aan waar ik naar op zoek ben. Om te onthouden dus.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_56049962
    Hier watjes, daar ook watjes

Daar helpt een weekendje ardennen niks aan
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_56049999
    Ik kan overigens best goed kleiduiven schieten
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 16:31:17 #90
    20925 n00cL30n
    pi_56051104
    Dan niet stiekum op die gasten gaan schieten onder het mom: "Daar kun jij geen pijn hebben man, je hebt immers geen kloten!'
      Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 16:34:54 #91
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_56051212
    Kleiduivenschieten, n00c, geen klootschieten.
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 16:42:13 #92
    20925 n00cL30n
    pi_56051379
    Ow shit.. sorry... Ik haal die twee ook altijd door elkaar.
    Vandaar dat de dokter mij zo raar aankeek toen ik zei dat mijn kleiduiven de laatste tijd tot de nok toe vol zaten.
      dinsdag 15 januari 2008 @ 17:09:25 #93
    159094 Jack.
    Verdwaalde Belg
    pi_56052062
    Weet niet of het ook in deze stijl is dat je iets zoekt, maar als je een weekend wil volplannen kan je eventueel een mol weekend organiseren ?
    Je kent het programma vast wel, dus dan ken je ook het principe. Is net hetzelfde (proeven, 1 iem die sabotteert, alle andere zoeken wie het is), maar dan gedurende 1 weekend (vrijdagavond tot zondagavond).
    Er zijn mensen die zoiets ineen steken dus je hoeft er zelf niet over na te denken enkel voor het volk zorgen.

Ik heb het zelf enkele jaren terug gedaan, was in de Ardennen met een 15 personen gok ik. Je slaapt met z'n allen in 1 groot huis, en je doet de proeven daar in de buurt. Je zorgt zelf voor eten 's ochtends, 's middags en 's avonds dus volledig vrij in het vreten en bier aspect. De hele tijd (dag en nacht) loopt het spel ook door dus je kan ten allen tijde (dus ook tijdens slapen of tijdens eten) wat verwachten.
    Ik vond het iig leuk om te doen. Heb ergens nog wel een kaartje liggen van de organisatoren, maar dan moet ik ff zoeken (enkel als je interesse hebt dus).
      Moderator zaterdag 2 februari 2008 @ 23:36:41 #94
    45833 crew  Fogel
    pi_56490787
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Die kneuzenkermis is tot nader order uitgesteld.
    Dus...
      Moderator dinsdag 14 april 2015 @ 13:19:14 #95
    61302 crew  UIO_AMS
    Dobbelsteenavonturier
    pi_151676490
    quote:
    1s.gif Op dinsdag 25 december 2007 17:41 schreef yvonne het volgende:
    I know 8-)
    Een kleine 7,5 jaar later en het stadium van die conversaties hebben we zelfs nooit bereikt. :').

Maar goed, we bereiken nu de fase van midlife-crisis, dus ik zal het balletje nog eens een keer opwerpen. Waarschijnlijk tegen beter weten in. ;( .
    Beste moderator UIO_AMS
    Stuur een mod weg.
    pi_151677981
    quote:
    9s.gif Op dinsdag 14 april 2015 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Een kleine 7,5 jaar later en het stadium van die conversaties hebben we zelfs nooit bereikt. :').

Maar goed, we bereiken nu de fase van midlife-crisis, dus ik zal het balletje nog eens een keer opwerpen. Waarschijnlijk tegen beter weten in. ;( .
    Misschien zijn ze inmiddels te porren voor zo'n kekke Rijncruise?

pi_151690584
    ligt er helemaal aan wat acceptabel, is, ik zou zeggen als ik zo'n pussies als vrienden heb. ik zou kijken dat we ergens heen vlogen, daar kwam een taxibusje pikte ons op, dropte ons ergens in the middle of no-where en dan "je vlucht is zondag avond terug"

Maar goed, ik denk dat ik je Maastricht adviseren, je kan daar wilde dingen doen als wijn proeven, 's avonds je op het vrijthof bezatten, maar als je wat meer lef hebt mountainbiken in de grootten in Valkenburg of terrein rijden over de grens bij Spa.
      woensdag 15 april 2015 @ 00:05:09 #98
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_151698377
    Oekraïne.

Veel bier en wodka.
    Sloopauto (laten) kopen en aan flarden schieten met oa een AK47.
    Chernobyl/Pripyat
    Veel koude oorlog dingen
    Wilde taxiritten
    Met een Sovjet uniform door de stad lopen
    "Nu we er toch zijn" in de buitenwijken van Kiev/Odessa

En voor echte actie ga je naar het oosten.

Het is maar net hoe avontuurlijk jullie zijn.
    reset
      woensdag 15 april 2015 @ 00:07:40 #99
    49641 Individual
    Meet John Doe...
    pi_151698439
    Je kan altijd een Rijnboot nemen en over pijntjes/medicijnen/verzorgsters praten als de suggesties te veel zijn.
    reset
      woensdag 15 april 2015 @ 19:49:15 #100
    219073 pietkanarie
    Vreemde vogel
    pi_151718979
    Kitebuggyen
    Raften
    Kiteboarden
    Waterskiën...

Of dit: van een schans.

Mocht je naar het strand willen :)
    Ardennen is ook zeker leuk.