abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 december 2007 @ 17:50:19 #101
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55535893
Hmmmm had er ook wel gemengde gevoelens over, over het hele verhaal. Idd van die rare dingen zoals keihard scheuren in een sportwagen tussen de herten. En hoe kom je dan aan je benzine? Echt niet dat er pompen zijn die 3 jaar lang blijven werken.

Ook vreemd dat die dame pas na 3 jaar eens aan komt kakken bij hem, want het signaal wordt al veel langer uitgezonden. Zij komt dan uit Maryland, maar heeft ze daar dan 3 jaar lang met dat kleine jochie, ongeschonden kunnen leven? Ook vreemd allemaal.

Je blijft met een heleboel vragen zitten naderhand, dat vind ik wel jammer...

Op zich wel spannend en ik ben wel gevoelig voor dat 'eng om een hoekje'. We hadden zelf de film gedownload.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_55536345
quote:
En hoe kom je dan aan je benzine? Echt niet dat er pompen zijn die 3 jaar lang blijven werken.
Je ziet dat hij zijn benzine handmatig pompt.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 18:53:25 #103
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55536391
Benzine is geen probleem idd, auto's zat met volle tanks. schoon water uit de kraan is wel raar.
pi_55536416
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 18:53 schreef SunChaser het volgende:
Benzine is geen probleem idd, auto's zat met volle tanks. schoon water uit de kraan is wel raar.
Als hij de douche aanzet om zijn hond te wassen kan je verschillende geluiden horen. Dat verklaart het schone water.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 18:59:09 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55536449
Maar wat is de boodschap van de film eigenlijk? Niet kloten met medicijnen tegen kanker want dat is tegen de wil van God?
  dinsdag 25 december 2007 @ 19:44:25 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55536858
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 18:47 schreef magnifor het volgende:

[..]

Je ziet dat hij zijn benzine handmatig pompt.
Hmmm heb ik weer gemist .
Ok, hoe blijft hij dan komen aan al die ammo voor zijn guns? Die raken ook ooit op.. en echt niet elke Amerikaan heeft dat zomaar in zijn kast liggen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_55536953
Zoveel zou hij wel niet schieten hoor, bovendien golft hij ook een marineschip(genoeg munitie) en natuurlijk al die wapenwinkels.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55537304
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 19:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ok, hoe blijft hij dan komen aan al die ammo voor zijn guns? Die raken ook ooit op.. en echt niet elke Amerikaan heeft dat zomaar in zijn kast liggen.
Hallo, hij was Kolonel.
pi_55537353
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 19:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Munitie is er meer dan genoeg te vinden. De meeste wapenbezitters hebben wel wat duizenden patronen in hun kast liggen. Nog even los van de wapenhandels en militaire installaties die hij kan leeghalen.
pi_55537367
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 17:50 schreef SEMTEX het volgende:

Ook vreemd dat die dame pas na 3 jaar eens aan komt kakken bij hem, want het signaal wordt al veel langer uitgezonden. Zij komt dan uit Maryland, maar heeft ze daar dan 3 jaar lang met dat kleine jochie, ongeschonden kunnen leven? Ook vreemd allemaal.
Ze vertelt volgens mij ook dat ze eerst met een grotere groep rondtrok.
pi_55537403
Wat gaat men hier diep in op de stof van een thriller met Will Smith.
Graag op anoniem
pi_55537839
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 18:59 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat is de boodschap van de film eigenlijk? Niet kloten met medicijnen tegen kanker want dat is tegen de wil van God?
Meer van: Check eerst goed of het medicijn geneest voordat je het aan iedereen geeft. ?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55538038
quote:
Op maandag 24 december 2007 19:59 schreef dikkedoelie het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom hij z'n hond niet vastgebonden heeft zoals die vrouwelijke zombie, om dat anti-virus op te testen want dat werkte namelijk wel bij die rat..
Ik snap het eigenlijk wel. Hetzelfde als dat je een kat hebt die pijn lijdt, maar die het wel kán overleven, maar je weet het niet zeker. Maar je kan er gewoonweg niet tegen dat ie pijn lijdt en dus geef je het beestje toch maar een spuitje.

Oké, niet vergelijkbaar, maar beter dan dat kan ik het niet uitleggen.
pi_55538133
goeie film, maar het einde, dat ging me allemaal te snel , had ook wel de trip naar dat kamp willen meemaken, of het idd wel bestaat spannend houdend met allerlei tegenslagen nog onderweg, en dit trip had WS dan ook wel mee mogen maken, zeg, dat opgeoffer had niet gehoeven voor mij, dan maar geen Legend he is

maar over het geheel viel het me niet tegen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55538369
Einde ging erg snel, als je het vergelijkt met het begin.
Toch vond ik dat het einde wel erg mooi was. Vond het trouwens wel zielig met de hond

Cijfer: 7,8
pi_55538569
en nu maar eens The Omega Man bekijken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 22:08:03 #117
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55538967
Ik ga Saw 4 maar opzetten zp
pi_55539378
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:22 schreef milagro het volgende:
goeie film, maar het einde, dat ging me allemaal te snel , had ook wel de trip naar dat kamp willen meemaken, of het idd wel bestaat spannend houdend met allerlei tegenslagen nog onderweg, en dit trip had WS dan ook wel mee mogen maken, zeg, dat opgeoffer had niet gehoeven voor mij, dan maar geen Legend he is

maar over het geheel viel het me niet tegen
Nu moeten ze eigenlijk á la Starship Troopers dat kamp verdedigen tegen de über infected dudes. Dat zou een leuke film zijn.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55539404
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga Saw 4 maar opzetten zp
Verwacht niet dat hij beter is dan IAL
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 22:29:54 #120
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55539443
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:26 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nu moeten ze eigenlijk á la Starship Troopers dat kamp verdedigen tegen de über infected dudes. Dat zou een leuke film zijn.
Idd. En dat zij ontsnapt met het antivirus en dat Smith dan alsnog a la het boek wordt veroordeeld voor terreurdaden tegen de zombies.
pi_55539454
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:26 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dan zouden ze de film al helemaal verneuken.

Ik vond ze aan het begin best creepy en mysterieus, omdat je ze eigenlijk maar in 1 flits zag en alleen s'nachts hoorde

Toen die alpha man duidelijk in beeld kwam waren ze dat kwijt. Helemaal als ze gaan samenwerken enzo
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 22:33:30 #122
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55539495
Het lege NY was gewoon eye candy, de scene in dat pakhuis en dat ie in zn eigen val trapte was ook spannend, het werd verpest toen die vrouw met die zoon kwam. Als God wilde dat ze hem ontmoette voore en antivirus, waarom had God dan in eerste instantie 99% van de mensheid laten muteren?
pi_55539952
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:33 schreef SunChaser het volgende:
...Als God wilde dat ze hem ontmoette voore en antivirus, waarom had God dan in eerste instantie 99% van de mensheid laten muteren?
Wellicht dezelfde reden als toen God 99,99% van de mensheid verzoop?

Ik las trouwens net op IMDB dat het originele einde anders was. Neville zou in die laatste scène de half genezen vrouwelijke zombie aan het mannetje gegeven hebben, waardoor ze Neville daarna met rust lieten. Neville gaat dan samen met die vrouw en haar zoontje naar de andere overlevenden.

Dat hebben ze opnieuw geschreven en gefilmd omdat het testpubliek er niet tevreden over was.
pi_55540142
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:33 schreef SunChaser het volgende:
Het lege NY was gewoon eye candy, de scene in dat pakhuis en dat ie in zn eigen val trapte was ook spannend, het werd verpest toen die vrouw met die zoon kwam. Als God wilde dat ze hem ontmoette voore en antivirus, waarom had God dan in eerste instantie 99% van de mensheid laten muteren?
Dat was niet zijn eigen val, die val was gezet door die hoofd-vampier.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 23:51:07 #125
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55541042
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 23:06 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat was niet zijn eigen val, die val was gezet door die hoofd-vampier.
Ja, ik bedoel dat ie t had afgekken van Will Smith.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')