abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 december 2007 @ 17:50:19 #101
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55535893
Hmmmm had er ook wel gemengde gevoelens over, over het hele verhaal. Idd van die rare dingen zoals keihard scheuren in een sportwagen tussen de herten. En hoe kom je dan aan je benzine? Echt niet dat er pompen zijn die 3 jaar lang blijven werken.

Ook vreemd dat die dame pas na 3 jaar eens aan komt kakken bij hem, want het signaal wordt al veel langer uitgezonden. Zij komt dan uit Maryland, maar heeft ze daar dan 3 jaar lang met dat kleine jochie, ongeschonden kunnen leven? Ook vreemd allemaal.

Je blijft met een heleboel vragen zitten naderhand, dat vind ik wel jammer...

Op zich wel spannend en ik ben wel gevoelig voor dat 'eng om een hoekje'. We hadden zelf de film gedownload.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_55536345
quote:
En hoe kom je dan aan je benzine? Echt niet dat er pompen zijn die 3 jaar lang blijven werken.
Je ziet dat hij zijn benzine handmatig pompt.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 18:53:25 #103
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55536391
Benzine is geen probleem idd, auto's zat met volle tanks. schoon water uit de kraan is wel raar.
pi_55536416
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 18:53 schreef SunChaser het volgende:
Benzine is geen probleem idd, auto's zat met volle tanks. schoon water uit de kraan is wel raar.
Als hij de douche aanzet om zijn hond te wassen kan je verschillende geluiden horen. Dat verklaart het schone water.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 18:59:09 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55536449
Maar wat is de boodschap van de film eigenlijk? Niet kloten met medicijnen tegen kanker want dat is tegen de wil van God?
  dinsdag 25 december 2007 @ 19:44:25 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_55536858
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 18:47 schreef magnifor het volgende:

[..]

Je ziet dat hij zijn benzine handmatig pompt.
Hmmm heb ik weer gemist .
Ok, hoe blijft hij dan komen aan al die ammo voor zijn guns? Die raken ook ooit op.. en echt niet elke Amerikaan heeft dat zomaar in zijn kast liggen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_55536953
Zoveel zou hij wel niet schieten hoor, bovendien golft hij ook een marineschip(genoeg munitie) en natuurlijk al die wapenwinkels.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55537304
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 19:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ok, hoe blijft hij dan komen aan al die ammo voor zijn guns? Die raken ook ooit op.. en echt niet elke Amerikaan heeft dat zomaar in zijn kast liggen.
Hallo, hij was Kolonel.
pi_55537353
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 19:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Munitie is er meer dan genoeg te vinden. De meeste wapenbezitters hebben wel wat duizenden patronen in hun kast liggen. Nog even los van de wapenhandels en militaire installaties die hij kan leeghalen.
pi_55537367
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 17:50 schreef SEMTEX het volgende:

Ook vreemd dat die dame pas na 3 jaar eens aan komt kakken bij hem, want het signaal wordt al veel langer uitgezonden. Zij komt dan uit Maryland, maar heeft ze daar dan 3 jaar lang met dat kleine jochie, ongeschonden kunnen leven? Ook vreemd allemaal.
Ze vertelt volgens mij ook dat ze eerst met een grotere groep rondtrok.
pi_55537403
Wat gaat men hier diep in op de stof van een thriller met Will Smith.
Graag op anoniem
pi_55537839
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 18:59 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat is de boodschap van de film eigenlijk? Niet kloten met medicijnen tegen kanker want dat is tegen de wil van God?
Meer van: Check eerst goed of het medicijn geneest voordat je het aan iedereen geeft. ?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55538038
quote:
Op maandag 24 december 2007 19:59 schreef dikkedoelie het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom hij z'n hond niet vastgebonden heeft zoals die vrouwelijke zombie, om dat anti-virus op te testen want dat werkte namelijk wel bij die rat..
Ik snap het eigenlijk wel. Hetzelfde als dat je een kat hebt die pijn lijdt, maar die het wel kán overleven, maar je weet het niet zeker. Maar je kan er gewoonweg niet tegen dat ie pijn lijdt en dus geef je het beestje toch maar een spuitje.

Oké, niet vergelijkbaar, maar beter dan dat kan ik het niet uitleggen.
pi_55538133
goeie film, maar het einde, dat ging me allemaal te snel , had ook wel de trip naar dat kamp willen meemaken, of het idd wel bestaat spannend houdend met allerlei tegenslagen nog onderweg, en dit trip had WS dan ook wel mee mogen maken, zeg, dat opgeoffer had niet gehoeven voor mij, dan maar geen Legend he is

maar over het geheel viel het me niet tegen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55538369
Einde ging erg snel, als je het vergelijkt met het begin.
Toch vond ik dat het einde wel erg mooi was. Vond het trouwens wel zielig met de hond

Cijfer: 7,8
pi_55538569
en nu maar eens The Omega Man bekijken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 22:08:03 #117
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55538967
Ik ga Saw 4 maar opzetten zp
pi_55539378
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 21:22 schreef milagro het volgende:
goeie film, maar het einde, dat ging me allemaal te snel , had ook wel de trip naar dat kamp willen meemaken, of het idd wel bestaat spannend houdend met allerlei tegenslagen nog onderweg, en dit trip had WS dan ook wel mee mogen maken, zeg, dat opgeoffer had niet gehoeven voor mij, dan maar geen Legend he is

maar over het geheel viel het me niet tegen
Nu moeten ze eigenlijk á la Starship Troopers dat kamp verdedigen tegen de über infected dudes. Dat zou een leuke film zijn.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_55539404
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga Saw 4 maar opzetten zp
Verwacht niet dat hij beter is dan IAL
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 22:29:54 #120
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55539443
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:26 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nu moeten ze eigenlijk á la Starship Troopers dat kamp verdedigen tegen de über infected dudes. Dat zou een leuke film zijn.
Idd. En dat zij ontsnapt met het antivirus en dat Smith dan alsnog a la het boek wordt veroordeeld voor terreurdaden tegen de zombies.
pi_55539454
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:26 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dan zouden ze de film al helemaal verneuken.

Ik vond ze aan het begin best creepy en mysterieus, omdat je ze eigenlijk maar in 1 flits zag en alleen s'nachts hoorde

Toen die alpha man duidelijk in beeld kwam waren ze dat kwijt. Helemaal als ze gaan samenwerken enzo
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 22:33:30 #122
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55539495
Het lege NY was gewoon eye candy, de scene in dat pakhuis en dat ie in zn eigen val trapte was ook spannend, het werd verpest toen die vrouw met die zoon kwam. Als God wilde dat ze hem ontmoette voore en antivirus, waarom had God dan in eerste instantie 99% van de mensheid laten muteren?
pi_55539952
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:33 schreef SunChaser het volgende:
...Als God wilde dat ze hem ontmoette voore en antivirus, waarom had God dan in eerste instantie 99% van de mensheid laten muteren?
Wellicht dezelfde reden als toen God 99,99% van de mensheid verzoop?

Ik las trouwens net op IMDB dat het originele einde anders was. Neville zou in die laatste scène de half genezen vrouwelijke zombie aan het mannetje gegeven hebben, waardoor ze Neville daarna met rust lieten. Neville gaat dan samen met die vrouw en haar zoontje naar de andere overlevenden.

Dat hebben ze opnieuw geschreven en gefilmd omdat het testpubliek er niet tevreden over was.
pi_55540142
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:33 schreef SunChaser het volgende:
Het lege NY was gewoon eye candy, de scene in dat pakhuis en dat ie in zn eigen val trapte was ook spannend, het werd verpest toen die vrouw met die zoon kwam. Als God wilde dat ze hem ontmoette voore en antivirus, waarom had God dan in eerste instantie 99% van de mensheid laten muteren?
Dat was niet zijn eigen val, die val was gezet door die hoofd-vampier.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 december 2007 @ 23:51:07 #125
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55541042
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 23:06 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat was niet zijn eigen val, die val was gezet door die hoofd-vampier.
Ja, ik bedoel dat ie t had afgekken van Will Smith.
pi_55541564
Heb hem net gezien in de bios en vond het een prettige film om te kijken, je kwam goed in het verhaal. Wel erg veel toevalligheden en onwaarheden (met dat mes in het been, pff, als het al te laat is voor Sam kan ie ineens wel lopen. Jankerd ). Het einde vond ik verrassend (het hele verhaal trouwens wel, verwachtte een standaard Amerikaanse rampenachtige film, ik vond het totaal anders) en ik vond het acteerwerk van Will netjes! Bob Marley was trouwens leuk aanwezig in de film

Wat ik me afvroeg; ze bliezen alle bruggen op, hoe kan die vrouw dan toch met de auto in Manhattan komen? En daarna ook weer uit? Misschien iets dat mij ontgaan is hoor

En wat een schrikmomenten zeg met dat loeiharde geluid haha
Ja, ik vond hem wel oké!

[ Bericht 15% gewijzigd door Again op 26-12-2007 00:35:44 ]
pi_55542169
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 22:57 schreef Symer het volgende:

[..]

Wellicht dezelfde reden als toen God 99,99% van de mensheid verzoop?

Ik las trouwens net op IMDB dat het originele einde anders was. Neville zou in die laatste scène de half genezen vrouwelijke zombie aan het mannetje gegeven hebben, waardoor ze Neville daarna met rust lieten. Neville gaat dan samen met die vrouw en haar zoontje naar de andere overlevenden.

Dat hebben ze opnieuw geschreven en gefilmd omdat het testpubliek er niet tevreden over was.
Er zijn idd reshoots geweest:

http://www.rottentomatoes.com/m/i_am_legend/news/1693630/

Zal wel op de dvd komen, lijkt mij gelijk een veel beter einde.

Maar ik blijf het stom vinden dat er andere gezonde mensen zijn.
pi_55543241
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 23:51 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel dat ie t had afgekken van Will Smith.
Idd, zal de scene geweest zijn dat de vamiper naar buiten kwam kijken terwijl het licht was; even kijken hoe de fresh prince het deed.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55543652
Vermakelijke film, een aantal zeer goede scene's erin, en totdat de hond dood gaat (of eigenlijk de scene erna dat hij hoi zegt tegen de pop die met hem flirtte ) een goede film.
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  Redactie Frontpage woensdag 26 december 2007 @ 14:29:22 #130
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55551197
quote:
Op woensdag 26 december 2007 01:32 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Idd, zal de scene geweest zijn dat de vamiper naar buiten kwam kijken terwijl het licht was; even kijken hoe de fresh prince het deed.
Was ook niet de eerste keer dat ie dat deed, want er hingen al meer dan 30 monsters aan de muur op wie de experimenten mislukt waren.

De monsters zagen hem denk ik als een soort Mengele.
  woensdag 26 december 2007 @ 14:34:27 #131
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_55551347
Matige film

Veel te veel dialoog met zijn hond, amper actie, de film is te langzaam en belachelijk einde..

Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  Redactie Frontpage woensdag 26 december 2007 @ 15:20:32 #132
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55552640
Ze hadden beter nog eens naar Castaway kunnen kijken idd
pi_55557505
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:34 schreef denka het volgende:
Matige film

Veel te veel dialoog met zijn hond, amper actie, de film is te langzaam en belachelijk einde..

Je had verwacht dat het een actiefilm was?
pi_55559502
In het begin had ik trouwens geen idee of het nu over zombies of aliens ging, en het verhaal alleen al ( New York, verlaten, 1 man over) brengt veel vragen mee. Het vette in de film vond ik eigenlijk dat Will Smith juist alles wist, dat hij precies wist waar hij bang voor was, en dat je dat duidelijk aan hem kon merken (vooral als hij dat gebouw in loopt, achter dat hert en zijn hond aan)

Normaal zijn de characters zelf dingen aan het uitpluizen.
pi_55559757
Goeie film, er zat redelijk goed verhaal in. Alleen het einde is echt heel erg slecht!
  Redactie Frontpage woensdag 26 december 2007 @ 21:45:48 #136
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_55560016
quote:
Op woensdag 26 december 2007 19:13 schreef Symer het volgende:

[..]

De trailer impliceert het en de film is uiteindelijk dus ook een actiefilm
pi_55560384
quote:
Op woensdag 26 december 2007 21:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De trailer impliceert het en de film is uiteindelijk dus ook een actiefilm
Ik herinner me eerlijk gezegd niks uit de trailer dat impliceert dat IAL een rechttoe-rechtaan actiefilm is

Eerst zien we dat hij de laatste man in NY is en na de tekst 'the last man on earth is not alone' zien we een korte flits in het donker van een bange Smith.
  donderdag 27 december 2007 @ 01:11:48 #138
39108 Frenzy_ls
www.LiveSets.com
pi_55564394
Wat ik ook erg jammer vond is dat er duidelijk de moeite werd gedaan om te vertellen in zijn "dagboek", dat hij niet begreep waarom die alpha-male even in het daglicht kwam,... vervolgens loopt hij in een identieke val al hijzelf tevoren gezet heeft,.. en hij staat er GEEN MOMENT BIJ STIL !.

WTF
  donderdag 27 december 2007 @ 01:58:11 #139
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_55565242
ik vond de zombies in de film nog niet eens zo eng, maar het idee van helemaal compleet alleen leven in zo'n wereldje als New York City is echt angstaanjagend joh! ik kreeg echt de rillingen bij die scene op Times Square. En toen was ik ook nog eens zo slim om het boek te gaan lezen, waarin de monsters wel heel erg eng zijn, en die combinatie geeft me al helemaal de rillingen.
pi_55566030
quote:
Op woensdag 26 december 2007 00:12 schreef Again het volgende:

Wat ik me afvroeg; ze bliezen alle bruggen op, hoe kan die vrouw dan toch met de auto in Manhattan komen? En daarna ook weer uit? Misschien iets dat mij ontgaan is hoor
Die snap ik ook nog steeds niet.

Ook niet dat Neville's bunker en/of zijn lab niet behangen was met UV-lampen... een vrouw en kind kunnen er prima mee voorkomen dat ze Neville verscheuren als ie ondersteboven in z'n auto hangt, maar als verdediging van z'n enige veilge onderkomen is het blijkbaar niet geschikt. Terwijl je aan de reactie van die gasten op UV-licht toch prima kan aflezen dat dat effectiever is dan een metalen luik (ze lijken overal doorheen te komen als ze er maar vaak genoeg tegenaan rennen).

Het eerste uur was geweldig, het verwoekerde NYC, de creepy scenes in de gebouwen en als ie in de val gelokt is, de dood van z'n hond en z'n emotionele reactie erop. Einde vond ik minder omdat het zo snel ging, niet zozeer om de afloop in het plot... ze hadden het gewoon uitgebreider moeten uitvertellen zodat het niet aanvoelt als een klap in je gezicht, maar als een completer verhaal. Een ander scenario dat hij iedereen daar geneest en nog lang en gelukkig God-vrezend met vrouw en kind leeft zou qua verhaal ook niet echt origineel zijn
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_55566200
quote:
Op donderdag 27 december 2007 03:08 schreef Henno het volgende:
(ze lijken overal doorheen te komen als ze er maar vaak genoeg tegenaan rennen)
Met hun hoofd

Die kopstoten overal tegen
  donderdag 27 december 2007 @ 21:57:19 #142
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_55584723
quote:
Op woensdag 26 december 2007 19:13 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik had er idd veel meer van verwacht dan dit, gezien verschillende trailers en zeker omdat iedereen zo lovend was. Ik vond de film zoals ik al eerder aangaf zeer matig en zit vol met tegenstrijdigheden. Het verhaal rommelt aan alle kanten en er is niet gelet op detail.

Zeer matig
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  donderdag 27 december 2007 @ 22:00:05 #143
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_55584828
Oja waar komen al die herten vandaan? Net alsof een dierentuin hele kuddes herten heeft en hoe ontsnappen ze daar dan uit? En waarom vallen de herten en andere dieren niet ten prooi aan die "mooie" vampieren?

pi_55585537
quote:
Op donderdag 27 december 2007 01:11 schreef Frenzy_ls het volgende:
Wat ik ook erg jammer vond is dat er duidelijk de moeite werd gedaan om te vertellen in zijn "dagboek", dat hij niet begreep waarom die alpha-male even in het daglicht kwam,... vervolgens loopt hij in een identieke val al hijzelf tevoren gezet heeft,.. en hij staat er GEEN MOMENT BIJ STIL !.

WTF
JA IDD. Ik wachtte de hele tijd op het zinnetje: O so the infected victim gets smarter. Of iets dergelijks!
pi_55588146
Na die val waarin hij gelopen was, werd Sam aangevallen en ging dood. Denk dat ie effe andere dingen aan zijn kop had Hij was sindsdien nogal depressed..
pi_55589306
Will blijft bezig, Hancock, http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/hancock/large.html
Lijkt me nu al leuker dan legend.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  vrijdag 28 december 2007 @ 01:40:13 #147
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_55592762
Hij was wel lachen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 28 december 2007 @ 15:11:33 #148
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_55601886
Het was een leuke film. Erg goed geacteerd door Will Smith, had ik niet gedacht.
And all the things you do with it
pi_55602179
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:00 schreef denka het volgende:
Oja waar komen al die herten vandaan? Net alsof een dierentuin hele kuddes herten heeft en hoe ontsnappen ze daar dan uit? En waarom vallen de herten en andere dieren niet ten prooi aan die "mooie" vampieren?

Bambi's slapen 's avonds! Denk toch eens na!!!
pi_55619845
Achteraf zonde van de tijd. Het beeld van een leeg New York met onkruid was erg mooi en zelfs spectaculair. Het verhaal is slecht, de zombies, honden en herten zijn waardeloos ingecomputerd, het patriotisme en het abjecte eind deden de deur dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')