quote:Op zondag 23 december 2007 23:26 schreef Mhjoezick het volgende:
ik vind haar leuker dan een (neemt een graai uit de talentloze vrouwelijke cabaretiers) tineke schouten
Wie is volgens jou nou eigenlijk de ex-lama ?quote:Op zondag 23 december 2007 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]smakeloos
die dikke ex-lama is nog slechter idd, maar Tineke is far better
quote:Op zondag 23 december 2007 23:29 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Wie is volgens jou nou eigenlijk de ex-lama ?
[hint: Sara Kroos...over smakeloos gesproken...]
Niks muggenzifter, de Breij wás niet leuk, ís niet leuk en zal ook nooit leuk worden.quote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Smeej het volgende:
omg muggenzifter
quote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Noorseviking het volgende:
Ze is sowieso niet grappig.![]()
Haar show was na een tijd al uit de lucht gehaald.
Maar qua uiterlijk valt het nog wel mee.
quote:Op maandag 24 december 2007 01:21 schreef Sehaga het volgende:
[..]
![]()
Kijk, nú valt het pas mee:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 01:28 schreef frame-saw het volgende:
Kanker.
Dus daarom lachen alle hetero-mannen om hun eigen grapjes, hebben ze toch nog wat te lachen.quote:Op maandag 24 december 2007 01:31 schreef tong80 het volgende:
Vrouwen hebben geen humor en lesbiennes al helemaal niet
Precies de echt leuke mannen zijn homoquote:Op maandag 24 december 2007 01:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dus daarom lachen alle hetero-mannen om hun eigen grapjes, hebben ze toch nog wat te lachen.
Geef je nu toe dat je homo bent of wilde je het gewoon even zeggen?quote:Op maandag 24 december 2007 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies de echt leuke mannen zijn homo
Ze vinden je waarschijnlijk niet grappig, maar proberen daardoor iets te bereiken.quote:Op maandag 24 december 2007 01:38 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Geef je nu toe dat je homo bent of wilde je het gewoon even zeggen?
Ik word wel eens grappig gevonden door mannenHetero nog wel.
Bedankt voor het complimentquote:
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 23:29 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Wie is volgens jou nou eigenlijk de ex-lama ?
[hint: Sara Kroos...over smakeloos gesproken...]
Het valt je op dat mensen De Breij een lekker ding vinden en dan maak jij een vergelijking met je vriendin. Ik snap het niet.quote:Op maandag 24 december 2007 00:42 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Niks muggenzifter, de Breij wás niet leuk, ís niet leuk en zal ook nooit leuk worden.
't Valt me op dat iedereen dat een lekker ding vind, maar kijk ik naar mijn moppie, ben ik blij dat zij niet zo'n paardensmoel heeft als die de Breij.
zo dusquote:Op maandag 24 december 2007 01:21 schreef Sehaga het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Eensch!!quote:Op zondag 23 december 2007 23:26 schreef Mhjoezick het volgende:
ik vind haar leuker dan een (neemt een graai uit de talentloze vrouwelijke cabaretiers) tineke schouten
ze is al heel lang caberetiere hoor... vind haar soms wel grappig.quote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
doet nu een poging tot cabaret op ned3, echt niet grappig
klacht: zie TT
klacht 2: publiek dat daar in de zaal zit
Het feit dat je weet dat er een probleem is, is de eerste stap naar genezing.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:56 schreef Het_hupt het volgende:
Ik vindt dr op een manier wel lekker uitzien, alleen nog ff uitvogelen welke het is![]()
Der lichaamquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:56 schreef Het_hupt het volgende:
Ik vindt dr op een manier wel lekker uitzien, alleen nog ff uitvogelen welke het is![]()
ja,nee, ja en bij deze.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Van alle mensen die hier op Sara Kroos zit te zeiken, wil ik wel weten wie er daadwerkelijk een show van haar heeft gezien, of een reportage over haar leven.
Heb je dan nog dezelfde mening, hoor ik het graag.
Hoewel ik haar best wel eens met haar vrouw (ze is getrouwd met een wijf) zou willen zien vozen.quote:Op zondag 23 december 2007 23:24 schreef Ascendancy het volgende:
Ze is best leuk(sexueel vlak daargelaten)
Kwa uiterlijk valt het nog wel mee??? hallo zet je bril eens op en kijk nog eens goed naar die kop van haarquote:Op zondag 23 december 2007 23:31 schreef Noorseviking het volgende:
Ze is sowieso niet grappig.![]()
Haar show was na een tijd al uit de lucht gehaald.
Maar qua uiterlijk valt het nog wel mee.
hehe deze had ik nog niet gezien, ben blij dat er meer mensen zijn die alles nog op een rijtje hebben :pquote:Op maandag 24 december 2007 01:21 schreef Sehaga het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Mag je dat wel zien danquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoewel ik haar best wel eens met haar vrouw (ze is getrouwd met een wijf) zou willen zien vozen.
Of wacht, eigenlijk wil ik dat niet
Heb een stukje gekeken en ik trek het gewoon niet. Van mensen die het wel leuk vinden hoor je alleen maar dat het "knap" en "goed van dr!!" is maar nooit GRAPPIGquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:34 schreef Paul het volgende:
Maar hoe vonden jullie haar show gisteren op tv dan?
Echt een kick.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:34 schreef Paul het volgende:
Is dat een grapquote:Op zondag 23 december 2007 23:44 schreef Messenga het volgende:
Ook neemt ze grappen van andere cabaretiers over..
"De geit is gemolken" is namelijk van Jochem Meijer.
Eens met deze klacht. Wat een ellende zeg.quote:Op zondag 23 december 2007 23:20 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
doet nu een poging tot cabaret op ned3, echt niet grappig
klacht: zie TT
klacht 2: publiek dat daar in de zaal zit
Knap dat er mensen zijn die in elk topic aanleiding vinden om te melden dat ze een relatie hebben.quote:Op maandag 24 december 2007 00:42 schreef Overdrive het volgende:
[..]
Niks muggenzifter, de Breij wás niet leuk, ís niet leuk en zal ook nooit leuk worden.
't Valt me op dat iedereen dat een lekker ding vind, maar kijk ik naar mijn moppie, ben ik blij dat zij niet zo'n paardensmoel heeft als die de Breij.
Talentloze wannabee die ook zo nodig moet...
Ik vrees dat Claudia zometeen op 3FM de shift tussen 12 en 14 heeft aangezien Rob Stenders naar Radio 2 verhuist.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:03 schreef sig000 het volgende:
Zelfs op de radio is die muts niet te pruimen.
Nog niet gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:34 schreef Paul het volgende:
Hoy shit, nog meer ellende.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Claudia zometeen op 3FM de shift tussen 12 en 14 heeft aangezien Rob Stenders naar Radio 2 verhuist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |