abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 december 2007 @ 00:31:30 #201
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55541974
En spoelen met zout water?? (komt ze weer met d'r zout . )
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55542032
M`n emmertje met zeezout is voorlopig nog niet leeg
Bocasan bruist de zooi er ook wel lekker uit Verder slaap ik gewoon de hele dag, dan voel ik het niet zo
Saartje
  woensdag 26 december 2007 @ 00:40:44 #203
14746 k_i_m
pi_55542185
Slapen is altijd goed . Hopen dat het spoelen wat helpt dan, het is echt zo'n rotpijn .
In my life
Why do I smile
pi_55542257
Tis dat ik zwanger ben, anders had ik nu aan de rum gezeten om het te verdoven
Kga maar weer eens slapen, als Saartje me rust gunt vannacht
Saartje
  woensdag 26 december 2007 @ 00:46:54 #205
14746 k_i_m
pi_55542315
Je mag toch wel spoelen met rum? . Sterkte met slapen iig!
In my life
Why do I smile
pi_55542426
Maneki, het zal wel even tijd kosten voordat de AB werkt. Ik had iets soortgelijks en het werd eerst erger voor het beter werd - hou hoop!
pi_55545921
Mogguh
Arendlyn en man.. Gefeli met jullie zoon...
Verder nog geen verse beebjes...?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55545986
Ardenlyn en man gefeliciteerd met jullie zoon Maarten!!!
Verwen Ardenlyn maar goed want het klinkt behoorlijk heftig die bevalling! En geniet van jullie zoon!
pi_55546022
Ardenlyn en man, van harte gefeliciteerd met Maarten*O*
ik ben ook een prekerstkindje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 26 december 2007 @ 08:34:18 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55546106
*meldt...
Een vroegertje vandaag.
De laatste paar dagen kan ik na 5 uur mijn draai niet meer vinden in bed en weet ik het vaak nog net tot 7 uur te redden ofzo.
Ik ben er nu maar uit gegaan om stinkie nog wat rust en slaap te gunnen.

Maneki, hoe ben je de nacht doorgekomen?

En nanalune, is er enig nieuws bij jou?
Hier niets... het begint saai te worden, die updates. Ik snap nu dat andere meiden eerder al zeiden 'ik durf mijn gezich amper te laten zien omdat jullie dan mss wel denken dat het er is ofzo'.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 december 2007 @ 08:47:50 #211
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55546124
quote:
Op woensdag 26 december 2007 08:34 schreef Brighteyes het volgende:
Een vroegertje vandaag.
Wacht maar tot dat kind er is
pi_55546129
Ardenlyn en man gefeliciteerd met Maarten. Als ik het zo les een bijzondere bevalling. Ik wacht op het verhaal.

BE, je hebt gewoon meldplicht hoor. We willen je zien hier en als dat niet vor 12 uur gebeurd is dan gaan we mss eens denken over meepuffen
  woensdag 26 december 2007 @ 08:51:37 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55546131
Oh ja, sorry.
Die heb ik idd ook al eens eerder naar mijn hoofd gekregen toen ik een uur of 9 op zaterdagochtend vroeg durfde te noemen.

Mijn tijd komt nog wel idd gok ik!
pi_55546134
quote:
Op woensdag 26 december 2007 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wacht maar tot dat kind er is
Ja of je hebt er zo een als die vanmij die rustig tot 10 uur !!!! uistlaapt en dat al vanaf baby af aan doet.

Ik vrees voor wat er nu ga komen
pi_55546138
Zeker weten BE.

Ik hoop echt de hele tijd op geen kerstindje en niet met oud en nieuw. Is dat heel erg??? Met kerst is zo druk al met vier families en met oud en nieuw is mijn eigen lieve kleine zus jarig.
pi_55546142
Wij moesten vandaag ook rond 8.00 echt opstaan, maar Merlijn sliep nog. Kunnen zich weinig iets bij voorstellen maar meneer kan uitslapen ook van baby af aan eigenlijk. Toen was het even drinken en meneer was weer zoet.

Nou dadelijk naar het ziekenhuis, ben heel benieuwd wat de uitslagen vandaag zullen zijn. Een ziekenhuistas heb ik maar alvast ingericht. Hoeven over een paar weken alleen nog maar babykleertjes en camera etc aantoegevoegd te worden.
  woensdag 26 december 2007 @ 09:01:14 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55546150
quote:
Op woensdag 26 december 2007 08:54 schreef wenneke1 het volgende:
Zeker weten BE.

Ik hoop echt de hele tijd op geen kerstindje en niet met oud en nieuw. Is dat heel erg??? Met kerst is zo druk al met vier families en met oud en nieuw is mijn eigen lieve kleine zus jarig.
Nee hoor, ik snap dat wel. Het is toch wel een beetje onhandig. Maar ja, wat iemand anders zei, de dag na kerst is mss wel nog onhandiger want dan heb je er bij wijze van spreke ineens nog een feestdag bij.
Ik weet niet goed wat wijsheid is hierin.

Maar goed, je hebt het toch niet voor het zeggen. Al zijn de kerstdagen inmiddels bijna om, dus die kans wordt steeds kleiner.
pi_55546159
Dat is waar. Maar ik heb gelukkig nog twee weken voor mijn plofdatum te gaan en ik heb nog steeds het gevoel dathet later komt. Dus daar gaan we maar even vanuit.
pi_55546175
wenneke 30 december is ook een mooie dag

randa succes straks!

Be misschien krijgen jullie wel een zoon die van slapen houd

ik heb er een die tot half negen slaapt. nu de laatste tijd is het ook 's nachts spoken maar wat wil je ook als er
4 tanden tegelijk doorkomen.
mama van 3 kids!
  woensdag 26 december 2007 @ 09:11:56 #220
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55546184
Volgens mij is deze hele periode, zo tot half januari, niet echt handig.
Tijn is 5 januari jarig en ik vind 't al 'gedoe' moet ik komende week wéer om kadootjes en taart enzo denken ipv gewoon een tijdje 'niks'. Die verjaardag komt nu echt steeds als een 'o ja, dat moet ook nog' tussendoor.

Het komt wanneer het zin heeft.. babietjes kunnen nog niet op de kalender kijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55546185
Auwch, dat doet ook zeer. Dan is die van mij ook wakker idd. en 30december is idd ook een hele mooie dag
pi_55546189
E.T. Helemaal gelijk in. Dat is waar.
Vanmorgen trouwens de schrik van mijn leven gehad. Ik voelde in een keer niks meer. Ik heb echt flink zitten rammelen met mijn buik en dat duurde toch echt wel even voor ik reactie had. Die was ook heel duidelijk zo van war ben JIJ mee bezig, maar het is er gelukkig weer.
pi_55546199
et dat is waar.

wenneke misschien stilte voor de storm.
mama van 3 kids!
pi_55546202
Zou kunnen, maar aan de beweging te voelen en te zien is dit niet echt stilte meer te noemen.
pi_55546208
quote:
Op woensdag 26 december 2007 09:19 schreef wenneke1 het volgende:
Zou kunnen, maar aan de beweging te voelen en te zien is dit niet echt stilte meer te noemen.
haha zul je net zien maak je je zorgen en dan op eens bewegen ze als een gek.
ik voelde de kleine vorig jaar de dame hier ook niet moest aan de ctg en toen ik aan gesloten zat begon ze me toch een partij te bewegen. dus heel bekend
mama van 3 kids!
pi_55546212
quote:
Op woensdag 26 december 2007 00:17 schreef Maneki.Neko het volgende:

Ik zit nu aan de antibiotica en een warme kruik tegen m`n wang mammietje, maar ik kan nou niet zeggen dat een van de twee echt verlichting brengt
Ik wacht het nog maar ff af of de AB morgen wel aan slaat, en die kies die moet er op een of andere manier toch wel uit (sprak zij nu nog dapper)
*even onder steen vandaan komt*

Mij werd verteld dat je juist geen warme kruik moest gebruiken bij een ontsteking. Dat houd de ontsteking 'levend' En als ik je een tip mag geven (ik weet niet waar je vandaan komt) maar in leerdam zit een steengoeie kaakchirurg. Als je meer info wilt kan je me pm'n
Sterkte met je kies!

*terug onder steen kruipt*
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_55546213
Ik voel me nu weer net een voetbal du sdat voelt wel ok

Dames en Heren fijne dag vandaag. Ik ga puinruimen en lekker bij mijn zusje eten.
pi_55546321
Ardenlyn gefeliciteerd met Maarten!

Vanmorgen voelde ik een plopje in m'n buik, kan dat de baby zijn? Zou wel vroeg zijn, ben vandaag 15 weken..
Hier gaat alles hardstikke goed, behalve pijn in m'n heup 's nachts voel ik me echt goed. Buik groeit gestaag door

KD

BE, Nanalune en Wenneke, sterkte met wachten!

Maneki, ik hou ook niet van paracetemol nemen nu, maar pas had ik zo'n migraine aanval dat ik wel moest. Vorige week kwam dat weer opzetten, dus toch maar weer 1. Maar eigelijk probeer ik het ook te vermijden, maar als het echt te erg is zou ik het toch wel doen.
Sterkte ermee!
pi_55546355
Warme kruik niet goed? Da`s net zo erg als dat je geen filet mag tijdens je zwangerschap
Het lijkt vandaag wel iets beter te gaan gelukkig, hopen dat dat zo doorzet. Babygirl ik kom totaal niet uit de buurt van leerdam, maar bedankt voor de tip!
Oh BE, mijn oudste sliep `s ochtends altijd uit tot 10.00 Helaas is hij hoe ouder hij wordt, steeds eerder wakker `s ochtends Gelukkig is hij nu oud genoeg dat hij zichzelf aankleedt en een boterham smeert

mrien het zou wel de baby kunnen zijn, maar tis nog wel erg vroeg bij een eerste Als je vaker dat plopje voelt, was het waarschijnlijk wel zo
Saartje
  woensdag 26 december 2007 @ 09:57:42 #230
3011 E.T.
pi_55546363
Ik snap de weerstand tegen gewone paracetamol niet zo. Dat is zowat veiliger dan gewoon, normaal eten.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55546384
Van de week dat plopje ook al gevoeld, zou dan dus best kunnen
Ik wacht gewoon verder af, wel heel lief
  woensdag 26 december 2007 @ 10:08:05 #232
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55546425
Welkom Maarten
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 26 december 2007 @ 10:12:04 #233
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55546453
Ardenlyn gefeliciteerd!
pi_55546592
hoera Maarten is geboren

Hele mooie naam!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 26 december 2007 @ 10:49:01 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55546774
Over de kruik.
Ik heb een keer echt de 'moeder van alle ontstekingen' gehad na het trekken van een ontstoken verstandskies (sorry Maneki, daarom heb ik eerder mijn mond gehouden). Uiteindelijk is er een draintje in mijn want geplaatst en kreeg ik zo'n tof gaasnetje over mijn kop met natte watten ertussen. Juist om de ontsteking warm en broeierig te houden, dat houdt de zooi 'dun en soepel' zodat het er makkelijker uit kon. Als het open is kan een kruik dus helemaal geen kwaad volgens mij. Maar mss kan je dat beter even overleggen met een tandarts/kaakchirurg.
(Moet trouwens wel even erbij vertellen dat die ontsteking oa. kwam omdat ze me niet gelijk ab mee gaven en ik nogal makkelijk ontsteek, het gebeurt niet altijd en jij hebt natuurlijk al AB.)

Als de baby een klein beetje op mijn nichtje lijkt (en dat doet hij iig in de buik wel ) dan zou hij een goeie slaper moeten kunnen worden. Maar ja... wie zegt dat hij buiten de buik nog net zo rustig is als nu.

Wenneke, ik heb net ook weer even flink zitten duwen en porren hoor.
Volgens mij heb ik een klein luiaardje in mijn buik.

*bekentenis doet...
Ik dacht vanmorgen even dat ik vruchtwater aan het verliezen was. Dacht ik vannacht eigenlijk al een paar keer hele kleine beetjes en na het plassen vanmorgen zette ik even kracht en toen leek ik idd vocht te verliezen uit dat middelste gaatje ( ), het was een beetje rozerood.
Maar goed, of de baby heeft met zijn koppie als prima kurk gefungeerd, of het was een (deel van de) hele waterige slijmprop want vooralsnog ben ik niks meer verloren behalve een beetje roze slijm, maar dat is echt minimaal.

Ik twijfel dus een beetje over de VK bellen want ik weet niet of het, als het zo'n klein beetje is, ook mee zou moeten tellen voor die 72 uur (toch?) die ze tegenwoordig aanhouden... Plus dat het niet zeker is.
Hmmmmm.... ik wacht het nog wel even af dus.

Overigens gebeurd er verder helemaal niets, nog niet het minimaalste krampje dus de kunnen nog wel even in de kast blijven hoor.

[ Bericht 11% gewijzigd door BE op 26-12-2007 11:24:30 ]
pi_55546862
quote:
Op woensdag 26 december 2007 09:57 schreef E.T. het volgende:
Ik snap de weerstand tegen gewone paracetamol niet zo. Dat is zowat veiliger dan gewoon, normaal eten.
Hoi, heb hier niet zo actief gevolgd, maar begrijp dat je opnieuw Heel Erg Zwanger bent
Ontzettend gefeli!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 26 december 2007 @ 11:00:28 #237
3011 E.T.
pi_55546901
BE, op je hand blazen
Vruchtwater komt er dan uit en kun je niet ophouden
  woensdag 26 december 2007 @ 11:02:22 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55546921
quote:
Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef E.T. het volgende:
BE, op je hand blazen
Vruchtwater komt er dan uit en kun je niet ophouden
Al gedaan en dan gebeurt er dus niks nu. Maar vannacht wel, geloof ik, denk ik, dacht ik.

Ach, ik wacht het wel af. Zolang ik geen sloten verlies kan het voor de baby ook geen kwaad, dus ik wacht wel tot er iets echts gebeurd.
  woensdag 26 december 2007 @ 11:03:18 #239
3011 E.T.
pi_55546934
Maandverbandje in doen en morgen de vk bellen en maandverband laten zien/ruiken
  woensdag 26 december 2007 @ 11:05:01 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55546952
quote:
Op woensdag 26 december 2007 11:03 schreef E.T. het volgende:
Maandverbandje in doen en morgen de vk bellen en maandverband laten zien/ruiken
Ja, dat had ik ook in gedachten. Hou het nu nog even bij een inlegkruisje omdat er niks lijkt te gebeuren en in zo'n kotex matras heb je het dan helemaal niet door en dan kijk ik nog wel even wat ik vannacht doe.
Moet morgen sowieso op controle.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 december 2007 @ 11:07:29 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  woensdag 26 december 2007 @ 11:11:31 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55547047
Was het maar waar! Van mij mag het wel hoor.
Ik moest wel lachen vanmorgen, want mijn vriendinnetje heeft de proef van het geboortekaartje dus idd op 26 december gezet. Alleen 14.30 ga ik toch echt niet halen, en ik hoop eigenlijk de 4450 gram ook niet.
  woensdag 26 december 2007 @ 11:13:23 #243
3011 E.T.
pi_55547074
Ardenlyn deed het twee dagen geleden nog in 3,5 uur... dus die 14.30 zou best nog wel kunnen

Maar idd, morgen ff aan de vk voorleggen. Zo'n vaart zal het niet lopen (en als 't wel met zo'n vaart gaat lopen, weet je iig wat er aan de hand is )
  woensdag 26 december 2007 @ 11:24:48 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55547221
Ardenlyn, gefeliciteerd met de geboorte van Maarten . Veel geluk samen!

BE, of het nu wel of geen vruchtwater is, het is wel het begin van een heeeele fijne spannende tijd. Voel ik iets? Zie ik iets? Gebeurt er iets? En dat dan samen beleven. Joepiedepoepie, hij komt eraan!!

Maneki, beterschap lief moedertje, ik herken het zo.... Eng en pijn. Bah.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55547320
Het kán ook afscheiding zijn he BE, ik zou de vk morgen ook even raadplegen..just in kees
Saartje
  woensdag 26 december 2007 @ 11:36:57 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55547405
quote:
Op woensdag 26 december 2007 11:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het kán ook afscheiding zijn he BE, ik zou de vk morgen ook even raadplegen..just in kees
Ja, Leah's opmerking over waterige afscheiding kwam wel idd ook weer in me op.
Maar goed... die 'hoort' volgens mij alleen roze-rood te zijn als er toch wel iets bezig is, niet zomaar toch?

Anyway... ik ga nog maar weer even bankhangen. Manlief staat naast me te trappelen, die wil ook even op de laptop.
pi_55547890
Maneki, succes met de kiespijn .

BE, spannend hoor... wie weet. Bank hang ze
Fake it till you make it...
pi_55547976
Ja, BE... misschien misschien misschien. Bij mij was het ook allemaal erg vaag en toen ineens bleek het zo te zijn. Ik weet nu niet meer hoe ik het toen wist, maar toen wist ik dus gewoon: 'dit is het'.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_55548269
Alles was goed, nou ja het komt neer op hetzelfde gezeik als bij Merlijn een bloeddruk die hoog is en zich normaliseert van tijd tot tijd. Heel vaag, want urine en hartje baby zijn perfect. Vrijdag weer terug is het dan hetzelfde, dus geen gekke dingen mag ik weer terug naar de eerste lijn. Wel is het zo, wordt ik door de eerste lijn weer terug naar de gyn gestuurd moet ik bij de gyn blijven. Ik mag ook nu al kiezen om maar gewoon bij de gyn te blijven om dat gepingpong van de vorige keer te voorkomen.

Ik mag wel gaan werken zij het wel met veel rust houden en middagslaapje etc. Ik ga ws vrijdag even werken, alles overdragen en even aankijken wat ik nog doe werken, de paar dagen die ik nog heb en voordat ik werkelijk alles kan overdragen aan de vervanging.
pi_55548320
He BE, ik kwam even om de hoek kijken of er als nieuws was... maar nog niet dus ... Poooeee, spannend hoor !! Succes met de laatste loodjes en straks met de bevalling!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')