Over de kruik.
Ik heb een keer echt de 'moeder van alle ontstekingen' gehad na het trekken van een ontstoken verstandskies (sorry Maneki, daarom heb ik eerder mijn mond gehouden). Uiteindelijk is er een draintje in mijn want geplaatst en kreeg ik zo'n tof gaasnetje over mijn kop met natte watten ertussen. Juist om de ontsteking warm en broeierig te houden, dat houdt de zooi 'dun en soepel' zodat het er makkelijker uit kon. Als het open is kan een kruik dus helemaal geen kwaad volgens mij. Maar mss kan je dat beter even overleggen met een tandarts/kaakchirurg.
(Moet trouwens wel even erbij vertellen dat die ontsteking oa. kwam omdat ze me niet gelijk ab mee gaven en ik nogal makkelijk ontsteek, het gebeurt niet altijd en jij hebt natuurlijk al AB.) Als de baby een klein beetje op mijn nichtje lijkt (en dat doet hij iig in de buik wel

) dan zou hij een goeie slaper moeten kunnen worden. Maar ja... wie zegt dat hij buiten de buik nog net zo rustig is als nu.
Wenneke, ik heb net ook weer even flink zitten duwen en porren hoor.
Volgens mij heb ik een klein luiaardje in mijn buik.

*bekentenis doet...
Ik dacht vanmorgen even dat ik vruchtwater aan het verliezen was. Dacht ik vannacht eigenlijk al een paar keer hele kleine beetjes en na het plassen vanmorgen zette ik even kracht en toen leek ik idd vocht te verliezen uit dat middelste gaatje (

), het was een beetje rozerood.
Maar goed, of de baby heeft met zijn koppie als prima kurk gefungeerd, of het was een (deel van de) hele waterige slijmprop want vooralsnog ben ik niks meer verloren behalve een beetje roze slijm, maar dat is echt minimaal.
Ik twijfel dus een beetje over de VK bellen want ik weet niet of het, als het zo'n klein beetje is, ook mee zou moeten tellen voor die 72 uur (toch?) die ze tegenwoordig aanhouden... Plus dat het niet zeker is.
Hmmmmm.... ik wacht het nog wel even af dus.
Overigens gebeurd er verder helemaal niets, nog niet het minimaalste krampje dus de

kunnen nog wel even in de kast blijven hoor.
[ Bericht 11% gewijzigd door BE op 26-12-2007 11:24:30 ]