(Zaterdagavond liep het uit de hand onder streamlocktijd, Mike vertelt het na)
Mike: Ik werd echt angstig, de bewaking heeft Huub en Brian uit elkaar gehaald,
de bewaker gooide Huub van de trap het bosje in, Brian gaf Huub nog een stoot na.
Ik denk dat het wel gevolgen geeft, Huub trok de stekker uit de telefoon van Lieke,
Huub had een vaas in zijn hand en Lieke riep dat durf je toch niet waarop Huub de vaas
met bloemen op de grond kapot gooide. Had je veel gedronken Huub?
Huub: Nou, viel wel wel mee, de reis van 2 uren niet, maar na het optreden wel een biertje, ja, 3 drankjes nog.
Mike: Ik vond dat de bewaker-kerel jou, Huub hard aanpakte, echt niet normaal man.
Huub: Ik ga nog op mijn flikker krijgen.
Mike: Er zal wel een brief komen voor een boete, ik heb veel boetes omdat ik niet op mijn boot mag slapen.
(Hond Dilama)
Mike: Ik was Dilama 1 keer kwijt, na 3 dagen kwam ze zelf terug.
Dilama heeft ook eens een strip met LSD opgegeten, haar maag moest leeg worden gepompt.
Ik kreeg een boete van 360 euro voor dierenmishandeling en een rekening van de dierenarts van 800 euro.
(Van Heroine , Methadon naar Alcohol)
Productietelefoon: Mike mag niet meer drinken.
Mike: Weet je, ik drink omdat ik wat last heb van afkickverschijnselen,
mijn lichaam protesteert een beetje, maar ik wil niet meer terugvallen in mijn oude drankverslaving.
(DGK)
Nieuwe miljonair Claire: Ik ken jou van de DGK-screenings.
Mike : Ik heb mezelf opgegeven voor DGK, ik deed al 3 keer mee met tv-programma's over leven op straat.
(Post, kleding)
Mike ontving 2 manden met kleding, hij denkt dat het opnieuw van Oma Tonnie is. Mike oogt heel blij.
Mike kreeg maandag vele kaarten en brieven .
(Een brief over katten door de midden bijten)
Ook een brief waarin staat dat het niet leuk is dat Dilama Katten door midden bijt.
Mike: Ik ben daar ook niet blij mee dat Dilana dat doet, het zit in de hond,
een vriend van mij heeft de hond leren jagen op Fazanten, Katten en Eenden.
Ik laat het niet toe, ik ben er altijd op tegen geweest, ik wil ook niet dat ze die katten vermoordt, maar hoe?
(Interview)
Mike heeft een interview gegeven, aan wie is mij niet duidelijk.
(DGK, real-life-soap)
Brian: Het is reality in DGK met een vleugje Soap.
Mike: Ik vind dat bijna alles echt is, niet gespeeld.
(Slapen in het lekkere bed)
Mike: Ik heb slecht geslapen, ik voel me gespannen, al 2 dagen.
Lieke: Is het misschien de spanning van Huub die je voelt, ik had daar altijd last van.
(Boetes door overmatig drankgebruik en agressie)
Huub: Een zwerver, ik ben zelf een zwerver, ik houd geen geld meer over met al die boetes.
(Vrouwen)
Mike: Waren vrouwen maar meer zoals honden, dan waren ze gemakkelijk af te richten.
(GTST)
Mike: Je hebt Goede Tijden en Slechte Tijden, de Goede moeten nog komen.
(Bellen naar Moeder en Zus?)
Maandag zou Mike zijn moeder weer terug zijn van vakantie, zijn zus Natasje schreef dat Mike zijn moeder
dan kan opbellen en zijn jongere zus Natasje zorgt dat ze dan ook maandag thuis is.
Van dat bellen heb ik niets gezien, maar dat kan Mike ook achter bij de productie gedaan hebben.
(Afscheid aanvoelen)
Mike: Het gaat nu druk worden, nu dat ik denk snel weg te moeten,
ik wil graag blijven, iedereen is goed voor me.
P.s: Wie kan er hier nog een foto van Mike , Dilama plaatsen? Het is zo kaal met alleen tekst!
Talpa producties
De Gouden Kooi
T.a.v.: Mike en Dilama
Postbus 406
1200 AK Hilversum.