Voor Brabanders wel naar 't schijnt. Dat er vervolgens een reactie op komt gebeurd overal.quote:
Het was zeker niet goed, maar heel slecht vond ik het ook niet. De wil was er wel, alleen werd er met name voorin te onnauwkeurig gespeeld. Al met al was een gelijkspel een realistische uitslag.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:27 schreef Professional het volgende:
Was een slechte wedstrijd, en Roda verdiende ook geen overwinning.
Volgens mij is Sonkaya rechtsbenig, maar ik kan me vergissen.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef DarkShine het volgende:
Voetbal van Roda was kut, inzet was er wel! Die scheids heb ik geen woorden voor...
Waarom komt een typische linkspoot als Sonkaya op rechts te staan? Waarom de Fauw niet op zijn rechterplek, Saeijs centraal en Fatih links? Vond het hem niet slecht doen op een plek waar die eigenlijk niet uit de voeten kan. Trieste reactie van een overgroot deel van het publiek op zijn wissel toen die eruit ging ook! Waarom kan men wel een speler afzeiken maar niet het team aanmoedigen?
Dan de minuut stilte, waar ik het ook mee oneens was, wat die Brabanders maar aangrijpen om wat provocerende zooi door het stadion te schreeuwen. Triest van hun, begrijpelijk dat er lui op reageren.
Dat kan de beste overkomen, ik heb laatst met een bezopen hoofd een weddenschap verloren omdat ik zeer wist gelijk te hebben. Dat was echter niet zo.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:50 schreef DarkShine het volgende:
Mijn fout met een enorme brakke (nog zatte?) kop dat ik spelers hun kanten door elkaar haal.
Dat denk ik ook en ik vond hem gisteren ook niet slecht, maar desondanks kon ik zijn wissel begrijpen, want er moest iets gebeuren. Een goede pinchhitter zou trouwens wel een aanvulling zijn want van Van Tornhout krijg ik hoofdpijn.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:00 schreef DarkShine het volgende:
Jammer van de persoonlijke vete tussen Fatih en Atte. Als Fatih zijn extra kilo's verloor, aan zijn conditie ging werken en ritme opdeed in het tweede kon die zeker van waarde zijn voor ons.
Hij zit dicht tegen de basis aan, hij heeft alleen de pech dat met Hadouir 1 van onze beste spelers op zijn plek staat.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:09 schreef DarkShine het volgende:
Zeker kan ik de wissel begrijpen. Fatih had al geel en zocht desondanks toch regelmatig de grens op of ging eroverheen. Als het 0-1 staat en je wilt aanvallender spelen is het logisch dat Fatih er weer afgehaald word.
Blijft toch een jongen van de streek uit eigen jeugd die bovenal nog een Rodafan ook is.
Sprak in de KickOff nog even met Willem Janssen, vroeg me hoe ik over de wedstrijd dacht. Ik zeg wat denk je van "Voetballend kut, wel veel inzet en de scheids heb ik geen woorden voor". Kon die zich volledig bij aansluiten, benadrukte ook nog even dat hij als Limburger echt trots erop is om voor de grootste Limburgse club te spelen. Vond dat hij zelf ook weer super in viel.
Hij zou de plek van Cissé kunnen overnemen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij zit dicht tegen de basis aan, hij heeft alleen de pech dat met Hadouir 1 van onze beste spelers op zijn plek staat.
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Het is weliswaar een heel andere speler, maar je zou per tegenstander kunnen kijken wie meer geschikt is.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij zou de plek van Cissé kunnen overnemen.
Dat zou stom zijn want als reserve is hij prima bruikbaar.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:26 schreef Strooper het volgende:
Iemand gehoord dat Sibum naar NEC gaat?
Schijnt gemeld te zijn op het sportuurtje op L1 radio ofzo.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou stom zijn want als reserve is hij prima bruikbaar.
Het kan ook best waar zijn, maar ik zou hem niet laten gaan. Als Meeuwis of Tiote iets overkomt is hij immers de vervanger.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:28 schreef Strooper het volgende:
[..]
Schijnt gemeld te zijn op het sportuurtje op L1 radio ofzo.
Inderdaad. Stel je voor we moeten met Bodor en de Jong spelen...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan ook best waar zijn, maar ik zou hem niet laten gaan. Als Meeuwis of Tiote iets overkomt is hij immers de vervanger.
Waarom niet?quote:Op maandag 14 januari 2008 10:49 schreef DarkShine het volgende:Vera Pauw wilt Roda JC niet in de vrouwen Eredivisie.
De Oranje bondscoach voor de vrouwen vind dat speelsters een stap in hun ontwikkeling missen als ze Eredivisie spelen. Daarom mag Roda niet erbij van haar.quote:
Ach ja, des te beter, dat kost toch alleen maar geld dat we wel beter kunnen besteden.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De Oranje bondscoach voor de vrouwen vind dat speelsters een stap in hun ontwikkeling missen als ze Eredivisie spelen. Daarom mag Roda niet erbij van haar.
Idd. Voor mij hoeft het ook niet eens, integendeel liever niet zelfs.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach ja, des te beter, dat kost toch alleen maar geld dat we wel beter kunnen besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |