Sonkaya word dus teruggestuurd naar Porto.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:31 schreef planethugo het volgende:
dat kan maar 1 ding betekenen, er zitten clubs achter bijv de fauw aan...
En in zijn plaats willen ze Tiendalli halen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sonkaya word dus teruggestuurd naar Porto.
Anderlecht staat dan ook 7e, en kijk eens hoe de top van Nederland speelt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:04 schreef DarkShine het volgende:
Bovenaan in België ja
Zo sterk is die 1ste Klasse echt niet, heb A'lecht en Lokeren zien spelen dit seizoen. Met alle respect maar ik vond Sparta, tegen Roda, beter spelen dan A'lecht op KV!
Kunnen we een lange discussie over voeren, lijktme echter nutteloos.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:09 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Anderlecht staat dan ook 7e, en kijk eens hoe de top van Nederland speelt.
Wedstrijd werd op een sportcomplex gespeeld. Zoals (Jong) Roda ook wel eens vaker in Hoensbroek speelde.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:31 schreef planethugo het volgende:
wat een prachtig stadion
Feit, maar 't is er wel gezellig.quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:00 schreef planethugo het volgende:
het belgische voetbal stelt toch echt bar weinig meer voor
even een open deur intrappen
Kun je beter tegen die mensen van Willem II zeggen. Helaas lopen er ook een paar enkele zwakzinnige op West die daarop moeten reageren.quote:
Ben ik het niet mee eens. De man floot weliswaar pietluttig, maar niet alleen in het voordeel van Willem II. Bij het doelpunt van Willem II had hij waarschijnlijk moeten fluiten, maar anderzijds leidde dat er wel toe dat Roda feller ging spelen. Hij kon fluiten, maar het hoefde denk ik niet. Voor de rest was het niet goed vandaag, maar als er iemand verdiende te winnen was het Roda en bijna gebeurde dat ook nog.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Kun je beter tegen die mensen van Willem II zeggen. Helaas lopen er ook een paar enkele zwakzinnige op West die daarop moeten reageren.
Maar denk dat als ik zeg Roda - FC Liesveld 1-1, dat ik dan genoeg heb gezegd of niet?
Ach er is in ieder geval niet met gevaarlijke voorwerpen naar kinderen en vrouwen gegooid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |