Welkom Deodingus.quote:Op zondag 23 december 2007 18:03 schreef remlof het volgende:
Omdat ik met mijn nieuwe functie als FA wat tijd te kort kom om ook ONZ nog een beetje op niveau te houden hebben we besloten een nieuwe mod aan te stellen op dat forum.
Het is geworden...
*insert drumroll*Deoxyribonucleic
Ja dat was een copy/paste want ook ik kan zijn naam nog steeds niet foutloos spellen
Veel plezier en succes op ONZ Deox
Welles, veuls te veul handelingen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Copypasten is niet zo moeilijk
Zie het als een tactisch iets, mijn beste, zwakbegaafden krijgen al chronishe koppijn bij het lezen van mijn username.quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
GVD iemand met zo'n username neem je toch niet aan. Waarom niet SCH ofzo dat is veel makkelijker typen
flapstaart Deo !!quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Godsamme Snakey, eerst openbaar lui zijn en mijn jeugdige onschuld beledigen?
SHMOOPY!, Die ouwe man pest mi;(
i
Wacht maar tot ie dronken is, mopje.quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
i
Nee dank je, ben wel tevreden met mijn 1,92m en 75 kg, hoef geen smerige fabriekstaart.quote:
zelf gemaaktquote:Op zondag 23 december 2007 18:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee dank je, ben wel tevreden met mijn 1,92m en 75 kg, hoef geen smerige fabriekstaart.
Dit is nog niks, wacht maar tot ik een keer goed dronken ben.quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
i
quote:
Maisnon want vrouwen hebben geen humor?quote:Op zondag 23 december 2007 18:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
murp rules
ik weet wel een andere kandidaat
Ik kan beter inlikken dan jouquote:
Ik ben beinvloed door een chemtrail, wat nu?quote:
uh uh, ik zeg het lekker niet, anders krijgt ik weer een notequote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Maisnon want vrouwen hebben geen humor?
Geloof me, in de ochtend ben ik veen kindonvriendelijker.quote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef master_X het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk foto maakt het gelijk persoonelijker hehe
Bij deze huppeldingesquote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
uh uh, ik zeg het lekker niet, anders krijgt ik weer een note
quote:Op zondag 23 december 2007 18:37 schreef Noorseviking het volgende:
Deo heeft vast veel reten moeten likken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op zondag 23 december 2007 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrijheid van meningsuiting
Alluminium eten en alles is weer goedquote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ben beinvloed door een chemtrail, wat nu?
Pauper ninjaquote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef master_X het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk foto maakt het gelijk persoonelijker hehe
quote:Op zondag 23 december 2007 18:18 schreef Het_hupt het volgende:goede keuze, na murp weer een goede mod dr bij
post eens een pic dan, kunnen we zien of je 'n troll bentquote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ja en trollen kunnen je bannen....
heb ik net gedaan Verwelkom hier ONZe newbie mod maar hij schaamt zich vast daarom verstoppen hoor zekers te wetenquote:Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
post eens een pic dan, kunnen we zien of je 'n troll bent
Tmaatje een kloon van Deox?quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef master_X het volgende:
[..]
heb ik net gedaan Verwelkom hier ONZe newbie mod maar hij schaamt zich vast daarom verstoppen hoor zekers te weten
quote:Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
post eens een pic dan, kunnen we zien of je 'n troll bent
je zou niet meer met je kloon posten deox, dat was de afspraakquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zou niet meer met je kloon posten deox, dat was de afspraak
zie je wel we hebben je wel doorquote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zou niet meer met je kloon posten deox, dat was de afspraak
Wie zegt dat jij geen kloon bent ???quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef master_X het volgende:
fok bestaat halfzo uit klows ze denken dat ze allemaal grappig zijn
quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij geen kloon bent ???
Ikke niet...
dogiie stylzzzquote:Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Die hond weg dan valt het nog mee
Ze doen niet aan weekmodsquote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik kan beter inlikken dan jou.
Oh.quote:Op zondag 23 december 2007 19:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ja ik had het ook overmezelf
Je maakt weer mn layout kapotquote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Welkom
Jij...quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
Ontopic: wie wordt de opvolger van Snakey?
quote:
Vuige leugensquote:Op zondag 23 december 2007 20:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
ik heb al eens gezegd dat ik geen mod wil worden
Ik was er heilig van overtuigd dat jij het zou worden.quote:
halve tamme, met je kankahneusquote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ze hebben wat tegen Hagenezen zeg ik je!
ik ookquote:Op zondag 23 december 2007 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was er heilig van overtuigd dat jij het zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Daarom kiezen ze van die kansloze tukkersquote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ze hebben wat tegen Hagenezen zeg ik je!
Ik had eerst ook mijn twijfels, maar zo slecht is murp ook al weer niet.quote:
Tot dat inzicht ben ik anders nog niet gekomen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik had eerst ook mijn twijfels, maar zo slecht is murp ook al weer niet.
quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
komt wel als je mod wordt....quote:Op zondag 23 december 2007 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tot dat inzicht ben ik anders nog niet gekomen.
De schade die jij hebt aangericht valt toch niet meer te vervangen..quote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef Dirkh het volgende:
En wie gaat mij nu eens vervangen?
Nooit, tenzij jij iemand kan opnoemen die net zo bot uit de hoek kan komen en net zo recht voor zijn raap.quote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Is het weer neit goedquote:
heb jij dan een kloonscan?quote:Op zondag 23 december 2007 22:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Is het weer neit goed
Wacht maar, ik geef je kloon lekker een note wegens baggeren
Ach kom op, zelfs een blinde molrat kan zien dat jouw kloon vandaag aanwezig wasquote:
Is dat dezelfde blinde rat die jou mod heeft gemaakt?quote:Op zondag 23 december 2007 22:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ach kom op, zelfs een blinde molrat kan zien dat jouw kloon vandaag aanwezig was
als je met die blinde molrat yvonne bedoeld, danwelquote:Op zondag 23 december 2007 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat dezelfde blinde rat die jou mod heeft gemaakt?
Je haalt het bij lange na niet bij de sociale Remlofquote:Op zondag 23 december 2007 22:15 schreef Dirkh het volgende:
* Het_hupt de frituur nog maar ff niet aanzetquote:
Zeg, wanneer ga jij je eens aanmelden?quote:Op zondag 23 december 2007 22:36 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je haalt het bij lange na niet bij de sociale Remlof
Ga je frikandellen etenquote:Op zondag 23 december 2007 22:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt de frituur nog maar ff niet aanzet
Waarvoorquote:Op zondag 23 december 2007 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zeg, wanneer ga jij je eens aanmelden?
quote:Op zondag 23 december 2007 22:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als je met die blinde molrat yvonne bedoeld, danwel
Plannen?, ik ben niet van plan om ONZ compleet omver te werpen in een nieuw beleid.quote:Op zondag 23 december 2007 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]yvonne maakt iemand al mod als hij lang genoeg aandacht geeft per msn, dat zegt helemaal niks over jouw kwaliteiten waardoor je mod zou moeten zijn.
Heb je nog plannen of ben je een meeloper?
ik moest lachenquote:Op zondag 23 december 2007 22:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]yvonne maakt iemand al mod als hij lang genoeg aandacht geeft per msn, dat zegt helemaal niks over jouw kwaliteiten waardoor je mod zou moeten zijn.
Heb je nog plannen of ben je een meeloper?
Ambitie hebben is niet verkeerd.quote:Op zondag 23 december 2007 22:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Plannen?, ik ben niet van plan om ONZ compleet omver te werpen in een nieuw beleid.
Dirkh, verwacht je nu serieus van een nieuweling dat hij wonderen doet verichten?
Nou dat zou wel eens een keer lekker zijn, iemand met een mening...quote:Op zondag 23 december 2007 22:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Plannen?, ik ben niet van plan om ONZ compleet omver te werpen in een nieuw beleid.
Dirkh, verwacht je nu serieus van een nieuweling dat hij wonderen doet verichten?
Tuurlijk heb ik ambitie, ik wil, athans pogen daartoe, ONZ weer toegankelijk te maken voor iedereen met een leuk en jofel topicidee.quote:Op zondag 23 december 2007 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ambitie hebben is niet verkeerd.
Zie de post onder jequote:Op zondag 23 december 2007 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou dat zou wel eens een keer lekker zijn, iemand met een mening...
Niet dat de andere mods kut zijn (op snakey na) maar jezus, je hebt toch wel een visie?
Mwah, de mods vechten tegen de bierkaai... wat dat betreft is de afgelopen half jaar niet veel veranderd.quote:Op zondag 23 december 2007 22:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat vind je van ONZ op dit moment Dirkh
Zullen we met jou beginnen?quote:Op zondag 23 december 2007 22:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoezo visie je moet gewoon de bagger sluiten en de tubgirls weghalen
Is ONZ nu niet toegankelijk dan ?quote:Op zondag 23 december 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik ambitie, ik wil, athans pogen daartoe, ONZ weer toegankelijk te maken voor iedereen met een leuk en jofel topicidee.
Ik ben al gehalveerd in baggeren komt door m'n vrind remlofjequote:Op zondag 23 december 2007 22:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zullen we met jou beginnen?
Het Niveau is hier soms om te huilen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is ONZ nu niet toegankelijk dan ?
Maak je doelen even SMART, wat ís leuk en jofel?quote:Op zondag 23 december 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik ambitie, ik wil, athans pogen daartoe, ONZ weer toegankelijk te maken voor iedereen met een leuk en jofel topicidee.
1 topic?quote:Op zondag 23 december 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ergo, het is té toegankelijk voor baggernewbies.quote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het Niveau is hier soms om te huilen.
paultjuhquote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Okay, gelezen, gelachen en geprobeerd het beeld van alleen maar bagger (alles krijgt een kans, want het is jofel) proberen te verdringen.quote:
met slotjes op andere topicsquote:Op zondag 23 december 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
1 topic?
Hoe wil je die verbeterde toegankelijkheid bereiken?
Topics waar iedereen in kan meedoen, wat kan bijdragen aan een goede sfeer, waar iedereen in kan gaan lachen, gieren en brullen zonder dat het ondergescheten wordt door de FIPO!!1!111, KANKERKACHEL PALLETS SORTEREN en dergelijke rotzooi.quote:Op zondag 23 december 2007 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maak je doelen even SMART, wat ís leuk en jofel?
Soms? Noem mij 5 ONZ waardige topics die afgelopen 3 dagen geopend zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ben jij iemand van "geef hem een kans" generatie?quote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
Wie?
Mên, ik ben echt ont-ONZ'd.
Nu ja, succes ermee dinges.
Ah. Okay. Mooi streven.quote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Topics waar iedereen in kan meedoen, wat kan bijdragen aan een goede sfeer, waar iedereen in kan gaan lachen, gieren en brullen zonder dat het ondergescheten wordt door de FIPO!!1!111, KANKERKACHEL PALLETS SORTEREN en dergelijke rotzooi.
Een beter ONZ begint bij jezelfquote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Soms? Noem mij 5 ONZ waardige topics die afgelopen 3 dagen geopend zijn.
Treffende woordkeuze Dirk!quote:Op zondag 23 december 2007 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, de mods vechten tegen de bierkaai... wat dat betreft is de afgelopen half jaar niet veel veranderd.
Hoogstens 3, dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dezequote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, ik wilde natuurlijk een kutopmerking in dit topic plaatsen, dat is immers onze taak als verzuurde ex-ONZ-modjes. Maar ik héb echt helemaal niets tegen de beste jongen, zie z'n naam voor het eerst nu.quote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben jij iemand van "geef hem een kans" generatie?
ik dacht wat is het toch koud in die douche manquote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maakt dat uit ? het meerendeel vind het leuk in ONZquote:Op zondag 23 december 2007 22:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat klassenfototopic van jou is een leuk iets, kon wel wat lange,r maar vermakelijk.quote:Op zondag 23 december 2007 22:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoogstens 3, dat bedoel ik dus.
Wie had jij het liefst gezien als mod dan?quote:Op zondag 23 december 2007 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ben jij iemand van "geef hem een kans" generatie?
Net als mijn klassefototopic leuk was gewordenquote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat klassenfototopic van jou is een leuk iets, kon wel wat lange,r maar vermakelijk.
Ik hoop dat ie sterft aan een kankergezwel aan z'n linkerzaadbal. (zodra ze ingedaald zijn)quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nou, ik wilde natuurlijk een kutopmerking in dit topic plaatsen, dat is immers onze taak als verzuurde ex-ONZ-modjes. Maar ik héb echt helemaal niets tegen de beste jongen, zie z'n naam voor het eerst nu.
Dus ja, dan maar succes. Al is hij natuurlijk bij voorbaat kansloos.
heldquote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie sterft aan een kankergezwel aan z'n linkerzaadbal. (zodra ze ingedaald zijn)
Link?quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Net als mijn klassefototopic leuk was gewordenmaarja dat wil je vast niet toegeven
Welnee, gewoon acute ebola, zo hopla al z'n ingewanden aan het bloeden en hij maar krijsen.quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie sterft aan een kankergezwel aan z'n linkerzaadbal. (zodra ze ingedaald zijn)
Baggeraars ja, een wat breder publiek met iets bete andere humor zou welkom zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 22:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Maakt dat uit ? het meerendeel vind het leuk in ONZ
ja bagger topics van mods en admins die wel open blijvenquote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Baggeraars ja, een wat breder publiek met iets bete andere humor zou welkom zijn.
quote:Op zondag 23 december 2007 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja bagger topics van mods en admins die wel open blijven_!
Al schijnt rodelend een ravijn in tegenwoordig een hype te zijn. Ook krijsend en bloedend... prima vakantiefoto'squote:Op zondag 23 december 2007 22:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welnee, gewoon acute ebola, zo hopla al z'n ingewanden aan het bloeden en hij maar krijsen.
Leuke originele topics blijven altijd bovendrijven zoals de fokladder toenquote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Baggeraars ja, een wat breder publiek met iets bete andere humor zou welkom zijn.
Ik heb een goed idee! Iets met ZWA (dago niet laten openen)quote:Op zondag 23 december 2007 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed idee, mocht het kinderen hebben kunnen die ook meteen mee. Even de wereld veiligstellen!quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al schijnt rodelend een ravijn in tegenwoordig een hype te zijn. Ook krijsend en bloedend... prima vakantiefoto's
Deox waarom ben je zo'n slijmbal geworden sinds je blauw bent ?quote:Op zondag 23 december 2007 23:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dirkh, waarom ben jij in hemelsnaam gestopt met modden, ik vondt je best wel goed toen ik nog zwart was
Niets slijmen, dat botte van Dirkh leest heerlijk!.quote:Op zondag 23 december 2007 23:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Deox waarom ben je zo'n slijmbal geworden sinds je blauw bent ?
Ik ben altijd al een slijmbal geweest, waarom denk je dat ik blauw ben?quote:Op zondag 23 december 2007 23:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Deox waarom ben je zo'n slijmbal geworden sinds je blauw bent ?
Ik was helemaal niet goed, ik ben jammerlijk mislukt als mod.quote:Op zondag 23 december 2007 23:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dirkh, waarom ben jij in hemelsnaam gestopt met modden, ik vondt je best wel goed toen ik nog zwart was
Idd ik ben er nog steeds mission failedquote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet goed, ik ben jammerlijk mislukt als mod.
Liet jij die newbies te vaak huilen?quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij vindt je zelf nogal belangrijk schijnbaar. Ookal ben je een vervelend kutventje, je bent de laatste reden voor welk ook ademend wezen dan maar ook, om een beslissing te nemen. Daar ben je net iets te niets-betekenend voor. Jammer voor jou, aangezien je daar zelf heel anders over denkt. Maar dat moet je vooral zo blijven doen, dat houdt je op de been.quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Idd ik ben er nog steeds mission failed
Nee alleen dat meisje was echt eng die liet me wel bijna huilen hoorquote:Op zondag 23 december 2007 23:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Liet jij die newbies te vaak huilen?
Een beetje streng beleid is nooit verkeerd.
Dit zegt al genoeg dirkhjequote:Op zondag 23 december 2007 23:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij vindt je zelf nogal belangrijk schijnbaar. Ookal ben je een vervelend kutventje, je bent de laatste reden voor welk ook ademend wezen dan maar ook, om een beslissing te nemen. Daar ben je net iets te niets-betekenend voor. Jammer voor jou, aangezien je daar zelf heel anders over denkt. Maar dat moet je vooral zo blijven doen, dat houdt je op de been.
Vraag dat nog eens aan C_Cquote:Op zondag 23 december 2007 23:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Liet jij die newbies te vaak huilen?
Een beetje streng beleid is nooit verkeerd.
Zal ik doen.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 22:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
alleen als mod?quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ludo, dit zul je wel een omzeiler vinden, maar de tijd zal het leren.quote:Op zondag 23 december 2007 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
Maar gaat er ook daadwerkelijk iets gebeuren, wordt er 'achter' over gepraat of blijven we zo voortkabbelen?
Jij stelt de vraag knaasje. Dan hoef je niet die standaard feedback-crewlid-hoer vraag te stellen.quote:Op zondag 23 december 2007 23:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Verder nog iets?
Klopt, nietszeggend antwoord.quote:Op zondag 23 december 2007 23:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ludo, dit zul je wel een omzeiler vinden, maar de tijd zal het leren.
Trouwens, wanneer maak je Robert eens een keer af?, ik mag die kerel echt neit
Geen idee, dat vraag ik jouquote:Op zondag 23 december 2007 23:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij stelt de vraag knaasje. Dan hoef je niet die standaard feedback-crewlid-hoer vraag te stellen.
Of er verder nog iets is? Wat denk je zelf?
Drie woorden: Vraag en Aanbodquote:
Hoeft niet tussen beton.quote:Op zondag 23 december 2007 23:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Geen idee, dat vraag ik jou
Met mij is verder alles ok.
Ow wacht, je wil me het liefst rottend tussen 2 betonnen blokken zien?
hij hapt nietquote:Op zondag 23 december 2007 23:23 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ligt vast niet aan zijn auto
[ afbeelding ]
Jammerlijk mislukt als mens, Dirkh.quote:Op zondag 23 december 2007 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
zijn jullie nou echt zo achterlijk om te geloven dat die multipla zijn echte auto was?quote:
haddie er 2quote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zijn jullie nou echt zo achterlijk om te geloven dat die multipla zijn echte auto was?
het was elisab die de boel bij elkaar hield, sinds zij weg is, is het niet meer hetzelfdequote:Op zondag 23 december 2007 23:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Drie woorden: Vraag en Aanbod
Daar was jij mod van, kijk daar nog eens. Wat is daar nou van geworden? Alleen nog maar postopkrikkende kutmods die hun eigen posts belangrijker vinden dan een goed verlopende transactie. Jij hebt een prima forum achter gelaten.
quote:Op zondag 23 december 2007 23:28 schreef Killer_Mom het volgende:
ik als FOKker van af t begin kijk niet eens meer naar wie er mod is of niet. kan me geen reet schelen,
mailtjes dat ik me niet gedraag is ongewenste post, ik erger me eraan dat FOK zo braaf is geen ene discusi is er mogelijk., je krijgt meteen een slotje van een 15 jarige die op dat moment mod is. FOK U
jij maakt er meteen mens van, ik wilde nog voor blogger gaan ofzoquote:Op zondag 23 december 2007 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh crap. M'n grapje, wat doe je/
Hey zo ben ik, nooit te beroerd om vol gas te gaan.quote:Op zondag 23 december 2007 23:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
jij maakt er meteen mens van, ik wilde nog voor blogger gaan ofzo
Ik begrijp dat jij er niet in gekend bent?quote:
Je moet vooral begrijpen dat ik geen letter in dit topic ook daadwerkelijk in me opgeslagen heb. Dat doe ik altijd als ik info totaal niet boeiend vind. "Oh, okay" en dan denken ze dat je geluisterd of gelezen hebt.quote:Op maandag 24 december 2007 00:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij er niet in gekend bent?
Zeg tutje, hoe lang ben jij ONZ mod geweest?quote:Op maandag 24 december 2007 00:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je moet vooral begrijpen dat ik geen letter in dit topic ook daadwerkelijk in me opgeslagen heb. Dat doe ik altijd als ik info totaal niet boeiend vind. "Oh, okay" en dan denken ze dat je geluisterd of gelezen hebt.
Het zal me werkelijk aan mijn bips roesten wie er tegenwoordig mod is, kut is het toch wel. Ze komen, ze gaan, Japie, Keesje, Pietje, Beppie, who cares, we kennen ze toch niet en het maakt allemaal geen flaus aus.
Zolang ze me niet voor mijn poten lopen vind ik het best en als ze wel voor mijn poten lopen schop ik ze gewoon weg.
Zo simpel die modjesquote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zijn jullie nou echt zo achterlijk om te geloven dat die multipla zijn echte auto was?
in 1 post van leuke user naar kut mod, gefeliciteerdquote:Op zondag 23 december 2007 23:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bedankt, jouw mening betekent echt veel voor mijquote:Op maandag 24 december 2007 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
in 1 post van leuke user naar kut mod, gefeliciteerd_!
of mij dat wat interesseertquote:Op maandag 24 december 2007 01:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bedankt, jouw mening betekent echt veel voor mij
quote:Op maandag 24 december 2007 01:49 schreef venomsnake het volgende:
Oe, dit loopt uit de hand Deo.. Doe er wat aan voordat het te laat is.
ja, flikker op naar je eigen subforum, teveel blauw hierquote:Op maandag 24 december 2007 01:49 schreef venomsnake het volgende:
Oe, dit loopt uit de hand Deo.. Doe er wat aan voordat het te laat is.
Het kan ook van kut mod naar kut userquote:Op maandag 24 december 2007 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
in 1 post van leuke user naar kut mod, gefeliciteerd_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 december 2007 01:58 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Het kan ook van kut mod naar kut user
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
[..]
en de cirkel is weer rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
*druipt af..quote:Op maandag 24 december 2007 01:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, flikker op naar je eigen subforum, teveel blauw hier [ afbeelding ]
quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet uitloggenquote:Op maandag 24 december 2007 08:17 schreef cablegunmaster het volgende:
Deoxyribonucleic ik copy paster het ook maar
dat je de combinatie op je toetsenbord kan vinden als jeje moet aanmelden op fok.nl ^^ geweldig :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |