Welkom Deodingus.quote:Op zondag 23 december 2007 18:03 schreef remlof het volgende:
Omdat ik met mijn nieuwe functie als FA wat tijd te kort kom om ook ONZ nog een beetje op niveau te houden hebben we besloten een nieuwe mod aan te stellen op dat forum.
Het is geworden...
*insert drumroll*Deoxyribonucleic
Ja dat was een copy/paste want ook ik kan zijn naam nog steeds niet foutloos spellen
Veel plezier en succes op ONZ Deox
Welles, veuls te veul handelingen.quote:Op zondag 23 december 2007 18:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Copypasten is niet zo moeilijk
Zie het als een tactisch iets, mijn beste, zwakbegaafden krijgen al chronishe koppijn bij het lezen van mijn username.quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
GVD iemand met zo'n username neem je toch niet aan. Waarom niet SCH ofzo dat is veel makkelijker typen
flapstaart Deo !!quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Godsamme Snakey, eerst openbaar lui zijn en mijn jeugdige onschuld beledigen?
SHMOOPY!, Die ouwe man pest mi;(
i
Wacht maar tot ie dronken is, mopje.quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
i
Nee dank je, ben wel tevreden met mijn 1,92m en 75 kg, hoef geen smerige fabriekstaart.quote:
zelf gemaaktquote:Op zondag 23 december 2007 18:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee dank je, ben wel tevreden met mijn 1,92m en 75 kg, hoef geen smerige fabriekstaart.
Dit is nog niks, wacht maar tot ik een keer goed dronken ben.quote:Op zondag 23 december 2007 18:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
i
quote:
Maisnon want vrouwen hebben geen humor?quote:Op zondag 23 december 2007 18:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
murp rules
ik weet wel een andere kandidaat
Ik kan beter inlikken dan jouquote:
Ik ben beinvloed door een chemtrail, wat nu?quote:
uh uh, ik zeg het lekker niet, anders krijgt ik weer een notequote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Maisnon want vrouwen hebben geen humor?
Geloof me, in de ochtend ben ik veen kindonvriendelijker.quote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef master_X het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk foto maakt het gelijk persoonelijker hehe
Bij deze huppeldingesquote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
uh uh, ik zeg het lekker niet, anders krijgt ik weer een note
quote:Op zondag 23 december 2007 18:37 schreef Noorseviking het volgende:
Deo heeft vast veel reten moeten likken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op zondag 23 december 2007 18:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrijheid van meningsuiting
Alluminium eten en alles is weer goedquote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ben beinvloed door een chemtrail, wat nu?
Pauper ninjaquote:Op zondag 23 december 2007 18:38 schreef master_X het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk foto maakt het gelijk persoonelijker hehe
quote:Op zondag 23 december 2007 18:18 schreef Het_hupt het volgende:goede keuze, na murp weer een goede mod dr bij
post eens een pic dan, kunnen we zien of je 'n troll bentquote:Op zondag 23 december 2007 18:45 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
ja en trollen kunnen je bannen....
heb ik net gedaan Verwelkom hier ONZe newbie mod maar hij schaamt zich vast daarom verstoppen hoor zekers te wetenquote:Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
post eens een pic dan, kunnen we zien of je 'n troll bent
Tmaatje een kloon van Deox?quote:Op zondag 23 december 2007 18:58 schreef master_X het volgende:
[..]
heb ik net gedaan Verwelkom hier ONZe newbie mod maar hij schaamt zich vast daarom verstoppen hoor zekers te weten
quote:Op zondag 23 december 2007 18:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
post eens een pic dan, kunnen we zien of je 'n troll bent
je zou niet meer met je kloon posten deox, dat was de afspraakquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zou niet meer met je kloon posten deox, dat was de afspraak
zie je wel we hebben je wel doorquote:Op zondag 23 december 2007 19:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zou niet meer met je kloon posten deox, dat was de afspraak
Wie zegt dat jij geen kloon bent ???quote:Op zondag 23 december 2007 19:19 schreef master_X het volgende:
fok bestaat halfzo uit klows ze denken dat ze allemaal grappig zijn
quote:Op zondag 23 december 2007 19:20 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij geen kloon bent ???
Ikke niet...
dogiie stylzzzquote:Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Die hond weg dan valt het nog mee
Ze doen niet aan weekmodsquote:Op zondag 23 december 2007 18:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik kan beter inlikken dan jou.
Oh.quote:Op zondag 23 december 2007 19:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ja ik had het ook overmezelf
Je maakt weer mn layout kapotquote:Op zondag 23 december 2007 20:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Welkom
Jij...quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
Ontopic: wie wordt de opvolger van Snakey?
quote:
Vuige leugensquote:Op zondag 23 december 2007 20:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
![]()
ik heb al eens gezegd dat ik geen mod wil worden
Ik was er heilig van overtuigd dat jij het zou worden.quote:
halve tamme, met je kankahneusquote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ze hebben wat tegen Hagenezen zeg ik je!
ik ookquote:Op zondag 23 december 2007 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was er heilig van overtuigd dat jij het zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Daarom kiezen ze van die kansloze tukkersquote:Op zondag 23 december 2007 20:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ze hebben wat tegen Hagenezen zeg ik je!
Ik had eerst ook mijn twijfels, maar zo slecht is murp ook al weer niet.quote:
Tot dat inzicht ben ik anders nog niet gekomen.quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik had eerst ook mijn twijfels, maar zo slecht is murp ook al weer niet.
quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik had eerst ook mijn twijfels, maar zo slecht is murp ook al weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |