Op de man spelen terecht. Anderen belachelijk maken, minachting en proberen medestanders te vinden om op te jutten. Dat zegt imo weinig over een ander maar meer over jezelf. Je hebt geluk dat bans voor BNW eigenlijk nooit gegeven worden. Als het aan mij lag was je een behoorlijk poosje weg. En ik vraag zelden bans aan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg gewoon maar eens wat ik er van denk, dat is blijkbaar niet zo goed bevallen.
Yes Sir!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
gelezen terecht ?
Dus neem mijn post ter harte en stop met het op de man spelen.
Ik ben heel geduldig en begripvol van aard, maar er zijn grenzen
Gewoon vanaf nu je eigen ding posten en niet meer op L toegespitst.
Dan blijft het voor het forum leuk, en voor jezelf ook.
Mjah dat blijkt wel weer. Selectief kijken van de mods enzo...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:32 schreef Terecht het volgende:
Het is al goed - altijd zo geweescht, zal altijd zo blijven zullen we maar zeggen he?
Nou nou, dit is wel wat overdreven hoor. Maar als je vindt dat ik een ban verdien geef hem dan gewoon, dan had je dit gezeik ook niet gehad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Op de man spelen terecht. Anderen belachelijk maken, minachting en proberen medestanders te vinden om op te jutten. Dat zegt imo weinig over een ander maar meer over jezelf. Je hebt geluk dat bans voor BNW eigenlijk nooit gegeven worden. Als het aan mij lag was je een behoorlijk poosje weg. En ik vraag zelden bans aan.
Ik weet dat het geen rechtvaardiging is maar heb je wel eens gekeken naar de manier van posten van Lambiekje?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Op de man spelen terecht. Anderen belachelijk maken, minachting en proberen medestanders te vinden om op te jutten. Dat zegt imo weinig over een ander maar meer over jezelf. Je hebt geluk dat bans voor BNW eigenlijk nooit gegeven worden. Als het aan mij lag was je een behoorlijk poosje weg. En ik vraag zelden bans aan.
quote:
Nee dus, en laten we deze discussie nou ook verder laten voor wat het is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nou nou, dit is wel wat overdreven hoor. Maar als je vindt dat ik een ban verdien geef hem dan gewoon, dan had je dit gezeik ook niet gehad.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef wormwood het volgende:
Over mijn vermoeidheid hoef jij je geen zorgen te maken.
Als ik vermoeid wordt van deze discussie, dan reageer ik gewoon niet.
En dat alleen maar omdat er een stel malloten zijn die strikt geloven wat Bush en de media verkondigd over 911. Als je een afwijkende mening hebt wat niet past in het strikte hokjesdenkgedrag wat opgedrongen wordt door het schoolsysteem, ben je kennelijk een object om te schofferen. Als je anders denkt dan dat het "systeem" voorschoteld dan ben je gek, infantiel. Ik zou zeggen het is viceversa.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Mss is het dan een idee om dit hele topic maar weer dicht te gooien?
omdat er iemand een afwijkende mening heeft?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef ATuin-hek het volgende:
Mss is het dan een idee om dit hele topic maar weer dicht te gooien?
Goh hebben we dat weer. Ga je nog vertellen wie die mensen hier zijn?quote:Op zondag 30 december 2007 00:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat er een stel malloten zijn die strikt geloven wat Bush en de media verkondigd over 911.
Beweringen over holografische vliegtuigen die mogelijk zouden moeten zijn lijken me redelijk uit de pas lopen met de realiteit ja, om maar eens een mooi voorbeeld te noemen.quote:Als je een afwijkende mening hebt wat niet past in het strikte hokjesdenkgedrag wat opgedrongen wordt door het schoolsysteem, ben je kennelijk een object om te schofferen. Als je anders denkt dan dat het "systeem" voorschoteld dan ben je gek, infantiel. Ik zou zeggen het is viceversa.
En dat moet zeker geroken worden welke dat zijn? Is nml niet zomaar op te maken uit je manier van posten. Dergelijke praktijken zijn behoorlijk discussie verpestend.quote:Wie mijn post al langer leest weet dat lang niet alles wat ik neer zet ook daadwerkelijk een mening is waar ik zelf 100% achtersta. Maar de reacties daarop geeft eigenlijk wel aan wat voor niveau hier heerst.
Het is meer dan alleen een afwijkende mening. Het is ook het blijven verkondigen van zaken die simpelweg niet kloppen of onmogelijk zijn. Of, om een voorbeeld te noemen, het blijven beschuldigen van mensen hier dat ze zo dom zijn om Bush & co te geloven terwijl dat, voor zover ik iig weet, bij niemand in deze topics het geval is. Reacties of vragen worden genegeerd en een tijdje later wordt de kreet gewoon weer gebruikt.quote:Op zondag 30 december 2007 00:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
omdat er iemand een afwijkende mening heeft?
het is weliswaar een mening die mijlenver afstaat van de mijne, maar het is wel een mening..
Straffe postquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:21 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dat is juist iets wat demolition experts kunnen zien op de data van seismograven, zo maakt Jowenko bijvoorbeeld ook gebruik van trillingsapparatuur. Wat zou hij hierover zeggen:http://www.ldeo.columbia.edu/LCSN/Eq/WTC_20010911.html
Zie voorbeeld de seismografische analyse van de aanslag in Oklahoma City in 1995 waarbij zowel de aanslag alsmede de explosive demolition van de restanten een maand later door verschillende seismograven werd geregistreerd, ook op geruimde afstand (tot 26 km):
http://www.agu.org/sci_soc/eosholzer.html
Zo kon men bijvoorbeeld bepalen hoelang de explosies duurde bij de demolition:
Comparison of timed video coverage of the demolition with the seismogram indicates that explosives were completely detonated about 2.5 s into the demolition and did not generate as much seismic energy as the collapse of the building.
Ook cutting charges maken trouwens behoorlijk geluid
http://www.youtube.com/watch?v=tZRAbUcUkIc
http://www.youtube.com/watch?v=uLin2wlRMTg
Zoiets als iedereen die niet in een complot gelooft maar te pas en onpas voor dom, onwetend en malloot uit te maken?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Op de man spelen terecht. Anderen belachelijk maken, minachting en proberen medestanders te vinden om op te jutten.
quote:[quote]Op zondag 30 december 2007 00:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat er een stel malloten zijn die strikt geloven wat Bush en de media verkondigd over 911.
Dus je voelt je aangesproken...quote:Op zondag 30 december 2007 07:01 schreef wormwood het volgende:
[..]
Zoiets als iedereen die niet in een complot gelooft maar te pas en onpas voor dom, onwetend en malloot uit te maken?
Zoals afgelopen avond weer:
[..]
Dat is geen lef, dat is gewoon een constatering. En bovendien wordt het ons op gedrongen door he schoolsysteem.quote:Op zondag 30 december 2007 01:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goh hebben we dat weer. Ga je nog vertellen wie die mensen hier zijn?
[..]
Beweringen over holografische vliegtuigen die mogelijk zouden moeten zijn lijken me redelijk uit de pas lopen met de realiteit ja, om maar eens een mooi voorbeeld te noemen.
[..]
En dat moet zeker geroken worden welke dat zijn? Is nml niet zomaar op te maken uit je manier van posten. Dergelijke praktijken zijn behoorlijk discussie verpestend.
En btw, waar haal je het lef vandaan om mensen van hokjesdenkgedrag te beschuldigen? Jij bent hier degene die blijft hangen in het verkondigen van leugens en onwaarheden. Maakt niet uit hoe vaak mensen duidelijk aantonen dat je dat doet of dat je het verkeerd hebt.
quote:Op zondag 30 december 2007 10:07 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn tenslotte orbs en stealth fighters gespot rondom de WTC torens.
Op dingen die zo verschrikkelijk logisch zijn ga ik niet reageren. Natuurlijk zijn veiligheidsdiensten met vele zaken bezig , so what ? wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:37 schreef wormwood het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we weer een week of twee terug zijn.
Daar werden dit soort beschuldigingen ook al geuit maar je kon niks echt hard maken.
En het wilde toen ook al niet tot jou doordringen dat er wel meer zaken de aandacht van de veiligheidsdiensten vroegen.
Het was niet zo dat de veiligheids diensten alleen maar bezig waren met moslims en vliegtuigen.
Jij wilt per see niet geloven dat de Bush admin. op slinkse wijze van 9/11 gebruikt heeft gemaakt om Irak aan te vallen . Je hebt geen idee wat voor wetgeving er is doorgevoerd , en hoe de Amerikaanse politiek in elkaar steekt. Ik heb nog argumentatie genoeg mijn mening te onderbouwen. Er zijn heel veel niet-conspiracy gelovers die het op dit punt met mij eens zijn . Maar steeds denk je "dat kan ook niet waar zijn , het is weer conspiracy theorie"quote:Op zaterdag 29 december 2007 07:53 schreef wormwood het volgende:
We kunnen hier nog heel lang over twisten. Heeft toch geen zin.
Jij wilt perse zien dat ze de aanslagen hebben gebruikt om wetten door te voeren en Irak te kunnen binnenvallen. Ik zie dat anders,
Giuliani, ook n mooi vb ter illustratie.quote:Op zondag 30 december 2007 18:21 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Jij wilt per see niet geloven dat de Bush admin. op slinkse wijze van 9/11 gebruikt heeft gemaakt om Irak aan te vallen . Je hebt geen idee wat voor wetgeving er is doorgevoerd , en hoe de Amerikaanse politiek in elkaar steekt. Ik heb nog argumentatie genoeg mijn mening te onderbouwen. Er zijn heel veel niet-conspiracy gelovers die het op dit punt met mij eens zijn . Maar steeds denk je "dat kan ook niet waar zijn , het is weer conspiracy theorie"
Waarom denk je dat Cheney zo z'n best deed om saddam aan Bin-laden te linken ?? zo werd de Invasie van Irak een verleng stuk van de war on terror.
quote:“Giuliani is running on 9/11 and portraying himself as a hero. It’s disgusting. It’s horrible,” FDNY Deputy Fire Chief Jim Riches said. “This guy will do anything to get elected.”
“He’s misleading voters and distorting the truth. He didn’t prepare the first responders for a terrorist attack. The Office of Emergency Management was a joke that day. There was a lack of communication. People died unnecessar
http://www.crooksandliars.com/2007/11/19/rudy-giuliani-mr-911/
Tja als je met " de eer " gaat strijken:quote:The Rudy Giuliani campaign speech can be summarized in just three digits: 9-1-1.
http://www.washingtonpost(...).html?nav=rss_health
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op zondag 30 december 2007 18:21 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Jij wilt per see niet geloven dat de Bush admin. op slinkse wijze van 9/11 gebruikt heeft gemaakt om Irak aan te vallen . Je hebt geen idee wat voor wetgeving er is doorgevoerd , en hoe de Amerikaanse politiek in elkaar steekt. Ik heb nog argumentatie genoeg mijn mening te onderbouwen. Er zijn heel veel niet-conspiracy gelovers die het op dit punt met mij eens zijn .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |