Dan heb ik een tip om je nog meer werk te besparen: Ga dan helemaal niet posten dat iemand fouten maakt!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat heb ik al ettelijke keren gedaan. (mompel nu iets over de wargames die volgens jou nog niet eens begonnen waren) Ik vind het teveel werk en zinloos om die opm op te gaan zoeken, vervolgens word die post toch weer genegeerd of selectief beantwoord mbv onjuiste argumenten die ik dan weer moet weerleggen..etc..
Lambiek wees je overigens al op 1 van die fouten.
Ik heb al 's n moderator op mijn dak gekregen toen ik n aantal quotes van iemand hier achter elkaar zette om aan te tonen dat hij inconsequente en onjuiste uitspraken deed.
Ik ben niet het type dat andere mensen veren in de reet steekt als ze een goede opmerking hebben. En ik zie ook weinig foute dingen en zeker niks schokkends fout van de mensen die niet in een complot geloven.quote:Opmerkelijk trouwens dat mensen die de officiele theorie blijven verdedigen elkaar zelden of nooit op elkaars fouten wijzen.
Wetenschappelijke astrologiequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar waarom is de wereld die ons verteld wordt door CNN/Volkskrant of wat dan ook wel "waar". Resonancer heeft zo straks de moeite genomen om mijn punten waar ik over val mbt geit-boek-lees-sessie. Wat gewoon uit betrouwbare reguliere media komt.
Ik ben sinds 911 meer ene meer gaan kijken naar zaken. En mijn broek zakte af van wat ik eigenlijk niet wist.
Overheid / Voedsel / Gezondheid, WHO en nepziektes / Geldsysteem / Olie / Wetenschap die telkens weer inweze totaal niets weet, of het nu medische of astrologisch is.
Wat weet een gemiddeld persoon van Codex Allimentarius. ? Laatst kwam in een gesprek te sprake. Ik zag vraagtekens onstaan. Waarom weet daar niemand wat van, waarom schenk een volkskrant daar geen aandacht aan... ondanks dat ~170 landen dat verdrag getekend hebben? Vitamines en mineralen aan banden...
We worden zo intens bedonderd en besodemieterd door de autoriteiten. Maar door menigeen wordt er zo hautain gedaan hier overzaken met nulkommanul kennis van zaken. Wat er echt speelt in de wereld. Mensen hebben echt het referentiekader dat geschetst is door de het 8uurjournaal met wat extra info van de volkskrant
Langer dan je misschien denkt, maar lang genoeg om in te zien dat jullie een hoop praten maar niks zeggen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf n topic openen en dan alle mensen die de officiele versie afwijzen vriendelijk verzoeken niet te reageren.. N TT heb ik zo gauw ff niet... uhm
9-11 you're either with us or you're with us.. ofoz ?
Hoe lang lees je eigenlijk al mee ?
Wie zeg dat ik het niet naar mijn zin heb? Jij bent degene die zegt dat mijn reacties je het plezier bij het lezen van dit topic ontnemen. Als je deze logica ook op mijn posten loslaat dan snap ik waarom je ze zo interpreteert.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:12 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Langer dan je misschien denkt, maar lang genoeg om in te zien dat jullie een hoop praten maar niks zeggen.
En waarom zou ik een topic moeten openen om het jou naar je zin te maken?
Het antwoord zal wel zijn, dat moet je hem vragen, en als hij niet wil antwoorden is dat zijn goed recht.quote:Immediately following the first attack, I implemented our government's emergency response plans.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2001/09/20010911-16.html
Nee jij dan...quote:Die titel die je aandraagt kan ik niet nemen....daar rust het copyright al op bij de samenzweringsdenkers....
Er waren ook honderden getuigen bij het Pentagon Lambiekje waarvan het meerendeel een American Airlines Boeing in het Pentagon heeft zien vliegen. Oh maar wacht, deze getuigen zijn allemaal nep natuurlijk, maar net die getuigen die zogenaamd explosies hebben gehoord in het WTC, die zijn natuurlijk WEL betrouwbaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja dat is ook een rare. Terwijl er iets honderen camera's op het inslagpunt gericht waren.
Die 5 frames die was ook nog met een verkeerde datum. Het is zo gefabriceerd materiaal.
Zeer vermoeiend dat cynisme van jou. Het druipt er maar al te vaak af.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef Resonancer het volgende:
Het antwoord zal wel zijn, dat moet je hem vragen, en als hij niet wil antwoorden is dat zijn goed recht.
We moeten hem allemaal blindelings volgen en vertrouwen..etc.
Geen idee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:37 schreef Resonancer het volgende:
Maar over niks zeggen gesproken. Kan jij me vertellen wat Bush hiermee bedoelt ?
[..]
Ach, over 20 jaar, kijken Resonancer en Lambiekje lachend terug naar hun jeugdige jaren toen ze lekker rebels waren als een stelletje hippies. Dan wordt het weer tijd voor nieuwe pubers of achtergestelde 20ers om zich met dit soort larie bezig te houdenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:53 schreef wormwood het volgende:
[..]
Zeer vermoeiend dat cynisme van jou. Het druipt er maar al te vaak af.
Het wil blijkbaar ook maar niet tot jou doordringen dat mensen die niet in de (vergezochtte) complotverhalen geloven niet meteen trouwe kritiekloze Bush volgers zijn.
Zelfs bij het op de man spelen doe je aannames die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:59 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
Ach, over 20 jaar, kijken Resonancer en Lambiekje lachend terug naar hun jeugdige jaren toen ze lekker rebels waren als een stelletje hippies. Dan wordt het weer tijd voor nieuwe pubers of achtergestelde 20ers om zich met dit soort larie bezig te houden
Je logica ontgaat mij weer volledig. Je beseft dat mijn opmerking cynisch is en toch generaliseer je hem. De vraag was aan bommenlegger gericht, niet aan alle niet CT gelovers.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:53 schreef wormwood het volgende:
[..]
Zeer vermoeiend dat cynisme van jou. Het druipt er maar al te vaak af.
Het wil blijkbaar ook maar niet tot jou doordringen dat mensen die niet in de (vergezochtte) complotverhalen geloven niet meteen trouwe kritiekloze Bush volgers zijn.
Zoals al eerder gezegd, ik basseer mijn mening niet op enkele zinnetjes. Ik kijk altijd naar het groter geheel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:39 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je logica ontgaat mij weer volledig. Je beseft dat mijn opmerking cynisch is en toch generaliseer je hem. De vraag was aan bommenlegger gericht, niet aan alle niet CT gelovers.
Over mijn vermoeidheid hoef jij je geen zorgen te maken.quote:Hoe jij erover denkt dat denk ik wel te weten, bespaar je de moeite mij dat te verklaren dat doe ik op jouw aanraden ook. Voel je je ook minder vermoeid.
Censuur!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:58 schreef Terecht het volgende:
-flame-
Als je hem dat nu allemaal zo nodig wil zeggen stuur je maar een PMquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:08 schreef Terecht het volgende:
[..]
Censuur!. Mijn posts zijn weg
. Dit mocht toch best wel gezegd worden of niet dan? Vind je zelf nou dat het topic lekker loopt nu?
Deze perikelen duren al een tijdje, de mods willen niet ingrijpen. Het is godverdomme net alsof we hier moeten blijven uitleggen dat 1+1 toch echt geen 3 is, dat is het niveau waarover we sprekenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als je hem dat nu allemaal zo nodig wil zeggen stuur je maar een PM
Op deze manier op de man spelen in een topic is niet oke
Het kan best zijn dat je het totaal niet met hem eens ben, prima, dat kan op een forum, maar dan ga je niet op een dergelijke manier op de man spelen.
Stuur hem een PM, voeg hem toe op MSn, ga samen een biertje drinken of what so ever, maar niet op deze manier.
Dat is juist iets wat demolition experts kunnen zien op de data van seismograven, zo maakt Jowenko bijvoorbeeld ook gebruik van trillingsapparatuur. Wat zou hij hierover zeggen:http://www.ldeo.columbia.edu/LCSN/Eq/WTC_20010911.htmlquote:Op donderdag 27 december 2007 19:13 schreef atmosphere2 het volgende:
[..]
Omdat de instorting zelf veel krahtigere signalen oplevert. En hoe zie precies dat het om explosieven gaat of niet ??
daar zit nu net het probleem. Waarop moeten de mods dan ingrijpen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Deze perikelen duren al een tijdje, de mods willen niet ingrijpen. Het is godverdomme net alsof we hier moeten blijven uitleggen dat 1+1 toch echt geen 3 is, dat is het niveau waarover we spreken. Telkens als gedaagde opduikt is het hommeles. Ligt dat nou al die tijd aan 'ons' of is het misschien toch L die eens achter zijn oren moet gaan krabben?
Het gaat hier over 1 persoon, zowat iedereen stoort zich aan zijn posts en dat al sinds een ruime tijd. De discussie progresseert zich aardig en zodra L verschijnt is de discussie weer terug bij af, dat zie je toch zelf ook wel?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja het ligt allemaal aan anderen. Die zijn verantwoordelijk voorwat jij post. Sodemieter op.
lees mijn post nou gewoon eens goed.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:32 schreef Terecht het volgende:
Het is al goed - altijd zo geweescht, zal altijd zo blijven zullen we maar zeggen he?
Ik zie dat jij je verschuilt achter een ander, geen verantwoording neemt voor wat jij post en opnieuw blijk geeft van een stuk intolerantie. Dat is heel wat storender dan iemand met een afwijkende mening.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het gaat hier over 1 persoon, zowat iedereen stoort zich aan zijn posts en dat al sinds een ruime tijd. De discussie progresseert zich aardig en zodra L verschijnt is de discussie weer terug bij af, dat zie je toch zelf ook wel?
Ik dacht ik zeg gewoon maar eens wat ik er van denk, dat is blijkbaar niet zo goed bevallenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zie dat jij je verschuilt achter een ander, geen verantwoording neemt voor wat jij post en opnieuw blijk geeft van een stuk intolerantie. Dat is heel wat storender dan iemand met een afwijkende mening.
gelezen terecht ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zie dat jij je verschuilt achter een ander, geen verantwoording neemt voor wat jij post en opnieuw blijk geeft van een stuk intolerantie. Dat is heel wat storender dan iemand met een afwijkende mening.
het is niet verkeerd om te zeggen wat je denkt, maar daar zijn verschillende manieren voorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg gewoon maar eens wat ik er van denk, dat is blijkbaar niet zo goed bevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |