Ik ben het met je eens dat het zeker wel van karakter getuigd als Huntelaar nou wel eens voor de bal gaat ipv de vrije trap of penalty, maar ook dit doet niks af aan het feit dat er weldegelijk overtredingen gemaakt worden op Huntelaar, je moet wel beseffen dat het niet fluiten hiervoor ten koste gaat van het voetbal...quote:Op zondag 23 december 2007 15:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Die is meer een kerel, laat zich niet zo snel van de wijs brengen, blijft minder hangen in dat gehuil en gezeur en is gewoon sterker en steviger en gaat door waar Huntelaar ophoudt. Iedere lastige spits heeft hier mee te maken en ik vind dit meer een gebrek aan kwaliteit van Huntelaar, hij deed dat bij ons ook altijd, nooit doorzetten maar altijd huilen en janken als iemand even zijn shirtje vasthield enzo.
quote:Op zondag 23 december 2007 15:08 schreef the_undertaker het volgende:
Geert wenst u een fijne kerst
[ afbeelding ]
Gezellig he Nederland?quote:
Neequote:Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef clauwheee het volgende:
Ach, blijft spannend zo, niet zo vanzelfsprekend. Ook wel leuk, toch?
quote:Op zondag 23 december 2007 15:55 schreef Radegast het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)lahrouz_bezig__.html
Als we al niet winnen bij de hekkensluiter....quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef Mr-Sander het volgende:
Nou is het natuurlijk wel klote dat Ajax verloren heeft, maar we staan nog maar 1 en 2 punten achter op resp. Feyenoord en PSV.
Echt, ik blijf mij er over verbazen dat zoveel Ajacieden nog zo optimistisch zijn.quote:Op zondag 23 december 2007 16:00 schreef denthemen het volgende:
We winnen nu nog 2 keer, we gaan als 1e de winterstop in
quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef Mr-Sander het volgende:
Nou is het natuurlijk wel klote dat Ajax verloren heeft, maar we staan nog maar 1 en 2 punten achter op resp. Feyenoord en PSV.
Lijkt me stug dat een speler niet 2 keer in 1 seizoen verhuurd kan worden aan twee verschillende clubs.quote:Op zondag 23 december 2007 16:04 schreef Radegast het volgende:
Boulahrouz is sowieso al een onhaalbare kaart omdat hij niet twee keer per seizoen van club mag veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |