Jaap draaft een beetje door met z'n tv maken... ben benieuwd hoelang deze rol van hem nog gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 23 december 2007 07:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit gelul geloof je wel (neem ik aan) en Japio komt weer even binnen omdat het op TV zou kunnen komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist, we zijn het heel erg eens. Japio is nu zelfs nog bezig met z'n onzin ........quote:Op zondag 23 december 2007 07:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap draaft een beetje door met z'n tv maken... ben benieuwd hoelang deze rol van hem nog gewaardeerd wordt.
Mooie foto's SiRojK.quote:Op zondag 23 december 2007 07:04 schreef SiRojK het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=MYNCQHUY
(mag ook wel in de OP)
Volgens mij zou ze er aan gaan knagen, oppassen geblazen dusquote:Op zondag 23 december 2007 07:04 schreef akveor het volgende:
Omdat dit mooie meisje zo'n lieve lach heeft... nog maar een...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2007 07:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio <naar Huub> : "Als Lieke het niet wil, waarom geef je 'HET' dan niet nu meteen aan deze mooie vrouw" en vervolgens een berg vrouw-onvriendelijk gelal omdat ze denken TV te maken.
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou me dat wat te ver gaan.... zou het sneu voor dat meisje vinden.... beetje BangBus idee...quote:Op zondag 23 december 2007 07:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Na een laatste piano-accoord en een romantisch bezoekje aan de paarden zal deze <18-jarige + 1 dag> dadelijk wel ..........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk, even snel aangepast. Sorry als het niet al te luxe is, maar het is nu bijna niet bij te houden.quote:Op zondag 23 december 2007 07:04 schreef SiRojK het volgende:
http://www.mijnalbum.nl/Album=MYNCQHUY
(mag ook wel in de OP)
Natuurlijk ....... Heb jij niet ooit aan je nieuwe vlam (=neukertje) dezelfde soort verhalen verteld ........quote:Op zondag 23 december 2007 07:43 schreef akveor het volgende:
'Huub heeft 3 minuten voor z'n optreden te horen heeft gekregen dat Lieke met iemand anders had gezoend....
Nee, maar ik zal het eens proberen...quote:Op zondag 23 december 2007 07:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ....... Heb jij niet ooit aan je nieuwe vlam (=neukertje) dezelfde soort verhalen verteld ........
Mooi omschreven BSOLquote:Op zondag 23 december 2007 07:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Menigeen dacht dat RTL enige gereserveerdheid zou hebben t.o.v. Tien ........ Bij RTL maak je real-live mee hoe <geestelijk>-minderjarigen in bed worden geluld door gefrusteerde kabouters met een vermeend zaadoverschot.
[ afbeelding ]
Ja, ze heeft een bool Red Bull gedronken ......quote:Op zondag 23 december 2007 07:59 schreef Varen het volgende:
Meisje heeft alleen red bool gedronken, ze drinkt weining.
Ik wist even niet hoe je red bull schreefquote:Op zondag 23 december 2007 08:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een bool Red Bull gedronken ......
Meiske is van bouwjaar Oktober 1989 ..........
Maak je geen zorgen, dat doe ik ook nietquote:Op zondag 23 december 2007 08:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik wist even niet hoe je red bull schreef
snachts? smorgens zal ze bedoelen. t Meisje heeft duidelijk nog nooit dgk gezien. Maar wat zei Huub, ja dat gaat uit?quote:Op zondag 23 december 2007 08:01 schreef Varen het volgende:
Als Huub zijn sigaret op is gaan ze naar bed.
Meisje vraagt of snachts de camera uitgaan
quote:Op zondag 23 december 2007 08:06 schreef Marrije het volgende:
Jeetje, zelfs voor de ochtendploeg zijn er streams
Jammer, heb wel zin in wat herrie & drama.quote:Op zondag 23 december 2007 08:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ja er was zelfs een kleine kans op rellen tussen selene huub en brian............helaas loos alarm
btw goedemorgen vroege-en late vogels
Kun jij via je directe Eerstelijns-verbindingen het arrestatie-team inschakelen ? Streams en Video-beelden gelden als overtuigend primair bewijs, voor arrestatie is dan geen tweede machtiging nodig van de Officier van Justitie ........quote:Op zondag 23 december 2007 08:06 schreef DrsH het volgende:
Eindelijk kan die PEDOFIELE KUTKABOUTER opgepakt worden door de zedenpolitie en moet hij DGK gedwongen verlaten. Wat een miezerig zielig kereltje is het toch nog steeds van mening dat het leven om zijn PIK draait die komt nog eens bedrogen uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op de video en/of stream is de "ter beschikking stelling" van haar moeder nog niet wettelijk overtuigend getoond ....... Tevens is nog geen bewijs getoond dat de logeertas daadwerkelijk door haar moeder is verstrekt. Ook is nog niet aangetoond dat moeder haar dochter niet tegen enige soort van vergoeding beschikbaar heeft gesteld .........quote:Op zondag 23 december 2007 08:14 schreef ericahysterica het volgende:
[quote]Op zondag 23 december 2007 08:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun jij via je directe Eerstelijns-verbindingen het arrestatie-team inschakelen ? Streams en Video-beelden gelden als overtuigens primair bewijs, voor arrestatie is dan geen tweede machtiging nodig van de Officier van Justitie ........
[/quote
meisje kwam met logeertas; had zich beschikbaar gesteld en dit met moeder overlegd
Ze is 18 jaar, een jaartje jonger dan Amanda geloof ik.quote:Op zondag 23 december 2007 08:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kut-febo, een hoer mag van RTL niet meer de hut in maar dat kutventje mag wel een kind van de straat plukken om te naaien.
Op twee maanden na dus TWEE jaar jonger .......quote:Op zondag 23 december 2007 08:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze is 18 jaar, een jaartje jonger dan Amanda geloof ik.
Oh, de scheelt dus niet veel. Ze ziet er wel jonger uit. Ze lijkt wel 16 jaar oud.quote:Op zondag 23 december 2007 08:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op twee maanden na dus TWEE jaar jonger .......
Triest hoor Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 08:30 schreef Marrije het volgende:
Huub: met hoeveel chicks heb ik nou gezoend??
Meisje: alsof ik dat met een noteboekje aalemaal bij ga houden
Huub: nou, hoeveel, 5, 6? In het afgelopen jaar?
Het scheelt wellicht niet veel ....... Maar hoe kun je de rechter uitleggen dat 16 en 18 hetzelfde is ? Volgens sommige (RTL-)boekjes is 16 ondermaats en moet je er van afblijven ........quote:Op zondag 23 december 2007 08:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh, de scheelt dus niet veel. Ze ziet er wel jonger uit. Ze lijkt wel 16 jaar oud.
wel opletten hequote:Op zondag 23 december 2007 08:37 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij slaapt iedereen nu.
Dat was het dus alweer voor de ochtendploeg.
Oh nee, ik hoor Huub over seks praten.
Je bent niet helemaal duidelijk. Welke bedoel je ?quote:Op zondag 23 december 2007 08:37 schreef ericahysterica het volgende:
kijk die hond er eens heerlijk liggen, die vind ik toch nog steeds de leukste bewoner ever
ik hou helemaal niet van honden maar deze bevalt beter dan die 2 keffers van Amandaquote:Op zondag 23 december 2007 08:37 schreef ericahysterica het volgende:
kijk die hond er eens heerlijk liggen, die vind ik toch nog steeds de leukste bewoner ever
de hond zonder scriptquote:Op zondag 23 december 2007 08:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal duidelijk. Welke bedoel je ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rat op 3 en hond op 4, dacht dat jij nu lang genoeg keek om dat te wetenquote:Op zondag 23 december 2007 08:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal duidelijk. Welke bedoel je ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ze 'niks wil' zal hij het ZEKER als een uitdaging zien om zijn leuter er toch in te krijgen.quote:Op zondag 23 december 2007 08:41 schreef Varen het volgende:
Omdat het meisje niks wil, vindt Huub haar top. Daarom heeft hij haar ook uit gekozen
Dus zijn baas stemt toe dat Huubsel op de Nationale Stream met een nauwelijks 18-jarig meiske in bed duikt om die beelden op TV te kunnen gebruiken voor een TV-programma .......... Natuurlijk hoeft ze niet bloot, die suggestieve aanvuling verzorgt Japio wel bij de gemonteerde beelden (Hij krijgt daar immers Euro's voor)quote:Op zondag 23 december 2007 08:40 schreef Varen het volgende:
Huub vindt meisje verschrikkelijk sexy, hij heeft 2 mensen beloofd dat hij niks met haar zou doen: de eerste naam verstond ik niet, de 2 was zijn baas.
quote:Op zondag 23 december 2007 08:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat ze 'niks wil' zal hij het ZEKER als een uitdaging zien om zijn leuter er toch in te krijgen.
Hartelijk dank, deze onafhankelijke constatering verstrekt het bewijs dat dezelfde beelden door meerdere personen zijn gezien. Hiermee wordt de kans op electronische manipulatie aanzienlijk verkleind.quote:Op zondag 23 december 2007 08:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
rat op 3 en hond op 4, dacht dat jij nu lang genoeg keek om dat te weten
Heb jij nog niet geslapen, vanaacht of heb je nachtdienstquote:Op zondag 23 december 2007 08:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hartelijk dank, deze onafhankelijke constatering verstrekt het bewijs dat dezelfde beelden door meerdere personen zijn gezien. Hiermee wordt de kans op electronische manipulatie aanzienlijk verkleind.
Ikke niet. Omdat ik 6 dagen van de week vroeg op moet was ik vandaag ook vroeg wakker.quote:Op zondag 23 december 2007 08:52 schreef Varen het volgende:
Wie is er heel de nacht vrijwillig op gebleven om DGK streams te volgen?
Het feit dat ze 'niks wil' is een ernstig tegen-argument naar Lieke. Als Lieke immers gewillig en vooral 'onderliggend' zou zijn geweest dan had Huub nooit met 'Het Meiske' enige poging hoeven te ondernemen. Je snapt dat het dus Lieke's verantwoording is dat Huub pikstaanderig heeft gereageerd.quote:Op zondag 23 december 2007 08:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat ze 'niks wil' zal hij het ZEKER als een uitdaging zien om zijn leuter er toch in te krijgen.
quote:Op zondag 23 december 2007 08:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het feit dat ze 'niks wil' is een ernstig tegen-argument naar Lieke. Als Lieke immers gewillig en vooral 'onderliggend' zou zijn geweest dan had Huub nooit met 'Het Meiske' enige poging hoeven te ondernemen. Je snapt dat het dus Lieke's verantwoording is dat Huub pikstaanderig heeft gereageerd.
Het is verder Huub's verrregaande adoratie, dat hij haar niet meteen onder de douche heeft gezet. Het was ook Huub's plan haar te beschermen voor de glazen deur; Echter, de deur was op het moment van de opname niet aanwezig .........
Erg is dat he, ik heb dat ook, elke dag vroeg op en dan wordt je zondag ook vroeg wakkerquote:Op zondag 23 december 2007 08:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet. Omdat ik 6 dagen van de week vroeg op moet was ik vandaag ook vroeg wakker.
en ik duik er zo nog lekker voor een paar uurtjes in.![]()
Ik heb ook altijd de stream van 3fm aan, valt er toch nog wat te kijken en te luisteren.quote:Op zondag 23 december 2007 09:00 schreef Varen het volgende:
[..]
Erg is dat he, ik heb dat ook, elke dag vroeg op en dan wordt je zondag ook vroeg wakker![]()
En dan even kijken of er nog nieuws is op Fok![]()
Maar alles is nu in diepe rust en dat zal wel zo blijven, tot 3 uur denk ik.
Truste
Bijna goed ....... Toch is het een beetje anders...... Ik zit op dit moment in de buurt van San Fransico in een heel saai hotel ...... 11 uur tijdverschil. Jij gaat wakker worden en ik duik spoedig in m'n bed. Overmorgen vlieg ik terug naar NL.quote:Op zondag 23 december 2007 08:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Heb jij nog niet geslapen, vanaacht of heb je nachtdienst
Wat grappig, zo ver weg en dan toch DGK kunnen volgen! Wat is internet toch toppie.quote:Op zondag 23 december 2007 09:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bijna goed ....... Toch is het een beetje anders...... Ik zit op dit moment in de buurt van San Fransico in een heel saai hotel ...... 11 uur tijdverschil. Jij gaat wakker worden en ik duik spoedig in m'n bed. Overmorgen vlieg ik terug naar NL.
Zit je daar al zo lang inmiddels of zo vaak? Sorry voor de offtopic.quote:Op zondag 23 december 2007 09:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bijna goed ....... Toch is het een beetje anders...... Ik zit op dit moment in de buurt van San Fransico in een heel saai hotel ...... 11 uur tijdverschil. Jij gaat wakker worden en ik duik spoedig in m'n bed. Overmorgen vlieg ik terug naar NL.
Dat zei Huubsel ook tegen "Het Meiske" ........ Zo ver weg en toch tot in DGK Mijn Bed kunnen volgenquote:Op zondag 23 december 2007 09:06 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat grappig, zo ver weg en dan toch DGK kunnen volgen! Wat is internet toch toppie.
Jij bent vast geen Huub-fanquote:Op zondag 23 december 2007 09:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zei Huubsel ook tegen "Het Meiske" ........ Zo ver weg en toch tot in DGK Mijn Bed kunnen volgen
Cryptisch antwoord : "Zo Lang" en " Zo Vaak" ...... Dit jaar 19 keer San Francisco en/of Boston retour gevlogen. Ik pendel tussendoor nog 10 x per jaar Lissabon en 'n paar vluchtjes hier-en-daar.quote:Op zondag 23 december 2007 09:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zit je daar al zo lang inmiddels of zo vaak? Sorry voor de offtopic.
Poeh, wat een gereis!! En met de kerst dus dd thuis. Goede vlucht alvast.quote:Op zondag 23 december 2007 09:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Cryptisch antwoord : "Zo Lang" en " Zo Vaak" ...... Dit jaar 19 keer San Francisco en/of Boston retour gevlogen. Ik pendel tussendoor nog 10 x per jaar Lissabon en 'n paar vluchtjes hier-en-daar.
quote:Op zondag 23 december 2007 09:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Poeh, wat een gereis!! En met de kerst dus ff thuis. Goede vlucht alvast.
Wie wel ?????quote:
Dank je ....... Ja, waanzinnig veel reizen, maar ook "mijn eigen schuld" ......... Had ik maar niet zo stom moeten zijn om met pensioen te gaan nog enkele verplichtingen op sleeptouw te nemen. Om vervolgens een "onderzoek-opdracht" aan te nemen bij MIT (Boston, Cambridge, USA)quote:Op zondag 23 december 2007 09:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Poeh, wat een gereis!! En met de kerst dus dd thuis. Goede vlucht alvast.
Huub wordt dinsdag 26 jaar!quote:Op zondag 23 december 2007 09:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe oud is Huub eigenlijk? Jaar of 23? Wat maakt het dan uit dat hij met een meisje van 18 in bed ligt?
Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi#Huidige_deelnemers :quote:Op zondag 23 december 2007 09:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe oud is Huub eigenlijk? Jaar of 23? Wat maakt het dan uit dat hij met een meisje van 18 in bed ligt?
Ik begrijp je niet helemaal, maar iemand van 18 mag gewoon naar bed met iemand van 26 hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 10:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi#Huidige_deelnemers :
Huub - 25 december 1981 - Oldenzaal - student
- 2 okt 2006 - 2 okt 2006
- 11 dec 2006 - 4 feb 2007
- 9 feb 2007 -
Je constatering is juist, Huub is ruim 23+ (op twee dagen na zelfs 26 jaar). Het maakt het alleen maar uit dat hij met een meisje van 18+ in bed duikt, en niet dat hij zelf riant veel ouder is. Gecombineerd met de ogenschijnlijke dronkenschap van hem, acht ik het raadzaam de strafbaarheid van zijn optreden nader te onderzoeken.
Twijfel niet, ik zal je niet tegenhouden. Ga gewoon stom dronken op bed liggen, wij cappen wel ......quote:Op zondag 23 december 2007 10:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, maar iemand van 18 mag gewoon naar bed met iemand van 26 hoor.
Conform de Wet RvdZH mag die hond zichzelf aflikken en krabbenquote:Op zondag 23 december 2007 10:32 schreef T-lex het volgende:
Waarom staat het volume van die hond z'n zender zo hard?![]()
![]()
Dacht net dat er A&B weer een tentje aan het bouwen waren en er iemand uit mekaar getrokken werd.Maar niks is minder waar die hond lag zichzelf af te likken en te krabben.
Waar ben jij allemaal mee bezigquote:Op zondag 23 december 2007 10:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Twijfel niet, ik zal je niet tegenhouden. Ga gewoon stom dronken op bed liggen, wij cappen wel ......
[ afbeelding ]
Mjah en je caps met wat onnavolgbaar commentaar aan het voorzienquote:
Zal best...maar het volume mag wel wat minder uit die zwervers hoek...dat gesnurk is ook vet irritant.quote:Op zondag 23 december 2007 10:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Conform de Wet RvdZH mag die hond zichzelf aflikken en krabben
* Wet RvdZh = De Wet op de Rechten van de Zwervers Hond ........
Dat valt wel mee. Ik help de heer S.J. Kraaijenbrink om zijn 18-jarige dochter te volgen .....quote:Op zondag 23 december 2007 10:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah en je caps met wat onnavolgbaar commentaar aan het voorzien
Hoi, wat leuk dat je er weer bent. Vanmiddag zag ik je nog in de Kooi ........quote:Op zondag 23 december 2007 10:46 schreef tuinfluiter het volgende:
......
(2006)
Nena was 18 jaar toen zij met Brian na veel aanhalen, uitlokken en afstoten
bij het muurtje rechts , Brian schokkend, hijgend door haar open gulp van haar jeans kreeg.
Hoi Bright_Side_Of _Life,quote:Op zondag 23 december 2007 10:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoi, wat leuk dat je er weer bent. Vanmiddag zag ik je nog in de Kooi ........
[ afbeelding ]
We zitten in dezelfde tijdzone, (Pacific Standard Time) en dat is -9 uur. Dus mocht het zijn dat je afspraak niet op komt dagen, dan weet je waar het aan ligt.quote:Op zondag 23 december 2007 09:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 december 2007 11:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Tuinfluiter : Je weet toch dat je voor het aanhalen, uitlokken en afstoten niet perse het muurtje nodig hebt ?
Willekeurige cap van 17 dec. vorig jaar .....
[ afbeelding ]
Klopt. Ik rekende tov van CET (de tijd die in mijn werk telt) en kijk normaal nauwelijks naar lokale horloge-tijd.quote:Op zondag 23 december 2007 11:11 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
We zitten in dezelfde tijdzone, (Pacific Standard Time) en dat is -9 uur. Dus mocht het zijn dat je afspraak niet op komt dagen, dan weet je waar het aan ligt.
Gezoend na truth or dare spelletje. Jaap belde Huub op om dat zeggen, behalve dan van dat het een spelletje was. Zo uitgekookt is Jaap dan wel weer.quote:Op zondag 23 december 2007 11:39 schreef farscapevr6 het volgende:
lieke nog wat gedaan met haar ingehuurde spetter?
Jazeker heeft Lieke dat gedaan ....... Door NIETS te doen....... Huub kwam met knipperlichten aan binnenstuiven en Japio moest hem afremmen omdat er niets aan de hand was .......quote:Op zondag 23 december 2007 11:39 schreef farscapevr6 het volgende:
lieke nog wat gedaan met haar ingehuurde spetter?
tyquote:Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Gezoend na truth or dare spelletje. Jaap belde Huub op om dat zeggen, behalve dan van dat het een spelletje was. Zo uitgekookt is Jaap dan wel weer.
In hoeverre zie jij dat "bellen" van Japio als 'normale verslag-geving naar Huub' ....... ? En : "Ziet (volgens jou) Huub dat als een bericht of als een 'afgesproken act' van Japio" ?quote:Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Gezoend na truth or dare spelletje. Jaap belde Huub op om dat zeggen, behalve dan van dat het een spelletje was. Zo uitgekookt is Jaap dan wel weer.
Je geeft een geweldig antwoord. Mijn reactie volgt, maar ik wacht even af hoe Huub gaat reageren op het "zoenen met de DJ", zoals door Japio aan Huub is doorgebeld ...... Lieke is 24 jaar, heeft geen relatie met Huub, ............quote:Op zondag 23 december 2007 11:56 schreef Scandalous het volgende:
Wat een gezeur over dat Huub een meisje heeft meegenomen.... En al zou hij met haar neuken, wat geeft dat nou? Hij doet niets anders dan de meeste jonge mensen die uitgaan(en zij is ook niet het eerste 18 jarige meisje dat na het stappen bij iemand in bed beland)
Natuurlijk is dat een grote act, een script, voor een televisiemomentje, dat weet Huub ook wel.quote:Op zondag 23 december 2007 11:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In hoeverre zie jij dat "bellen" van Japio als 'normale verslag-geving naar Huub' ....... ? En : "Ziet (volgens jou) Huub dat als een bericht of als een 'afgesproken act' van Japio" ?
Lieke schreeuwt zo hard dat ze ruimte nodig heeft. Ze zou zich eens moeten realiseren dat ze ruimte in haar hoofd moet maken alvoor ze hem kan loslaten. Dit is niet eens lullig bedoeld.quote:Op zondag 23 december 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag,
Bedankt nachtCOSsers![]()
En het script voor vanmiddag is ruzie tussen Huub en Lieke denkt ik , hoe origineel.
Lieke deed een half uur geleden haar ogen open en begon direct tegen Jaat te zeuren dat het toch wel lullig is voor haar dat Huub een meisje meegenomen heeft. Jaap had geen zin in dit geneuzel en zei dat hij wilde slapen, groot gelijk heeft ie.
Jij snapt het helemaal ....... De start voor het middag-script staat klaar. ( Maar hoe kan ik jou in vredesnaam uitleggen dat Lieke het best wel goed doet ? )quote:Op zondag 23 december 2007 12:22 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag,
Bedankt nachtCOSsers![]()
En het script voor vanmiddag is ruzie tussen Huub en Lieke denkt ik , hoe origineel.
Lieke deed een half uur geleden haar ogen open en begon direct tegen Jaat te zeuren dat het toch wel lullig is voor haar dat Huub een meisje meegenomen heeft. Jaap had geen zin in dit geneuzel en zei dat hij wilde slapen, groot gelijk heeft ie.
Omdat ik het eens ben met wat noekje schrijftquote:Op zondag 23 december 2007 12:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij snapt het helemaal ....... De start voor het middag-script staat klaar. ( Maar hoe kan ik jou in vredesnaam uitleggen dat Lieke het best wel goed doet ? )
Mee eens, ze zegt steeds dat Huub háár moet loslaten maar ze laat hem zelf niet met rust, zodra ze dat wel doet zal het beter gaan denk ik, met allebei.quote:Op zondag 23 december 2007 12:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke schreeuwt zo hard dat ze ruimte nodig heeft. Ze zou zich eens moeten realiseren dat ze ruimte in haar hoofd moet maken alvoor ze hem kan loslaten. Dit is niet eens lullig bedoeld.
De kunst van het loslaten heeft ze gewoon niet onder de knie. Ruimte maken en losmaken doe je in je hoofd. Anderen kun je niet aansturen maar je eigen hoofd wel.
Over de rollen in het spel (Ook vraag aan Noekje) :quote:Op zondag 23 december 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat ik het eens ben met wat noekje schrijft![]()
Daarbij komt dat ze in een spel zit en dat schijnt Lieke helemaal te vergeten, ze kan geen onderscheid maken tussen realiteit en spel, dat is haar grootste manco.
Maar dat kan dan toch weer de rol en het script van Lieke zijn?quote:Op zondag 23 december 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat ik het eens ben met wat noekje schrijft![]()
Daarbij komt dat ze in een spel zit en dat schijnt Lieke helemaal te vergeten, ze kan geen onderscheid maken tussen realiteit en spel, dat is haar grootste manco.
Mooi voorbeeld is de rijbewijsstemming, gescript van voor naar achter maar Lieke wordt boos op Huub omdat hij tv moet maken van de FEBO en zij daar niks vanaf weet. Sorry hoor, is toch wel een beetje dom imo.
Geweldig, je zegt het zo mooi !quote:Op zondag 23 december 2007 12:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is de rijbewijsstemming, gescript van voor naar achter maar Lieke wordt boos op Huub omdat hij tv moet maken van de FEBO en zij daar niks vanaf weet. Sorry hoor, is toch wel een beetje dom imo.
Ik vind dit niet zo interessant eigenlijk. Ik kijk naar wat ik zie en vind daar wat van.quote:Op zondag 23 december 2007 12:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Over de rollen in het spel (Ook vraag aan Noekje) :
- In hoeverre mag Amanda loslaten dat ze alleen maar tieten en porno is ?
- In hoeverre mag Brian loslaten dat hij een douche-bakken en glazen-deuren rammer is ?
- In hoeverre mag Japio loslaten dat hij de eeuwige malloot en narcist is ?
- In hoeverre mag Huub ...... ?
- En Lieke ........ ?
- Waarom is Zwiebertje altijd Zwiebertje gebleven ?
- En waarom bleef Saartje altijd de huishoudster ?
Kunnen de bewoners nog (mogen ze nog ....) een verschil maken tussen realiteit en spel ? Zijn ze na al die maanden niet gewoon vastgebakken in de rol die ze ooit hebben gekregen ?
quote:Op zondag 23 december 2007 12:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dat kan dan toch weer de rol en het script van Lieke zijn?![]()
Laten we er vanuit gaan dat ze allemaal een rol spelen. Dan doet de een het beter dan de ander maar ik kan er niet omheen dat Lieke constant de plank misslaat, gescript of niet gescript. Lieke is Lieke en haar persoon spreekt me simpelweg niet aan. Over Brian en Amanda wil ik het niet eens hebben, die vieren daar gewoon een sabbatical en Jaap, ach, dat is een C acteur die samen met Huub vaak een komisch duo vormt, soms leuk soms minder leuk.quote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geweldig, je zegt het zo mooi !
- Gescript van voor naar achter
- Zij weet daar niets vanaf
Probeer die twee stellingen eens bij elkaar te brengen .....
Daarbij kun je ook gewoon een hekel hebben aan een rol die iemand neerzet natuurlijk. Anders is geen serie of film meer leuk. Er moet toch iemand the bad guy zijn en die wil je ten onder zien gaan, ook al is het niet echt.quote:Op zondag 23 december 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat ze allemaal een rol spelen. Dan doet de een het beter dan de ander maar ik kan er niet omheen dat Lieke constant de plank misslaat, gescript of niet gescript. Lieke is Lieke en haar persoon spreekt me simpelweg niet aan. Over Brian en Amanda wil ik het niet eens hebben, die vieren daar gewoon een sabbatical en Jaap, ach, dat is een C acteur die samen met Huub vaak een komisch duo vormt, soms leuk soms minder leuk.
BQ, je bent klasse : "Lieke is Lieke en haar persoon spreekt me simpelweg niet aan.". Je had het werkelijk waar niet mooier kunnen zeggen ......quote:Op zondag 23 december 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat ze allemaal een rol spelen. Dan doet de een het beter dan de ander maar ik kan er niet omheen dat Lieke constant de plank misslaat, gescript of niet gescript. Lieke is Lieke en haar persoon spreekt me simpelweg niet aan. Over Brian en Amanda wil ik het niet eens hebben, die vieren daar gewoon een sabbatical en Jaap, ach, dat is een C acteur die samen met Huub vaak een komisch duo vormt, soms leuk soms minder leuk.
En dat geldt ook voor jezelf.quote:Op zondag 23 december 2007 12:46 schreef riri het volgende:
Beequeen schrijft haar postings over wat Lieke zegt en doet nogal een beetje gekleurd,zeer waarschijnlijk omdat zij een hekel heeft aan deze persoon,wel jammer,daardoor wordt het beeld niet echt zuiver neergezet...derhalve moet je sommige postings van bepaalde personen met een korreltje zout nemen...als je lang leest weet je welke mensen zaken naar waarheid posten en welke niet
eensch....quote:Op zondag 23 december 2007 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik de vraag retourneren met: Wie is dat wel hier?quote:Op zondag 23 december 2007 13:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
BQ, je bent klasse : "Lieke is Lieke en haar persoon spreekt me simpelweg niet aan.". Je had het werkelijk waar niet mooier kunnen zeggen ......
Maar mogen we dan ook concluderen dat je niet helemaal 100% zuiver op de graat objectief bent ?
Sinds wanneer wordt er hier niet subjectief commentaar gegeven?quote:Op zondag 23 december 2007 13:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
BQ, je bent klasse : "Lieke is Lieke en haar persoon spreekt me simpelweg niet aan.". Je had het werkelijk waar niet mooier kunnen zeggen ......
Maar mogen we dan ook concluderen dat je niet helemaal 100% zuiver op de graat objectief bent ?
Het was me nog niet opgevallen.quote:Op zondag 23 december 2007 12:55 schreef Flabberguest het volgende:
Euhmmmmm niemand nog door dat dit COS#3069 moet zijn?
Ik heb het gemeld in de FB.quote:Op zondag 23 december 2007 13:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het was me nog niet opgevallen.
Jezus man, meisjes van 14 palen er tegenwoordig flink op los.quote:Op zondag 23 december 2007 10:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi#Huidige_deelnemers :
Huub - 25 december 1981 - Oldenzaal - student
- 2 okt 2006 - 2 okt 2006
- 11 dec 2006 - 4 feb 2007
- 9 feb 2007 -
Je constatering is juist, Huub is ruim 23+ (op twee dagen na zelfs 26 jaar). Het maakt het alleen maar uit dat hij met een meisje van 18+ in bed duikt, en niet dat hij zelf riant veel ouder is. Gecombineerd met de ogenschijnlijke dronkenschap van hem, acht ik het raadzaam de strafbaarheid van zijn optreden nader te onderzoeken.
Ik weet niet hoe hier verbetering in kan komen,quote:Op zondag 23 december 2007 13:01 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind dat er de laatste tijd nogal overdreven gezocht
wordt naar negatieve zaken van de deelnemers.
Negatieve spiraal waar nog moeilijk uit te komen is
als het spel niet een positieve nieuwe impuls krijgt.
Ik hoop dus ook dat die nieuwe speler er alsnog gaat komen
want dat kan de sfeer weer omgooien en dat heeft het programma nodig.
Natuurlijk hebben we allemaal een voorkeur, natuurlijk hebben we allemaal een favoriet. Sommigen verkondigen dat ietwat voorzichtig, anderen wat meer luidruchtig. Sommigen posten het een enkele keer, anderen zijn bijna kampioen in de "grote aantallen posts". En met name die laatsten vallen op, het verschil tussen WanneBeeQueen, BeeQueen, IsNotQueeen wordt dan heel erg klein ........ Queen wordt je omdat anderen dat zo zien ......quote:Op zondag 23 december 2007 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik de vraag retourneren met: Wie is dat wel hier?
We hebben toch allemaal onze voorkeuren, of niet soms.? De ene persoon ligt je nu eenmaal beter dan de andere.
Jij bent ook niet bepaald een onopvallende poster en omdat jou naam toevallig niet met Queen is voorzien geldt dat voor jou niet ?quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben we allemaal een voorkeur, natuurlijk hebben we allemaal een favoriet. Sommigen verkondigen dat ietwat voorzichtig, anderen wat meer luidruchtig. Sommigen posten het een enkele keer, anderen zijn bijna kampioen in de "grote aantallen posts". En met name die laatsten vallen op, het verschil tussen WanneBeeQueen, BeeQueen, IsNotQueeen wordt dan heel erg klein ........ Queen wordt je omdat anderen dat zo zien ......
Helaas niet, ik heb net als jij eerder had, die snipverkoudenperiode en had van de weekquote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Vraagje aan @tuinfluiter: Heb jij gezien dat Amanda de ceepees aan Lieke heeft gegeven na de weddenschap op het ijs en zo ja hoeveeel? Er was eerst sprake van 20, later van 50, dit ivm het bijhouden van de ceepees van Brian en Amanda.
Niet zo serieus BSOL, what's in a name, je mag me noemen wat je wilt hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Queen wordt je omdat anderen dat zo zien ......
Ik ben niet Tuinfluiter en ik weet het niet zeker, maar het beste kun je rekenen met 20 cpt.quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Vraagje aan @tuinfluiter: Heb jij gezien dat Amanda de ceepees aan Lieke heeft gegeven na de weddenschap op het ijs en zo ja hoeveeel? Er was eerst sprake van 20, later van 50, dit ivm het bijhouden van de ceepees van Brian en Amanda.
Ik heb het gezien, het waren 20 CP.quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Wie is Theo?quote:Op zondag 23 december 2007 10:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huubsel met z'n ongeveer 8 jaar jongere "Meiske" ..... Ter meerdere Ere en Glorie van zijn kans om te overwinnen. In de voetschreden van Theo ????
[ afbeelding ]
Jammer, beterschap.quote:Op zondag 23 december 2007 13:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Helaas niet, ik heb net als jij eerder had, die snipverkoudenperiode en had van de week
een beetje genoeg van DGK en keek 1 dag niet, tot mijn verbazing bleek achteraf
dit de dag dat er 14 uren geen streams waren.
Waarom zouden mensen hier objectief moeten zijnquote:Op zondag 23 december 2007 13:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Objectiviteit is saai, zuiver op de graat zijn ook.quote:Op zondag 23 december 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
Objectiviteit bestaat sowieso niet.
Ik niet...quote:Op zondag 23 december 2007 13:30 schreef neehe het volgende:
Even een vraag, vindt iemand dat meisje ( 18 of 23 jaar ) echt te jong om met Huub te vrijen ?
Ze is toch oud genoeg lijkt mij.
En BQ niets te danken.
Je hoeft niet objectief te zijn, maar erken dan dat je objectief gezien niet objectief bent ..... Vanaf dat moment schrik je ineens niet meer als iemand anders een andere menig heeft.quote:Op zondag 23 december 2007 13:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen hier objectief moeten zijn
Ik niet, ik weet ook nog goed dat ik 18 was. Zou wel gek zijn om mezelf met terugwerkende te veroordelen.quote:Op zondag 23 december 2007 13:30 schreef neehe het volgende:
Even een vraag, vindt iemand dat meisje ( 18 of 23 jaar ) echt te jong om met Huub te vrijen ?
En BQ niets te danken.
Neen, dus...quote:Op zondag 23 december 2007 13:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik niet...Maar ze hebben toch niet gevreeën?
Vorige week 14 december is door de producent tegen Huub gezegd dat hij best een fanquote:Op zondag 23 december 2007 13:30 schreef neehe het volgende:
Nee maar als je terugleest was er wat gezeik over, vandaar.quote:Op zondag 23 december 2007 13:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik niet...Maar ze hebben toch niet gevreeën?
Absoluut niet, komt bij dat Huub nog niks gedaan heeft.quote:Op zondag 23 december 2007 13:30 schreef neehe het volgende:
En BQ niets te danken.
Juist ja... een handtekening nodig?? Onder de 18 dus.quote:Op zondag 23 december 2007 06:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dik lulverhaal van Huub. Hij kent de chick niet, ze zijn met haar naar haar moeder geweest om handtekeningen te krijgen onder de RTL formulieren om op te treden in DHK (Anders mag ze niet blijven slapen)
Enne... waarom zouden ze dan een handtekening van haar moeder nodig hebben??quote:Op zondag 23 december 2007 08:00 schreef Varen het volgende:
Meisje is 18, ze is van 6.12.1989
Ik niet, en ze hebben volgens mij niet eens iets gedaan.quote:Op zondag 23 december 2007 13:30 schreef neehe het volgende:
En BQ niets te danken.
Ja, ik snap jequote:Op zondag 23 december 2007 13:35 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee maar als je terugleest was er wat gezeik over, vandaar.
En ik las (op VOL, geloof ik) dat Netty op d'r plaat ging vanwege de gladheid.quote:Op zondag 23 december 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
Huub vertelt net dat de familie van Brian bij iedere optreden aanwezig is, goh.
Wat is oud genoeg ? In haar geval meende RTL dat het nodig was om naar haar ouderlijk huis te rijden om een handtekening van haar moeder te vereisen voordat ze met Huub in bed mocht .......quote:Op zondag 23 december 2007 13:30 schreef neehe het volgende:
En BQ niets te danken.
Die rotmeiden van 15 ook.quote:Op zondag 23 december 2007 13:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vorige week 14 december is door de producent tegen Huub gezegd dat hij best een fan
mag mee nemen na een optreden.
Huub is 25, meisje is 18. Huub heeft 2 bazen beloofd geen sex met haar te hebben.
Dat soort berichten lees ik graag!quote:Op zondag 23 december 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik las (op VOL, geloof ik) dat Netty op d'r plaat ging vanwege de gladheid.
Ja, leuk hè, jammer dat ze niks gebroken heeft, haar nek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 december 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik las (op VOL, geloof ik) dat Netty op d'r plaat ging vanwege de gladheid.
Iedereen die in DGK (of ieder ander tv programma) komt, moet tekenen dat ze afstand doen van het recht op de beelden en dat het uitgezonden mag worden. Kan zijn dat ze zelf toestemming wilde van haar ouders. Denk dat ik ook wel ff naar huis zou willen om door te geven dat ik niet thuis kwam (en spullen op te halen).quote:Op zondag 23 december 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist ja... een handtekening nodig?? Onder de 18 dus.
[..]
Enne... waarom zouden ze dan een handtekening van haar moeder nodig hebben??
Denken die typetjes nu echt dat een nachtje in de kooi doorbrengen garant staat voor een carrière in de televisiewereld?quote:Op zondag 23 december 2007 13:40 schreef Py het volgende:
Neemt ie een braaf burgermeisje mee wat het afgelopen jaar tegen haar vader heeft lopen miepen dat ze de tv-wereld in wil.
netjes toch?quote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is oud genoeg ? In haar geval meende RTL dat het nodig was om naar haar ouderlijk huis te rijden om een handtekening van haar moeder te vereisen voordat ze met Huub in bed mocht .......
Geen idee waar je het over hebt dat mensen hier niet weten dat ze niet objectief zijnquote:Op zondag 23 december 2007 13:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet objectief te zijn, maar erken dan dat je objectief gezien niet objectief bent ..... Vanaf dat moment schrik je ineens niet meer als iemand anders een andere menig heeft.
Welnee..laat ze lekker..je bent maar even echt jong..quote:Op zondag 23 december 2007 13:30 schreef neehe het volgende:
En BQ niets te danken.
Lieke wel.quote:Op zondag 23 december 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denken die typetjes nu echt dat een nachtje in de kooi doorbrengen garant staat voor een carrière in de televisiewereld?
Ja, de beelden gaan all over the world, de danseresjes gaan gevraagd worden voor videoclips van wereldsterren, Ford Agency zal ook wel van zich laten horen want die ene met dat lange haar heeft potentie om topmodel te worden.quote:Op zondag 23 december 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denken die typetjes nu echt dat een nachtje in de kooi doorbrengen garant staat voor een carrière in de televisiewereld?
Van huisbroek tot tandpasta en een weekblad Yes heeftquote:Op zondag 23 december 2007 13:40 schreef happyme28 het volgende:
Denk dat ik ook wel ff naar huis zou willen om door te geven
dat ik niet thuis kwam (en spullen op te halen).
Meisje is nog wat bleu. Ligt al op de rand van het bed als Huub er steeds dichter tegenaan kruipt.quote:Op zondag 23 december 2007 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dat was gebeurd zou ze heus wel een toverspreuk hebben geweten om em weer te helenquote:Op zondag 23 december 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, leuk hè, jammer dat ze niks gebroken heeft, haar nek bijvoorbeeld.
lol! En nu maar een carriere in de escortservice!quote:Op zondag 23 december 2007 13:44 schreef Py het volgende:
[..]
Meisje is nog wat bleu. Ligt al op de rand van het bed als Huub er steeds dichter tegenaan kruipt.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
"all over the world"????quote:Op zondag 23 december 2007 13:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja, de beelden gaan all over the world, de danseresjes gaan gevraagd worden voor videoclips van wereldsterren, Ford Agency zal ook wel van zich laten horen want die ene met dat lange haar heeft potentie om topmodel te worden.
Als dit allemaal waar is, is het toch slechter met Huub gesteld, dan ik al dacht.quote:Op zondag 23 december 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Ach. Het gaat er niet om hoe hij werkelijk is. Het gaat er om welke beelden je ermee kan maken en waar hij toe bereid is aan mee te werken.quote:Op zondag 23 december 2007 13:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Als dit allemaal waar is, is het toch slechter met Huub gesteld, dan ik al dacht.
Er is dus geen meid meer, die met hem mee wil, waardoor hij zich moet begeven op het pad der naieve dwaasjes?
Als er genoeg meiden zouden zijn, die zich aanbieden, ga je niet al die moeite doen om naar een mama te gaan voor een handtekening e.d.
Het blijft een feit, dat alles rond Huub nu een beetje zielige vertoning is.
(Naamsbekendheid)quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 13:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Als dit allemaal waar is, is het toch slechter met Huub gesteld, dan ik al dacht.
Er is dus geen meid meer, die met hem mee wil, waardoor hij zich moet begeven op het pad der naieve dwaasjes?
Als er genoeg meiden zouden zijn, die zich aanbieden, ga je niet al die moeite doen om naar een mama te gaan voor een handtekening e.d.
Hoezo feit? Is alleen maar jouw mening...quote:Op zondag 23 december 2007 13:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wie had het dan over "feiten"?? Het gaat om de aannemelijkheids factor.quote:Op zondag 23 december 2007 13:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Hoezo feit? Is alleen maar jouw mening...
Vergis je niet : Eemnes en omstreken is nu in iedere commerciele promo van DGK verzonden naar de meest verre uithoeken van USA, Zuid-America, Africa, Australie, Azie, Europa .... Talpa-Media staat bekend om het enorm grote netwerk ......quote:
stop er een lul in mmmmmmmmmmmquote:
Hop.quote:Op zondag 23 december 2007 13:55 schreef blomst het volgende:
Goedemiddag
Iedereen ligt nog te slapen???
of is het al boeiend om nieuwe streams aan te schaffen?
Wat ik begrepen heb is van deze Cos: dat je opjectief bent en de waarheid ziet als je pro Lieke bent.
Voel je in de Lieke, Huub problemen meer sympathie voor Huub dan heb je oogschelpen op.
Zou geen nwe streams kopen, even .hds filetje copieren en plakken en knallen maar weer met je streams.quote:Op zondag 23 december 2007 13:55 schreef blomst het volgende:
Goedemiddag
Iedereen ligt nog te slapen???
of is het al boeiend om nieuwe streams aan te schaffen?
Wat ik begrepen heb is van deze Cos: dat je opjectief bent en de waarheid ziet als je pro Lieke bent.
Voel je in de Lieke, Huub problemen meer sympathie voor Huub dan heb je oogschelpen op.
Ja maar dan praten we over het programma concept, daar zou weinig beelden in voorkomen van een paar danseresjes van 15 jaar die af en toe om 4 uur in de nacht aankomen en blijven slapen.quote:Op zondag 23 december 2007 13:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vergis je niet : Eemnes en omstreken is nu in iedere commerciele promo van DGK verzonden naar de meest verre uithoeken van USA, Zuid-America, Africa, Australie, Azie, Europa .... Talpa-Media staat bekend om het enorm grote netwerk ......
Goed verwoord, maar kort samengevat is Huub para omdat hij de controle kwijt is over Lieke, hoe kan Huubje zo voor schut gezet worden op national tv dat ie gedumpt wordt door een vrouw? Dat kan toch nietttttt!quote:Op zondag 23 december 2007 14:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
DGK is reality TV. Er wordt vaak gesproken over het onderscheid tussen spel en werkelijkheid.
Iemand, die een jaar lang ergens opgesloten zit, is vroeg of laat zichzelf.
Dat maakt het juist veel interessanter, want dan verliezen mensen zichzelf af en toe.
Nu worden deze emoties uitgebuit door de Febo. Scripts die bebaseert zijn op de karakters van de spelers.
Maar het blijft een feit, dat die mensen daar gevoel hebben en dat niet zomaar uit kunnen schakelen.
Dat hele verhaal rond Huub en Lieke kan ik me heel goed voorstellen, omdat Huub weldegelijk met de gevoelens van Lieke heeft gespeeld en ja, het is dan niet gek, dat zo'n meisje zichzelf dan even verliest.
Doen veel mensen, die verliefd zijn. Nu voelt Lieke zich zwaar aangetast, omdat zij achter dingen is gekomen, die ongelofelijk pijnlijk zijn. Het is knap, dat zij daar nu nog zit. Ze heeft A gezegd en wil ook B zeggen. Dat is pas karakter.
Huub, machoman, kan het niet verkroppen, dat een vrouw bij hem wegloopt en zal er alles aan doen om op die manier iemand te zieken. (zie hem nu in bed liggen met een meisje, dat hem NIET ECHT wil). Dit alles voor het spel?? Geloof ik geen barst van. Huub's ego is gekrenkt en dat kan hij mooi tentoonspreiden onder het mom van spel. Kijk af en toe goed naar zijn ogen en je ziet, wat zijn echte gevoelens zijn. Huub wil ten alle tijden zijn zinnetje hebben. Net als Amanda, maar dan niet op materieel vlak. Hij gaat voor het grote geld en als het moet over lijken.
Niet om het 1 of ander maar dit meisje is nog maagd en dgk lijkt mij niet de plaats voor een ontmaagding, maar waarschijnlijk denkt dit meisje er net zo over want dat zat er ook niet in voor Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 13:13 schreef neehe het volgende:
[..]
Jezus man, meisjes van 14 palen er tegenwoordig flink op los.
Dit meisje is 18 niemand die er wat van kan zeggen met wie zij het bed deelt.
Er is niks verkeerds aan, ze is oud genoeg.
Wat een gezeik om niks.
Don't take life a rls too seriouslyquote:Op zondag 23 december 2007 14:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
DGK is reality TV. Er wordt vaak gesproken over het onderscheid tussen spel en werkelijkheid.
Iemand, die een jaar lang ergens opgesloten zit, is vroeg of laat zichzelf.
Dat maakt het juist veel interessanter, want dan verliezen mensen zichzelf af en toe.
Nu worden deze emoties uitgebuit door de Febo. Scripts die bebaseert zijn op de karakters van de spelers.
Maar het blijft een feit, dat die mensen daar gevoel hebben en dat niet zomaar uit kunnen schakelen.
Dat hele verhaal rond Huub en Lieke kan ik me heel goed voorstellen, omdat Huub weldegelijk met de gevoelens van Lieke heeft gespeeld en ja, het is dan niet gek, dat zo'n meisje zichzelf dan even verliest.
Doen veel mensen, die verliefd zijn. Nu voelt Lieke zich zwaar aangetast, omdat zij achter dingen is gekomen, die ongelofelijk pijnlijk zijn. Het is knap, dat zij daar nu nog zit. Ze heeft A gezegd en wil ook B zeggen. Dat is pas karakter.
Huub, machoman, kan het niet verkroppen, dat een vrouw bij hem wegloopt en zal er alles aan doen om op die manier iemand te zieken. (zie hem nu in bed liggen met een meisje, dat hem NIET ECHT wil). Dit alles voor het spel?? Geloof ik geen barst van. Huub's ego is gekrenkt en dat kan hij mooi tentoonspreiden onder het mom van spel. Kijk af en toe goed naar zijn ogen en je ziet, wat zijn echte gevoelens zijn. Huub wil ten alle tijden zijn zinnetje hebben. Net als Amanda, maar dan niet op materieel vlak. Hij gaat voor het grote geld en als het moet over lijken.
In India zijn meisjes van 18 al bijna grootmoederquote:Op zondag 23 december 2007 13:13 schreef neehe het volgende:
[..]
Jezus man, meisjes van 14 palen er tegenwoordig flink op los.
Dit meisje is 18 niemand die er wat van kan zeggen met wie zij het bed deelt.
Er is niks verkeerds aan, ze is oud genoeg.
Wat een gezeik om niks.
O, dus het is normaal, dat zij elkaar daar aan het kapot maken zijn?quote:Op zondag 23 december 2007 14:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Don't take life a rls too seriously
Laten we zeggen, de een heeft daar wat meer moeite mee dan de anderquote:Op zondag 23 december 2007 14:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
O, dus het is normaal, dat zij elkaar daar aan het kapot maken zijn?
Kan me er niet aan ontrekken, dat er hier meer mensen zijn, die het ook serieus nemen.
Ik wilde aanzwengelen, dat er (bijna) geen onderscheid is te maken tussen werkelijkheid en spel in de Kooi.
Klopt, maar zie ook voorlaatste post, die ik geschreven heb.quote:Op zondag 23 december 2007 14:04 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Goed verwoord, maar kort samengevat is Huub para omdat hij de controle kwijt is over Lieke, hoe kan Huubje zo voor schut gezet worden op national tv dat ie gedumpt wordt door een vrouw? Dat kan toch nietttttt!
En mijn tip is alleen maar om er geen slapeloze nachten van te gaan krijgen want ze doen het zichzelf aan, ze zitten daar allemaal vrijwillig, ze mogen weg als ze willen.quote:Op zondag 23 december 2007 14:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Kan me er niet aan ontrekken, dat er hier meer mensen zijn, die het ook serieus nemen.
Ik wilde aanzwengelen, dat er (bijna) geen onderscheid is te maken tussen werkelijkheid en spel in de Kooi.
Naast dat ik zie dat er verhaallijnen gevolgd worden, zie ik ook veel echte emoties.quote:Op zondag 23 december 2007 14:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Volgens mij valt het toch onder amusement............quote:Op zondag 23 december 2007 14:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we zeggen, de een heeft daar wat meer moeite mee dan de ander
Daar vergis je je wellicht in. Talpa hoeft een TV-zender het normale -reeds bekende- niet te verkopen. Het concept is juis alles eromheen ..... Van SMS tot voorbeelden van forums (FOK-VOL-Nowlive), tot optredens in discotheken en uitbrengen van CD's en optredens van beginnende artiesten in de Kooi, tot bezoeken aan premiere's en de Miljonairsfair, tot massale belangstelling van bedrijven om te mogen sponsoren (bv DOB)quote:Op zondag 23 december 2007 14:03 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ja maar dan praten we over het programma concept, daar zou weinig beelden in voorkomen van een paar danseresjes van 15 jaar die af en toe om 4 uur in de nacht aankomen en blijven slapen.
Jazekerquote:Op zondag 23 december 2007 14:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Volgens mij valt het toch onder amusement............
*bijbehorend muziekje bij Geefmegeentjoeri-quote opzet*quote:Op zondag 23 december 2007 14:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 23 december 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, leuk hè, jammer dat ze niks gebroken heeft, haar nek bijvoorbeeld.
Nee hoor want ze weet dat het een heks is en dat ze zelfs uit de dood kan herrijzenquote:Op zondag 23 december 2007 14:20 schreef riri het volgende:
[..]
?
rare opmerking....ook al heb je een hekel aan iemand wens je een ander niet zoiets toe
Dank je voor je bezorgdheidquote:Op zondag 23 december 2007 14:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En mijn tip is alleen maar om er geen slapeloze nachten van te gaan krijgen want ze doen het zichzelf aan, ze zitten daar allemaal vrijwillig, ze mogen weg als ze willen.
Beiden bestaan. Stijn Reijnders is creatief brein en mede-bedenker van het concept (sparring-partner van JdM) en Stijn Bakker is een producent.quote:Op zondag 23 december 2007 14:20 schreef noekje het volgende:
Was het nou Stijn Reijnders of Stijn Bakker, wie was de producent?
Ik heb jou wel lelijkere verwensingen horen maken. Van een breuk zal Netty vast weer herstellen. Don't take it too seriouslyquote:Op zondag 23 december 2007 14:20 schreef riri het volgende:
[..]
?
rare opmerking....ook al heb je een hekel aan iemand wens je een ander niet zoiets toe
een mooie afspiegeling van een multifunctionele afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis lijkt mij een betere vergelijkingquote:Op zondag 23 december 2007 14:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dank je voor je bezorgdheid.
Heb er geen slapeloze nachten van en vind het fenomeen DGK nog steeds interessant.
Tenslotte is dit een mooie afspiegeling van de samenleving. Wellicht iets overdreven, maar toch........
och Riri ga je niet om alles druk maken, er word ook wel eens Brian iets toegewenst, maar natuurlijk is het niet zo dat je andere mensen rottigheid toewenst..quote:Op zondag 23 december 2007 14:20 schreef riri het volgende:
[..]
?
Over dat vrijwillig weg mogen gaan, heb ik ook mijn twijfels.quote:Op zondag 23 december 2007 14:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En mijn tip is alleen maar om er geen slapeloze nachten van te gaan krijgen want ze doen het zichzelf aan, ze zitten daar allemaal vrijwillig, ze mogen weg als ze willen.
lekker op tijdquote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef Py het volgende:
Alvast de volgende klaargezet:
[COS #3070] Waar verhaallijnen en emoties kruisen
Had ik ook kunnen zeggenquote:Op zondag 23 december 2007 14:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een mooie afspiegeling van een multifunctionele afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis lijkt mij een betere vergelijking
Het verschil is vrijlaten of vrijlaten-met-een-zak-geld .........quote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Over dat vrijwillig weg mogen gaan, heb ik ook mijn twijfels.
Volgens mij zijn er al meerdere spelers langer 'vast' gehouden, dan dat zij wilden.
Zal alles te maken hebben met het contract, maar soms is het pijnlijk om dit aan te zien.
Een mooi voorbeeld was wel bij Nadia. Hoe blij was zij niet de laatste dag, dat zij groen licht had gekregen om de Kooi te mogen verlaten.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef ericahysterica het volgende:
Het valt mij op dat niet alleen lieke verzuurt maar dat het er hier op de Cos ook steeds zuurder toegaat. Komop mensen laten we lol maken ipv ons mee laten slepen door zo n shitprogramma
Ze hebben er nou eenmaal voor getekend dat ze pas vrijwillig weg kunnen als ze hun 24 uur hebben uitgezeten, maar ja als ze echt willen kunnen ze zo over het hek springen.quote:Op zondag 23 december 2007 14:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Over dat vrijwillig weg mogen gaan, heb ik ook mijn twijfels.
Volgens mij zijn er al meerdere spelers langer 'vast' gehouden, dan dat zij wilden.
Zal alles te maken hebben met het contract, maar soms is het pijnlijk om dit aan te zien.
Een mooi voorbeeld was wel bij Nadia. Hoe blij was zij niet de laatste dag, dat zij groen licht had gekregen om de Kooi te mogen verlaten.
Hear hear..quote:Op zondag 23 december 2007 14:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Huub ook al in voor MILF's ????quote:Op zondag 23 december 2007 14:34 schreef Marrije het volgende:
Huub heeft gedroomd over het meisje dr moeder in haar badjas.
Meisje: mn moeder???
Huub: ja ook over jouuu
OMGquote:Op zondag 23 december 2007 14:34 schreef Marrije het volgende:
Huub heeft gedroomd over het meisje dr moeder in haar badjas.
Meisje: mn moeder???
Huub: ja ook over jouuu
Voor wát?quote:Op zondag 23 december 2007 14:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub ook al in voor MILF's ????
Nee, maar het gaat om het idee toch.. Een wildvreemde van 18 meenemen naar je huis, terwijl je zelf 26 bent... Hij had er bijvoorbeeld ook eentje kunnen kiezen die een paar jaar ouder is en minder 'kinderlijk'quote:Op zondag 23 december 2007 14:44 schreef mazaru het volgende:
Ik zou al die moraalridders wel eens willen zien als er een meisje van 18 vraagt of ze bij hem mogen slapen.
Dit meisje had helemaal geen toestemming van haar moeder nodig om een nacht weg te blijven.
1: Ze is 18, dus wettelijk volwassen.
2: Huub is 26, niet bepaald een man van middelbare leeftijd.
3: Er is geen fuck gebeurt
want?quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat om het idee toch.. Een wildvreemde van 18 meenemen naar je huis, terwijl je zelf 26 bent... Hij had er bijvoorbeeld ook eentje kunnen kiezen die een paar jaar ouder is en minder 'kinderlijk'
Waarom dan? Hij heeft haar niet eens aangeraakt.quote:Op zondag 23 december 2007 14:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat om het idee toch.. Een wildvreemde van 18 meenemen naar je huis, terwijl je zelf 26 bent... Hij had er bijvoorbeeld ook eentje kunnen kiezen die een paar jaar ouder is en minder 'kinderlijk'
quote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Interessant, porno-jargon wat BSOL daar gebruikt
Elke keer als Huub dr streelt en zn gezicht wat dicht bij dat van haar houdt dan neemt ze afstand, doet ze goed, maar dat er niks is gebeurd is niet zijn eer maar die van haar.quote:Op zondag 23 december 2007 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom dan? Hij heeft haar niet eens aangeraakt.
Ze is gewoon blijven slapen, en gaat zo weer weg.
Dat meisje is er waarschijnlijk hartstikke trots op, en heeft heel wat te vertellen aan haar vriendinnen
Zij blij, Huub blij, redactie blij, moeder van meisje blij
Heb het een paar maanden geleden in de SC gevraagd, omdat ik die term zo vaak tegenkwamquote:
Ja, ALS er vandaag niet gebashed gaat wordenquote:Op zondag 23 december 2007 14:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom dan? Hij heeft haar niet eens aangeraakt.
Ze is gewoon blijven slapen, en gaat zo weer weg.
Dat meisje is er waarschijnlijk hartstikke trots op, en heeft heel wat te vertellen aan haar vriendinnen
Zij blij, Huub blij, redactie blij, moeder van meisje blij
Welke Stijn is of was op reis en deed volgens Huub en Polo (dgk-redacteur )quote:Op zondag 23 december 2007 14:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beiden bestaan.
Stijn Reijnders is creatief brein en mede-bedenker van het concept (sparring-partner van JdM) en
Stijn Bakker is een producent.
Je loopt een beetje achter ......quote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Interessant, porno-jargon wat BSOL daar gebruikt
Toch echt porno-jargon. Ik heb er zojuist even op gegoogled. Een dikke vette niche. zie www.milfhunter.com. Deze sexist heeft weer wat geleerdquote:Op zondag 23 december 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Dat is geen p0rno jargon maar een veel gebruikt woord
Mother (of Mom) I'd Like to Fuck, een populaire term om vrouwen van ongeveer 35 tot 50 jaar aan te duiden die als seksueel aantrekkelijk worden beschouwd, bekend vanwege het gebruik in de Amerikaanse film American Pie
Huub zal de eerste niet zijn die dat bij dit mooie meisje probeert.quote:Op zondag 23 december 2007 14:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Elke keer als Huub dr streelt en zn gezicht wat dicht bij dat van haar houdt dan neemt ze afstand, doet ze goed, maar dat er niks is gebeurd is niet zijn eer maar die van haar.
Stijn Reijnders is assistent scouting voor DGK-USA.quote:Op zondag 23 december 2007 14:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Welke Stijn is of was op reis en deed volgens Huub en Polo (eind, hoofd redacteur )
de scouting DGK-USA?
quote:Op zondag 23 december 2007 14:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb het een paar maanden geleden in de SC gevraagd, omdat ik die term zo vaak tegenkwam
Ik lees nu voor de 2e keer dat ze maagd is, hoe weet je eigenlijk dat dat zo is, omdat ze het heeft gezegd?quote:Op zondag 23 december 2007 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub zal de eerste niet zijn die dat bij dit mooie meisje probeert.
Dat ze nog maagd is op haar 18e is ook volledig haar verdienste.
Dat meisje staat gewoon stevig genoeg in haar schoenen, en dat zal haar moeder ook wel geweten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |