Twijfel niet, ik zal je niet tegenhouden. Ga gewoon stom dronken op bed liggen, wij cappen wel ......quote:Op zondag 23 december 2007 10:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, maar iemand van 18 mag gewoon naar bed met iemand van 26 hoor.
Conform de Wet RvdZH mag die hond zichzelf aflikken en krabbenquote:Op zondag 23 december 2007 10:32 schreef T-lex het volgende:
Waarom staat het volume van die hond z'n zender zo hard?![]()
![]()
Dacht net dat er A&B weer een tentje aan het bouwen waren en er iemand uit mekaar getrokken werd.Maar niks is minder waar die hond lag zichzelf af te likken en te krabben.
Waar ben jij allemaal mee bezigquote:Op zondag 23 december 2007 10:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Twijfel niet, ik zal je niet tegenhouden. Ga gewoon stom dronken op bed liggen, wij cappen wel ......
[ afbeelding ]
Mjah en je caps met wat onnavolgbaar commentaar aan het voorzienquote:
Zal best...maar het volume mag wel wat minder uit die zwervers hoek...dat gesnurk is ook vet irritant.quote:Op zondag 23 december 2007 10:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Conform de Wet RvdZH mag die hond zichzelf aflikken en krabben
* Wet RvdZh = De Wet op de Rechten van de Zwervers Hond ........
Dat valt wel mee. Ik help de heer S.J. Kraaijenbrink om zijn 18-jarige dochter te volgen .....quote:Op zondag 23 december 2007 10:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah en je caps met wat onnavolgbaar commentaar aan het voorzien
Hoi, wat leuk dat je er weer bent. Vanmiddag zag ik je nog in de Kooi ........quote:Op zondag 23 december 2007 10:46 schreef tuinfluiter het volgende:
......
(2006)
Nena was 18 jaar toen zij met Brian na veel aanhalen, uitlokken en afstoten
bij het muurtje rechts , Brian schokkend, hijgend door haar open gulp van haar jeans kreeg.
Hoi Bright_Side_Of _Life,quote:Op zondag 23 december 2007 10:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoi, wat leuk dat je er weer bent. Vanmiddag zag ik je nog in de Kooi ........
[ afbeelding ]
We zitten in dezelfde tijdzone, (Pacific Standard Time) en dat is -9 uur. Dus mocht het zijn dat je afspraak niet op komt dagen, dan weet je waar het aan ligt.quote:Op zondag 23 december 2007 09:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bijna goed ....... Toch is het een beetje anders...... Ik zit op dit moment in de buurt van San Fransico in een heel saai hotel ...... 11 uur tijdverschil. Jij gaat wakker worden en ik duik spoedig in m'n bed. Overmorgen vlieg ik terug naar NL.
quote:Op zondag 23 december 2007 11:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@Tuinfluiter : Je weet toch dat je voor het aanhalen, uitlokken en afstoten niet perse het muurtje nodig hebt ?
Willekeurige cap van 17 dec. vorig jaar .....
[ afbeelding ]
Klopt. Ik rekende tov van CET (de tijd die in mijn werk telt) en kijk normaal nauwelijks naar lokale horloge-tijd.quote:Op zondag 23 december 2007 11:11 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
We zitten in dezelfde tijdzone, (Pacific Standard Time) en dat is -9 uur. Dus mocht het zijn dat je afspraak niet op komt dagen, dan weet je waar het aan ligt.
Gezoend na truth or dare spelletje. Jaap belde Huub op om dat zeggen, behalve dan van dat het een spelletje was. Zo uitgekookt is Jaap dan wel weer.quote:Op zondag 23 december 2007 11:39 schreef farscapevr6 het volgende:
lieke nog wat gedaan met haar ingehuurde spetter?
Jazeker heeft Lieke dat gedaan ....... Door NIETS te doen....... Huub kwam met knipperlichten aan binnenstuiven en Japio moest hem afremmen omdat er niets aan de hand was .......quote:Op zondag 23 december 2007 11:39 schreef farscapevr6 het volgende:
lieke nog wat gedaan met haar ingehuurde spetter?
tyquote:Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Gezoend na truth or dare spelletje. Jaap belde Huub op om dat zeggen, behalve dan van dat het een spelletje was. Zo uitgekookt is Jaap dan wel weer.
In hoeverre zie jij dat "bellen" van Japio als 'normale verslag-geving naar Huub' ....... ? En : "Ziet (volgens jou) Huub dat als een bericht of als een 'afgesproken act' van Japio" ?quote:Op zondag 23 december 2007 11:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Gezoend na truth or dare spelletje. Jaap belde Huub op om dat zeggen, behalve dan van dat het een spelletje was. Zo uitgekookt is Jaap dan wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |