Ik heb het gemeld in de FB.quote:Op zondag 23 december 2007 13:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Het was me nog niet opgevallen.
Jezus man, meisjes van 14 palen er tegenwoordig flink op los.quote:Op zondag 23 december 2007 10:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi#Huidige_deelnemers :
Huub - 25 december 1981 - Oldenzaal - student
- 2 okt 2006 - 2 okt 2006
- 11 dec 2006 - 4 feb 2007
- 9 feb 2007 -
Je constatering is juist, Huub is ruim 23+ (op twee dagen na zelfs 26 jaar). Het maakt het alleen maar uit dat hij met een meisje van 18+ in bed duikt, en niet dat hij zelf riant veel ouder is. Gecombineerd met de ogenschijnlijke dronkenschap van hem, acht ik het raadzaam de strafbaarheid van zijn optreden nader te onderzoeken.
Ik weet niet hoe hier verbetering in kan komen,quote:Op zondag 23 december 2007 13:01 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind dat er de laatste tijd nogal overdreven gezocht
wordt naar negatieve zaken van de deelnemers.
Negatieve spiraal waar nog moeilijk uit te komen is
als het spel niet een positieve nieuwe impuls krijgt.
Ik hoop dus ook dat die nieuwe speler er alsnog gaat komen
want dat kan de sfeer weer omgooien en dat heeft het programma nodig.
Natuurlijk hebben we allemaal een voorkeur, natuurlijk hebben we allemaal een favoriet. Sommigen verkondigen dat ietwat voorzichtig, anderen wat meer luidruchtig. Sommigen posten het een enkele keer, anderen zijn bijna kampioen in de "grote aantallen posts". En met name die laatsten vallen op, het verschil tussen WanneBeeQueen, BeeQueen, IsNotQueeen wordt dan heel erg klein ........ Queen wordt je omdat anderen dat zo zien ......quote:Op zondag 23 december 2007 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik de vraag retourneren met: Wie is dat wel hier?
We hebben toch allemaal onze voorkeuren, of niet soms.? De ene persoon ligt je nu eenmaal beter dan de andere.
Jij bent ook niet bepaald een onopvallende poster en omdat jou naam toevallig niet met Queen is voorzien geldt dat voor jou niet ?quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben we allemaal een voorkeur, natuurlijk hebben we allemaal een favoriet. Sommigen verkondigen dat ietwat voorzichtig, anderen wat meer luidruchtig. Sommigen posten het een enkele keer, anderen zijn bijna kampioen in de "grote aantallen posts". En met name die laatsten vallen op, het verschil tussen WanneBeeQueen, BeeQueen, IsNotQueeen wordt dan heel erg klein ........ Queen wordt je omdat anderen dat zo zien ......
Helaas niet, ik heb net als jij eerder had, die snipverkoudenperiode en had van de weekquote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Vraagje aan @tuinfluiter: Heb jij gezien dat Amanda de ceepees aan Lieke heeft gegeven na de weddenschap op het ijs en zo ja hoeveeel? Er was eerst sprake van 20, later van 50, dit ivm het bijhouden van de ceepees van Brian en Amanda.
Niet zo serieus BSOL, what's in a name, je mag me noemen wat je wilt hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Queen wordt je omdat anderen dat zo zien ......
Ik ben niet Tuinfluiter en ik weet het niet zeker, maar het beste kun je rekenen met 20 cpt.quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Vraagje aan @tuinfluiter: Heb jij gezien dat Amanda de ceepees aan Lieke heeft gegeven na de weddenschap op het ijs en zo ja hoeveeel? Er was eerst sprake van 20, later van 50, dit ivm het bijhouden van de ceepees van Brian en Amanda.
Ik heb het gezien, het waren 20 CP.quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef beequeen het volgende:
Wie is Theo?quote:Op zondag 23 december 2007 10:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huubsel met z'n ongeveer 8 jaar jongere "Meiske" ..... Ter meerdere Ere en Glorie van zijn kans om te overwinnen. In de voetschreden van Theo ????
[ afbeelding ]
Jammer, beterschap.quote:Op zondag 23 december 2007 13:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Helaas niet, ik heb net als jij eerder had, die snipverkoudenperiode en had van de week
een beetje genoeg van DGK en keek 1 dag niet, tot mijn verbazing bleek achteraf
dit de dag dat er 14 uren geen streams waren.
Waarom zouden mensen hier objectief moeten zijnquote:Op zondag 23 december 2007 13:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
BQ, je bent klasse : "Lieke is Lieke en haar persoon spreekt me simpelweg niet aan.". Je had het werkelijk waar niet mooier kunnen zeggen ......
Maar mogen we dan ook concluderen dat je niet helemaal 100% zuiver op de graat objectief bent ?
Gelukkig niet. Objectiviteit is saai, zuiver op de graat zijn ook.quote:Op zondag 23 december 2007 13:27 schreef Copycat het volgende:
Objectiviteit bestaat sowieso niet.
Ik niet...quote:Op zondag 23 december 2007 13:30 schreef neehe het volgende:
Even een vraag, vindt iemand dat meisje ( 18 of 23 jaar ) echt te jong om met Huub te vrijen ?
Ze is toch oud genoeg lijkt mij.
En BQ niets te danken.
Je hoeft niet objectief te zijn, maar erken dan dat je objectief gezien niet objectief bent ..... Vanaf dat moment schrik je ineens niet meer als iemand anders een andere menig heeft.quote:Op zondag 23 december 2007 13:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen hier objectief moeten zijn
Ik niet, ik weet ook nog goed dat ik 18 was. Zou wel gek zijn om mezelf met terugwerkende te veroordelen.quote:Op zondag 23 december 2007 13:30 schreef neehe het volgende:
Even een vraag, vindt iemand dat meisje ( 18 of 23 jaar ) echt te jong om met Huub te vrijen ?
Ze is toch oud genoeg lijkt mij.
En BQ niets te danken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |