Ze is 18 jaar, een jaartje jonger dan Amanda geloof ik.quote:Op zondag 23 december 2007 08:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kut-febo, een hoer mag van RTL niet meer de hut in maar dat kutventje mag wel een kind van de straat plukken om te naaien.
Op twee maanden na dus TWEE jaar jonger .......quote:Op zondag 23 december 2007 08:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze is 18 jaar, een jaartje jonger dan Amanda geloof ik.
Oh, de scheelt dus niet veel. Ze ziet er wel jonger uit. Ze lijkt wel 16 jaar oud.quote:Op zondag 23 december 2007 08:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op twee maanden na dus TWEE jaar jonger .......
Triest hoor Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 08:30 schreef Marrije het volgende:
Huub: met hoeveel chicks heb ik nou gezoend??
Meisje: alsof ik dat met een noteboekje aalemaal bij ga houden
Huub: nou, hoeveel, 5, 6? In het afgelopen jaar?
Het scheelt wellicht niet veel ....... Maar hoe kun je de rechter uitleggen dat 16 en 18 hetzelfde is ? Volgens sommige (RTL-)boekjes is 16 ondermaats en moet je er van afblijven ........quote:Op zondag 23 december 2007 08:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Oh, de scheelt dus niet veel. Ze ziet er wel jonger uit. Ze lijkt wel 16 jaar oud.
wel opletten hequote:Op zondag 23 december 2007 08:37 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij slaapt iedereen nu.
Dat was het dus alweer voor de ochtendploeg.
Oh nee, ik hoor Huub over seks praten.
Je bent niet helemaal duidelijk. Welke bedoel je ?quote:Op zondag 23 december 2007 08:37 schreef ericahysterica het volgende:
kijk die hond er eens heerlijk liggen, die vind ik toch nog steeds de leukste bewoner ever
ik hou helemaal niet van honden maar deze bevalt beter dan die 2 keffers van Amandaquote:Op zondag 23 december 2007 08:37 schreef ericahysterica het volgende:
kijk die hond er eens heerlijk liggen, die vind ik toch nog steeds de leukste bewoner ever
de hond zonder scriptquote:Op zondag 23 december 2007 08:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal duidelijk. Welke bedoel je ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rat op 3 en hond op 4, dacht dat jij nu lang genoeg keek om dat te wetenquote:Op zondag 23 december 2007 08:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal duidelijk. Welke bedoel je ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ze 'niks wil' zal hij het ZEKER als een uitdaging zien om zijn leuter er toch in te krijgen.quote:Op zondag 23 december 2007 08:41 schreef Varen het volgende:
Omdat het meisje niks wil, vindt Huub haar top. Daarom heeft hij haar ook uit gekozen
Dus zijn baas stemt toe dat Huubsel op de Nationale Stream met een nauwelijks 18-jarig meiske in bed duikt om die beelden op TV te kunnen gebruiken voor een TV-programma .......... Natuurlijk hoeft ze niet bloot, die suggestieve aanvuling verzorgt Japio wel bij de gemonteerde beelden (Hij krijgt daar immers Euro's voor)quote:Op zondag 23 december 2007 08:40 schreef Varen het volgende:
Huub vindt meisje verschrikkelijk sexy, hij heeft 2 mensen beloofd dat hij niks met haar zou doen: de eerste naam verstond ik niet, de 2 was zijn baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |