quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:50 schreef Ole het volgende:
Dit is zeker eerder opgenomen? Vanwege die mededeling?
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:50 schreef Ole het volgende:
Dit is zeker eerder opgenomen? Vanwege die mededeling?
Biecht jij nu maar eerst de jouwe op, daarna mag je commentaar leveren.quote:
schijnt de slechtste rock en roll plaat ooit geweest te zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Biecht jij nu maar eerst de jouwe op, daarna mag je commentaar leveren.
He wanted me to sing like a monkey on heliumquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:11 schreef tong80 het volgende:
Nu zegt ie zelf waarom ze in Engelanf nooit doorbraken
So long de mijnequote:
Fantástisch! Lijkt wel alsof ze dit jaar extra hun best hebben gedaan. John Watts met zijn ouders, wat was dat lief.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:14 schreef Arcee het volgende:
Heerlijk vind ik dat, die verhalen achter de hits.
Net als in Single Luck altijd.
Ook heel mooiquote:
"Rod Stewart CBE (born January 10, 1945), is a singer and songwriter born and raised in London, England, with Scottish parentage."quote:
Met haarquote:
Ik blijf bij dat nummer de kop van Bill Clinton zien ...quote:
Nee benzinequote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef Aoristus het volgende:
heb je ook lijm gesnoven, Tong?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef m@x het volgende:
Jimmy Sommerville is echt geen steek veranderd. Kippenvel bij dat intro.
Idd, let's talk about music!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:12 schreef Aoristus het volgende:
wat is dit nou weer voor moralistische crap, dat mannetje is zielig, dat verandert nooit
Kan de ChristenUnie ook niets aan doen he
Geweldige band ook. Die staan er echt te weinig in en te laag.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:20 schreef tong80 het volgende:
Talking HeadsLeuke uitzending vandaag
Zo, nu naar Idolsquote:
Somerville, met 1 m, de meest gemaakte spelfout in de muziekgeschiedenis.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef m@x het volgende:
Jimmy Sommerville is echt geen steek veranderd. Kippenvel bij dat intro.
Het is elk jaar hetzelfde, maar dan in een andere volgordequote:Op zondag 30 december 2007 19:02 schreef busybusy het volgende:
Wie heeft de TV-uitzendingen van de "Top 2000 a go go" van dit jaar opgenomen of wie heeft de links ervan (streaming)?
Ik heb er helaas maar eentje gezien en wil graag de rest bekijken, maar op "uitzending gemist" is het programma niet te vinden.
Helaas krijgt Minke daar geen trofee voor deze keer.quote:Op zondag 30 december 2007 22:16 schreef golfer het volgende:
Video net even bekeken.
Wat een domme blonde doos, die Kim.
Dat Minkedat quizje zou gaan winnen was natuurlijk wel al vanaf het begin duidelijk.
En morgen een reportage over mijn jeugdhelden: The Doors.
Ik heb me dood Geërgerd aan die Kim. wat een doos zeg.quote:Op zondag 30 december 2007 22:16 schreef golfer het volgende:
Video net even bekeken.
Wat een domme blonde doos, die Kim.
Dat Minkedat quizje zou gaan winnen was natuurlijk wel al vanaf het begin duidelijk.
En morgen een reportage over mijn jeugdhelden: The Doors.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |