Freaknachtquote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Horloge het volgende:
Het lijkt wel freaknacht met al die leipo's. Jammer dat er geen nerd-alert is.
Zo erg zijn de meeste ook niet. Ik hoor eigenlijk nooit echt mensen serieus echt zo praten.quote:Op zondag 23 december 2007 00:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Een van de eerste die ik hoor volgens mij, tenminste die echt zo plat praat.
Altijd leuk, hoe dat gitaartje inkomt.quote:Op zondag 23 december 2007 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wel een fijne request zeg! Radiohead - Creep
JIj ook niet?quote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo erg zijn de meeste ook niet. Ik hoor eigenlijk nooit echt mensen serieus echt zo praten.
Jup, dat ook maar de tekst mag er ook wezen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef cosmick het volgende:
Altijd leuk, hoe dat gitaartje inkomt.
Haagse logica.quote:Op zondag 23 december 2007 00:41 schreef Maurisico het volgende:
Och jé... een Hagenees....laten we zeggen 40 euro...de helft dan want het wordt toch verdubbeld..hahah
Ik denk aan het zelfde...quote:Op zondag 23 december 2007 00:42 schreef purplerose het volgende:
NA Editors ga ik naar bed! [afbeelding]
Ik krijg eerder te horen dat ik bekakt praat. Zal wel liggen aan de andere hagenaren waar ik mee om ga.quote:
Trustenquote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef MutZ het volgende:
Ik ga ook off, nog ff luisteren vanuit bed
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis5.asxquote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef henkde_j het volgende:
heeft iemand nog een link naar een stream die wel werkt?
Ik leef met je mee..quote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef seriousrequeststar het volgende:
gadverdamme ik heb net een hele rook deo binnen gekregen
Stik niet hè.quote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef seriousrequeststar het volgende:
gadverdamme ik heb net een hele rook deo binnen gekregen
quote:Op zondag 23 december 2007 00:44 schreef Zotheid het volgende:
Truste voor de mensen die gaan slapen.
Hij wordt inderdaad losserquote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef broer het volgende:
Echt fantastisch om Stenders met zo'n vrolijk gezicht rond te zien lopen.
Volgens mij begint hij zijn natuurlijke cynisme kwijt te raken in het huis!
Ja, benieuwd hoe Stenders Eetvermaak hierna gaat worden, zou best nog wel eens anders kunnen zijnquote:Op zondag 23 december 2007 00:43 schreef broer het volgende:
Echt fantastisch om Stenders met zo'n vrolijk gezicht rond te zien lopen.
Volgens mij begint hij zijn natuurlijke cynisme kwijt te raken in het huis!
HEERSCH!quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Zotheid het volgende:
Ruben en Kees en Martijn
Die mochten de koningen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |