Flikker toch op, kapsones is tof als het terecht is. Sandy stond een Euromast boven de rest. Wat een afgng dit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
mooi zo. oprotten met die arrogante beeatch. Kapsoneslijers zijn er al genoeg![]()
Zo te zien ben jij er een vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
mooi zo. oprotten met die arrogante beeatch. Kapsoneslijers zijn er al genoeg![]()
Als dat werkelijk waar is dan komt ze er toch wel. Ik zal er geen traan om laten in ieder geval. Ze kan prima zingen, maar haar over the top kapsoneskop maakt dat ik nog geen plaat van haar zou kopen als er niets anders gemaakt werd. En blijkbaar is het grootste deel van de kijkers het met me eensquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef BVO het volgende:
Flikker toch op, kapsones is tof als het terecht is. Sandy stond een Euromast boven de rest. Wat een afgng dit.
geweldig juist. Toont aan dat je talent kunt hebben, maar toch uitgekotst worden om wie je bent en hoe je je gedraagt. Misschien probeert ze 't volgend jaar weer met een iets minder 'ik ben de beste' houding en komt ze wel een heel eind. Vond dat ze 't nog lang heeft uitgehouden voor het publiek haar uitkotste.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef Together het volgende:
Zang, performance, uitstraling, persoonlijkheid, in alles behoorde ze bij de absolute top. Belachelijk dat ze eruit ligt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:51 schreef MyMilkshake het volgende:
je kan alles van haar zeggen maar saai was ze in ieder geval niet.
de enig echte smaakmaker die over is is Nathalie.
Dat is ook weer een beetje overdreven. Er zijn er zat die afwijken van de norm, zoals een toch wat rare Jamai, of Nathalie met haar tietenfocusquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:52 schreef Re het volgende:
blijkt maar, als je een beetje afwijkt van de norm wordt je kop resoluut afgemaaid... lang leven de gemiddeldheid
Tja, zelf mag ze waarschijnlijk weer gaan prutsen in de marge op TV Noord o.i.d. zoals voorheen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef dronkeykong het volgende:
Hahahaha doorgestoken kaart man. Ze vertelde in de backstage gewoon de waarheid, wie is er nou een popidol geworden na Idols
ik bedoelde meer specifiek de uitstraling van ik ga het maken, ik ben goed en ik zit vol zelfvertrouwen... dat mag niet in kneuterig Nederlandquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overdreven. Er zijn er zat die afwijken van de norm, zoals een toch wat rare Jamai, of Nathalie met haar tietenfocus, maar die de skepsis compleet aan de kant gezet hebben.
Jaap? Wie is Jaap?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee idd Jaap.
Echt, ik moest bijna janken toen ik het hoorde.. zonde voor het programma.
Bas was tenenkrommend zeg. Ik was mijn nagels aan het lakken (quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:59 schreef Re het volgende:
[..]
ik bedoelde meer specifiek de uitstraling van ik ga het maken, ik ben goed en ik zit vol zelfvertrouwen... dat mag niet in kneuterig Nederland
maar het zal volgende week wel blijken en hebben we straks Ollie Bas en Neil in de finale ofzo brrrrrr
Kan wel, maar dan geldt wel "you better be damn good" want dan moet je 't niet van de sympathy votes hebben...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:59 schreef Re het volgende:
[..]
ik bedoelde meer specifiek de uitstraling van ik ga het maken, ik ben goed en ik zit vol zelfvertrouwen... dat mag niet in kneuterig Nederland
Dat zou redelijk dramatisch zijnquote:maar het zal volgende week wel blijken en hebben we straks Ollie Bas en Neil in de finale ofzo brrrrrr
* verbergt zich voor de shit-stormquote:Op zondag 23 december 2007 00:06 schreef Fir3fly het volgende:
Terechte exit, ze was zo ongeveer de slechtste vanavond.
Alle noten waren vals en ze miste drie addlips in drie seconden.quote:Op zondag 23 december 2007 00:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ohquote:Op zondag 23 december 2007 00:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
BVO gebruikte die bekende quote van Jaap DGK.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Lul toch neit zo uit je nek, saae zak. Sandy heeft meer talent in d'r linkerwimper dan jij in je hele lichaam.
Sandy had een verdiende winnares geweest en wordt nu onder een zak hooi als Ollie geplaatst. Waag niet meer ooit zo'n domme stomme o[pmerking te maken zeg, jemig.
Nouja zeg. Explain. En wel nu weldraquote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
BVO tijdens idols is sowieso een gevalletje.
Ik had heeeeel graag de reacties van de juryleden willen zien maar die kwamen helemaal niet meer in beeld. Wat ik eigenaardig vond. Maar goed, misschien had ze echt wel de minste stemmen. Maar ik kan het me niet voorstellen. Maar wie ben ik.quote:Op zondag 23 december 2007 02:28 schreef Zhenar het volgende:
Sandy eruit?!Doorgestoken kaart, wat ik je brom
Is WMV ook goed?quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef BCtjuh het volgende:
Kan je het filmpje van Good God ergens opslaan als .avi ofzo?
Diep triest.quote:Op zondag 23 december 2007 02:28 schreef Zhenar het volgende:
Ja daar kan ze weer mooi verder gaan met zingen. Dacht ze dat even ontgroeid te zijn.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:06 schreef Fir3fly het volgende:
Mja, maar we zitten niet in 'acting with the stars'. En dan nog zou ze eruit liggen want die empathie speelde ze ook al niet overtuigend.quote:Op zondag 23 december 2007 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Terwijl ze de laatste tijd liet zien dat ze naast een goeie stem ook een hartstikke tof mens kon zijn.
Ach ja. Ze was dus blijkbaar minder populair bij de neutrale kijkers dan ik verwacht had, of had de kleinste achterban.quote:Op zondag 23 december 2007 02:28 schreef Zhenar het volgende:
mja, maar met alleen een stem kom je er niet. anders was ik ook al wereldberoemd geweest natuurlijk...quote:Op zondag 23 december 2007 10:48 schreef Chr0nicle het volgende:
Nou ze had wel een kut karakter dus wat dat betreft gun ik het haar. Maar qua stem is het zeker niet eerlijk.
Ik dacht al, waar ken ik haar toch van, maar dat is het dusquote:Op zondag 23 december 2007 04:43 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Ja daar kan ze weer mooi verder gaan met zingen. Dacht ze dat even ontgroeid te zijn.
Het is je leven of nietquote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja zeg. Explain. En wel nu weldra!
Nee Pauline is neukbaar.quote:Op zondag 23 december 2007 12:20 schreef speknek het volgende:
Boeien ze was toch lelijk.
Helemaal mee eens, ik denk dat dat gezeur haar de kop heeft gekostquote:Op zondag 23 december 2007 10:24 schreef dolfg het volgende:
Ze heeft gisteravond alleen maar lopen zeiken. De kritiek van de jury op haar keuze, dat toch niemand echt een popster wordt die hieraan meedoet. Die mondhoeken die permanent naar beneden staan.
Als je een jury kut vindt, als je overtuigd bent van het feit dat dit programma geen ster oplevert, wat doe je daar dan in godsnaam?
En nog iets: arrogantie wordt nergens getolereerd, ook niet bij American Idol.
Daar zijn er ook een paar de bocht uitgevlogen die een houding hadden van: ik ben er wel.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:12 schreef Danny het volgende:
[..]
dat ze niet vorige week al naar huis moest
ik ook niet. Wel gehoopt. Blijkbaar bestaat er toch een God. Halleluja!quote:
Dat ben jij toch?quote:Op zondag 23 december 2007 16:28 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ook niet. Wel gehoopt. Blijkbaar bestaat er toch een God. Halleluja!
Maar, maar Marble..quote:Op zondag 23 december 2007 18:04 schreef Marble het volgende:
Hoogtepunt van deze affaire is eigenlijk alleen hoe BVO wanhopig (en tevergeefs) uit het niets een rel probeert te creeren om de exit van iemand waarom hij eigenlijk geen ene drolt geeft.,
,
.
Love you longtime, Beef.
Dat aangedikte bedoel ik ook, dat vind ik echt genieten. Dat "Good God" en "Flikker toch op" en zo, heerlijk over the topquote:Op zondag 23 december 2007 19:06 schreef BVO het volgende:
(ja, aangedikt, tuurlijk je denkt toch niet dat ik hier zit te schelden om Idols).
Spraakmakend? In welk opzicht? Ze is gruwelijk irritant, maar niet van het niveau Natasia (als in: niet de moeite om er verder woorden aan vuil te maken). Stem is wel ok, die geef ik je. Maar die prima instelling?quote:Op zondag 23 december 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het jammer dat een spraakmakend persoon met een goede stem en een prima instelling eruit gegooid wordt. Dat terwijl er zo veel doods nog rondloopt.
Au contraire. Ik was haar elke week direct na de uitzending alweer vergeten. Er zitten wat dat betreft mensen in die mij in alle opzichten méér boeien dan Sandy.quote:Op zondag 23 december 2007 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Spraakmakend in het opzicht dat men het wel over haar heeft,
Ehm hoe doe ik datquote:Op zondag 23 december 2007 16:31 schreef Riparius het volgende:
[..]
Zet je PM eens aan, dan kan ik je de link sturen.
Dat vond ik dus ook. En het ligt naar mijn idee helemaal aan dat thema. Het is een andere manier van performen, een andere manier van zingen. Niet wat de meeste gewend zijn.quote:Op maandag 24 december 2007 22:23 schreef Franklin89 het volgende:
Ze waren afgelopen zaterdag bijna allemaal slecht, met uitzondering van Nathalie en Charlene.. De rest vond ik waardeloos. Ook het thema sprak me niet aan. Sandy heeft een goede stem, maar haar attitude
Mooie persiflatie van Annekequote:
Wat was er arrogant? Ze had volledig gelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |