Flikker toch op, kapsones is tof als het terecht is. Sandy stond een Euromast boven de rest. Wat een afgng dit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
mooi zo. oprotten met die arrogante beeatch. Kapsoneslijers zijn er al genoeg![]()
Zo te zien ben jij er een vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
mooi zo. oprotten met die arrogante beeatch. Kapsoneslijers zijn er al genoeg![]()
Als dat werkelijk waar is dan komt ze er toch wel. Ik zal er geen traan om laten in ieder geval. Ze kan prima zingen, maar haar over the top kapsoneskop maakt dat ik nog geen plaat van haar zou kopen als er niets anders gemaakt werd. En blijkbaar is het grootste deel van de kijkers het met me eensquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:47 schreef BVO het volgende:
Flikker toch op, kapsones is tof als het terecht is. Sandy stond een Euromast boven de rest. Wat een afgng dit.
geweldig juist. Toont aan dat je talent kunt hebben, maar toch uitgekotst worden om wie je bent en hoe je je gedraagt. Misschien probeert ze 't volgend jaar weer met een iets minder 'ik ben de beste' houding en komt ze wel een heel eind. Vond dat ze 't nog lang heeft uitgehouden voor het publiek haar uitkotste.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:50 schreef Together het volgende:
Zang, performance, uitstraling, persoonlijkheid, in alles behoorde ze bij de absolute top. Belachelijk dat ze eruit ligt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:51 schreef MyMilkshake het volgende:
je kan alles van haar zeggen maar saai was ze in ieder geval niet.
de enig echte smaakmaker die over is is Nathalie.
Dat is ook weer een beetje overdreven. Er zijn er zat die afwijken van de norm, zoals een toch wat rare Jamai, of Nathalie met haar tietenfocusquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:52 schreef Re het volgende:
blijkt maar, als je een beetje afwijkt van de norm wordt je kop resoluut afgemaaid... lang leven de gemiddeldheid
Tja, zelf mag ze waarschijnlijk weer gaan prutsen in de marge op TV Noord o.i.d. zoals voorheen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:54 schreef dronkeykong het volgende:
Hahahaha doorgestoken kaart man. Ze vertelde in de backstage gewoon de waarheid, wie is er nou een popidol geworden na Idols
ik bedoelde meer specifiek de uitstraling van ik ga het maken, ik ben goed en ik zit vol zelfvertrouwen... dat mag niet in kneuterig Nederlandquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:56 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overdreven. Er zijn er zat die afwijken van de norm, zoals een toch wat rare Jamai, of Nathalie met haar tietenfocus, maar die de skepsis compleet aan de kant gezet hebben.
Jaap? Wie is Jaap?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee idd Jaap.
Echt, ik moest bijna janken toen ik het hoorde.. zonde voor het programma.
Bas was tenenkrommend zeg. Ik was mijn nagels aan het lakken (quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:59 schreef Re het volgende:
[..]
ik bedoelde meer specifiek de uitstraling van ik ga het maken, ik ben goed en ik zit vol zelfvertrouwen... dat mag niet in kneuterig Nederland
maar het zal volgende week wel blijken en hebben we straks Ollie Bas en Neil in de finale ofzo brrrrrr
Kan wel, maar dan geldt wel "you better be damn good" want dan moet je 't niet van de sympathy votes hebben...quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:59 schreef Re het volgende:
[..]
ik bedoelde meer specifiek de uitstraling van ik ga het maken, ik ben goed en ik zit vol zelfvertrouwen... dat mag niet in kneuterig Nederland
Dat zou redelijk dramatisch zijnquote:maar het zal volgende week wel blijken en hebben we straks Ollie Bas en Neil in de finale ofzo brrrrrr
* verbergt zich voor de shit-stormquote:Op zondag 23 december 2007 00:06 schreef Fir3fly het volgende:
Terechte exit, ze was zo ongeveer de slechtste vanavond.
Alle noten waren vals en ze miste drie addlips in drie seconden.quote:Op zondag 23 december 2007 00:06 schreef Fir3fly het volgende:
Terechte exit, ze was zo ongeveer de slechtste vanavond.
Ohquote:Op zondag 23 december 2007 00:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
BVO gebruikte die bekende quote van Jaap DGK.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Lul toch neit zo uit je nek, saae zak. Sandy heeft meer talent in d'r linkerwimper dan jij in je hele lichaam.
Sandy had een verdiende winnares geweest en wordt nu onder een zak hooi als Ollie geplaatst. Waag niet meer ooit zo'n domme stomme o[pmerking te maken zeg, jemig.
Nouja zeg. Explain. En wel nu weldraquote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
BVO tijdens idols is sowieso een gevalletje.
Ik had heeeeel graag de reacties van de juryleden willen zien maar die kwamen helemaal niet meer in beeld. Wat ik eigenaardig vond. Maar goed, misschien had ze echt wel de minste stemmen. Maar ik kan het me niet voorstellen. Maar wie ben ik.quote:Op zondag 23 december 2007 02:28 schreef Zhenar het volgende:
Sandy eruit?!Doorgestoken kaart, wat ik je brom
Is WMV ook goed?quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef BCtjuh het volgende:
Kan je het filmpje van Good God ergens opslaan als .avi ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |