Are you buying?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:03 schreef Autodidact het volgende:
Gaan we nog een biertje zuipen vanavond?
Was dat niet zijn maatje, Rijk de Gooijer? Dat horen-zeggen gedoe is alleen leuk als je populair bentquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat verhaal waarin Spanjer bij Bernhard op bezoek gaat is briljant. In een auto met valste nummerplaten.
Nee, Spanjer en Tonio Hildebrand. Uit Maarten maakt vrienden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Was dat niet zijn maatje, Rijk de Gooijer? Dat horen-zeggen gedoe is alleen leuk als je populair bent
Wat gebeurde er dan. Werden Spanjer en Benno vriendjes?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, Spanjer en Tonio Hildebrand. Uit Maarten maakt vrienden.
Ja, en Harry Mens werd hardhandig uit het paleis verwijderd, zo moet het geweest zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan. Werden Spanjer en Benno vriendjes?
Dat weet ik. Helaas kun je niet boos worden om racistische scheldwoorden aan jouw adres.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:04 schreef Autodidact het volgende:
Maar, ja, Apropos. Ik kan me er ook boos over maken.
Haha! Hahaha ha ha ha! Ha!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:55 schreef Aoristus het volgende:
hm, SF is voor humorloze mensen, ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |