Are you buying?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:03 schreef Autodidact het volgende:
Gaan we nog een biertje zuipen vanavond?
Was dat niet zijn maatje, Rijk de Gooijer? Dat horen-zeggen gedoe is alleen leuk als je populair bentquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
Dat verhaal waarin Spanjer bij Bernhard op bezoek gaat is briljant. In een auto met valste nummerplaten.
Nee, Spanjer en Tonio Hildebrand. Uit Maarten maakt vrienden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Was dat niet zijn maatje, Rijk de Gooijer? Dat horen-zeggen gedoe is alleen leuk als je populair bent
Wat gebeurde er dan. Werden Spanjer en Benno vriendjes?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Nee, Spanjer en Tonio Hildebrand. Uit Maarten maakt vrienden.
Ja, en Harry Mens werd hardhandig uit het paleis verwijderd, zo moet het geweest zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan. Werden Spanjer en Benno vriendjes?
Dat weet ik. Helaas kun je niet boos worden om racistische scheldwoorden aan jouw adres.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:04 schreef Autodidact het volgende:
Maar, ja, Apropos. Ik kan me er ook boos over maken.
Haha! Hahaha ha ha ha! Ha!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:55 schreef Aoristus het volgende:
hm, SF is voor humorloze mensen, ben ik bang.
quote:Op zondag 23 december 2007 12:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Haha! Hahaha ha ha ha! Ha!
Hoe kan dat nou? Humor? Monidique. SF? Monidique. Poep dus.
Die kop! Milieuhype! Het moet wel heel erg zijn, want een hype enzo! Konijnen die elkaar achtervolgen, schapen! Dus wat staat er onder dat kopje?quote:Milieuhype
Ahha. Ok.quote:Volgens Rohde hebben we niet te maken met een milieuhype.
Zie je, het kan dus wel zo zijn!quote:Volgens Elsevier-wetenschapsredacteur Simon Rozendaal is de sterk toegenomen belangstelling voor het klimaat wel degelijk een hype.
Zet het op Simon in Wonderland!quote:Op zondag 23 december 2007 13:01 schreef Monidique het volgende:
Sterk staaltje journalistiek,.
[..]
Die kop! Milieuhype! Het moet wel heel erg zijn, want een hype enzo! Konijnen die elkaar achtervolgen, schapen! Dus wat staat er onder dat kopje?
[..]
Ahha. Ok.
Maar!
[..]
Zie je, het kan dus wel zo zijn!
Nee, alleen pedofielen.quote:Op zondag 23 december 2007 13:02 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn er nog hypocrieten die naar een kerstmis gaan?
Kan niet meer.quote:
Uhm, ja. Maar daar ging het niet over.quote:Op zondag 23 december 2007 13:05 schreef MrX1982 het volgende:
Tuurlijk is er sprake van een milieuhype.
Hij heeft immers de grootste Katholieke firma van het land ten gronde gericht.quote:Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef MrX1982 het volgende:
Christenfundamentalisten proberen Guiliani kapot te maken?
Dat is goed mogelijk. Guiliani is natuurlijk geen conservatief. Het is een autoritaire gek, maar niet per se conservatief. Ze hebben een alternatief: Huckabee, of anders Romney. Och ja.quote:Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef MrX1982 het volgende:
Christenfundamentalisten proberen Guiliani kapot te maken?
Heeft de Katholieke kerk dat niet zelf gedaan? Met al die pedofilie zaken.quote:Op zondag 23 december 2007 13:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij heeft immers de grootste Katholieke firma van het land ten gronde gericht.
Ik bedoelde LCN.quote:Op zondag 23 december 2007 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heeft de Katholieke kerk dat niet zelf gedaan? Met al die pedofilie zaken.
Waarom is Guiliani een autoritaire gek?quote:Op zondag 23 december 2007 13:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. Guiliani is natuurlijk geen conservatief. Het is een autoritaire gek, maar niet per se conservatief. Ze hebben een alternatief: Huckabee, of anders Romney. Och ja.
Coz im is. Waarom? Zijn geheimzinnige dingetjes als burgemeester, zijn autoritair optreden, zijn huidige dwaze hulpjes.quote:Op zondag 23 december 2007 13:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom is Guiliani een autoritaire gek?
Het lijkt me bizar als de Republikeinen volgend jaar wederom winnen. Die hebben de afgelopen jaren zo'n beetje alles fout gedaan wat je maar fout kunt doen. Van Amerika een groot paranoïde bolwerk gemaakt.quote:Op zondag 23 december 2007 13:36 schreef Monidique het volgende:
Nee, Giuliani zou een nog ergere president zijn dat Bush. En dat is zeer moeilijk. Vrijwel onmogelijk. Maar toch.
Ja. Maar ja...quote:Op zondag 23 december 2007 13:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het lijkt me bizar als de Republikeinen volgend jaar wederom winnen. Die hebben de afgelopen jaren zo'n beetje alles fout gedaan wat je maar fout kunt doen. Van Amerika een groot paranoïde bolwerk gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |