abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55616644
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 01:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Barney is helemaal geen held. Hij heeft schijt aan zijn supporters.
hoezo dat?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 01:38:08 #252
862 Arcee
Look closer
pi_55616829
quote:
Nee, hij heeft schijt aan mensen zoals jij die vinden dat hij per se dit of dat moet doen "omdat het zo hoort". Barney is gewoon zichzelf en heeft schijt aan jou.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_55617059
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:44 schreef Jnk18 het volgende:
Helaas, waarom moet die painter opeens 2 legs zo goed gooien, in het begin van die laatste set gooit ie opeens super en op het laatst.

Ach ja
Er zijn 4 lieden die meedoen waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb, dat zijn:

1. van Barneveld
2. Manley
3. Mason
4. Painter

Hoewel ik Painter de laatste tijd een stuk sportiever vindt. Vroeger had hij er nog wel eens een handje van om een partij te treuzelen voor dat bord dat mag enige naam hebben. Maar dat is tegenwoordig een stuk beter geworden.

En ja, ze staan in volgorde van irritantheid.
pi_55617647
Al jaren geleden ben ik fan van Kevin Painter geworden tijdens een Embassy. Jaren geleden een bloedstollende finale verloren van Taylor. Vanavond dus enorm klote om te volgen. 2 van mijn favorieten. Tijdens de wedstrijd kwam voor mezelf naar voren dat ik toch meer voor Painter was dan voor Barney. Tijdens belangrijke momenten en 140/180's schreeuwde ik hier gewoon. Vrouwlief zei al dat nu de favoriet van altijd naar boven kwam en niet de 'nederlander'. Bleek dus ook zo. Ik hoop ook echt dat 'The Artist' het toernooi wint!

Go KEV!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 08:26:06 #255
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55618674
Barney reageert tegenwoordig toch gewoon een uurtje later

Hij is direct na verlies nogal emotioneel en moet dan eerst even tot rust komen voordat hij een interview geeft. Op zich toch geen gekke vraag?
pi_55618694
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 08:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Barney reageert tegenwoordig toch gewoon een uurtje later

Hij is direct na verlies nogal emotioneel en moet dan eerst even tot rust komen voordat hij een interview geeft. Op zich toch geen gekke vraag?
Nee. Maar die ene keer dat die meteen na zijn verlies een interview gaf, wordt hem nog steeds kwalijk genomen.
En blijkbaar mag je van sommige mensen als sportman niet ontzettend balen en emotioneel zijn door je verlies.
pi_55618702
quote:

[..]

Hij heeft schijt aan supporters die perse een handtekening van hem willen als die rustig zit te eten met zijn familie.
Supporters die op een toernooi ofzo netjes om zijn handtekening vragen en zijn prive leven respecteren heeft die geen enkel probleem mee.
pi_55618723
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 01:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, hij heeft schijt aan mensen zoals jij die vinden dat hij per se dit of dat moet doen "omdat het zo hoort". Barney is gewoon zichzelf en heeft schijt aan jou.
pi_55618738
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 08:31 schreef wormwood het volgende:

[..]

Nee. Maar die ene keer dat die meteen na zijn verlies een interview gaf, wordt hem nog steeds kwalijk genomen.
En blijkbaar mag je van sommige mensen als sportman niet ontzettend balen en emotioneel zijn door je verlies.
De publieke opinie zou ik als sporter ontzettend dikke schijt aan hebben.

Ik zou daar toch vooral voor mezelf en mijn naasten op de oche staan. En die tienduizenden zeikerds die zelf nooit een dartspijl in hun hand hebben gehouden, maar wel menen te weten hoe alles moet, zoeken het dan maar lekker uit.
pi_55619065
Barney wat doe je?
pi_55620234
Dat mensen het nog voor Barney opnemen

Hij mag blijkbaar alles maar spelers van Oranje worden verketterd (en terecht) als ze niet voor de camera willen of hun supporters niet bedanken. Barney moet een vent zijn, hij leert maar met verlies omgaan, dat hoort er ook bij.

Het punt is dat hij niet na een uurtje een interview gaf. Hij wilde geen interviews geven. Gewoon ontzettend amateuristisch, het hoort bij je werk.
pi_55620284
Liever zo'n reactie als Barney. Dan Maduro (na verlies bij Excelsior) en Furby (na zijn fout tegen Twente) die met een glimlach vragen staan te beantwoorden.
pi_55620308
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 11:28 schreef SCH het volgende:
Dat mensen het nog voor Barney opnemen

Hij mag blijkbaar alles maar spelers van Oranje worden verketterd (en terecht) als ze niet voor de camera willen of hun supporters niet bedanken. Barney moet een vent zijn, hij leert maar met verlies omgaan, dat hoort er ook bij.

Het punt is dat hij niet na een uurtje een interview gaf. Hij wilde geen interviews geven. Gewoon ontzettend amateuristisch, het hoort bij je werk.
Maar nu even serieus. Wie zit er te wachten op een interview van Barney na een nederlaag? De vragen zijn meestal voor de hand liggend (Hoe voel je je? Wat ging er mis? ).

Als van Barneveld er wel luchtig over zou doen dan krijg je weer reacties van ''Hij is niet sportman genoeg, heeft geen winnaarsmentaliteit etc..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 11:35:01 #264
862 Arcee
Look closer
pi_55620344
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 11:28 schreef SCH het volgende:
Hij mag blijkbaar alles maar spelers van Oranje worden verketterd (en terecht) als ze niet voor de camera willen of hun supporters niet bedanken.
Volgens mij spreken mensen hier in het algemeen en niet alleen over Barney, dus waar maak je uit op dat dat niet zo is?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!fotograaf zaterdag 29 december 2007 @ 11:38:10 #265
842 Zorro
Z
pi_55620401
Het is heel simpel: Barney wil net zo groot worden als Taylor (wat al een grapje op zich is ), maar ik heb Taylor nog nooit een interview zien weigeren, winst of verlies. Barney heeft nog een lange weg te gaan...
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_55620432
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 11:38 schreef Zorro het volgende:
Het is heel simpel: Barney wil net zo groot worden als Taylor (wat al een grapje op zich is ), maar ik heb Taylor nog nooit een interview zien weigeren, winst of verlies. Barney heeft nog een lange weg te gaan...
Zo is het dus. Je staat er gewoon, het hoort bij je werk.
pi_55620955
Barney kan gewoon niet tegen zijn verlies en is daar niet alleen enorm kapot van, maar weet ook dat hij onzin zal verkondigen als hij meteen na de wedstrijd voor de camera gaat staan. Zit jij te wachten op een reactie in de trant van 'ik had last van griep, de zaal was veel te luidruchtig en Painter was me voortdurend aan het irriteren'? Ik vind het juist goed van hem dat hij het niet doet. Hij weet ook wel dat bepaalde mensen hem daarop af zullen rekenen en weet ook dat hij even snel 3 standaardantwoorden kan gaan geven om de mensen te pleasen, maar neemt gewoon een gedurfd besluit. Denk je dat Taylor met plezier na een verloren partij denkt: 'zo, verloren, nu maar een lekker een utigebreid interview geven'. Die geeft credits aan de tegenstander, zegt dat hij een paar belangrijke dubbels miste en feliciteert de tegenstander nog een keer voor het oog van de camera, als de camera eenmaal weg is, is hij net zo goed boos. Erg simpel om partij tegen hem te kiezen.
Ik denk ook dat ie vandaag gewoon voor de camera zal willen verschijnen om in alle rust vragen te beantwoorden.
  FOK!fotograaf zaterdag 29 december 2007 @ 12:15:38 #268
842 Zorro
Z
pi_55621031
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:11 schreef wimderon het volgende:
Denk je dat Taylor met plezier na een verloren partij denkt: 'zo, verloren, nu maar een lekker een utigebreid interview geven'. Die geeft credits aan de tegenstander, zegt dat hij een paar belangrijke dubbels miste en feliciteert de tegenstander nog een keer voor het oog van de camera, als de camera eenmaal weg is, is hij net zo goed boos.
Maar hij doet het WEL, en dat is nou net het hele punt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_55621040
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:11 schreef wimderon het volgende:
Barney kan gewoon niet tegen zijn verlies en is daar niet alleen enorm kapot van, maar weet ook dat hij onzin zal verkondigen als hij meteen na de wedstrijd voor de camera gaat staan. Zit jij te wachten op een reactie in de trant van 'ik had last van griep, de zaal was veel te luidruchtig en Painter was me voortdurend aan het irriteren'? Ik vind het juist goed van hem dat hij het niet doet. Hij weet ook wel dat bepaalde mensen hem daarop af zullen rekenen en weet ook dat hij even snel 3 standaardantwoorden kan gaan geven om de mensen te pleasen, maar neemt gewoon een gedurfd besluit. Denk je dat Taylor met plezier na een verloren partij denkt: 'zo, verloren, nu maar een lekker een utigebreid interview geven'. Die geeft credits aan de tegenstander, zegt dat hij een paar belangrijke dubbels miste en feliciteert de tegenstander nog een keer voor het oog van de camera, als de camera eenmaal weg is, is hij net zo goed boos. Erg simpel om partij tegen hem te kiezen.
Ik denk ook dat ie vandaag gewoon voor de camera zal willen verschijnen om in alle rust vragen te beantwoorden.
Ja!
pi_55621102
Wat van Barneveld ook doet, bij sommige kan hij het toch niet goed doen.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_55621199
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:19 schreef Bruce117 het volgende:
Dat is een beetje flauw en staat hier los van. Het gaat gewoon om een duidelijk en concreet punt van kritiek.
pi_55621237
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is een beetje flauw en staat hier los van. Het gaat gewoon om een duidelijk en concreet punt van kritiek.
Dat is helemaal niet flauw.
Het is helaas de waarheid.
pi_55621308
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:15 schreef Zorro het volgende:

[..]

Maar hij doet het WEL, en dat is nou net het hele punt.
Ja, en dat Barney het niet doet vind ik juist van ballen getuigen. Hij gaat er niet staan puur om de mensen te pleasen/paaien.
pi_55621355
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:19 schreef Bruce117 het volgende:
Nee hoor, ik heb heel veel respect voor de v Barneveld die aan het bord staat, ongelovelijk hoe goed hij de overstap gemaakt heeft naar de PDC. Zodra hij van het podium afstapt is het totaal niet de man die de dartssport zo groot gemaakt heeft in NL, niet voor de camera's en niet achter de schermen en dat is jammer voor de vele fans die na zo'n verloren partij ook balen dat hun favoriet eruit ligt en graag van hem willen horen waar het mis ging. Dat zijn wel de mensen die zijn merchandise kopen en naar toernooien komen en dus deels zijn inkomen verzorgen. Ik kan ook niet tegen mijn klanten zeggen, ja sorry maar zoek het maar ff uit, ik heb er ff geen zin in...
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 12:33:02 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55621376
quote:

[..]

Wat is er mis met een uurtje later een interview geven
pi_55621438
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja, en dat Barney het niet doet vind ik juist van ballen getuigen. Hij gaat er niet staan puur om de mensen te pleasen/paaien.
Kan me ook nog een interview van Taylor herinneren waarin hij stond te vloeken.
De dag erna gaat hij openlijk zijn excusses aanbieden omdat hij dat allemaal niet bedoeld had.
pi_55621479
hoe dan ook, tis kut dat ie er uit is
pi_55621492
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat is er mis met een uurtje later een interview geven
Niks. Maar dat deed ie ook niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 12:41:01 #279
862 Arcee
Look closer
pi_55621532
quote:
Dat is een beetje flauw en staat hier los van.
Jij sleept voetballers erbij, waar niemand het hier over heeft.
pi_55621545
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wat is er mis mee om de tv-stations die dienst te bewijzen? Dat is gewoon professioneel hoor. Ik zie het gewoon als een onderdeel van zijn werk. Dat hij dan nukkig wil zijn of even tot zichzelf wil komen, allemaal best - maar hij weet de camera's ook te vinden als ie gewonnen heeft. Het is echt een kwestie van professionalisme.
pi_55621550
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:41 schreef Arcee het volgende:

[..]

Jij sleept voetballers erbij, waar niemand het hier over heeft.
Het gaat om de verhouding tussen topsporters en media/publiek.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 12:43:06 #282
862 Arcee
Look closer
pi_55621576
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:36 schreef Bruce117 het volgende:
Kan me ook nog een interview van Taylor herinneren waarin hij stond te vloeken.
De dag erna gaat hij openlijk zijn excusses aanbieden omdat hij dat allemaal niet bedoeld had.
Ja, dat vind ik ook altijd zo'n onzin.

Of mensen die willen dat iemand z'n woorden terugneemt.
pi_55621581
Barney moet vooral doen wat hem goeddunkt, behalve natuurlijk als ie contracten sluit met tv-maatschappijen waarin heel concreet staat dat ie dan en dan en zo lang interviews moet geven.

Dan moet ie zich natuurlijk aan zijn contracten houden. Maar verder hoeft ie echt niet de aardige, open jongen te spelen als ie dat niet is.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 12:44:11 #284
862 Arcee
Look closer
pi_55621599
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:41 schreef SCH het volgende:
Het gaat om de verhouding tussen topsporters en media/publiek.
Ja, en die mening is hier over Barney niet anders dan over voetballers, toch? Ik snap niet waar je die conclusie vandaan haalt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 12:44:40 #285
862 Arcee
Look closer
pi_55621612
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:43 schreef Leatherface het volgende:
Dan moet ie zich natuurlijk aan zijn contracten houden. Maar verder hoeft ie echt niet de aardige, open jongen te spelen als ie dat niet is.
pi_55621635
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:43 schreef Leatherface het volgende:
Barney moet vooral doen wat hem goeddunkt, behalve natuurlijk als ie contracten sluit met tv-maatschappijen waarin heel concreet staat dat ie dan en dan en zo lang interviews moet geven.

Het heeft er ook mee te maken dat hij zelf zo vaak klaagt over gebrek aan waardering natuurlijk. Dan helpt dit soort gedrag niet echt. Ik vind het verder prima maar onprofessioneel is het wel.
pi_55623001
als barney speelt en wint is er bijna geen fuck te doen hier, maar zodra die eens verliest en zich van zijn mindere kant laat zien staan de barney-haters hier in de rij om hun ongenoegen kenbaar te maken.
het blijft een fantastische darter.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 13:48:33 #288
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55623078
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Niks. Maar dat deed ie ook niet.
Hoe weet je dat SBS zend ongeveer 10 minuten uit.
pi_55623268
programma vandaag: (best of 9)
Saturday 29th December 2007 (Quarter-Finals)
1pm: Peter Manley v Kirk Shepherd
3pm: John Part v James Wade
7pm: Phil Taylor v Wayne Mardle
9pm: Kevin Painter v Adrian Lewis

klein gokje:
Peter Manley v Kirk Shepherd 3-5
John Part v James Wade 5-2
Phil Taylor v Wayne Mardle 5-3
Kevin Painter v Adrian Lewis 5-4
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 14:02:12 #290
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55623344
Ik vind trouwens wel dat het erg korte partijtjes zijn bij de laatste 16... best of 7. Pas bij de laatste 8 een best of 9.
pi_55623398
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoe weet je dat SBS zend ongeveer 10 minuten uit.
Ik ga af op de informatie die ik krijg en dat was: Barneveld stond de media niet te woord. Ik heb ook nergens iets van of met hem gezien of gelezen maar misschien heb ik het mis.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 14:08:21 #292
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55623460
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ga af op de informatie die ik krijg en dat was: Barneveld stond de media niet te woord. Ik heb ook nergens iets van of met hem gezien of gelezen maar misschien heb ik het mis.
Waarom beweer je dan zo stellig dat hij het niet gedaan heeft
Al een jaar geeft Barney keurig een interview nadat hij verloren heeft. Alleen meestal een uurtje later, heeft als voordeel dat hij dan vaak ook zinniger dingen zegt. . Meestal wordt dat door SBS de volgende dag uitgezonden. Omdat ze tegenwoordig zo lekker ruim de tijd nemen voor grote tournooien.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 14:08:53 #293
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55623466
Maar goed, sch vind barney een klootzak. Fijn, kunnen we nu weer gewoon naar de wedstrijden van vanavond gaan kijken.
pi_55623508
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom beweer je dan zo stellig dat hij het niet gedaan heeft
Al een jaar geeft Barney keurig een interview nadat hij verloren heeft. Alleen meestal een uurtje later, heeft als voordeel dat hij dan vaak ook zinniger dingen zegt. . Meestal wordt dat door SBS de volgende dag uitgezonden. Omdat ze tegenwoordig zo lekker ruim de tijd nemen voor grote tournooien.
"Barney wilde niet voor de camera verschijnen". Wat is daar Spaans aan?
pi_55623513
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, sch vind barney een klootzak. Fijn, kunnen we nu weer gewoon naar de wedstrijden van vanavond gaan kijken.
Nee, ik vond zijn gedrag van gisteravond onprofessioneel zoals je kon lezen!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 december 2007 @ 14:14:11 #296
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55623555
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, ik vond zijn gedrag van gisteravond onprofessioneel zoals je kon lezen!
Ja, we hebben uitentreuren kunnen lezen SCH. Je punt is duidelijk.
pi_55623588
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:45 schreef nightfall het volgende:
als barney speelt en wint is er bijna geen fuck te doen hier, maar zodra die eens verliest en zich van zijn mindere kant laat zien staan de barney-haters hier in de rij om hun ongenoegen kenbaar te maken.
het blijft een fantastische darter.
Het blijft een fantastische darter waar dart-nederland veel aan te danken heeft, maar wel een darter met een persoonlijkheid die me absoluut niet aanstaat.
Ik ben een van de weinige Nederlanders die niet chauvinistisch is. Ik ben niet standaard voor Oranje en alle nederlands spelers/clubs. Ik ben dan ook geen fan van Barney. Ik vind het dan ook geen ramp dat hij er al uit ligt. Mijn hart ligt meer bij Part en Wade. Heb dan ook zin in die partij
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55623608
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, we hebben uitentreuren kunnen lezen SCH. Je punt is duidelijk.
Nu het mij verwijten terwijl jij en anderen er krampachtig over blijven doorgaan en jij bovendien niet eens weet hoe het zit. Ga jij nou maar uit je hoofd leren wie er Nederlanders zijn en niet
pi_55623667
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55623679
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:15 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Het blijft een fantastische darter waar dart-nederland veel aan te danken heeft, maar wel een darter met een persoonlijkheid die me absoluut niet aanstaat.
Ik ben een van de weinige Nederlanders die niet chauvinistisch is. Ik ben niet standaard voor Oranje en alle nederlands spelers/clubs. Ik ben dan ook geen fan van Barney. Ik vind het dan ook geen ramp dat hij er al uit ligt. Mijn hart ligt meer bij Part en Wade. Heb dan ook zin in die partij
nou, ik ben dus wel zo, ik ga ook niet met een duits of engels of whatever behalve het oranje t-shirt op de bank zitten met een wk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')