Ja hier in Hengelo ook, ga zo weer naar buiten toe, echt zo fucking dicht!quote:Op maandag 31 december 2007 19:33 schreef Oom_Agent het volgende:
In de omgeving Enschede schijnt er nog maar 20 meter zicht te zijn, en de mist breidt zich nog verder uit.
Misschien wel weer 1993 toestanden straks met 10 meter zicht of minder tijdens de jaarwisseling.
Allemaal de beste wensen voor 2008!!
Bron NOSquote:Meerdere ongelukken in dichte mist
In het oosten van het land is een aantal ongelukken gebeurd in verband met zeer dichte mist. Het zicht is soms beperkt tot een meter of tien.
Op de A1 gebeurde een kettingbotsing bij Hengelo. De weg is daarom in één richting afgesloten. Ook op de A37,van Hoogeveen naar Emmen, zijn problemen en is een gedeelte afgesloten. Verder was er op de A35 tussen Almelo en het Duitse Gronau een ongeluk. Die weg is inmiddels weer open.
Nadere bijzonderheden over schade of gewonden ontbreken nog. Volgens de ANWB is de mist erg plotseling opgekomen. Het zicht is vooral slecht in Twente.
Zo erg is het hier nog niet, maar ik moest wel stapvoets rijden op de onderstaande weg:quote:Op maandag 31 december 2007 20:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Iemand op Weerwoord die net over de grens in Duitsland woont meldt zelfs een zicht van <1 meter, hij kan de straattegels niet meer zien. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, levensgevaarlijk, maar wel apart voor een keer
quote:Op maandag 31 december 2007 20:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo erg is het hier nog niet, maar ik moest wel stapvoets rijden op de onderstaande weg:
[ link | afbeelding ]
Maar de mist wordt wel steeds dikker en dikker. Je zult maar net dure vuurpijlen gekocht hebben die hoog de lucht in gaan
Ja inderdaad, alleen op de mistkaart staat 1 december 2008quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:09 schreef TommyGun het volgende:
Niet normaal die mist kaart... Leuk om te zien dat 't onder 0 is bij de mistgebieden en elders aardig erboven
Jij ook kerel!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:17 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, alleen op de mistkaart staat 1 december 2008uhmmm....
Dat zie ik dan weer![]()
Gelukkig nieuwjaar TommyGun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |